Ls
huviline
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 15:52
|
|
|
A6 1999 kellade vahetus...
...mure siis selline ,et tahan ilma kompuutrita kellad vahetada kompuutriga oma vastu ( eelmine omanik oli misiganes põhjusel teinud vastupidi
vahetuse). Seega originaalis antud masinal kompuutriga versioon. Selleks et masin ka käima läheks on vaja võtmele uus süsteem selgeks teha vms. ca 300
eek revalis, aga.......revalist öeldi et oma 2.8 mootorile 4.2 kellad ei sobi, nemad seda tööd ei taha nähagi, ei hakka korrektselt töötama jne....
...samas nüüd teisest saksa autodega tegelevast asutusest anti mõista et siiski saab kõik trikid selgeks õpetada ka 4.2-selt pärit kellade
süsteemile, ....
Ühesõnaga tahaks vahetada kompuutriga versiooni vastu ja mul olemas 4.2 liitrise kellad.....
Kui keegi aru sai mu murest ja oskab vastata siis oleksin tänulik.
Aitähh
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.11.06 16:08
|
|
|
See mis sa räägid ongi kokkuvõte paljudest tehnilistest peensustest. Neid spidosid on ikka erinevaid mitte ainult lisavarustuse konfiguratsiooni osas,
vaid 1999. aasta paiku vahetus ka elektroonilise ülesehituse generatsioon/põlvkond.
Reval, teades mis komplikatsioone seal võib ette tulla (kuid ei pruugi), ei taha lihtsalt sulle asjata lootust anda, samuti ei oleks sa nõus kindlasti
pooliku või katki jäänud töö eest raha maksma.
Samamoodi on õigus teisel firmal, kes räägib et teoreetiliselt jne. on võimalik. Lase siis neil see paigaldada ja asi vask.
Küsimus on selles, kes julgeb vastutuse võtta, töö ära teha ja garantii ka anda.
|
|
|
|
Ls
huviline
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 16:18
|
|
|
arusaadav, iga süsteem on omamoodi.....aga
Kahjuks saab tehase kaudu võtit "õpetada" ainult Revali kaudu!?! 300.- küsiti võtmele selgeks tegemise eest, ma ei oleks väga kurb kui asi siiski ei
toimiks, paneks vana tagasi ja prooviks kunagi midagi muud ,
kui ma vaid teaks et siiski on võimalik põhimõtteliselt kaks asja omavahel tuttavaks teha siis läheks oma 4.2se näidikutega kohale ja paluks proovida.
Tungivamalt.
Ehk ka asi selles et tüütu ja mõtetu töö, samas aga mitte kallis, seega ei viitsita jamada lihtsalt.
Kui seda kodeerimist suudaks iga elektrik teha siis pöörduks kuhu iganes.
|
|
|
Ls
huviline
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 16:21
|
|
|
PS! Kellade vahetus iseenesest on 5 min, proovisin, selle võin ise revali ees ära teha ja masina kasvõi lükates sisse ajada, aga mulle öeldi
konkreetselt et asi võimatu ja arutlusele ei kuulu!samas ei pruugi see ülikonnaga vastuvõtja saalis ka kõike muidugi ka teada. ........ja tööraha kodeerimise eest oli tõesti madal, seega võib ka pooliku töö
eest maksta
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.06 18:56
|
|
|
Erinevast silindrite arvust tulenevalt on üks potentsiaalne mittekorrektselt tööle hakkaja tahhomeeter. Aga viska see kellablokk Revali ukse taga
ringi ja lase immo ümber progeda, näed ise kohe ära, kas toimib või ei.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 20:19
|
|
|
Väike kõrvalekalle teemast. Aga kuidas on immo ja kellade plokk omavahel seotud. Pole lihtsalt asjaga kursis.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.06 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Väike kõrvalekalle teemast. Aga kuidas on immo ja kellade plokk omavahel seotud. Pole lihtsalt asjaga kursis. |
C5 puhul asub orig immo aju kellablokis.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 20:46
|
|
|
Täna. Siis A4 seda probleemi pole.
|
|
|
Ls
huviline
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 20:51
|
|
|
kui aga paigaldada kellablokk koos samast masinast pärit süüteluku ja võtmega??? siis nagu ei peakski midagi programmeerima?
Ühesõnaga nagu ma olen aru saanud , siis kellablokile on vaja võti tuttavaks teha, või siis vastupidi ja sellest kõik, auto peaks tööle hakkama
kenasti, aint et info mis tuleb kelladelt võib veidi nässu minna ?!?
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Täna. Siis A4 seda probleemi pole. |
Oled kindel et ole? A4-jal on ka mingist aastast immo sinna kolinud!
OOOO
|
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 28.11.06 07:50
|
|
|
Üksi näidikute ploki ja immo võtme ringi viskamisest ei piisa.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 08:03
|
|
|
Näidukite plokk on erinev ka mootoritel jne, ehk siis V8 plokk ei sobi V6 mootorile... Kuid samas jällegi...
Kuid tean ka seda, et V6 plokki pole Revalis V8 omale õnnestunud kodeerida ja ka vastupidi...
Põhimõtteliselt saaksin kodeerida (kui koodid olemas oleks) aga kuna immot saab vaid Reval, siis...
|
|
|
|
Ls
huviline
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 08:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Näidukite plokk on erinev ka mootoritel jne, ehk siis V8 plokk ei sobi V6 mootorile... Kuid samas jällegi...
Kuid tean ka seda, et V6 plokki pole Revalis V8 omale õnnestunud kodeerida ja ka vastupidi...
Põhimõtteliselt saaksin kodeerida (kui koodid olemas oleks) aga kuna immot saab vaid Reval, siis... |
V8 plokkil 1 otsiku koht enam ka minumeelest , aga kui nüüd v6 oma hankida
siis peaks olema teoreetiliselt lihtsam? võiks juba revali uksele koputada?
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ka4la
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Täna. Siis A4 seda probleemi pole. |
Oled kindel et ole? A4-jal on ka mingist aastast immo sinna kolinud! |
Ei ole milleski kindel kuna ei tea asjast midagi. A4 on aastast 1998. Olekski tore teada ega mingeid probleeme pole oodata kui peaks vahetama hakkama.
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Ei ole milleski kindel kuna ei tea asjast midagi. A4 on aastast 1998. Olekski tore teada ega mingeid probleeme pole oodata kui peaks vahetama hakkama.
|
omal on ka 98a ja kelladeplokis ta on
OOOO
|
|
|
|
Kalevh
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 Td`99
|
postitati 07.12.06 16:29
|
|
|
kellaplokk
Sai just vahetatud see asjandus. Ostsin kah lammarist uued kellad. Aasta oli sama, samuti mootor. Kuid käima ei saadud. Pidin ikka uue tellima mis
võttis poolteist kuud aega. Aga nüüd on olemas ja asi korras. Maksis see asjandus 10 tonni.
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
|