Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 27.11.06 15:01
|
|
|
Audi turvapadjad
Leidsin siit ühe postituse, kus pisut juttu turvapatjade käitumisest õnnetuse korral, aga kas keegi oskab öelda, kui suure matsu korral turvapadjad
üldse avanevad. Ja kus kohas on üldse need löögiandurid, mis turvapatjadele avanemiskäskluse annavad? Väga narr oleks koeranässile otsa sõitmise
pärast turvapatju kokku lappima hakata 
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 27.11.06 15:06
|
|
|
Kusagil liigus selline klipp, kus üle tee läks vanamutt ja sebra ees peatunud mersu lasi signaali, mutil viskas närvi üle ja virutas kotiga mööda
stanget ja kotid käisid välja 
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 27.11.06 15:54
|
|
|
Vanematel eelmisest sajandist pärit autodel neid nn. löögiandureid olla ei tohiks, nii et ära muretse ega hakka neid otsima. Kiirendus ehk pidurdus
andur asub otse airbagi aju metallkarbi sees.
Vanematel autodel on küll olemas külglöögiandurid, kui auto varustatud istmetes või küljel paiknevatega õhkpatjadega.
Uuematel autodel on tõesti ka eesmised löögi ehk Crash'i andurid. Aga niipalju kui mina aru saanud olen, on need just mõeldud suuremate Crash'ide
jaoks, s.t. lisaks nendelt saadavale infole arvestab airbagi aju ka oma sisemisi kiirendusandureid ja veel mingit Safing sensorit, enne kui ta airbagi
sütikud käivitab.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 27.11.06 16:26
|
|
|
Tutav sõitis oma C4jaga Golfile 30km/h tagant siis ja viskas mõlemad laiali. Rooli oma kõrvetas käed ka ära.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
sceleton
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 16:43
|
|
|
Oleneb mis auto sul on?
Mul näiteks B4 1992 aasta oma, üks turvapadi rooli sees, ja selle andur on turvavööga ühendatud, et kui turvavöö teatud tugevusega blokeerub siis
viskab lahti.(peaks nii olema)(vähemalt raamatus oli)
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 28.11.06 18:03
|
|
|
b4 94a on see airbagi andur tuhadoosi all konsoolis käimakasti tunneli peal ja rohkem ei näinud ma küll kuskil mingit andurit (alles lammutasin ühte
sellist autot)
see mis turvavööga ühendatud tross on see on (nii nagu mina aru olen saanud) selle jaoks kui pauk on nii kõva et lööb mootori salongi poole ja siis
tõmbab autos sees trossid pingule ja veab istmed taha ja tõmbab rooli nina alt ära 
istmete osas võin ka eksida aga peaks nii olema 
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Driver
see mis turvavööga ühendatud tross on see on (nii nagu mina aru olen saanud) selle jaoks kui pauk on nii kõva et lööb mootori salongi poole ja siis
tõmbab autos sees trossid pingule ja veab istmed taha ja tõmbab rooli nina alt ära 
istmete osas võin ka eksida aga peaks nii olema |
peaks vist rooli eest lihtsalt ära sikutama...istmed jäävad kohale
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.11.06 19:32
|
|
|
Turvavööd tõmmatakse ka pingule selle trossiga.
|
|
|