jansu24
huviline
Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95
|
postitati 24.08.06 18:39
|
|
|
nivooamordid
Tõstatan uuesti selle teema ülesse, kuna eelmistest ei saanud piisavalt infot.
Niisiis...
Läksin enda auto tagumisi amorte vahetama ja selgus kurb tõsiasi. Autol all hoopis nivookad. Kuna need aga suht kirve hinnaga, siis plaanis alla panna
ikkagi gaasikad.
Mis selleks tuleks veel juurde osta/hankida???
Kuulsin kah midagi uutest vedrudest ?!? - enda loogika järgi on vist jah tava amordiga vedrud veitsa pikemad (nivoosüsteemi lähemalt uurides), kuid
kas ka tegelilikult?
Kas nivooamordi küljes olev vedrukauss istub ka tavalisele vedrule???
Mida panna sellele voolikule punniks ette (mis mõõduga), mis amordi küljes on, et pidurivedelik välja ei jookseks???
On keegi nende vahetusega täpsemalt kokku puutunud ja oskab ehk veitsa infot jagada?!?
Terv,
Jansu
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 24.08.06 21:20
|
|
|
Tere!
Endal ka nivookad all ja seda asja nats lammutanud.
Esiteks.
Et tavaamordid pikemad? Ei tahaks eriti uskuda, minu C4 Avant vedrud on küll sellised, et auto meenutab pigem landcruiserit.
Mida panna punniks ette?
Aga carstopi mehed lahendasid selle asja minujaoks väga huvitavalt kunagi- lõikasid selle õlitoru puruks ja keevitasid täis. Mina läksin koju ja
hakkasin siis seda jama ise taastama...
Ühesõnaga-pimeda otsiku saad teha samast toru otsikust.
Pidurivedelik! ei jookse Sul välja, Sa mõtled vist pigem roolivõimu õli.? Ja ära pane voolikule midagi ette, vooliku viskad Sa minema ju, kui
tavalised amordid alla paned... punni krutid survepaagile ette. / veelparem, viskad survepaagi ka minema.
Kunagi sirvisin foorumit ja keegi kirjutas et nivoosüsteemil on ka võimsam roolivõimu pump (mis siis lööb amortidesse kaa survet)..Ja et see tuleks
vahetada tavalise vastu, sest kui pimedad ette keerata pidi hakkama kuskilt ülesurve tõttu midagi purunema??
|
|
|
Tomm
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 25.08.06 09:04
|
|
|
Aga äkki oskad öelda milliste amortide vastu seda saaks vahetada, ma olen seda siit palju uurinud aga vastust pole nagu saanud..
Autoks C4 S6 Avant.
Et kas A6 Quattro amort võiks ju ka külge minna??
Kas siis tuleks panna A6 vedrutaldrikud kaa? Või on S6 tehtud ka tavalise amordiga, ja siis otsida selle vedrutaldrikuid?
|
|
|
Tomm
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant
|
postitati 25.08.06 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Aga äkki oskad öelda milliste amortide vastu seda saaks vahetada, ma olen seda siit palju uurinud aga vastust pole nagu saanud..
Autoks C4 S6 Avant.
Et kas A6 Quattro amort võiks ju ka külge minna??
Kas siis tuleks panna A6 vedrutaldrikud kaa? Või on S6 tehtud ka tavalise amordiga, ja siis otsida selle vedrutaldrikuid? |
Minu amordi ja vedru vahetus teekond oli selline, et poodi uusi amorte ja vedrusid küsima (sel hetkel ei teadnud, et tavalised amordid ei sobi
nivookatega). Töökojas vahetati nivookad tavaliste vastu ja pandi pimedad voolikutele ette.
Tõstukilt alla lastes oli auto tagumine ots nii kikkis, et jube. Selgus, et nivookate vedru ülemises osas olevad kausid poole kõrgemad. Kiirelt
lammutusse ja kaks uut kaussi (100 eeki tk.)
Asjad uuesti alla, ning selleks korraks tundus asi lahendatud, kuid iga kahe kuu tagant hakkas kaduma roolivõimu õli, uurimisel selgus, et pumba peal
olev reduktsioonklapp immitseb.
Ja sealt edasi peale survevooliku lõhkemist (üritades lekkivat toru parandada tagumiste rataste juures) pumba juures selgus, et nivookate pump ongi
suurema tootlikkusega, mis põhjustaski toru lõhkemise.
Panin peale tavalise pumba ja selleks korraks mure murtud.
Auto sõidab juba üle 2 aasta peale seda tsirkust.
Ühesõnaga kogu kompott läks vahetusse, pikemad vedrud, tavalised amordid, ülemised madalamad kausid ja roolivõimu pump.
Ning kokkuvõttes päris palju pappi ja aega kogu selle ettevõtmise peale.
|
|
|
jansu24
huviline
Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95
|
postitati 06.09.06 20:06
|
|
|
Mis hinnaga neid keegi kuskilt endale muretsenud on?
Mulle öeldi 8800.- tk
Kas midagi odavamat ei pakuta? See ju keskmine kuupalk?!?
Terv,
Jansu
|
|
|
jansu24
huviline
Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95
|
postitati 13.03.07 18:26
|
|
|
Terekest taas...
Taaskord see teema ülesse võtta vaja...
Nimelt tekkis küsimus - mitu voolikut/toru amordiga ühenduses on - 2 või 4???
Terv,
Jaanek
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 13.03.07 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jansu24
Terekest taas...
Taaskord see teema ülesse võtta vaja...
Nimelt tekkis küsimus - mitu voolikut/toru amordiga ühenduses on - 2 või 4???
Terv,
Jaanek |
Ma omal olen küll ainult ühte näinud...see mis tuleb survepommist amorti.
|
|
|