Lehekülgi: 1 2 |
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.09.05 05:19
|
|
|
S6 tossab.miks?
Tsitaat: | Algselt postitas: aivar
Helesinist suitsu ikka mõtlen.
Külmalt kui natuke rohkem pöördeid anda, siis tuleb.
Ja sõites ka ikka.
Mis vahe siis on, külmalt, soojalt? |
Külma mootoriga sinakas suits on märk "kõvadest" klapisääre tihenditest, mootori soojenedes kaob suitsemine. Õlirõngaste kulumisel, suitseb aga
koguaeg.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 11.01.07 21:10
|
|
|
tervist siis seltsimehed. ei ole leidnud sellist teemat kuskilt, aidake, kui eksin.
probleem siis selline, et tossab nii külmalt kui ka soojalt. mootoriks 2,2 169 kw. aasta olen sõitnud. ei ole läinud hullemaks ega ka paremaks. suits
on halli värvi (st sinist ple näha). õhu voolikus oli märke mingist õli moodi asjast. kas see tähendab, et turboga võib olla jama. samas õli nagu ära
ei kao. tähendab, et mitte märgatavalt.
kus saaks kontrollida näiteks tallinnas turbo korras olekut? ja mis hinnaga?
kas oskab keegi äkist aidata? ja küsige lisa. ei oskagi siin midagi rohkem küsida. tänud juba ette.
|
|
|
joe80
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 11.01.07 21:25
|
|
|
vedeliku tasemega on kõik ok. sõbradki ütlesid, et kõik tundub olevat normaalne. katid on korras ja co norm. et lihtsalt tossab rohkem. aga vahest
tundub, et ei näe peeglitestki taha. miks ta tossab nii palju? tuttaval S4 2.7 ja ei tossa kohe üldse mitte?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 11.01.07 21:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
vedeliku tasemega on kõik ok. sõbradki ütlesid, et kõik tundub olevat normaalne. katid on korras ja co norm. et lihtsalt tossab rohkem. aga vahest
tundub, et ei näe peeglitestki taha. miks ta tossab nii palju? tuttaval S4 2.7 ja ei tossa kohe üldse mitte? |
Kui ta nii kangesti tossab, peab midagi kuskilt ka kaduma. Kui jahutusvesi ei kao, siis õli järelikult?
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 11.01.07 21:55
|
|
|
see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis
sõidan natuke (mitte 3 kilti ) ja siis vaatan uuesti.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.07 05:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis
sõidan natuke (mite 3 kilti ) ja siis vaatan uuesti.
|
Kui kohapeal veidi, siis pakkuks turbo on sinu probleem!!
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 12.01.07 06:22
|
|
|
Kui õlisuits käib läbi kattide, muutub ka see valgeks.
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 12.01.07 14:55
|
|
|
Enne turbo kallale minemist võiksid üle vaadata karterituulutuse ega ole äkki torudes ummistust. Oma nahal sai sarnane asi läbi elatud- suitses küll
soojast peast ainult, aga võttis õli ka.See, et sisselaskes pisut õli on, on normaalne.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 12.01.07 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis
sõidan natuke (mite 3 kilti ) ja siis vaatan uuesti.
|
Kui kohapeal veidi, siis pakkuks turbo on sinu probleem!! |
ei ole ainult koha peal. ikka kogu aeg. täna siis vaatasin, et asi toimib umbes nii: töödates kohapeal (külmast soojaks) siis tossab veitsa rohkem,
kui teised autod aga kui sõidad siis tossab täiega ja kui siis koha peal tööle jätad siis jääbki tossama. suretad välja ja paned natukese aja pärast
uuesti tööle siis hakkab jälla otsast pihta see ring. veitsa imelik .
vaatasin jahutusvedeliku taset ka ja 500 kildi peal on võibolla natuke kadunud. kui palju seda kaduma peab, et nii palju tossab?
õli on norm.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.01.07 17:05
|
|
|
Pidurivedeliku tase ok? Mis kütus, kas kõik silindrid töötava normaalselt? Küünlad?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 12.01.07 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Pidurivedeliku tase ok? Mis kütus, kas kõik silindrid töötava normaalselt? Küünlad? |
pidurivedeliku tase ok. üldse vedelikude tasemed ok.
tavaline 95 statoilist.
kõik pütid töötavad, ei jõnksuta ega midagi.
küünlad vahetasin mõni tuhat kilti tagasi Forss-is.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.01.07 17:18
|
|
|
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 12.01.07 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud? |
tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel).
probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.01.07 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud? |
tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel).
probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata |
Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 17.01.07 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud? |
tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel).
probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata |
Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms. |
näe kuradit..ongi jahutusvedelik hakanud kaduma ..mis nüüd saab??kas
peab hakkama kaane tihendit vahetama ..
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.07 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud? |
tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel).
probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata |
Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms. |
näe kuradit..ongi jahutusvedelik hakanud kaduma ..mis nüüd saab??kas
peab hakkama kaane tihendit vahetama .. |
Kui eelnev info vahetuse kohta puudub siis paha see ei teeks kuid siiski peaks hetkel selle tossamise probleemiks olema turbo millest lekib
jahutusvedelikku väljalaskesse ja see tekitab valge auru.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.01.07 09:24
|
|
|
Ranz, aiaii, m6tle nyyd uuesti
Turbost ei SAA jahutusvedelikku lekkida väljalaskesse!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.07 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Ranz, aiaii, m6tle nyyd uuesti
Turbost ei SAA jahutusvedelikku lekkida väljalaskesse! |
Ausaltöelda pole turbot kunagi ise lahti võtnud ja tõesti kindel asjas pole, sellist juttu on samas mulle räägitud, et sellepärast tossabki...
sellepärast ka seda arvasin.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 17.01.07 15:22
|
|
|
kas keegi oskab anda näiteks näpunäiteid, kuidas oleks kõige kergem lahti katkuda seda.. kas poldid peab ka uute vastu vahetama.. kas on äkist müüa
sellist tihendi komplekti, kus on sees kõik uued tihendid või peab kõik eraldi ostma..
kas keegi annaks näpunäiteid turbo kohta.. kui laiali võtan siis mida peaks jälgima turbo juures.. ple veel turboteni elus jõudnud..
tänud..
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 17.01.07 15:38
|
|
|
Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 18.01.07 04:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all. |
lõdvikus oli auk ja selle sain korda aga ikka ma ei tea,kuhu see kaob.. lähen mõõdan ükspäev surveid ja siis vaatab edasi..
kui palju peaks survet olema silindris..
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.01.07 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all. |
lõdvikus oli auk ja selle sain korda aga ikka ma ei tea,kuhu see kaob.. lähen mõõdan ükspäev surveid ja siis vaatab edasi..
kui palju peaks survet olema silindris.. |
Tehase max norm on 13bar. 10bar ja ülesse on hea, alla 10bar kannatab ka veel, kuid on kohvi.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 18.01.07 14:14
|
|
|
See kehtib ka vabalthingava kohta? v8 täpsemalt?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 18.01.07 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
See kehtib ka vabalthingava kohta? v8 täpsemalt? |
Ei.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |