Lehekülgi: 1 2 3 .. 29 |
mairoparn
huviline
Registreerunud 02.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.06 21:22
|
|
|
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
tere selline audi nagu a4. olen kuulnud et sellel mudelil pidi olema nõrk esisilla ehitus. kas keegi oskaks mulle nõu anda selle kohta. tänan
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.06 21:29
|
|
|
Osta.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 02.11.06 21:29
|
|
|
Ma ütleks ka pigem osta
Pisike punane putukas
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 03.11.06 01:01
|
|
|
Kas uued liitujad tõesti ei vaevu OTSINGUT kasutama, A4 esisilla
kohta teemasid rohkemgi, kui vaja.
PS. Mitte paha pärast, aga ära tüütab juba tõepoolest.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 03.11.06 08:07
|
|
|
http://www.baltilaager.ee/AUDIVW_66tsh_kmpl.pdf
kallis? keeruline? veel küsimusi?
sõltub su elukohast ja aastasest läbisõidust kui sageli pead vahetama seal midagi... selles osas retsepti pole ja ühest vastust samuti mitte.
ei ole autot mida ei peaks kunagi remontima !!!
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 03.11.06 08:46
|
|
|
Teemaalgatajale veel nii palju, et kui 6000 krõbisevat A4 kogu esisilla kuluvosade eest tundub kallis, siis Ladal on veel palju-palju odavamad jupid,
kui Audil. Aga loomulikult tuleb Ladat ka palju-palju tihemini remontida ja sõidumõnust me ei räägigi.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 03.11.06 10:43
|
|
|
OT: ladaga, piigid all jäärada uhada... täitsa mõnus... ma ei teeks nii üheseid kokkuvõtteid markide kohta
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
|
mairoparn
huviline
Registreerunud 02.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.06 18:57
|
|
|
ma vist ikka ostan siis.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 17.11.06 19:09
|
|
|
tubli poiss siis
Pisike punane putukas
|
|
|
|
audi97
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 523i
|
postitati 17.11.06 19:24
|
|
|
osta muidugi
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 18.11.06 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalmeer
Tsitaat: | Algselt postitas: mairoparn
ma vist ikka ostan siis. |
äkki mõtled veel natuke - esisild ju . . .??? |
kle ära hakka peale.....kui raha üldse ei ole,siis tuleb küll ühistranspordiga sõita
Pisike punane putukas
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 25.06.07 19:28
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna endal samalaadne küsimus. Sai hiljuti bmw e39 528 ära müüdud ja vaja nüüd naiskale uus võtta. Mingid eelistused on
ka paigas: sedaan, automaat, kliima, püsikas, mootor 1,8t või v6. Mida arvata veel sellisest komplektist 2,8q automaat? Ja kuidas kontrollida 1,8
turbo korrasolekut, sama küsimus ka passati korral? Kas leidub foorumis mõni entusiastlik, kes sümboolse tasu eest enne ostu auto juures tehnilist
poolt aitaks kontrollida?
statahunt
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.06.07 21:42
|
|
|
Suhteliselt sümboolse tasu eest teevad vähemalt Tartus küll paljud kohad lihtsa tehnilise kangutamise ära, kuidas neid liikureid sinna
toimetada/meelitada on juba iseasi. Vaevalt see "entusiastlik" suudab väga konkreetselt kuskil autoplatsil kõrvaga/peega kuulates/tunnetades viga
diagnoosida
1,8t quattro ja automaat on vist enamus kerel suht vähelevinud kompott, 2.8q ja at võta nagu putru.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.06.07 22:05
|
|
|
Bmw 24 punkti test on üks asjalikumaid auto kontrolle, mida inimesed usaldavad ja kiidavad. Soovitaks mingi sarnase järjepideva süsteemi eeskujuks
võtta.
Niisama mõnele lukksepale 100 või 300 krooni maksta, et ta auto üles tõstab ja ütleb, et piduriklotsid on kulunud, on minu kogemuse järgi suhteliselt
mõtetu. Mina ootaks diagnostikast konkreetseid vigu, millele saab müüjaga kaubeldes viidata ( a la et selle ja selle asja taastamine/remont maksab x
summa raha ja järelikult võiks see ka auto turuhinda sama võrra mõjutada).
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 26.06.07 15:47
|
|
|
Eks kasutatud autoga on alati moment, et "põrsas kotis". Üleelmine audi sai ostetud suhteliselt uisapäisa, kuid pärast selgus, et väga hea ost.
Eelmise bmwga astusin peale mitut kuud valimist ja uurimist ikka ämbrisse natuke. Nüüd tahaks jälle midagi head
statahunt
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 13.07.07 18:51
|
|
|
Vaatasin täna seda autot: A4
Kas keegi on vaatamas käinud või oskab kommenteerida?
Eestis on 2-3aastat sõitnud, parem esiamort tundus nagu, et jäi õõtsuma. Paar värvikahjustust, aga ühtegi suuremat avarii jälge ega hiljutisi
värvimisi ei täheldanud. Tagant leidsin liitrise 5-40statika õli pudeli, mis oli tühi. Võib arvata, et mingil määral neelab õli. Muidugi kui liiter
õlivahetuse peale siis see on köömes.
statahunt
|
|
|
|
spark
huviline
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2001a.
|
postitati 13.07.07 22:59
|
|
|
...alati vaata ka põhja alla ! ! !
(omad kogemused)
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 01.08.07 14:34
|
|
|
täna sai pikemalt uuritud seda link
Eestis 2aastat, esiklaasi ülemine tihend räbal, ukseliist üks tagumine ussitanud, püsikiirushoidja ei tööta, hammasrihma, esimeste pidurketaste
vahetus kohe ees. Mis selliste kergemate vigade likvideerimine maksab?
statahunt
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 02.08.07 18:52
|
|
|
Pidurikettad, 2tk - 720.-
Hammasrihma vahetuse hinnad olenevad, aga ise tehes võid arvestada vast vaid rihma hinnaga, ~320.-
Liistud kas osta otse Revalsit või otsida romulatest.
Esiklaasi tihendi vahetust ei oska öelda, aga uus esiklaas ei ole ka ülemõistuse kallis, alla 2000.-
Ise ütleks, et tavaline hind ja ei ole hullu midagi sel autol. Eks iga pea 10a vana auto vajab väheki tegemist. Peamine ikka, et tehniline pool oleks
korras.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 02.08.07 19:14
|
|
|
aga mis see püsikiirushoidja korda saamine võib maksta?
statahunt
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 05.08.07 10:26
|
|
|
Kõik oleneb veast, kuid üldjuhul on mingine elektrooline viga, mis ei tohiks väga kallis olla, arvan, et u 1000.- kanti kõige rohkem.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 05.08.07 17:16
|
|
|
Tüütan ikka veel. Nimelt mida te arvate A4 1,8T automaat, quattro. Autoweek.nl andmetel polegi sellist kombinatsiooni olemas.
statahunt
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 05.08.07 19:46
|
|
|
Oleneb mis aasta väljalaskega tegemist. Enamus sellistest 1.8T quattro'test on pärit USA'st, sellepärast autoweek ei näitagi.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 29 |