Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.02.06 16:02
|
|
|
Alternatiivid Audi Quattrole
Ütlen kohe ära, et ei tahaks siin kuulda mitte ülistuslaulu Quattrotele vaid VÕRDLUSI teiste analoogidega (st ainult 4x4 sõiduautod - las maasturite
ja igasuguste libaneliveoliste linnamaasturite ning sõiduautode jutt jääda mujale). Eesmärk pole ju see, et kõik omale Audid (Quattrod) ostaks, vaid
see, et Quattro saaks just nimelt see, kes seda tõesti vajab ja temaga ka pärast rahul oleks.
Subaru on vist kõige tõsisem konkurent, aga Subaru Legacy on vastav pigem A4-le, mitte A6-le. Impreza jällegi vastav pigem B2 kerega Quattrotele (A3
ju libanelivedu). Tehnika on Subarutel peajagu üle (viskolukud, aeglusti universaalidel), kuid imeõhuke plekk muutuks minu käes kohe mõlgiliseks.
Varuosade hinnad on nii ja naa: nt 4WD Legacy käigukast UUENA maksab alla 5000kr, kuid nii mõnegi muu jubina hind võtab õhku ahmima. Ja kuna vajan
suuremat kui Legacy (vähemalt praeguses eluolukorras), siis olengi jäänud ise 100 Avant Quattro juurde. Vanemad pisikesed Subaru (4wd ja turbo)
sportautod on minu arvates vägagi huvitav alternatiiv Audi Coupe Quattrole, ja ka hinna poolest isegi odavamad (vt näiteks seda müügikuulutust).
Hetkel sõidan BMW 525 iX-iga. Auto on ülikorralik ja väga väikese (tegeliku) läbisõiduga, kuid vaatamata tervele hulgale hobustele puudub alumise otsa
moment täielikult. Kõrgematel pööretel lippab muidugi kenasti. Heaks võrdluseks oli täpselt samas kohas lollitamine päeva jagu hiljem, kus enne oma
"51+kW" diisel-Quattroga käisin: kui diisel jaksas teha kõikidel pööretel seda
mina mina tahtsin, siis bemm ei taha madalatel pööretel kuidagi liikuma saada, ja kui saabki, siis ei hoia neid pöördeid, kuid rohkem gaasi
tallates saab muidugi rohkem jää peal "kummi vilistada". Kütusekulu vahest parem ei räägi. Bemm on muidu paremini juhitav ja 40/60 jaotus ette/taha on väga mugav. Remontima pole kunagi pidanud ja armuda
sellesse autosse ei suudaks.
Varem olen sõitnud üksjagu ka W124 3L bensuka 4-matickuga, mis jätab käitumiselt, nagu bemarigi, tagaveolise auto mulje. Mersud mulle lihtsalt ei
meeldi oma raskepärasusega, kuid mootor+dünaamika oli sellel paljusõitnud ja üsna äratrööbatud autol siiski parem iX-st.
Ja siis on veel Sierra/Scorpio, mis on samuti tagaveolisena käituvad tõelised neliveolised. Ühe Soomes oleva 4wd autode remondile spetsialiseerunud
firma töömehed väidavad nagu ühest suust, et see on neist eelpoolmainituist töökindlaim (ja ka lollikindlaim) 4x4 sõiduauto, kuid varuosade hinnad ja
kättesaadavus kombineerituna väga kehva kliirensiga ei ole mind seda autot kunagi ostma meelitanud.
Üksikuid on veel teisigi, aga need on tõesti juba parajad haruldused. Rääkige, miks teie olete jõudnud just nimelt Quattro juurde, või siis miks
Quattrost mõne teise neliveolise SÕIDUAUTO kasuks loobunud? Mis on teiste peamised eelised ja puudused Quattro kõrval?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.06 16:10
|
|
|
Kas siin ei ole mitte kirjaviga - null puudu!?
Varuosade hinnad on nii ja naa: nt 4WD Legacy käigukast UUENA maksab alla 5000kr,
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.02.06 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Kas siin ei ole mitte kirjaviga - null puudu!?
Varuosade hinnad on nii ja naa: nt 4WD Legacy käigukast UUENA maksab alla 5000kr, |
Ei ole kirjaviga: SOOMES oli ta hind, viimati kui kontrollisin, just selline, piltlikult väljendades olematu. Neid lihtsalt ei lähe tarvis ja neid on
valmistatud varuks, praegu müüakse odavalt (vbl juba läbimüüdud), et vabaneda laovarudest. Keegi ei osta omale käigukasti ju "igaks juhuks", ning
Subaru esindaja (sõbra firma) sõnul pole üle 10a jooksul olnud ühtki käigukastiriket (see teemaväline kommentaar oli Audi omanike kiusamiseks). Võrdluseks, esiveolise Audi käigukasti hind on ca 10 kordne
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 04.02.06 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Hetkel sõidan BMW 525 iX-iga. Auto on ülikorralik ja Bemm on muidu paremini juhitav 40/60 jaotus ette/taha on väga mugav. Mis on teiste neliveoliste
peamised eelised ja puudused Quattro kõrval? | Sigar kerega quattro keskel on torson, saab ka muuta 50/50 suhet.
paigaldades taga silla sisuks automaadi tagasilla 35/9 või ainult sisu ja ette jääb 37/9 tulemus on ees44,3 ja taga 55,7 % ja autol on pepu viskamine
alati käepärast.
(muidugi omal vastutusel)
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 04.02.06 18:10
|
|
|
Sierra ja scorpio kõige vastu pidavamad. Noo olge nüüd. Olen ühega ise
päris pikalt ratsutanud. Ega ta ikka siht ots tarbelist kasutamist ikka pikalt ei talu. Juba see keti süsteem käigu kastist esi silla välja võttele on
üks põhjus. See hakkab üle viskama. Kuna kett venib koormuse all päris ruttu välja. Ja see visko või termo sidur mis seal on, ei rakendu just ka kõige
kiiremini. Tagurpidi ei pruugi ta ka alati neliveoline olla. Võibolla oli antud auto lihtsalt surnud isend, millega mina sõitsin. Aga ega omanik ka
teda eriti ei kiitnud.
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.06 18:18
|
|
|
Bemmil saab seda momenti oluliselt tõsta kui mootoril suurema vända käiguga tekitada suurem kubatuur: 2,7-3,0
Mul tehtud 2,8 ja see on nagu öö ja päev võrreldes originaal 2,5-sega...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 04.02.06 22:46
|
|
|
Mina valisin endale audi kuna see on tsink kerega. Quattro tuli siis kui hakkasin uut autot ostma ja see jäi lihtsalt ette,tegelt oli se esimene Q
ilgelt sitt auto kuna oli teist väga halvasti koheldud, praegu on käes kolmas Q ja kui hästi läheb siis homme tuleb neljas. Sõiduelamus oli võimas
eriti talvel, praegu kasutan igapäevasõiduks pooleveolist ja igal libedal ristmikul tuleb Q meelde. 100q on hea kõrge auto aga 200 on liialt madal.
Siit kusimus kas keegi teab kas jäärada on parem sõita uuema q-ga või vanemaga?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 05.02.06 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Mina valisin endale audi kuna see on tsink kerega. Quattro tuli siis kui hakkasin uut autot ostma ja see jäi lihtsalt ette,tegelt oli se esimene Q
ilgelt sitt auto kuna oli teist väga halvasti koheldud, praegu on käes kolmas Q ja kui hästi läheb siis homme tuleb neljas. Sõiduelamus oli võimas
eriti talvel, praegu kasutan igapäevasõiduks pooleveolist ja igal libedal ristmikul tuleb Q meelde. 100q on hea kõrge auto aga 200 on liialt madal.
Siit kusimus kas keegi teab kas jäärada on parem sõita uuema q-ga või vanemaga? |
Kui mõtled, et kas Torseniga või ilma, siis saab võrrelda Kahala sõitude tulemusi. Eilsel sõidul kaks esimest vanad, mul kolmandana Torsen
jne....vanem, uuem, vanem ,uuem. Endale tundub, et piirsituatsioonides veab Torsen paremini otseks, tavadiffriga tahab kergemini spinni teha, kui ei
kasuta kesklukku.
|
|
|
alar Q
huviline
Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.06 10:20
|
|
|
Mina ostsin oma Q selle pärast, et sai lõpuks villand golf syncro libaveost. Siiani olen oma otsusega rahul. Torseniga on ikka palju lihtsam autot
juhtida. Läbivuse kohta midagi tarka eriti lisada pole, kuna kasutan nelivedu rohkem sportliku otstarbega. Ja kui tuleviku poole vaadata, siis
tõenäoliselt tuleb järgmiseks neliveoliseks sõbraks subaru. Põhjus lihtne - subaru oma viksolukkudega on natuke parema juhitavusega. (loe: rohkem
ülejuhitavam)
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 07.02.06 11:13
|
|
|
Ühel tuttaval oli C5 kerega A6Q. Oli igati rahul, kuid liising sai läbi ja soovis uut auto osta. Kuna ta tegeleb ralliga (kaardilugeja), siis
järgmiseks autoks oli plaan impreza osta. Naine laitis idee maha, sest sellist mugavust ja lisasid ei suuda impreza pakkuda. Ostis ära uue E500
4maticu ja on ülirahul - külg pidi paremini kurvis ette minema kui audil ja elektroonilised abivahendid ei poo mootorit nii kinni nagu audil.
Ise olen sama täheldanud, et celicaga ja audiga sõites, peab viimasel oluliselt rohkem rada sõites auto välja keerama/külglibisemisesse ajama. Kui
taga on veits rohkem vedu, siis rajal peaks auto parem olema.
Kas keegi on täheldanud, miks on 50-50 parem rajal kui 40-60 ?
Lisatud: Lugesin praegu, et uuel rs4-l on ka vist 40-60.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 07.02.06 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Subaru (4wd ja turbo) sportautod on minu arvates vägagi huvitav alternatiiv Audi Coupe Quattrole, ja ka hinna poolest isegi odavamad (vt näiteks seda
müügikuulutust).
|
Lugesin seda kuulutust: sellel seal lülitatav 4WD. Tuleb meelde mingi `90 a Legacy, millel samamoodi oli 4WD lüliti all(asus käigukangil).
Sisselülitamiseks tuli auto seisata ja sidurit ka veel vajutada, ning üle 40 km/h ei soovitanud tehas sõita. Eeldan et tegu samalaadse süsteemiga ja
sellisel juhul pidevaks 4WD-ks ma seda ei nimetaks.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 07.02.06 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
Ostis ära uue E500 4maticu ja on ülirahul - külg pidi paremini kurvis ette minema kui audil
|
Eks see sõltub auto otstarbest, millist nelikvedu valida. Usun, et enamik inimesi siiski ei pea parimaks autot, millel külg kurvis hästi ette läheb.
BMW nelikveoline käitub minu arvates samamoodi nagu BMW tagaveoline - tagaosa sõidab tugevalt. Ja mitte ainult jääl, vaid isegi kruusal. õige
rehvivaliku korral praktiliselt neutraaljuhitav Quattro aga läheb enamasti sinna, kuhu rooliga suuna kätte näitad.
Viimases Autobildis oli ju Audi Quattro ja BMW nelikveolise võrdlus. Margus Murakas sõitis nendega jäärajal ja leidis, et BMW pidi selleks otstarbeks
vingem olema. Kahjuks polnud ringiaegu ära toodud.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 08.02.06 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ACE16V
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Subaru (4wd ja turbo) sportautod on minu arvates vägagi huvitav alternatiiv Audi Coupe Quattrole, ja ka hinna poolest isegi odavamad (vt näiteks seda
müügikuulutust).
|
Lugesin seda kuulutust: sellel seal lülitatav 4WD. Tuleb meelde mingi `90 a Legacy, millel samamoodi oli 4WD lüliti all(asus käigukangil).
Sisselülitamiseks tuli auto seisata ja sidurit ka veel vajutada, ning üle 40 km/h ei soovitanud tehas sõita. Eeldan et tegu samalaadse süsteemiga ja
sellisel juhul pidevaks 4WD-ks ma seda ei nimetaks. |
Lisaks sellele, lülitub sealt nupust sisse tagasild, kuid seda jäigalt, sest need Subarud millel oli seal käigukangipeal nupp, olid ilma
keskdiffrita. Nii, et sõitmiseks pole mõeltud.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 07:09
|
|
|
No ega siin polegi midagi mõelda. Lihtsalt Audi on Subarust parem kuna tegu on valge inimese tehtud / euroopa autoga. Subaru on ralliauto ju. Ostad,
keevitad puuri sisse ja tuld. Meie tänavatel pole sellega just mugav sõita. Audi on hea kliirensiga, torseniga, mugav, vastupidav. Ühesõnaga parem.
PS! Kas on olemas neliveolist linnamaasturit ?
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.02.06 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
No ega siin polegi midagi mõelda. Lihtsalt Audi on Subarust parem kuna tegu on valge inimese tehtud / euroopa autoga. Subaru on ralliauto ju. Ostad,
keevitad puuri sisse ja tuld. Meie tänavatel pole sellega just mugav sõita. Audi on hea kliirensiga, torseniga, mugav, vastupidav. Ühesõnaga parem.
PS! Kas on olemas neliveolist linnamaasturit ? |
Kas sa oma audiülistuslauludega liiale ei lähe juba "valge inimene". Oled sa üldse sõitnud ntx viimase Legacyga?
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 09.02.06 09:44
|
|
|
Subarusid on igasuguseid, ega's kõik neist ralliautod ole ju. Impreza STi on jah üsna põrutav aparaat, aga see on häiriv siiski pigem kaasreisijatele
- juht tunneb reeglina rõõmu heast teetunnetusest. Eks ta maitse asi ole...
Linnamaasturitest Mitsubishi Outlander on täiesti adekvaatse püsiva neliveoga. Samuti Mersu ML, Bemm X5, Audi Q7, Cadillac SRX on kõik püsiva
neliveoga.
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Absolut
Kas sa oma audiülistuslauludega liiale ei lähe juba "valge inimene". Oled sa üldse sõitnud ntx viimase Legacyga? |
Ei ole ja ilmselt ei sõida ka kunagi. Ei ole huvi lihtsalt. Tegelikult on ikka väga suur vahe, kas auto on tehtud siin või sealpool maakera. Vaata,
minu auto on 93ndal aastal tehtud. Sõidab nagu uus auto. Kõik on ok. Kui nüüd võtta mõni 93a Subaru ? Seda pole ju enam olemas lihtsalt...
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Subarusid on igasuguseid, ega's kõik neist ralliautod ole ju. Impreza STi on jah üsna põrutav aparaat, aga see on häiriv siiski pigem kaasreisijatele
- juht tunneb reeglina rõõmu heast teetunnetusest. Eks ta maitse asi ole...
Linnamaasturitest Mitsubishi Outlander on täiesti adekvaatse püsiva neliveoga. Samuti Mersu ML, Bemm X5, Audi Q7, Cadillac SRX on kõik püsiva
neliveoga. |
Nujah, X5 ja Q7 võib juba maasturiteks lugeda.
Aga need RAV4-d ja Honda CRX-id ja muud s**ajunnid on vist kõik suht libaneliveolised ?
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 09.02.06 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Aga need RAV4-d ja Honda CRX-id ja muud s**ajunnid on vist kõik suht libaneliveolised ? |
Kle aitab juba, saime aru sinust.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 09.02.06 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Nujah, X5 ja Q7 võib juba maasturiteks lugeda.
Aga need RAV4-d ja Honda CRX-id ja muud s**ajunnid on vist kõik suht libaneliveolised ? |
CRX pole suurem asi maastur muidugi , aga ka CRV on huvitav aparaat: kui
sõidad end edaspidi hange kinni, siis tagasi enam ka ei saa, sest tagurpidi nelivedu lihtsalt ei tööta. Samas oma kliirensi tõttu läheb CRV sealt
vabalt läbi, kus sa oma S'ga kõhupeal kiigud.
Ulvar
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 09.02.06 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat: | Algselt postitas: Absolut
Kas sa oma audiülistuslauludega liiale ei lähe juba "valge inimene". Oled sa üldse sõitnud ntx viimase Legacyga? |
Ei ole ja ilmselt ei sõida ka kunagi. Ei ole huvi lihtsalt. Tegelikult on ikka väga suur vahe, kas auto on tehtud siin või sealpool maakera. Vaata,
minu auto on 93ndal aastal tehtud. Sõidab nagu uus auto. Kõik on ok. Kui nüüd võtta mõni 93a Subaru ? Seda pole ju enam olemas lihtsalt...
|
See on juba oma viga kui oma ninaesisest kaugemale näha ei taha
Fakt on aga see, et Uus Legacy on juba päris hea auto nii sõitmiseks kui ka lihtsalt vaatamiseks.
Mis puudutab 93 aasta Audit ja 93 aasta Subarut, siis kõik oleneb omanikust. Kindel on see, et Audi omanik on selle aja jooksul rohkem pappi auto alla
pannud kui ükski Subaru omanikest. Kindel on ka see, et jaapani autod on õhemast plekist ja mitte nii ilusa ja kalli sisuga (see ei tähenda et nad
roostetaksid).
Pealegi on japsid sisumaterjalide kvaliteeti ja materjale alles viimasel ajal au sisse tõstma hakanud.
Viimastel aastate saksa ja euroopa autode tüüpvead teevad juba tõsiselt pahaseks, sest niiaplju kui minu tuttavatel, töökaaslastel neid on, on ühe või
teisega ikka mingi jama. Subaru, Honda, Toyota omanikud sõidavad kõik siiani probleemideta.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 09.02.06 13:04
|
|
|
Tuli meelde, et lisaks eelpoolmainitud ML-Q7-X5-SRX-nelikule on ju linnamaasturid veel ka VW Touareg, Porsche Cayenne, Saab 9-7X, Lexus RX. Neil
kõigil samuti püsiv nelivedu.
Teema algataja soovis arutelu alternatiividest Audi Quattro'le, ehk siis rõhuga viimasel sõnal. Mitte alternatiividest Audile. Seega
jätkame juttu erinevate nelivedude teemal, jättes salongimaterjalid ja pleki paksuse (mis kokkuvõttes kindlasti auto valikut mõjutavad) hetkeks
tahaplaanile.
Mina ise jõudsin Quattroni siis, kui peale Pireti rullika müüki hakkasime kabedamat autot otsima ja C4 Audid tundusid kõik väga hästi säilinud olevat.
Kuna aga esivedu oli ja on minu jaoks vastuvõetamatu, siis jäigi üle Quattro. Pika otsingu tulemusel vastas lõpuks kõikidele tingimustele üks S4. Selle autoga esimesest talvest saati olengi nelikveosõltlane...
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.02.06 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Kindel on see, et Audi omanik on selle aja jooksul rohkem pappi auto alla pannud kui ükski Subaru omanikest. |
Olen kõrvalt näinud kui palju subaru hooldusele raha kulub ja seda väidet ma ei taha kohe üldse mitte uskuda.
Mis rahval nende "libaneljarattaveoliste" vastu ikkagi on? Kadedus või? Olgem ausad- "libanelivedu" ju tavakasutaja jaoks igal juhul etem. Olen
olnud audiga olukorras, kus üks esimene ratas käib õhus ringi ja kõik, hangest välja ei saa. "Libaneliveoga" sellist olukorda ei teki. Lisaks veel
ökonoomsus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 09.02.06 13:36
|
|
|
Audi 80 Quattro alternatiiviks julgeks pakkuda ka 1991-2 Subaru Legacy't, nagiseb ja vihiseb rohkem, aga tundub kuidagi konkreetsem ja on pideva
neliveoga, turboga mudel liigub ka enam-vähem. Hind palju väiksem, kui Imprezal. Mugavale inimesele kõlbaks 1997- VW Passat Syncro või 4Motion,
jällegi pidev nelivedu (torseniga), aga auto pehmem ja mugavam.
Tundub, et teistel markidel käib see nelivedu kuidagi hooti, vahepeal mõnele mudelile pannakse midagi ja siis jälle mitte.
Ulvar
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
|