kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 25.09.06 08:24
|
|
|
Käivituse ja küttekulu seos?
Tere!
Probleem järgmine: Audi 80 1,8 S monopritsega. Nimelt juhtub siis vahepeal suvalisel ajal et ei taha käima minna. Vahepeal töötab nädal aega ilusti ja
siis korraga lööb sellise vea. Siis peab kütust peale pumpama pedaaliga ja alles siis peale pikka käiamist läheb tööle. Kui tööle läheb siis tundub et
ainult 2 pütti töötavad ja rapub ja väriseb mis kole. Ja peale 10 sekki siis hakkavad kõik ilusti tööle. Ja kui tänaval või maanteel sõita siis hakkab
ka kakkuma kui gaasi vajutada ja kütusekulu on ka 10 sajale. Ostsin uue lamda anduri aga see ei muutnud midagi. Panin uue bensufiltri ka ikka ei
midagi. Vist on aeg minna monopritse kallale aga seal ise suurt oma käega ju seadistada ei anna?
Oskab keegi mingit nõu anda?
Tänud ette
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 25.09.06 16:42
|
|
|
Annaks jumal et õlipump saba ei hakka andma. Enne pumba lepingu lõppemist hakkasid mul samasugused sümptomid pihta sest reduktsiooniklapp lakkas
vahepeal funkamast. Rõhk ei jõudnud klappe lahti lükata ja asi läks megavaevaliselt käima. Ja rappus mis kole. Samas mõni hommik käivitus nagu kell
... aga ära arva nüüd kohe et selles võiks viga peituda. Lihtsalt kirjutasin selle mis minuga juhtus. Lihtsalt kaunis sarnased sümptomid. Ja ka mul
katkus tänu sellele. Seega annaks jumal et viga muus oleks 
XZN M16
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 25.09.06 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Annaks jumal et õlipump saba ei hakka andma. Enne pumba lepingu lõppemist hakkasid mul samasugused sümptomid pihta sest reduktsiooniklapp lakkas
vahepeal funkamast. Rõhk ei jõudnud klappe lahti lükata ja asi läks megavaevaliselt käima. Ja rappus mis kole. Samas mõni hommik käivitus nagu kell
... aga ära arva nüüd kohe et selles võiks viga peituda. Lihtsalt kirjutasin selle mis minuga juhtus. Lihtsalt kaunis sarnased sümptomid. Ja ka mul
katkus tänu sellele. Seega annaks jumal et viga muus oleks
|
Kütusepumpa mõtlesid ikka?
Mul ühel mitteaudil oli ka sama jama, aga too oli hargpritse. Monopritsel see pumbake annab minumeelest 0,8...1,2 bar survet ja see on hargpritsega
võrreldes suht väike surve.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 25.09.06 17:29
|
|
|
Pidasin siiski silmas õlipumpa. Kui see ei löö enam korralikult siis käivitub megaraskelt. Klapid ei avane ning mootor ei jõua end enam käima tõmmata
Siinkohal siis selle teemaline link mille ise kunagi siia postitasin kui
jamad olid ... leiad selle SIIT
XZN M16
|
|
|
|
janno114
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 3,6 1991
|
postitati 25.09.06 18:21
|
|
|
klappe avab siiski nukkvõll, kui õlisurve kaob tuleb sisse lihtsalt jube tiksuv hääl. alustada tuleks ikka lihtsamast, küünlad, juhtmed, jagaja kaas,
rootor. 
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 26.09.06 09:11
|
|
|
Lamda andur uus, bensufilter uus, küünlad uued, juhtmeid pole õnnestund proovida sest audi 100 juhtmed ei sobind aga kolmanda küünlajuhtme peal oli jagaja juures väikest sädet korraks
märgata. Jagaja kaane võtsin maha ja liivapaberiga puhastasin klemmid ära. Seal jagaja kaane sees klemmide juures oli tahmane ring. Ei tea mis see
tähendab. Ja seda ka et õhupuhastaja oli natu õline seest, kuigi olin varem täiesti puhtaks teind. Üks sepp ütles et starter ka jupsib Sest 1 korra andis pendex üle 
|
|
|
janno114
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 3,6 1991
|
postitati 26.09.06 09:27
|
|
|
kui juba juhtme juures märkad sädet siis vaheta nad kohe välja.
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 04.10.06 08:52
|
|
|
Nii probleem on praeguseks lahendatud. Tuli välja et temperatuuri andur oli vale ja see oli süüdi kaivitamises, mis vahel ei õnnestunud 
Ostsin uued küünlajuhtmed ja jagaja kaane ja rootori, ning kakkumine jäi ka ära. Loodan et bensukulu ka väheneb 
Tänud kõigile aitajatele
|
|
|