Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: nivooamordid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2211)
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 24.08.06 19:39 Tsiteeri
nivooamordid



Tõstatan uuesti selle teema ülesse, kuna eelmistest ei saanud piisavalt infot.

Niisiis...

Läksin enda auto tagumisi amorte vahetama ja selgus kurb tõsiasi. Autol all hoopis nivookad. Kuna need aga suht kirve hinnaga, siis plaanis alla panna ikkagi gaasikad.

Mis selleks tuleks veel juurde osta/hankida???

Kuulsin kah midagi uutest vedrudest ?!? - enda loogika järgi on vist jah tava amordiga vedrud veitsa pikemad (nivoosüsteemi lähemalt uurides), kuid kas ka tegelilikult?

Kas nivooamordi küljes olev vedrukauss istub ka tavalisele vedrule???

Mida panna sellele voolikule punniks ette (mis mõõduga), mis amordi küljes on, et pidurivedelik välja ei jookseks???

On keegi nende vahetusega täpsemalt kokku puutunud ja oskab ehk veitsa infot jagada?!?


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 24.08.06 22:20 Tsiteeri


Tere!

Endal ka nivookad all ja seda asja nats lammutanud.

Esiteks.
Et tavaamordid pikemad? Ei tahaks eriti uskuda, minu C4 Avant vedrud on küll sellised, et auto meenutab pigem landcruiserit.

Mida panna punniks ette?
Aga carstopi mehed lahendasid selle asja minujaoks väga huvitavalt kunagi- lõikasid selle õlitoru puruks ja keevitasid täis. Mina läksin koju ja hakkasin siis seda jama ise taastama...
Ühesõnaga-pimeda otsiku saad teha samast toru otsikust.

Pidurivedelik! ei jookse Sul välja, Sa mõtled vist pigem roolivõimu õli.? Ja ära pane voolikule midagi ette, vooliku viskad Sa minema ju, kui tavalised amordid alla paned... punni krutid survepaagile ette. / veelparem, viskad survepaagi ka minema.

Kunagi sirvisin foorumit ja keegi kirjutas et nivoosüsteemil on ka võimsam roolivõimu pump (mis siis lööb amortidesse kaa survet)..Ja et see tuleks vahetada tavalise vastu, sest kui pimedad ette keerata pidi hakkama kuskilt ülesurve tõttu midagi purunema??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 25.08.06 09:01 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26568#pid190343

See on kindel, et roolivõimupump tuleb vahetada, muidu jäädki neid lekkivaid kohti parandama.

Kui veel mingeid küsimusi sel teemal siis võin aidata, kui oskan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 25.08.06 10:04 Tsiteeri


Aga äkki oskad öelda milliste amortide vastu seda saaks vahetada, ma olen seda siit palju uurinud aga vastust pole nagu saanud..

Autoks C4 S6 Avant.
Et kas A6 Quattro amort võiks ju ka külge minna??
Kas siis tuleks panna A6 vedrutaldrikud kaa? Või on S6 tehtud ka tavalise amordiga, ja siis otsida selle vedrutaldrikuid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 25.08.06 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Aga äkki oskad öelda milliste amortide vastu seda saaks vahetada, ma olen seda siit palju uurinud aga vastust pole nagu saanud..

Autoks C4 S6 Avant.
Et kas A6 Quattro amort võiks ju ka külge minna??
Kas siis tuleks panna A6 vedrutaldrikud kaa? Või on S6 tehtud ka tavalise amordiga, ja siis otsida selle vedrutaldrikuid?


Minu amordi ja vedru vahetus teekond oli selline, et poodi uusi amorte ja vedrusid küsima (sel hetkel ei teadnud, et tavalised amordid ei sobi nivookatega). Töökojas vahetati nivookad tavaliste vastu ja pandi pimedad voolikutele ette.

Tõstukilt alla lastes oli auto tagumine ots nii kikkis, et jube. Selgus, et nivookate vedru ülemises osas olevad kausid poole kõrgemad. Kiirelt lammutusse ja kaks uut kaussi (100 eeki tk.)

Asjad uuesti alla, ning selleks korraks tundus asi lahendatud, kuid iga kahe kuu tagant hakkas kaduma roolivõimu õli, uurimisel selgus, et pumba peal olev reduktsioonklapp immitseb.

Ja sealt edasi peale survevooliku lõhkemist (üritades lekkivat toru parandada tagumiste rataste juures) pumba juures selgus, et nivookate pump ongi suurema tootlikkusega, mis põhjustaski toru lõhkemise.

Panin peale tavalise pumba ja selleks korraks mure murtud.
Auto sõidab juba üle 2 aasta peale seda tsirkust.

Ühesõnaga kogu kompott läks vahetusse, pikemad vedrud, tavalised amordid, ülemised madalamad kausid ja roolivõimu pump.
Ning kokkuvõttes päris palju pappi ja aega kogu selle ettevõtmise peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 06.09.06 21:06 Tsiteeri


Mis hinnaga neid keegi kuskilt endale muretsenud on?

Mulle öeldi 8800.- tk

Kas midagi odavamat ei pakuta? See ju keskmine kuupalk?!?


Terv,
Jansu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 13.03.07 19:26 Tsiteeri


Terekest taas...


Taaskord see teema ülesse võtta vaja...

Nimelt tekkis küsimus - mitu voolikut/toru amordiga ühenduses on - 2 või 4???

Terv,
Jaanek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 13.03.07 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jansu24
Terekest taas...


Taaskord see teema ülesse võtta vaja...

Nimelt tekkis küsimus - mitu voolikut/toru amordiga ühenduses on - 2 või 4???

Terv,
Jaanek


Ma omal olen küll ainult ühte näinud...see mis tuleb survepommist amorti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]