Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: tosool (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2236)
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 18.09.06 14:14 Tsiteeri
tosool



kas see nähtus on normaalne, kui peale sõitmist vaatasin, et kas tosooli tase on normis, kui korgi avasin, siis oli mingi rõhk sees ja paras ports tosooli voolas paisupaagist järgi, nati hiljem vaatasin veel, siis oli ka rõhk sees ja kerkis ka nagu jahutusvedelikku üles poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 18.09.06 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
...ja paras ports tosooli voolas paisupaagist järgi...



Selles lauseosas ei saanud ma aru, mida sa silmas pidasid, aga see on normaalne, et paisupaagis on surve sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 18.09.06 14:18 Tsiteeri


On küll normaalne, jahutussüsteemis ongi surve sees veel tükk aega peale mootori seiskamist. Ja tosooliga tegelikult ei tohiks audi sõitagi, õige on punane jahutus vedelik;)

Link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 18.09.06 15:13 Tsiteeri


mul punane aga olen ostnud ka teist, sest mul radikas nati leikub japunane nati kalim teistest :) ei julge seda radika parandusvahendit ka sisse valada, äkki ummistab midagi muud ka veel ää


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.06 15:57 Tsiteeri


punane + sinine tosool kokku pannes ei ole just kõige parem. Lekkepeatajat ära sa küll kasuta sest tahab salongi radikat ära ummistada jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.09.06 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
punane + sinine tosool kokku pannes

Ärge ajage segi tosooli ja jahutus vedelikku.
üks jahutab teine on lollidele (tosool) ja ainult ei külmu.
ja keema mineku punkt on ka erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 19.09.06 10:01 Tsiteeri


Mul on vahel sama asi. Keerad korgi maha peale sõitu, siis tõuseb jahutusvedeliku tase paisupaagis kiirelt ja ajab üle ääre. Kusagilt kaob vedelik ka vähehaaval ära.. nii kord-2 kuus tuleb pool liitrikest juurde valada. Kaas kõver? tihend? või midagi lihtsamat? Enne ei ole sellist asja täheldanud, aga kevadel jooksis pool jahutusvedelikku välja sõidupealt kuna üks lõdvik puruks läks ja peale seda hakkasid siuksed asjad toimuma (krt selle audi hädad ka kord ära lõppeda ei taha...eks vanus teeb oma töö)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 19.09.06 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dants
Mul on vahel sama asi. Keerad korgi maha peale sõitu, siis tõuseb jahutusvedeliku tase paisupaagis kiirelt ja ajab üle ääre. Kusagilt kaob vedelik ka vähehaaval ära.. nii kord-2 kuus tuleb pool liitrikest juurde valada. Kaas kõver? tihend? või midagi lihtsamat? Enne ei ole sellist asja täheldanud, aga kevadel jooksis pool jahutusvedelikku välja sõidupealt kuna üks lõdvik puruks läks ja peale seda hakkasid siuksed asjad toimuma (krt selle audi hädad ka kord ära lõppeda ei taha...eks vanus teeb oma töö)



Vaheta paisupaagi kork uue vastu, tundub, et sul see klapp ei tööta ehk siis ei lase üleliigset survet välja, seega hakkab sul ükshaaval asju puruks suruma, mul näiteks sai surve kõigepealt lõdvikust jagu ning seejärel radikast lahti :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 19.09.06 10:33 Tsiteeri


Kui panete külma jahutusvedeliku paaki siis soojenemisel see ju paisub. Loogiline, et korgi maha keerates see välja jookseb sealt. Ärge keerake siis kuuma mootoriga korki maha - jääb ka jahutusvedelik alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 19.09.06 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Vaheta paisupaagi kork uue vastu, tundub, et sul see klapp ei tööta ehk siis ei lase üleliigset survet välja, seega hakkab sul ükshaaval asju puruks suruma, mul näiteks sai surve kõigepealt lõdvikust jagu ning seejärel radikast lahti :P


Lõdvik läks sellepärast puruks et sidurit vahetades töömees vigastas kasti tagasipanekul üht lõdvikut ilmselt. Survest sellise koha pealt puruks ei lähe eriti. Aga korki proovin vahetada ikka.

Tsitaat:
Algselt postitas: audifan
Kui panete külma jahutusvedeliku paaki siis soojenemisel see ju paisub. Loogiline, et korgi maha keerates see välja jookseb sealt. Ärge keerake siis kuuma mootoriga korki maha - jääb ka jahutusvedelik alles.


Sellest ma saan aru, et paisub, aga siis peaks see vedelik sealt välja pressima ju ka siis kui kork on kinni. Kui kork on kinni on tase normis. Keeran lahti, hakkab mulisema, nagu kusagil oleks õhk rõhu all ja see tahtab sealt väga kähku välja tulla, lükates endaga kaasa ka vedeliku mis siis paagist välja tuleb. Pääseb rõhk välja, langeb vedeliku tase alla poole nii palju umbes kui vedelikku välja pressitud sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.06 11:05 Tsiteeri


Ärge te "targad" kuumalt küll seda korki näppige seal! Surve on sees ja peabki olema mingi piirini. Kui surve juba liiga suureks läheb, siis peab kork seda eguleerima(kui katki, siis siiski mitte). Aga korki niisama maha lapata, et vaadata, et kas surve on sees, on ikka väga vale lüke, sest vedeliku temperatuuri erinevused on ikka väga erinevad.
Lisaks ka külma vett lisades tuleb olla ettevaatlik, sest jällegi temperatuuride erinevus võib väga palju paha teha kui kuumad kohad korraga palju külma saavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 19.09.06 14:45 Tsiteeri


ma ei ole t2pselt aru saanud, mismoodi see paisupaagi kork regulöeerib rõhku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 19.09.06 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
ma ei ole t2pselt aru saanud, mismoodi see paisupaagi kork regulöeerib rõhku?


Oletan,et teatud surve juures avab klapi ja nii ta siis hoiabki parajana. Olen täheldanud, et paljudel veel igivanad korgid, mis alatihti võivad korraliku jama korraldada...uus kork maksis miski 75 või 100 eeku kui ma ei eksi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 21.09.06 13:25 Tsiteeri


Uus kork maksis minu autole vähmasti 41 krooni Forsis :D Vaatame mis ta nüüd siis teeb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 21.09.06 20:12 Tsiteeri


peax ka siis uurima hakkama uut korki ning ka uut korki pidurivedeliku paagile, selles ka pragu see, kas see halba ka teeb, mudu oma tihend peaks ka hoidma veel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 26.09.06 12:48 Tsiteeri


Täna hakkas kusagilt veepumba lähedusest nirinal vett jooksma :o mootori töötamise ajal just. Veepump ikka asub roolivõimu pumbast allpool mootori ees otsas? Mis seal nüüd ära laguneda võis? Veepump ise? Mis veel vahetama peaks kui juba uus pump panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]