jjann
huviline
Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Quattro 142kw
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 30.12.06 20:49
|
|
|
Puhasta:reflaktorid , klaasid (kui puhastamine ei aita osta uued klaasid), pane paremad pirnid, reguleeri tulede kõrgust(spets kohas
soovitavalt).......jne
Otsingimootorisse võid ka trükkida midagi tuledega seonduvalt 
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 30.12.06 21:11
|
|
|
Tegelt on ka mul see jama. Ei ole küll tulesid seest puhastanud ja ei tea ka mis pirnid seal sees on. Kuid ma arvan, et ega see puhastamine palju ei
aita.
Ennem oli C4 tavalised tuled ja ikka palju valgem oli.
Aga kui juba tulede peale läks, siis kas xenon tuledega peab olema automaatne tulede reguleerimine ja kuidas kindlaks teha kas minu A4-l on see?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 30.12.06 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Tegelt on ka mul see jama. Ei ole küll tulesid seest puhastanud ja ei tea ka mis pirnid seal sees on. Kuid ma arvan, et ega see puhastamine palju ei
aita.
Ennem oli C4 tavalised tuled ja ikka palju valgem oli.
Aga kui juba tulede peale läks, siis kas xenon tuledega peab olema automaatne tulede reguleerimine ja kuidas kindlaks teha kas minu A4-l on see?
|
Siin Nata nendest xenonidest juttu
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 21:42
|
|
|
Nohjah, ex tuleb kogu tee läbi teha. esmalt vaata palju pirni klemmil pinge on kui tuled põlevad. kui see normis(mida lähemal geneka pingele seda
parem)
reflektorid äkki tuhmunud või lihtsalt mustad. millal viimati pirne vahtatud on? need ka ju elavad oma aja ära. hangi mingid norm pirnid
|
|
|
f.
huviline
Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.06 22:23
|
|
|
Milliste tuledega on tegemist? Ma ei kurda nähtavuse üle, kuigi eelmisel autol (Hyundai Trajetil) olid sarnased H7 tüübi pirnidega lähituled
(luuptuled). Pimedal maanteel kaugtuledelt lähituledele ümber lülides oli tunne, nagu oleks kott pähe tõmmatud. Audiga seda muret mul küll ei ole.
Uuemate autode puhul, millel on plastik tuleklaasid aitab ka klaasi poleerimisest, need võivad tuhmuda kivide ja automaat pesulaid kasutades. Kondents
seespool klaasi neelab samuti valguse.
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 31.12.06 11:33
|
|
|
Sõidan 95 aasta A4-ga ees on valeo tuled ja ei kurda. Peale ostmist vötsin tuled lahti pesin reflektorid ja klaasid seest puhtaks peale seda küsisid
paljud kas on uued tuled ees ?
Kord sai ka pinged üle möödetud oli vist 0,2 V väiksem kui aku otstelt. Selle pisku pärast ei tasunud releedega küll mässama hakata. Ja muidugi
vahetan kord aastas pirne, valiku teen müügi tabeli tipu järgi.
|
|
|
darkSlide
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 31.12.06 12:20
|
|
|
Endal ka 95a A4 ja enne ei kurtnud tulede üle, kuid juhtus selline asi, et sai ühe autot natuke "lükatud" ja tuli läks paigast ning niiskus pääses
sisse, nähtavuse vahe - suht katastroofiline. Niiet vaata seda ka ega niiskust tule sees pole, sest kui on hakkab valgus kohe sealt valesti ennast
murdma.
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 01.01.07 19:05
|
|
|
Keegi oskab lühidalt kirjeldada, mismoodi ma saan A4-l esituled eest ära? Pole veel ise jõudnud uurida. Kas käib umbes sama lihtsalt nagu C4-l?
Siis kas keegi viitsib seletada pirnide erinevust H1 ja H7 ja H4, ning millised pirnid mul lähituledes on?
Sain hea xenoni pakkumise ja plaan tuled seest puhtaks teha ning xenonid paigaldada. Peaks siis ikka nägemise valgemaks saama.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 01.01.07 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Keegi oskab lühidalt kirjeldada, mismoodi ma saan A4-l esituled eest ära? Pole veel ise jõudnud uurida. Kas käib umbes sama lihtsalt nagu C4-l?
|
100´oli jah lihtne see, aga kas A4´l peab midagi muud ka lammutama või mismoodi?
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 01.01.07 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Keegi oskab lühidalt kirjeldada, mismoodi ma saan A4-l esituled eest ära? |
Kaks kruvi üleval, kolmas suunatule taga.
(Suund tuleb stopperist lahti päästa ja lihtsalt tömmates eemale)
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 01.01.07 20:57
|
|
|
Mu A4l ka umbes aasta vanused esituleklaasid ja ka ei kurda mitte kuidagi nähtavuse üle Näiteks võrreldes A6 luuptuledega on vahe öö ja päev, A6l ikka väga ebaõnnestunud tuled. Samuti kasutan tuledes täiesti tavalisi lampe.
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 02.01.07 10:28
|
|
|
Minu A4-l on vist tuled ühes tükis, mis moodi ma suunatule ära saan võtta?
VAGCAT näitab kahte kruvi tule peal ja siis veel mingit kinnitust sisemises servas.
Siis küsiks juba selle ka ära, kas tuli käib samamoodi lahti nagu C4-l, et klambrid lahti päästa ja ongi klaas eest ära?
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Keegi oskab lühidalt kirjeldada, mismoodi ma saan A4-l esituled eest ära? |
Kaks kruvi üleval, kolmas suunatule taga.
(Suund tuleb stopperist lahti päästa ja lihtsalt tömmates eemale) |
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 02.01.07 10:35
|
|
|
B6-el võtad pealt kruvid lahti ja terve tuli tuleb välja ja siis lammutad, õhutoru tuleb ka ära võtta.
Englishit paned siis weebist leiad stepbystep algoritmi.
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 19.01.07 18:56
|
|
|
Ja kindlalt ei ole tuled ka alt kruvidega kinni?
97a a4, H7
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 19.01.07 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Mu A4l ka umbes aasta vanused esituleklaasid ja ka ei kurda mitte kuidagi nähtavuse üle Näiteks võrreldes A6 luuptuledega on vahe öö ja päev, A6l ikka väga ebaõnnestunud tuled. Samuti kasutan tuledes täiesti tavalisi lampe.
|
No mul A6 C4 ja Võin julgelt väita et 2 tuttava a4-jadega ja oma isa -99 passatiga võrreldes on minu tuled tunduvalt paremad.... Seda isegi maanteel
tunda sest selle autoga hakkavad vastutulijad juba maru kaugelt vilgutama et ma tuled maha paneks 
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 19.01.07 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: duman
|
No mul A6 C4 ja Võin julgelt väita et 2 tuttava a4-jadega ja oma isa -99 passatiga võrreldes on minu tuled tunduvalt paremad.... Seda isegi maanteel
tunda sest selle autoga hakkavad vastutulijad juba maru kaugelt vilgutama et ma tuled maha paneks |
No vot ei tea, A6l C4 mis meil peres on ikka nii metsas need tuled, alguses arvasin, et asi lihtsalt regulleerimises aga sai ära regulleeritud ja läks
küll paremaks, aga A4 omaga ikka võrrelda ei anna, täistuled veel mingit moodi aga lähituled alla igasugu arvestust. Olen ka mujal kuulnud, et üldse
C4 kerel kehvad tuled.
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 19.01.07 22:55
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Tsitaat: | Algselt postitas: duman
|
No mul A6 C4 ja Võin julgelt väita et 2 tuttava a4-jadega ja oma isa -99 passatiga võrreldes on minu tuled tunduvalt paremad.... Seda isegi maanteel
tunda sest selle autoga hakkavad vastutulijad juba maru kaugelt vilgutama et ma tuled maha paneks |
No vot ei tea, A6l C4 mis meil peres on ikka nii metsas need tuled, alguses arvasin, et asi lihtsalt regulleerimises aga sai ära regulleeritud ja läks
küll paremaks, aga A4 omaga ikka võrrelda ei anna, täistuled veel mingit moodi aga lähituled alla igasugu arvestust. Olen ka mujal kuulnud, et üldse
C4 kerel kehvad tuled. |
Aga C4 100-jal ja A6-l on ka ju erinevad tuled kui ma ei eksi?.. vaat ei tea mina omadega väga rahul 
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 27.01.07 09:14
|
|
|
Jaa, A6l ja 100l on erinevad. A6l siis luuptuled mis pidid näitama ikkagi paremini kui 100 omad, aga nii 100l kui ka A6l on kehvad tuled paraku 
|
|
|
Mütakas
huviline
Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro
|
postitati 27.08.12 12:19
|
|
|
Ei hakkanud eraldi teemat tegema, mure siis selles, et Audi A4 96a. diisel põlevad esitule pirnid koguaeg läbi, vahet pole mis firma marki pirne
kasutan ( max mis vastu on pidanud on mingi 3kuud ). Mõõtsin lambi pistikust testriga ja seal näitab pinget 13.96.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.08.12 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mütakas
Ei hakkanud eraldi teemat tegema, mure siis selles, et Audi A4 96a. diisel põlevad esitule pirnid koguaeg läbi, vahet pole mis firma marki pirne
kasutan ( max mis vastu on pidanud on mingi 3kuud ). Mõõtsin lambi pistikust testriga ja seal näitab pinget 13.96. |
Pinge ühtlustamiseks vb. relee vahele panna?
H7 vöi H4?
H7 kipubki millegi pärast nobedasti läbi pölema, kuigi enese bensiinikal on odavad junnid ligemale 8 kuud ära kestnud, samas valgustugevus annab ka
veidi soovida.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Mütakas
huviline
Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro
|
postitati 27.08.12 20:10
|
|
|
Tegemist on H7 pirnidega. Olen kasutanud igasuguseid pirne, nii kalleimaid kui ka päris odavaid aga ikkagi põlevad suht ruttu läbi, tavaliselt põleb
koguaeg juhipoolne pirn läbi ja niikui olen pirni vahetanud läheb paar päeva mööda kui põleb teine pool läbi.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.08.12 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mütakas
Tegemist on H7 pirnidega. Olen kasutanud igasuguseid pirne, nii kalleimaid kui ka päris odavaid aga ikkagi põlevad suht ruttu läbi, tavaliselt põleb
koguaeg juhipoolne pirn läbi ja niikui olen pirni vahetanud läheb paar päeva mööda kui põleb teine pool läbi. |
Siis vöiks küll pakkuda, et kas vibratsioon vöi pinge pendeldus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|