See protsessori teema on enamasti Blaupunkti toodetud makkidel, seda võiks jälgida.
Kui makki ei viitsi autost välja kiskuda, siis maki manuali küljes või dokumentide juures peaks olema lipik maki turvakoodiga. Seal peal on ka maki
seerianumber, mille järgi saab vaadata, mis ajal ja kelle poolt toodetud makiga tegemist ja mis varuosad sinna sisse sobiksid.
Ajutiselt on viga võimalik vähendada, s.t. sümptome edasi tulevikku lükata, selle väsinud protsessori termilise mõjutamisega.
Selle protsessori veaga paralleelselt või iseseisva veana võib siiski esineda makkidel ka selle sama pöörleva nupu kontaktide sädelemist/kulumist.
Ma ei ole küll elukutseline elektroonik, kuid ma julgen väita, et kõiksugu auto elektroonika ei ole mitte ainult keerukamaks muutunud, vaid on ka
palju erinevaid tootjaid ja igal tootjal erinevaid versioone asjadest, nii et ei maksa arvata et kui asja nimi on Concert või Chorus, siis nad ongi
kõik ühesugused. Kaugel sellest, nii sisu kui ka välismõõtmed võivad olla erinevad aastakäikude, automudelite jne. kaupa.
Kindlasti saab kõike parandada või asendada samasugusega, kuid "elutöö" oleks välja uurida, kas poolt mari aju saaks äkki ikkagi asendada poolega
jüri ajust.
Võib-olla leiab mingitki inffi selle kohta venemaa elektroonika foorumitest. Lääne pool pole kahjuks vastavasisulisi arutlusi kuulnud.
Blaupunktile maksab uus proze ca 850 krooni pluss tööraha.
|
|