Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S6 '95 konditsioneer teeb müra (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3289)
Powerloser
huviline



Registreerunud 17.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant '95

postitati 17.07.06 20:39 Tsiteeri
S6 '95 konditsioneer teeb müra



Konditsioneer undab/müriseb kõva häälega. Seisva auto korral on müra kõvem kui mootoril.
Mootori ressursse sööb ka. Hoolimata 169 kWst on konditsiooneeriga kiirendamine tuntavalt lahjem. Kliimaseadme stabiilsel auto reziimil on puhumisindikaator 40-50% peal. Tundub nagu et ei jahutaks piisavalt.
Milles võib probleem olla? Vähe freooni? Arhiivist lugesin mingi siduri kohta - see äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.07.06 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Powerloser
Konditsioneer undab/müriseb kõva häälega. Seisva auto korral on müra kõvem kui mootoril.
Mootori ressursse sööb ka. Hoolimata 169 kWst on konditsiooneeriga kiirendamine tuntavalt lahjem. Kliimaseadme stabiilsel auto reziimil on puhumisindikaator 40-50% peal. Tundub nagu et ei jahutaks piisavalt.
Milles võib probleem olla? Vähe freooni? Arhiivist lugesin mingi siduri kohta - see äkki?


see et ta jõuetu on kliimaga see suht ok. b4 oli sama lugu siis kui maanteel sisse panid sisi tõmbas hoo maha kohe või oli tunda ikka gaasiga et midagi läks tööle. võid muidugi vaadata rihma üle et see liiga pingul poleks. Ja sisi mis veel võib olla on siis pumba laager. proovi sinna vahele midagi lasta wd-40 näiteks siis kui asi hakakb peale õli saamist ilusti jooksma siis võibki asi selles olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.07.06 18:33 Tsiteeri


siduri laager häälitseks ka siis, kui kompressor on välja lülitatud - rihmaratas käib ju kogu aja ringi.

Mingi müra käib selle asjanduse töö juurde paratamatult - endal oli nii, et seespoole kostis see müra huvitaval moel rohkem kui välja.

Külmaaine ja/või õli vähesus võib samuti tekitada ebanormaalset müra ja minekut pidurdama (ning loomulikult ka kompressori tervist ohustama) hakata.

Ise käiks igatahes vähegi pädevamas kliimaseadmete hoolduses ära, kus saab pihta, kui palju kraami sees on ja puuduva vajadusel juurde lisada.

P.S. Kas auto on automaadi või manuaaliga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 19:07 Tsiteeri


Mul teeb sammuti häält...nimelt kõriseb aga seda just see siduri laager...ehk kogu aeg kui soe või kliima sees vaikselt kõriseb. korda seda teha ei saa.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Powerloser
huviline



Registreerunud 17.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant '95

postitati 18.07.06 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M


Ise käiks igatahes vähegi pädevamas kliimaseadmete hoolduses ära, kus saab pihta, kui palju kraami sees on ja puuduva vajadusel juurde lisada.

P.S. Kas auto on automaadi või manuaaliga?


Tegemist automaadiga.

Tänud vastajatele. Üritan masina kuskil ette näidata. Loodetavasti pääseb täitmisega:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 21:03 Tsiteeri


Müra on minuarust juba väga halb näitaja. Käik kompressoriremontija juurde ei teeks paha.

Minul kui kont sisse lükata, siis mootori käik muutub pisut ebaühtlasemaks tühikäigul, muid häälitsusi küll kuulda pole ja tõmbel pole mitte mingit vahet kas kompressor töötab või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.06 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Müra on minuarust juba väga halb näitaja. Käik kompressoriremontija juurde ei teeks paha.

Minul kui kont sisse lükata, siis mootori käik muutub pisut ebaühtlasemaks tühikäigul, muid häälitsusi küll kuulda pole ja tõmbel pole mitte mingit vahet kas kompressor töötab või mitte.

Äkki annad ka rahvale teada kus need kopressori remontijaid leida?:)...aga alati ei pruugi müra teha kompressor...mul siis laagris asi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.07.06 21:52 Tsiteeri


sellest siduri ja laagriga tegelemisest on siin foorumis juba kuskil juttu olnud...

P.S. Antud mootoril saab aju infot ka selle kohta, kui kompressor on taha lülitatud ning muudab mõnevõrra mootorijuhtimise parameetreid olukorra kompenseerimiseks.

Kuna aga kompressori tahatulek on ikkagi täiendava inertsi ja pöörleva massi tahatulek, siis mootori reaktsioon gaasipedaalile eeskätt teatud rezhiimides (nagu käiguvahetused jms) ikkagi mõnevõrra kannatab.

P.S. Kõrgematel pööretel mattub kompressori müra ilmselt mootori- ja muu mürafooni alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Powerloser
huviline



Registreerunud 17.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant '95

postitati 25.08.06 10:49 Tsiteeri
tagasiside



Näitasin konditsioneeri Autopartneris ette. Tehti uus täitmine. Leket ei tuvastatud. Küll aga oli külmaainet 200 gr liiga palju sees. Peab olema umbes 780, oli aga umbes 980. Müüja arvates oli arvatavasti keegi "spetsialist" ise täitmisega tegelenud.
Temperatuuri hoiab kenasti ja enam nii palju puhumisega ei tegele. Müra mu meelest läks vaiksemaks, kuid päris ära ei kadunud. Täitmisega tegelenud tüüp avaldas artvamust, et osad pumbad ongi mürarikkamad, kuigi neil otseselt midagi viga pole.
Nii et praegu ei oska asjaga rohkem midagi ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 25.08.06 11:37 Tsiteeri


C4 kliimaseade on üks pain in the *ss. Meil on nii S4'l kui S6'l kliimaseadmega jamad olnud (S4'l pani salongiventikas saba ja S6'l jebib pump ja 2 luugimootorit koolesid ära). Kui S6'l pump kõrisema hakkas läksin remonti - vaadati, et ega sest pumbast enam asja saa ja aretati uus pump külge. Siis kooles jahutusradika elektriventikas ära ja ei läinudki pikalt kui uus pump kah kõrisema hakkas. 5,midagi k vasta mune... Nüüd ongi nii, et kõriseb vaikselt omaette ja päris täiel määral külma ei tooda. Aga kuna kliimaseade kõigele vaatamata siiski õhku jahutab ja see kõrin sõitmist ei sega, siis ma pole leidnud erilist motivatsiooni sinna enam rohkem raha matta. Eks kevadel ehk tuleb jälle uus pump osta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Powerloser
huviline



Registreerunud 17.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant '95

postitati 25.08.06 11:47 Tsiteeri


Mu omal pole kõrinat. On selline pööretega sünkroonis käiv undamine või ümin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 25.08.06 12:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Powerloser
Konditsioneer undab/müriseb kõva häälega. Seisva auto korral on müra kõvem kui mootoril.
Mootori ressursse sööb ka. Hoolimata 169 kWst on konditsiooneeriga kiirendamine tuntavalt lahjem. Kliimaseadme stabiilsel auto reziimil on puhumisindikaator 40-50% peal. Tundub nagu et ei jahutaks piisavalt.
Milles võib probleem olla? Vähe freooni? Arhiivist lugesin mingi siduri kohta - see äkki?

ise pole küll oma masinal eriti suurt müra täheldanud seda otseselt kopressori poolt, ainult siis kui konditsioneeri ventikas seal radika ees undama hakkab see on küll hirmus mühin
mühiseb üle mootori häälte :) Mootori võimekus vähenem jah kui kliima pump taga, seda vist kõigil masinatel tunda ja mida pisem moto seda enam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 13.02.07 21:16 Tsiteeri


mul b4-jal ka kõrin ees just nimelt seal kondi siduri laagril, teine teeb tunduvalt kõvemat häält kui mootor (mootor 2,0 85kw) kui kliima sisse lülitada siis see kõrin lakkab, kuid praegu talvel kliimat ju ei kasuta. kui keegi on selle remondiga tegelenud võiks nõu anda, ja palju selline asi maksma võiks minna, kas selline asi võib lõpuks kokku ka joosta:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.02.07 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Powerloser
Näitasin konditsioneeri Autopartneris ette. Tehti uus täitmine. Leket ei tuvastatud. Küll aga oli külmaainet 200 gr liiga palju sees. Peab olema umbes 780, oli aga umbes 980. Müüja arvates oli arvatavasti keegi "spetsialist" ise täitmisega tegelenud.
Temperatuuri hoiab kenasti ja enam nii palju puhumisega ei tegele. Müra mu meelest läks vaiksemaks, kuid päris ära ei kadunud. Täitmisega tegelenud tüüp avaldas artvamust, et osad pumbad ongi mürarikkamad, kuigi neil otseselt midagi viga pole.
Nii et praegu ei oska asjaga rohkem midagi ette võtta.

See sõltub siiski sellest, mis tüüpi freooni kasutada.
R12 freooni kogus on 1050-1150 grammi
R134a kogus 750-800 grammi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 14.02.07 07:38 Tsiteeri


VB saab sealt teemast keegi miskit kasu: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26949#pid191031


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MAKIX
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2,2Tq 1995

postitati 14.02.07 20:48 Tsiteeri


kui lülitad kliima sisse siis peab laager vait jääma sest kompressor hakkab ringi käima ja sidur peatab rihmaratta vabalt veeremise.(laagri)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.02.07 20:50 Tsiteeri


laager ei saa vait jääda, sest laager on korpuse ja ratta vahel, mitte ratta ja võlli vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 18.02.07 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
See sõltub siiski sellest, mis tüüpi freooni kasutada.
R12 freooni kogus on 1050-1150 grammi
R134a kogus 750-800 grammi.


s6-l kasutatakse ainult R134, R12 pole seal midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]