harold
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.07 12:03
|
|
|
Audi cabrio (1991 - 2000)
Tere,
ma olen juba paar päeva tuhninud siin foorumis aga eriti kasu pole saanud, seega mõtlesin ennast regada ja kohe teema teha.
Hetkel mõlgub mõttes audi cabrio (80? igaljuhul peaks tootmisaastad jääma 1991 - 2000 vahele minuteada) ost aga infot suht vähe liikvel nende kohta.
Mul pole kunagi audit olnud, rääkimata cabriost, seega ei tea mitte midagi ka nende mootoritest. Olen natuke lugenud 2.0 85 kW ja 2.3 98 kW mootorite
kohta, sest suuremaid ilmselt ei tahaks toita koguaeg ja praegu tundub 2.3 kõige optimaalsem. Kuidas aga on vastupidavusega, bensiinikuluga, cabrio
iseärasustega jne jne?
Igaksjuhuks panen pildi ka, et arusaamatusi vältida - http://www.8ung.at/sharkys/flohmarktdateien/audi94.JPG
Tüüpvigadest võib ilmselt paralleele tõmmata, peale katuseosa, tavalise sedaaniga?
Kõik kommentaarid/soovitused/kriitika/ettepanekud audi cabrio kohta siia teemasse oodatud!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 17.01.07 23:19
|
|
|
Nägin seda teemat ja kuna vähem kui aasta tagasi olin sarnases teadmatuses nagu harold, kirjutan natuke:
Mootorid on samad, mida pannakse ka teistele Audidele. Tootmisaastad on ligikaudsed, kuna erinevates kohtades on erinevad andmed.
Bensiinimootorid:
1.8 92kw R4 (ADR 20v) 97-00
2.0 85kw R4 (ABK 8v) 91-96
2.3 98kw R5 (NG 10v) 91-94
2.6 110kw V6 (ABC 12v) 92-00
2.8 128 kw V6 (AAH 12v) 91-00
Diisel 1.9 66kw (1Z/AHU) 95-00
2.0 ja diisel olid saadaval vaid 5k manuaalkastiga, teistele pakuti ka 4-k automaati.
Autoweek link Audi Cabrio'le
Lisaks on olemas osalised andmed ka Autonetis: link. Kahjuks pole
seal just 2.3 mootori kohta andmeid. See R5 oli esialgu Cabrioleti baasmootoriks.
Võin panna siia ka lingi märts 1991 Cabrio hinnakirjast ja
lisavarustuse hinnast (nüüd ka eesti keeles!)
Tüüpvead: kattuvad B4'ga esiosas, tagaosas B3ga
Soovitus: võimalusel osta nahksisuga isend.
Ettepanek: kui liigset tähelepanu ei taha, siis ära osta cabriot.
Küttekulu kohta võin öelda, et see sinine "vana ja hõre" 2.3 automaat võtab suht stabiilselt 10 liitrit sajale, enamvähem pooleks linna-maanteed.
2.3 manuaal peaks natuke ökom ja vahvam olema. Teisalt jälle, mõnus on ka automaadiga kruiisida.
Eks kui vaba aega tekib ja viitsin siis lisan midagi veel. Alustuseks ühe lingi. Detailsemate
küsimuste jaoks võid kasutada ka U2U.
EDIT: Üsna hea tabel peaks olema siin.
Sealt sain kinnitust 2.0 16v kohta, toodeti veidi üle aasta Itaalia turule. Neil ju kindlustus või mingi muu maks on kuubikute pealt ja
paljuklapilised on popid (näiteks ka Audi 2.0 20V R5 leiab peamiselt Itaaliast tulnud masinatel).
Samuti ka hiina 2.6 V6, 102kw on listis olemas.
Tootmisarvud. Loodetavasti vastavad ka
enamvähem tõele.
Kes natukenegi saksa keelt mõistavad, siis http://www.audicabrio.org on üsna abiks sait.
|
|
|
harold
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.07 07:43
|
|
|
Tänud, "lunatic", antud lingid läbi uuritud! Seal cabriofoorumis olen ka juba luusimas käinud. Terake targem jälle. 2.3 tundub ikka veel kõige
optimaalsem oma näitajate ja kulude poolest.
Arvan, et kui leiaks sobiva, siis eelistaks ikkagi manuaali, kuna ma siuke manuaalimees eluaeg olnud. Leian, et automaat on nats igav.
Asja päris suur miinus on see, et siin meie maarjamaal on suht ikaldus nende mudelitega. Peab lihtsalt silma peal hoidma ja seni oma hondat edasi
nautima. Või siis need kellel on, ei müü
Ja tähelepanu ei ole ka probleem. Eks natuke sellekski ju autod mõeldud ole...
Kui veel keegi midagi lisada tahab, siis igasugune teemakohane arutlus oodatud.
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 18.01.07 08:25
|
|
|
Lihtsalt eneseharimise mõttes:
Lunatic, kirjutasid, et 1.9TDI pandi ka Cabriole. Kui kindel oled selles? Ise pole kunagi kohanud ja mäletan, et kui TopGear-s testiti Diisel A4
Cabriot, siis mainiti, et see on esimene Diisel Cabrio üldse. Samas ega nad ei pruugi ka kõike teada ju
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 18.01.07 15:42
|
|
|
VIP, ikka üsna kindel olen
Näiteks mobiles otsingusse pannes on võimalus kohe valida 25 diisel cabrio vahel.
Top Gear'i ei tasu vist selles küsimuses uskuda pimesi.
|
|
|
jesse
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5 TDI
|
|
Trubenz
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: V6ru
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.08 01:30
|
|
|
cabrio
Plaanin m2rtsikuus osta saksast cabriot, kuid ei tea mis mootorit valida. Kas keegi oskab n6u anda? M6tlen ise 2.3 ja 2.8 vahel, kuna hinnavahe on
nendel p2ris suur(2.3 tuinduvalt odavam) kas hinnavahe on tingitud yhe mootori paremas vastupidamises?
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 05.12.08 07:03
|
|
|
2,3 R5 tuntud oma töökindluse poolest, hooldus lihtne ja odav.
2,8 V6 hooldus natuke kallim ja keerulisem, aga see ei tohiks olla argument, miks ostmata jätta. Sõita on selle mootoriga hoopis eine tunne.
Ilmselt 2,8 mudelite kõrgem hind ongi just sellest, et see auto pakub sõidumõnus rohkem tagasi.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=57563&page=1&highlight=2,3%20R5#pid326300
selles teemas on juttu 2,3 motost
|
|
|