Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 21.11.06 06:47
|
|
|
Jahutus ventilaator
Kuna üldise mootori teema all, keegi vastata ei viitsi, siis panen ka siia teema ülesse... siin meestel rohkem kogemusi....
Pühepäev vahetasin autol ära jahutusvedeliku ja termostaadi. Maha sai kistud ka kliimaradikas ja hetkeks sai eest ära võetud ka jahutusradikas ise.
Nüüd aga lugu selline, et nii kui süüte sisse keerad hakkab jahutus vent tööle... seda aga ainult siis kui töötab salongisoojendus. Nii kui lülitan
soojenduse offi (või economi reziimile), jääb seisma ka jahutus ventikas. Proovisin lahti ühendada ka radika küljes oleva temp. anduri juhtmed, kuid
midagi ei muutu. Samas tundub andur ise korras olema, kuna 100 C juures läheb vent ilusti tööle (proovisin seda kui soojendus oli offis) Milles võib
probleem olla?
Äkki keegi raatsib jagada omi kogemusi...
Lauri
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 21.11.06 08:17
|
|
|
minu arust 200l on niimoodi et kui salongist paned kliimaseade k2ima,siis hakkab se vent k2ima, v2hemalt minu 200l oli sama moodi nagu sinulgi. V6ib
olla see ongi normaalne??? 
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 21.11.06 08:27
|
|
|
Vat selles ongi mure, et pole 100% kindel kuda ta enne toimis... Minu arust aga see päris õige pole, kui külmalt hommikul moto käima panen ja siis ka
vent kohe jahutama hakkab. Saab ka muidugi kliima offi panna ja oodata millal moto nati soojemaks läheb.
EDIT: kas võib see olla tingitud sellest, et eemaldasin kliima radika ja koos sellega jäid ripakile ka kaks kliima anduri pistikut...
|
|
|
Mad
huviline
Registreerunud 02.09.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ
|
postitati 23.11.06 07:51
|
|
|
mul täpselt sama asi 200-l. tekkis täitsa lambist, ei näppinud ja ei vahetanud miskit. keegi kuskil mainis, et kui väljas üle 7 kraadi sooja siis
peabki nii olema. aga mul hakkab ventikas isegi 2 kraadiga tööle, seega mingi jama seal on. väga hea oleks ka teada milles asi on
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 23.11.06 08:38
|
|
|
ma tulen ka nüüd teiega samasse klubisse. Mul täpselt sama kamm. Täna vahetan ka ise termostaadi ära. Eks siis ole näha kui kiiresti endal läheb moto
soojaks.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.06 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Peabki toimima?! Kurat... mina sain aru, et vent peab ainult siis 1. kiirusel töötama kui "külmik" järgi (+ järeljahutusel). Aga näiteks kui ma
hommikul istun külma autosse, käivitan auto ja panen soojenduse põhja, suunan õhu akendele... siis peaks kliima ju nagu võimalikult kiirest soojeneda
üritama (et saavutada minu poolt etteantud temp.- i)? Aga kui ventilaator hakkab kohe jahutama, on soojenemine ju raskendatud!? |
Sul ongi kogu aeg külmik järgi, sest jahutust ei toimu ja ta üritab kogu aeg jahutada- lükkab vendi taha ja ka pumba(mis muidugi sul ei toimi), econi
peal ta ei hoia pumpa taga, seega ka vent ei tööta |
Krt jummala segane... miks see külmik kogu aeg siis järgi on? ning sealt teemast sain nagu aru, et kont peaks nagu sooja tootma? mis ajast? sooja
saadakse ikka salongi läbi soendusradika ja seal pole kondiga enam miskit seost ju...
|
|
|