Lehekülgi: 1 2 3 4 |
marko233
huviline
Registreerunud 09.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.07 20:12
|
|
|
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
Olen pikka aega mõlgutanud peas cabrio soetamist ning teinud omale selgeks ka kõik selle mudeli head ja vead. Nüüd aga on silmapiirile üks isend
jäänud, mis huvitaks mind. Ehk teab keegi rääkida sellest midagi või saata U2U...
tänud!
see auto siin
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 09.04.07 20:51
|
|
|
See isend jäi mullegi silma, kuid mulle isiklikult ei meeldinud hele sisu....maitse asi muidugi......muidu tundus väga korralik auto. Ei tundnud küll
et midagi valesti oleks..minek tip top ja päris mugav on sõita. Nii et kui meeldib siis anna aga minna. PS! Oleks must nahksisu siis oleks see juba
minu
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 09.04.07 20:57
|
|
|
Tere!
Kui oled kõik värgid läbi uurinud juba enda jaoks, siis oled ilmselt ka seda teemat lugenud ja võib-olla isegi cabrio.pri.ee foorumit külastanud
Aga lingil olevast masinast ei oska sulle ilmselt keegi peale müüjate midagi rääkida. See auto pole Eestis arvel, seega eelmiste omanike jutte sa ei
leia siit. Mina käisin seda masinat möödaminnes 17.veebruaril vaatamas. Selleks ajaks oli kuulutus vist paar nädalat auto24's üleval rippunud. Pikka
aega oli ta 5% allahindlusega pakkumises.
Mis ta ikka nii väga oli. Tavaline suht sile must cabrio. Kui ma endale ostaks, siis suht esimeste asjadena muutuksid stange suunatuled valgeks, tiiva
suunad suitsusemaks ja nahksisu tahaks ka päris korralikult küürimist ja kreemitamist saada (esiistmed just, taga on alati ilus). Ja siis lisaks
tavaline "otse saksast-belgiast-kustiganes" värk: signalisatsioon, immo, ülevaatus, kindlustus, rihmad-õlid jne. Käima ma teda panna ei lasknud,
suverehvid on all ja õues oli lumi ning mis ma ikka kahe lahtise audiga teen.
Eks mine ja vaata oma silmaga (asukohaks oled Tallinn kirjutanud).
nüüd juba vahepeal jõudis andreskahu ka siia kirjutada:
Ma just tahaks heledat sisu, suvel läheb lahtisena must ikka päris kuumaks
|
|
|
andreskahu
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw
|
postitati 09.04.07 21:02
|
|
|
Aga hoia siis katus peal Ei selles mõttes on muidugi õigus et suvel rannas
autosse istudes võib must sisu "natuke" ebamugav olla, kuid selle eest on vähem küürimist kui mõni "sõber" oma määrdunud taguotsa istmele
asetab
|
|
|
marko233
huviline
Registreerunud 09.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.07 04:44
|
|
|
aga selge pilt siis. Proovin oma tihedas ajagraafikus sel nädalal vaba aega leida ja autot vaatamas käia. Kui kõik korras, siis ehk varsti olen juba
cabrio omanik Ning eks ma annan ka teada, kuidas auto tundus.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.04.07 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andreskahu
Aga hoia siis katus peal Ei selles mõttes on muidugi õigus et suvel rannas
autosse istudes võib must sisu "natuke" ebamugav olla, kuid selle eest on vähem küürimist kui mõni "sõber" oma määrdunud taguotsa istmele
asetab |
Ei tasu siis päris prükkareid ka oma autos vedada. Mul on heleda nahksisuga auto olnud ja mina küll määrdumise üle kurta ei osanud. Ostes oli ta
muidugi suht käest lastud, kuid nühkisin ta kohe puhtaks, kreemitasin ära ja kui ca 2a pärast auto ära müüsin, ei saanud küll aru, et ta vahepeal
kübetki määrdunud oleks. Kui hetkel musta ja heleda naha vahel valida antaks, valiksin kõhklematult heleda. Maitse asi muidugi.
|
|
|
marko233
huviline
Registreerunud 09.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.07 19:17
|
|
|
Nii, käisin täna seda audit vaatamas. nagu arvata oligi, oli vigu mõningaid küll.
kui käivitasin, siis päris pikalt tuli valget, läbipaistvat suitsu summutist (see siis vist pikast paigalseisust),
küljepoolne uks oli natuke vajunud, tahab reguleerimist saada
juhiiste liikus väga raskel
katuseaken oli väga määrdunud ja vajab kas toonimist mingil moel või väljavahetamist
imekombel tundus esisild olevat täitsa ok ega ei kolisenud kusaigilt. Asi mis veel häiris oli minu jaoks natuke uimane minek, aga see võib ka sellest
ehk tulla, et viimased sõidukid enne seda olid jeep cherokee 2.5 ja jaguar xj6 3.6 l
Mõtlesin ka pilgu teistele cabriodele enne lõpliku otsust peale visata, teab keegi midagi nendest kahest ?
selline
ja seee
ja veel selline
ehk on keegi neid vaatamas käinud või teab midagi rääkida. Igasugune info oleks teretulnud, kuna kõik autod on tallinnast väljas ...
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 10.04.07 19:26
|
|
|
see punane cabrio mis saaremaal müüa on, seisab juba pikemat aega seal platsil. mured- katus ei tööta korralikult, veermik tahaks üle käia ja mootor
kah puterdab. samas eks see köik on vist pika seismise tulemus. muidu nagu enam vähem ok.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.04.07 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko233
* küljepoolne uks oli natuke vajunud, tahab reguleerimist saada
* juhiiste liikus väga raskelt
* katuseaken oli väga määrdunud....
* imekombel tundus esisild olevat täitsa ok ega ei kolisenud kusagilt. |
Need on kõik suht pisivead ju. Minugi cabriol on hetkel see pikk ja raske juhiuks alla vajunud (teise reguleerisin juba enamvähem õigeks).
Juhiiste liigub raskelt kui pole eriti kasutatud (aitab määrimine + liugurpukside vahetus ~100kr-tool)
Katuses olev aken... see volditakse kokku katust kokku pannes, vähestel audidel paistab see normaalselt läbi. Suht nõrk koht on. Tutikas tagaakna
plast revalis oli vist 4700.-
Sillaosa ongi pea kõigil välismaalt toodud autodel väga heas korras (mõned kuud meie teedel aitab selle vastu )
|
|
|
marko233
huviline
Registreerunud 09.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.07 20:55
|
|
|
ise mõtlesin ka et suht väikesed vead. Aga enne kui otsuse langetan, tahan vähemalt ühte varianti veel proovida. Kuid jah, kui ära osta see must, siis
nahka vaja töödelda, katust, küünlad, õlid ja rihmad vahetada ning ka audiosüsteem. Siis ehk juba enam vähem valmis selleks suveks.
Ainuke aga ongi asja juures see minek, ei oska eriti adekvaatselt hinnata...kas astub piisavalt hästi. Läbisõitu on ka piisavalt tal juba, üle 200
000. Loodetavasti pole väga kohvi mootor...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.04.07 00:31
|
|
|
Tumeroheline ei ole minu arvates küll mingi cabriovärv. Kuidagi liiga tagasihoidlik...
Tsitaat: | Algselt postitas: marko233
Läbisõitu on ka piisavalt tal juba, üle 200 000. Loodetavasti pole väga kohvi mootor... |
Kui see 200000 reaalne läbisõit oleks, oleks see väga hea diil. Samas enamasti pühapäevaautona kasutatavast Cabriost võib selliseid numbreid isegi
uskuda.
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 31.05.07 18:44
|
|
|
cabrio
Ei hakka uut teemat tegema. Oskab keegi öelda selle auto kohta mingit infot? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=346511
Kuna tal klubi kleepsud peal, siis on omanik isegi ehk siin foorumis. Nimelt sõber plaanib seda vaatama minna(ostu eesmärgiga) ja võiks autost väikese
ülevaate saada, kuna ei tahaks tühja pikka maad maha sõita.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.05.07 19:11
|
|
|
Sallu kunagine.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 12.08.07 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Sallu kunagine. |
Ja nüüdseks ka müüdud
Muidugi iseasi on selle juures "üldine seisukord väga hea" , aga noh
ei midagi ületamatut ning vaja vaid aega ning nokitseda.
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
|
mati567
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 Cabrio, Audi B4 1.9TDi, VW G2TD
|
postitati 22.06.09 19:01
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema. Ei tea kas kuskil romulast on võimalik leida b4 cabriole tagatulesid? Paremat suunda ja tagaluugi pealset pikka tuld
vaja (ega juhuslikult coupe pikk tuli ei sobi?)
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 23.06.09 07:28
|
|
|
coupe pikk tuli on suunatulega ühes tükis, ja luuk käib ju tule pealt lahti võinii, seega ei mängi välja
|
|
|
speeder
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Tartu/Räpina
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.11 20:05
|
|
|
Audi 80 Cabriolet
Kuna plaan oleks ette võtta auto vahetus, siis ootaksin Audi 80 Cabriolet omanikelt erinevatele küsimustele vastuseid.
Kuna sellist teemat ei leidnud foorumist siis otsustasin uue teema algatada.
Hetkel oleks küsimused sellised:
Kuidas käitub katus talvel?
Kas talvel esiklaas seest pole härmas?
Kuidas talvel soojaks läheb?
Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)?
Kas el. katus on nõrk koht?
Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine?
Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad?
Millest võiks lähtuda mootori valikul?
Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel?
Äkki on veel mõni pluss või miinus?
Suured tänud ette.
Ivar
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 16.06.11 07:19
|
|
|
Kuidas käitub katus talvel? - lahti ei ole mõtet võtta kuna õmblused võivad jääs olla. Kui pidasid silmas soojapidavust, siis väga viis. Ei saa aru et
oleks riidekatus pleki asemel.
Kas talvel esiklaas seest pole härmas? Miks peaks ? Käitub samamoodi kui plekkkatusega auto, mul audid kõrvuti ja pole erinevusi märganud.
Kuidas talvel soojaks läheb? Kiiresti, kuna salongiruum on väike.
Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)? Üks ühele. Enam ei viitsi poes öelda ka et tegu cabrioga, võtan lihtsalt jupid sama aasta
b4 jaoks. Varem muidu poodides ei leitud nimekirjas teinekord cabrio üles.
Kas el. katus on nõrk koht? Kuna oman manuaali, siis ei oska kommenteerida. Aga olen lugenud et juhtplokk pidi nõrk lüli olema. Arvan et osta
kindlasti elektriline ning siis kui läbi läheb, siis teed lihtsalt manuaalseks, midagi keerulist ei ole.
Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine? Uus katus saksas 500eur ümmarguselt koos tagaklaasiga. Ostes kindlasti vali korraliku katusega isend.
Tagaklaas olgu kindlasti terve ja võiks läbi ka paista. Endal oli juba ostes tume ning läks rabedaks kiiresti ning kuni murdus keskelt.
Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad? Ma ostaks kindlasti paduvihmas auto, siis näed kuidas peab. Eriti jälgi klaasiülemist eesmist nurka,
cabriol sealt jookseb tihtipeale. Endal sain vea ära klaasi parema reguleerimisega.
Millest võiks lähtuda mootori valikul? 2.0 tundub vähe kere jaoks(Raskem kui tavaline B4). 2.3 astub edasi ilusti( oman) aga pead olema valmis et iga
kord kui mootoris miski jebib siis kohe kukutakse targutama et pritsepea või aju. Oman 4a kogemust sellega, ükskõik mis viga muud on, ikka kiputakse
aju ja pritsepead vahetama. Õnneks pole lasknud nendel kohtadel auto ligi rohkem minna, viga on olnud siis vales süütenurgas.2.6 on minu silmis
ebaõnnestunud mootor, kui V6 siis kindlasti 2.8. Tolle kohta ei oska mitte midagi halba öelda, kuna peres 2.8 coupe Q ja küttekulu on sama ja tihti
nõksa väiksem mis mul 2.3 98kw esiveolisel.
Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel? Absoluutselt, kui sul ei ole vaja vedada palju asju endaga kaasas. Mul taga subwoofer ja gaasipaak,
ja kolm spordikat mahub veel sinna ja kõik.
Äkki on veel mõni pluss või miinus? Miinus on tagaistujate olematu jalaruum kui soovid palju 4 kesi sõita. Olen natuke üle keskmise pikk ning kui minu
taga inimene istub, siis mul on ebamugav sõita nii ees olles. Kaaslane puldis on siis jalkaruumi piisavalt. Plussiks madal raskuskese, tundub
liimituna rohkem tee külge. Sõidan igapäevaselt Audi 100, b4,a4,coupe Q ja cabrioga ning tollest paremini käituvad coupe q ja a4. B4 tundub kitsem
olema( ei oma ainult ühe konkreetse auto sõidukogemust,vaid 4) ja 100 on juba kordades sujuvam ja pehmem igati,samuti kurvides.Plussid veel - igati
ilus auto. On välismaalased tulnud ligi ja küsinud et kas on uhiuus audi, et nad ei ole sellist mudelit veel näinud ja üldse pakutakse aastaks sinna 2003-2006 vahele.
Loodan et oli abiks
|
|
|
speeder
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Tartu/Räpina
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.11 19:11
|
|
|
Abi oli kõvasti, mul hea meel selle üle et keegi viitsib nii põhjalikult vastata, tänud sulle.
Aga üks küsimus tekkis veel. Nagu ma aru sain siis saab elektrilist katust ka väga edukalt kasutada manuaalina?
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 16.06.11 20:16
|
|
|
Ei ole isiklikult ise kunagi pidanud seda elektrilist kokku klappima. Kellelgi foorumis oli probleem et elektriline ei tööta ja oli vaja maha saada
remondiks siis sai ta abi küll, kui ütlesin et tagaluuk kuhu läheb katus peitu, selle avamine käib küljeklappide alt kuuskandiga. Pead manuaalselt
pöörama seda lukustit. Aga see kuidas see elektriline ennast ilma elektrita liigutada laseb, seda ei oska öelda. Selle manuaalse kasutamise all
pidasin silmas seda et võtad siis kõik need el lisad maha ja kasutada manuaalsena lihtsalt, nagu mina Mul ütlesid luugi avamise mootorid üles. Mul oli siis poolelektriline katus.
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 16.06.11 20:53
|
|
|
Et manuaalselt hüdroajamiga el. katust kokku klappida, siis selleks on vaja hüdromootori täiteava kork eemaldada. Mootor asub paremal pool pagassis.
Hiljem pole seda vaja teha kuna töösilindrid on õlist tühjad. Katuse katteluugi avamine käib jah küljeklappide alt lukustite avamisega.
Aa, muuseas el. katus suhtleb väga hästi ka vag-com`iga kui peaks klappimisega probleeme ilmnema!
|
|
|
speeder
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Tartu/Räpina
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.11 08:51
|
|
|
Aga kuidas on Cabrio turvalisusega, ma just mõtlen seda, et kui peaks auto üle katuse keerama, tal ju turvakaart ei ole. Kuigi keegi ei käse üle
katuse keerata .
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 24.06.11 18:41
|
|
|
Turvakaart ei ole. Esiklaasi raam ka ilmselgelt paindub lihtsalt ära, nii et ei ole väga mõtet üle keerata
|
|
|
speeder
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Tartu/Räpina
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.11 09:41
|
|
|
Seda kindlasti
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |