GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 13.11.06 15:18
|
|
|
a4 2002.a airbagi tuli süttib 5-7 min. pärast TEEMA LÕPP ASI KORRAS
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 13.11.06 15:20
|
|
|
sai käidud ka Revalis, seal öeldi, et tuleb vahetada näidikute plokk, mis maksab 10 tonni ja kui see ei aita siis ka Airbagi aju.Kas keegi oskab
aidata?Kas võib viga olla külmjootes näiteks..
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.11.06 07:12
|
|
|
Selle vähese informatsiooni põhjal tundub, et näidikute ploki ja airbag controlleri vahel kaob kas riist- või tarkvaralistel põhjustel mingil hetkel
side ja selle peale tõstetakse enesediagnostika käigus üles see "punane lipp" ehk süttib airbagi tuli.
Näidikute plokk on veel selles mõttes eriline, et see suudab infot vahetada nende seadmete ehk controllerite vahel, mis muidu signaaliformaatide tõttu
otse suhelda ei oska või ei saa. Nii et saab ka spekuleerida, et airbag controller ei saa sellelt kõike vajalikku datat kätte.
Põhimõtteliselt oleks külmjoode ka võimalik, need võimenduvad eriti siis, kui mingeid plokke ja pistikuid on kas lihtsalt tihti või ka oskamatult
lahti kistud ja pistikud on väänamist saanud.
Tüüpvigade puhul, vähemalt meist lääne pool, vahetatakse teatud tasu eest (mis pole kindlasti 10000 EEK) katkine plokk uue/parandatu vastu, sellele
järgneb muidugi kodeerimine/adapteerimine, et plokk ka tööle hakaks.
Võib-olla keegi oskab lisada, millele võib viidata see aeg 5-7 min. ?!??!
|
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 14.11.06 08:40
|
|
|
Alguses oli nii, et kui arvuti taha pandi siis ütles, et vale vin-kood,käisin ka Revalis ja see vin-asi sai korda aga tolku ei midagi.Vahel jääb tuli
kohe põlema ja ei kustugi ära ning niimoodi 1-2 päeva.Põhiliselt on nii, et peale auto käivitamist mingi kindla aja pärast läheb põlema ja ei kustugi
ära.Umbes 5-7 min. pärast.Kõik pistikud ja ühendused on üle käidud.Aitäh vastuste eest!
Kas oleks keegi kes oskaks korda teha või mingit norm. lahendust pakkuda...
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.11.06 10:33
|
|
|
Nüüd sa tekitad oma jutuga küll juba segadust. Mida tähendab vale VIN-kood?!? Kas täpselt nii öeldigi ja mida selle all mõeldi?!?
Siit edasi võiks juba mõelda, et seda autot ja spidot on juba varem kuskil torgitud või midagi ära vahetatud, kas siis näiteks avarii või rikke
tõttu.
Sa räägi uuesti Revali või juks11'ga, nad peaks saama vea ikkagi täpsemini lokaliseerida ja siis aidata.
|
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 14.11.06 10:57
|
|
|
vist nagu ma õieti aru sain siis näidikute ploki ja airbagi aju omavahelisel suhtlemisel ütles, et vale vin kood.Sellest ka see, et tuli süttib 5 min.
pärast.Kui lapakas taha panna ja tuli põleb siis saab tule ära kustutada ja siis 5 min. pärast põleb jälle
|
|
|
rixrax002
huviline
Registreerunud 15.12.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.06 08:56
|
|
|
tere
mul on ka A4 ja täpselt sama probleem.....aastast -03.
asi algas aku vahetusest..... nüüd on nii et 10 min pärast mootori käivitamist hakkab Airbagi tuli põlema....Reval-is olen selle pärast kaks korda
käinud...esimene kord kui läksin ja ütlesin, et vahetasin aku ära ja nüüd selline jama.....tegelasel seal läksid limad suureks nagu munamäed" aga mix
sa vahetasid aku....tavaliselt akut ei vahetata"....
esimene kord öeldi et juhuslik viga pinge langusest...nulliti ära ja öeldi et nüüd ok...pussugi...teisel korral öeldi et aku vahetamise käigus on
airbagi aju ja lisaks ka kliima aju viga saanud....anna 20 kilo meile ja vahetame need ära...
käisin Tartus mingite diagnostikaga tegelevate vendade juures.....ühendas läpaka taha ja ütles, et spido ei anna VIN-koodi edasi airbagi ja kliima
ajudele....annab ainult 5 viimast numbrit....et varjant on äkki mälu ära kustutada ja kõik uuesti "selgeks õpetada" ajule...et äkki
aitab.....kahjuks pole Tartusse tagasi jõudnud nende juurde....äkki keegi teab kas Tallinnas või lähemas ümbruses on ka selliseid diagnostikud kes
oskaks sellise asjaga tegeleda?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.06 17:06
|
|
|
Niih, minu arvamus siis asjast:
Soovitaks teha sama nagu Tartu mehed soovitasid, ehk siis airbag ja näidikuteplokk uuesti ära kodeerida, tundub, et süsteemid ei saa üksteisest mingil
hetkel enam aru...
|
|
|
|
Marek1
huviline
Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011
|
postitati 28.12.06 17:48
|
|
|
Mul tekkis nüüd küsimus:
Kuna endal plaanis aku vahetada (A6 2000a.) siis mis moodi peaks seda tegema, et ei tekiks sama jama?
|
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 28.12.06 20:21
|
|
|
Huvitav,mis tähendab kodeerida?
Nagu mina olen aru saanud siis ei anna näidikute plokk vin-koodi õieti edasi ja ütleb vale vin-kood airbagi plokile ja siis hakkabki 7-8 min .põlema
ja airbagid ei toimi.
Selle vea sai nagu korda ega ei miskit.Niipalju kui mina olen aru saanud siis kodeerida, ehk vin ja muud infi näidikute plokis pole võimalik muuta.Vin
pidi saama ainult ühe korra kodeerida,softida või mida iganes nimega.
Kuna ise olen tegelenud mobladega siis Nokia mobladel uuematel sama asi, et Imei koodi saab ka ainult ühe korra kirjutada.Mingi eepromi värk ja
sellega on sama asi.Nii, et isegi kasutatud plokki pole võimalik asendada.Sellepärast tulebki tehasest tellida uus näit. plokk ja siin kõik inff
uuesti sisse kirjutada.Loodan,et sain õeti aru...
keegi kes auto elektroonikat jagab võiks seda kommenteerida.Seda infi olen saanud revalist ja mujalt elektroonikast jagavast kanalist.Kas see on siis
jama jutt, äkki kuidagi on ikka võimalik softida.Või on tegu mingi imemeestega kes on suutelised seda kivi asendama uuegaja siis andmed sisse
kirjutama uuesti.Hästi ei usu...
Andke siis nõu kes ütleb vähemalt kus viga...
Revalist öeldi, et tuleb vahetda näit.plokk 9 klio ja kui see ei aita siis juurde veel airbagi juhtplokk 7 kilo +töö softimine.....Oleks nõus ka selle
ploki vahetusega.Aga lõhnab selle järgi, et jäädki vahetama asju..
Tänud vastajatele..
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.06 20:59
|
|
|
Ka internetipanka ei saa ilma paroolideta sisse aga näed, ikka kanditakse teiste kontodelt raha ümber...
Ma nüüd ei väida, et seda saab kuidagi kodeerides korda aga võta homme ühendust, katsun uurida ja pean inimestega nõu...
|
|
|
|
rixrax002
huviline
Registreerunud 15.12.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.07 09:38
|
|
|
aku vahetus
tere
selle aku vahetusega ongi see lugu, et .... midagi kas juhtub või ei juhtu....
kõik ütlevad, et kui seda õigesti teha siis ei tohiks midagi juhtuda....aga mul juhtus...
kui kunagi ise veel plaanin akut vahetada siis toimin järgnevalt:
1. leian sobiva aku
2. lasen aku vahetada esinduses.....sellisel juhul on see, et kui midagi juhtub siis nemad vastutavad ka selle eest, et pärast aku vahetust kõik
korras olex...
ei väsi kordamast... kui läksin oma murega (Airbagi tuli süttib 10 min pärats mootori käivitamist) esindusse.... siis esinduses muidugi öeldi mulle:"
aga mix sa vahetasid aku? tavaliselt akut ei vahetata..."
Rix
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.07 09:40
|
|
|
Nüüd varsti peaks antud teemale mingi lahendus tulema...
|
|
|
|
Rihvkin
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.07 09:56
|
|
|
Mu venna vw oli sama probleem et põles kogu aeg see nn aibag tuli tartumehed tegid korda ja viga oli nn et suunatulede lüliti oli katki .
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 10.01.07 12:27
|
|
|
Vahetasin ise ka akud ära A4 -04, isegi raadio koodi ei küsinud. Ei kujuta ette vbl aju säilitab koodid jm kama, juhul kui pole divaissi vahepeal
eemaldatud. Aga probleeme polnud.
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 14.01.07 20:20
|
|
|
Asi sai oma lahenduse.SUURED Tänud Rocet-ile kes soovitas JUKS11-ga kontakti astuma nind TÄNU kellele sai asi lahenduse.Nimelt tema kaudu sai
Tartu"imemehe"poole pöördutud kes asja korda said.Probleem seisnes selles, et näidikute plokis oli vin-koodist osa nr. kadunud, sellest ka see 8-min
pärast tule süttimine.Asi võis olla suure tõenäosusega selles, et on olnud pinge langus ja see kirjutas Vin-üle ja ongi "nägemist".Probleem pidigi
olema disladel.Nii, et soovitaks kõigile kellel uuemad disla A4 -d ja A6-d,aku tühjenemisest hoiduda mis või tekitada eelpool kirjeldatud jama...ja
see ei ole odav lõbu.Parem ostke uus aku kui lasta sel pooleldi ära surra.Nüüd ostsin ka uue aku...!
Tänud kõigile kes viitsisid vastata ja püüdsid abiks olla,ERILISED TÄNUD JUKS11-le.
Nii, et aitame ikka üksteist ja oleme sõbralikud ükteise vastu!!
|
|
|
GT1
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Tdi Q
|
postitati 14.01.07 20:21
|
|
|
sorry ROCKET
|
|
|
rixrax002
huviline
Registreerunud 15.12.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.07 07:29
|
|
|
räägi asjast lähemalt
mul on täpselt sama lugu mis sul....
mis seal Tartus siis tehti? kirjutatigi ikkagi üle siis mõistus või? tähendab, et see on siis võimalik ikkagi...
ütle palun saladus katte all ka see välja mitu raha selle tembu eest küsiti....
see 10 minuti pärast süttiv punane tuluke hakkab juba ära tüütama....
kus juures...see pinge langus mis selle jama tekitas ei olnud mul mitte tühjast akust vaid aku vahetusest....
ette tänades...
|
|
|