Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 11.07.06 21:40
|
|
|
Takistus aku klemmidel
Kuna 4 kuud vana aku sai kapoti all seistes nädalaga tüjhaks, siis tekkis kahtlus, et äkki on mingi lühis kuskil. Sai mõõdetud testriga aku klemmide
(kaablid, mis on kapoti all, mitte aku peal olevaid klemme) vahelist takistust ja näitas "02,5" näitu, kui tundlikus oli sätidud "200" peale. Saan
ma õieti aru, et takisitus on siis 2,5 oomi?? (suht võhik elektris )
Tahaks siis teada, kas on tegu lühisega, või on see normaalne näit, kuna juhtmetel taga ju igast makid, signad jne., mis on ju tegelikult tarbijad.
Või on tegemist igal juhul lühisega ja selle pärast aku tühjaks jooksiski?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.06 21:56
|
|
|
Mingit takistust või asja sealt mõõta pole mõtet (vist ei saagi... miskit jama näitab ta ainult).
Võtan näitena siin selle pildi ette:

Suht sarnase süsteemiga peaks nad olema.
Nüüd on vaja sul tõsta punane juhe sinna 10A otsa peale (volte ja takistust mõõtes on ta seal keskmises sellel testril) ning keerata mõõteala A
piirkonda ning 10A peale.
Nõõd võtad aku miinusjuhtme maha ning ühendad ühe testri otsa aku klemmile, teise maha võetud miinus otsale, et siis mass nagu jookseks läbi testri.
Nii näitab sulle tester kui suur tarbivus hetkel süsteemis on.
Peaks ta näitama miskit max 0,1A vast (selles päris kindel siiski pole, et palju ta maksimaalselt olla võiks) igatahel mida vähem seda parem, kui
näit sul seal miski 0,5 või veelgi suurem siis aku tühjaks saabki.
Enda masinal avastasin sellise asja, et 0,5Ane tarbivus jäi siis peale kui võti jäi süütelukku, kui võti süütelukust eemaldada kadus ka tarbimine ja
nüüd aku peab ilusti.
Kui tarbivus on suur ning vaja seda otsima hakata on siis jätad testri sinna peale ja hakkad siis erinevaid asju proovima, et mis sinna testri näitu
muutuse toob. Lihtsaim viis on hakata kaitsmepesast kaitsmeid välja tõstma, tõstad ühe välja, vaatad... vahet pole, paned tagasi niikaua kuni testri
näit siis muutub. Sealt edasi siis vaatad millise kaitsme all sul näit muutus ja ajad jada edasi.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.07.06 10:03
|
|
|
Nii palju veel, et kui tester vahel on, siis ära käivitada proovi, muidu ta lihtsalt söestub sul seal. 
See teema ka abx.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.06 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Nii palju veel, et kui tester vahel on, siis ära käivitada proovi, muidu ta lihtsalt söestub sul seal. 
See teema ka abx. |
Õige jah, kõiksugune suurem koormus on testrile saatuslik, et seal miskeid asju proovima hakata ei tasu, et proovin palju tümpsuga ta on jne, sedasi
tasub ainult väiksed koormuseid mõõta.
|
|
|
|
|