puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 18.09.06 14:14
|
|
|
tosool
kas see nähtus on normaalne, kui peale sõitmist vaatasin, et kas tosooli tase on normis, kui korgi avasin, siis oli mingi rõhk sees ja paras ports
tosooli voolas paisupaagist järgi, nati hiljem vaatasin veel, siis oli ka rõhk sees ja kerkis ka nagu jahutusvedelikku üles poole.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 18.09.06 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puruvana
...ja paras ports tosooli voolas paisupaagist järgi... |
Selles lauseosas ei saanud ma aru, mida sa silmas pidasid, aga see on normaalne, et paisupaagis on surve sees.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 18.09.06 14:18
|
|
|
On küll normaalne, jahutussüsteemis ongi surve sees veel tükk aega peale mootori seiskamist. Ja tosooliga tegelikult ei tohiks audi sõitagi, õige on
punane jahutus vedelik
Link
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 18.09.06 15:13
|
|
|
mul punane aga olen ostnud ka teist, sest mul radikas nati leikub japunane nati kalim teistest ei julge seda radika parandusvahendit ka sisse valada, äkki ummistab midagi muud ka veel ää
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.06 15:57
|
|
|
punane + sinine tosool kokku pannes ei ole just kõige parem. Lekkepeatajat ära sa küll kasuta sest tahab salongi radikat ära ummistada jne.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.09.06 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
punane + sinine tosool kokku pannes |
Ärge ajage segi tosooli ja jahutus vedelikku.
üks jahutab teine on lollidele (tosool) ja ainult ei külmu.
ja keema mineku punkt on ka erinev.
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 19.09.06 10:01
|
|
|
Mul on vahel sama asi. Keerad korgi maha peale sõitu, siis tõuseb jahutusvedeliku tase paisupaagis kiirelt ja ajab üle ääre. Kusagilt kaob vedelik ka
vähehaaval ära.. nii kord-2 kuus tuleb pool liitrikest juurde valada. Kaas kõver? tihend? või midagi lihtsamat? Enne ei ole sellist asja täheldanud,
aga kevadel jooksis pool jahutusvedelikku välja sõidupealt kuna üks lõdvik puruks läks ja peale seda hakkasid siuksed asjad toimuma (krt selle audi
hädad ka kord ära lõppeda ei taha...eks vanus teeb oma töö)
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 19.09.06 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dants
Mul on vahel sama asi. Keerad korgi maha peale sõitu, siis tõuseb jahutusvedeliku tase paisupaagis kiirelt ja ajab üle ääre. Kusagilt kaob vedelik ka
vähehaaval ära.. nii kord-2 kuus tuleb pool liitrikest juurde valada. Kaas kõver? tihend? või midagi lihtsamat? Enne ei ole sellist asja täheldanud,
aga kevadel jooksis pool jahutusvedelikku välja sõidupealt kuna üks lõdvik puruks läks ja peale seda hakkasid siuksed asjad toimuma (krt selle audi
hädad ka kord ära lõppeda ei taha...eks vanus teeb oma töö) |
Vaheta paisupaagi kork uue vastu, tundub, et sul see klapp ei tööta ehk siis ei lase üleliigset survet välja, seega hakkab sul ükshaaval asju puruks
suruma, mul näiteks sai surve kõigepealt lõdvikust jagu ning seejärel radikast lahti 
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 19.09.06 10:33
|
|
|
Kui panete külma jahutusvedeliku paaki siis soojenemisel see ju paisub. Loogiline, et korgi maha keerates see välja jookseb sealt. Ärge keerake siis
kuuma mootoriga korki maha - jääb ka jahutusvedelik alles.
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 19.09.06 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Vaheta paisupaagi kork uue vastu, tundub, et sul see klapp ei tööta ehk siis ei lase üleliigset survet välja, seega hakkab sul ükshaaval asju puruks
suruma, mul näiteks sai surve kõigepealt lõdvikust jagu ning seejärel radikast lahti |
Lõdvik läks sellepärast puruks et sidurit vahetades töömees vigastas kasti tagasipanekul üht lõdvikut ilmselt. Survest sellise koha pealt puruks ei
lähe eriti. Aga korki proovin vahetada ikka.
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
Kui panete külma jahutusvedeliku paaki siis soojenemisel see ju paisub. Loogiline, et korgi maha keerates see välja jookseb sealt. Ärge keerake siis
kuuma mootoriga korki maha - jääb ka jahutusvedelik alles. |
Sellest ma saan aru, et paisub, aga siis peaks see vedelik sealt välja pressima ju ka siis kui kork on kinni. Kui kork on kinni on tase normis. Keeran
lahti, hakkab mulisema, nagu kusagil oleks õhk rõhu all ja see tahtab sealt väga kähku välja tulla, lükates endaga kaasa ka vedeliku mis siis paagist
välja tuleb. Pääseb rõhk välja, langeb vedeliku tase alla poole nii palju umbes kui vedelikku välja pressitud sai.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.06 11:05
|
|
|
Ärge te "targad" kuumalt küll seda korki näppige seal! Surve on sees ja peabki olema mingi piirini. Kui surve juba liiga suureks läheb, siis peab
kork seda eguleerima(kui katki, siis siiski mitte). Aga korki niisama maha lapata, et vaadata, et kas surve on sees, on ikka väga vale lüke, sest
vedeliku temperatuuri erinevused on ikka väga erinevad.
Lisaks ka külma vett lisades tuleb olla ettevaatlik, sest jällegi temperatuuride erinevus võib väga palju paha teha kui kuumad kohad korraga palju
külma saavad.
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 19.09.06 14:45
|
|
|
ma ei ole t2pselt aru saanud, mismoodi see paisupaagi kork regulöeerib rõhku?
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 19.09.06 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puruvana
ma ei ole t2pselt aru saanud, mismoodi see paisupaagi kork regulöeerib rõhku? |
Oletan,et teatud surve juures avab klapi ja nii ta siis hoiabki parajana. Olen täheldanud, et paljudel veel igivanad korgid, mis alatihti võivad
korraliku jama korraldada...uus kork maksis miski 75 või 100 eeku kui ma ei eksi.
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 21.09.06 13:25
|
|
|
Uus kork maksis minu autole vähmasti 41 krooni Forsis Vaatame mis ta
nüüd siis teeb
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 21.09.06 20:12
|
|
|
peax ka siis uurima hakkama uut korki ning ka uut korki pidurivedeliku paagile, selles ka pragu see, kas see halba ka teeb, mudu oma tihend peaks ka
hoidma veel
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 26.09.06 12:48
|
|
|
Täna hakkas kusagilt veepumba lähedusest nirinal vett jooksma mootori
töötamise ajal just. Veepump ikka asub roolivõimu pumbast allpool mootori ees otsas? Mis seal nüüd ära laguneda võis? Veepump ise? Mis veel vahetama
peaks kui juba uus pump panna?
|
|
|