duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 23.04.07 17:37
|
|
|
tavalise rooli vahetamine airbagiga oma vastu
otsisin küll sarnaseid teemasid kuid ei sattunud ühegile peale.... tuli tahtmine enda 100-le uus rool peale visata.... s-i oma nimelt.... sellest
tuligi küsimus et kas oleks võimalik ka bagi tööle saada?ja mis selleks teha tuleb... sõbra bmw-l ka samamoodi tehtud aga muidugi pole kindel et tal
töötab.....
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.04.07 17:41
|
|
|
Pead ostma kogu juhtmestiku +aju. Võimalik aga raske.
12.301@181km/h
|
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 23.04.07 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Pead ostma kogu juhtmestiku +aju. Võimalik aga raske. | et ühesõnaga kogu auto el-süsteem vaja välja vahetada?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.04.07 17:46
|
|
|
Airbagi juhtmestiku pead ostma.
12.301@181km/h
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.07 17:49
|
|
|
Võiks öelda, et vägagi raske ettevõtmine... airbagil on ju oma aju + veel andurid mis tema avamist reguleerivad jne jen jne... kardan, et suht mõttetu
ettevõtmine.
|
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 23.04.07 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Võiks öelda, et vägagi raske ettevõtmine... airbagil on ju oma aju + veel andurid mis tema avamist reguleerivad jne jen jne... kardan, et suht mõttetu
ettevõtmine. |
sellel juhul küll... seda tahtsingi teada... tänud...
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.04.07 18:19
|
|
|
Asi on täitsa teostatav, pole seal midagi rasket.
Tuleb ainult turvalisusnõudeid järgida, kuna airbagi näol tegemist lõhkeseadeldisega.
Andurid on ajuga kokku ehitatud, eraldi istme all paiknevad nn. crashsensorid on külgturvapatjade jaoks (hilisematel mudelitel). Ja auto ninas
paiknevad andurid on uuematel masinatel kaheastmeliste (eeltäitmisega) airbagide jaoks.
Veel on olemas sellised asjad nad turvavöö elektropneumaatlised eelpingutid, mis võivad samuti airbagi ajuga ühendatud olla.
Nii et süsteeme on erinevaid, aga basic varianti, kus ainult juhi või ka kõrvalistuja front airbag, ei tohiks küll keeruline paigaldada olla.
Niipalju veel, et peale airbagi võib peale avariid n-ö hapuks minna ka airbagi aju, nii et romulast ostmisel peaks ettevaatlik olema. Ta salvestab
crash event'i toimumise pluss veel mingid parameetrid ja seejärel n-ö lukustub.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.07 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Asi on täitsa teostatav, pole seal midagi rasket.
Tuleb ainult turvalisusnõudeid järgida, kuna airbagi näol tegemist lõhkeseadeldisega.
Andurid on ajuga kokku ehitatud, eraldi istme all paiknevad nn. crashsensorid on külgturvapatjade jaoks (hilisematel mudelitel). Ja auto ninas
paiknevad andurid on uuematel masinatel kaheastmeliste (eeltäitmisega) airbagide jaoks.
Veel on olemas sellised asjad nad turvavöö elektropneumaatlised eelpingutid, mis võivad samuti airbagi ajuga ühendatud olla.
Nii et süsteeme on erinevaid, aga basic varianti, kus ainult juhi või ka kõrvalistuja front airbag, ei tohiks küll keeruline paigaldada olla.
Niipalju veel, et peale airbagi võib peale avariid n-ö hapuks minna ka airbagi aju, nii et romulast ostmisel peaks ettevaatlik olema. Ta salvestab
crash event'i toimumise pluss veel mingid parameetrid ja seejärel n-ö lukustub. |
Selle lukustuse saab lahti...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.04.07 04:27
|
|
|
Mina ei hakkaks sellist asja ise aretama,sest jube sitt võib olla sõita tundega , et millal ma selle bag-iga vastu molu saan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 24.04.07 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mina ei hakkaks sellist asja ise aretama,sest jube sitt võib olla sõita tundega , et millal ma selle bag-iga vastu molu saan. |
sama mõte tekkis jah.....pigem turvavöö ilusti kinni
|
|
|
mig
huviline
Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD
|
postitati 24.04.07 21:45
|
|
|
tuleb välja, et ma mitte ainuke oinas ei ole. mul ka sama idee. vanu 1996 aasta c4 doonoreid meil ju on.
ja asi see juhtmed vedada on. aga kõik ajavad sama juttu, ma ei tea, ei viitsi, ohtlik, ära tee, osta uus, ...
no krt, kui ma tahaks uut osta, siis ostaks. ja kõik teised autod, millega igapäevaselt sõidan, nendel on olemas. asi on natuke teise punktiga,
vähemalt minu jaoks.
et, kui sa asja ette võtad, duman, siis ma liituks sinuga rõõme jagama. mul endla nimelt S rool juba olemas ja hulk tarkust, kuidas armatuur maha käib
jne jne. muidu üksi tuuleveskitega võitlus ka suht tülikas. anna siis teada!
to: Rocket
äkki sa palun jagad oma tarkust, kui nii julgelt välja käid, et pole hullu. oleks tänulik.
BTW! 1 tavaline värskelt nahatatud (nüüd mõnusalt sama paks kui S rool) tavaline 4 kodaraga 1996 aasta avanemata airbagiga rool, on mul üle. annaks
mõistliku hinnaga ära.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.04.07 15:15
|
|
|
Ma alustaks elektriskeemist, samas kui sa veel täpselt ei tea missugune mudel saab olema doonoriks, siis võiks alustada ka romula külastusest, et
vaadata mida on pakkuda ja kas on võimalik koos juhtmestikuga midagi autodelt demonteerida.
Romula kogemus on see, et elektrijuhtmestik jäetakse kas vihma kätte või visatakse otse prügikasti, nii et pead õigel ajal peale sattuma. Vihma käes
olnud pistikud ja juhtmed on oksüdeerunud ja ebausaldusväärsed. Plokid üldiselt kistakse välja, aga pistikuid oleks ju siiski ka vaja nende külge.
Saadan sulle (mig!!) täiendava info meili peale, aga soovitan välismaistest foorumitest ise edasi uurida.
Võib uurida SSP 114 ja SSP 152 !!!
|
|
|
|
|