Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Aku jookseb seisu ajal tühjaks (Vastuseid: 56 | Vaatamisi: 14470)
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 24.01.05 09:52 Tsiteeri
Aku jookseb seisu ajal tühjaks



HOI. Tekkis selline nähtus, et kui auto ca nädal aega on seisnud, siis aku selle ajaga vaikselt tühjaks jooksnud. Samas aku ise korras - seega mingi asi tarvitab salaja voolu. Kuidas seda salakavalt "vooluraiskajat" otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.01.05 10:51 Tsiteeri


Mul on vist hetkel sama jama. Kahtlustasin pagasnikutuld, aga suusakotist sinna piiludes paistis pimedus. Eile õhtul mõõtsin aku juurest standby voolutarbe ära, oli 300 mA. On see normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 24.01.05 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mul on vist hetkel sama jama. Kahtlustasin pagasnikutuld, aga suusakotist sinna piiludes paistis pimedus. Eile õhtul mõõtsin aku juurest standby voolutarbe ära, oli 300 mA. On see normaalne?


300 mA on liiga palju, kui immod/alarmid värgid peal ei tohiks üle 150 mA olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 24.01.05 11:13 Tsiteeri


Kusjuures, oli juhus paar aastat tagasi, et kuskil nädala ajaga jooksis tuttaval samamoodi aku tühjaks. Põhjuseks oligi signa, nii müstiline kui see ka ei ole. Hoidis nädal aega mitte signa alla autot ning aku jäi ka täis. nigu signa taha lükkas oli nädalaga aku tühi. :)
NB! see oli siis nii, et tal nädal aega auto täiesti seisis(käis ise soomes tööl).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 24.01.05 11:38 Tsiteeri


Võta akuots maha ja pane sinna pirn vahele. Kui midagi voolu ei tarbi, siis peaks olema pirn kustunud. Kui tarbib, siis hakkab pirn põlema, ning põlemise heledus sõltub just voolutarbijast (takistus). Järgmiseks hakka asju ükshaaval lahtiühendama, et leida see voolutarbija. Kõigepealt siis signa/immo (ja ka stereo, kui süütelukk seda ei katkesta). Kui pirn ikka ära ei kustu, siis järgmiseks kisu ükshaaval kaitsmed välja - niimoodi välistad kõikvõimalikud pirnipesad. Ei maksa unustada ka lisavarustuse releesid, mille kaitsmetest on mõni otse relee küljes (Audi 100-l nt releed nii kapoti kui armatuurlaua all). Siit aga edasi küsimus teadjamatele, et mis asjad akult otse on Audidel ühendatud, st mitte läbi kaitsmete?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 24.01.05 13:36 Tsiteeri


mul jooksis kah aku 5 päevaga tühjaks, kusjuures signa ei lasknut autot enam käima iseenesest mootorit judis veel käiata. Signa paigaldanud tüüp ütles et kui pinge alla 12v langeb siis hakkab signa blokkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.05 14:55 Tsiteeri


mul oli sama probleem auto tarbis voolu 0,6A . Viga otsisin nii et panin testri vahele ja hakkasin kaitsmeid välja võtma.siis näed millal vool kukub.Minu auto viga oli selles et makk oli ühendatud nii et süüde väljas mängib(kõiki makke ei tohi nii ühendada jäävad voolu tarbima). tegin ühenduse ringi ja tarbimine kukkus 0,02A peale koos signaga0,04A. Ja seda ka veel et kui mõõtma hakkad pane tester vahele ja uksed kinni ning oota umbes minut siis läheb aju puhke asendisse(aktiivsena on voolu tarbimine kuskil 0,2A)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.01.05 21:46 Tsiteeri


Testisin täna uuesti. Tõepoolest, algul on tarbimine 0.25-0.3A ja siis käib kuskil klõps ja ampermeeter kukub 0.03A peale. Signat aktiveerides tõuseb 0.06A peale. Seega peaks see vist ok olema. Samas avastasin, et plussklemm on pärast sõitu suht kuum. Kraapisin oksiidist puhtamaks ja läks vist veidi jahedamaks. Ilmselt ei tahtnud laadimisvool sealt enam eriti hästi läbi käia. Kuna audiosüsteemi upgrade on niikuinii plaanis, siis ilmselt tuleb sinna lähiajal uued kullatud klemmid panna.

Huvitav, et pärast mõõtmisega mässamist panin kõik tagasi kokku, mootori käima ja käiku draivi peale lükates suri mootor lambist välja. Proovisin mitu korda (ka reeverssit), ikka sama jama. Klemm uuesti minutiks maha ja korras. Ilmselt ajule ei meeldinud eriti see aku kallal soperdamine.
Lõpuks muidugi suutsin klemmi pingutuspoldi ka pooleks keerata ja poes uue 6-se poldi ja mutri järel käia...

Originaalmakk (Gamma CC) oli ka muide otse, mitte sõltuvuses süütelukust. Süüde väljas ust avades hakkas ainult vastikult pinisema. Praegune Clarioni plaadikas ei tundunud standby's voolu õgivat. Pärast lahtiühendamisest tarbitav vool ei muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 26.01.05 22:17 Tsiteeri


Kusjuures mul ka pidi signa akut tühjaks õgima. Eelmine talv kui auto seisis siis oli ka kutu suht kiiresti kui signa peal oli. Samas muidugi ei tea kumb se tühjaks imes kas tehase signa või siis se mis ise peale pandud. Aga kuna auto üle 2 päeva ei seisa ja aku ka nüüd uus siis ei ole huvi tundnud asja vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 27.01.05 12:08 Tsiteeri


Nu proovisin siis eile mõõta. Kuna testri ampermeetri osa juras ja ei suvatsenud näidata, siis proovisin Kärsa varianti pirniga. Panin väikse (5W) pirni akule vahele. Ja mida ma näen - hõõgub ja seejuures mitte ühtlaselt vaid lainetab s.t. kord heledamalt, kord tumedamalt. Leidsin kaitsme (nr.4) millest see vool läbi jookseb. Aga seal neid vidinaid hirmsasti taga - aju, sisevalgustus, raadio jne. Aga tundub, et see vool mis seal kulub on kaunikesti väike. Kui ukse lahti tegin, ja salongi valgustus põlema hakkas (kah mingi 5W pirn), siis lõi mu testlambi oluliselt heledamaks ja muutus ka lainetuse sagedus kiiremkas. Kui ukse kinni lõin, säras veel mõnda aega heledamalt ja siis vajus jälle vaevalt hõõguma. Samas signa selle kaitsme all ei ole (tööts rõõmsalt edasi ka ilma kaitsmeta). Katsun naabrimehe käest korraliku testri saada ja siis saan täpselt voolu ära mõõta, sest ega see hõõgumine eriti midagist ei ütle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 27.01.05 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tõepoolest, algul on tarbimine 0.25-0.3A ja siis käib kuskil klõps ja ampermeeter kukub 0.03A peale. Signat aktiveerides tõuseb 0.06A peale

Oled Sa kindel, et see asi üldse ajuga on seotud? Umbes minutiks jäävad ju põlema ka elektriakende lülitite tuled ja säilib ka võimalus neid üles-alla lasta. Ning minuti pärast käib klõps ja aknad jäävad nagu nad jäid - see vool kulus tõenäoliselt mingi relee peal voolu hoidmiseks...?:o


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.05 20:38 Tsiteeri


mingi asi ju ometi mõtleb kaua seda voolu seal relee peal hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.01.05 23:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Oled Sa kindel, et see asi üldse ajuga on seotud? Umbes minutiks jäävad ju põlema ka elektriakende lülitite tuled ja säilib ka võimalus neid üles-alla lasta. Ning minuti pärast käib klõps ja aknad jäävad nagu nad jäid - see vool kulus tõenäoliselt mingi relee peal voolu hoidmiseks...?:o

Elektriaknad aktiveeruvad alles pärast süüte hetkelist sissekeeramist. Mina seda pärast akuklemmi mahavõtmist ega mõõtmise ajal ei teinud. Samuti lülitasin välja kogu salongivalgustuse. Siiski, kui mõõtmise ajal tagumine uks lahti jäi, siis pinge alla ei kukkunud.

Täna sõitsin pärast tööd sõbrale külla ja sealt koju minema hakates oli jälle rsk vana jama - süüdet keerates signa ainult plõksis ja starterit taha ei võetud. Õnneks leidsin sealt ühe täis aku ja käivitusjuhtmed ning sain käima. Kodus tassisin aku kohe tuppa, et mis seal ikka, homme vaja tööle minna, seega laadima. Klemme maha keerates oli +klemm jälle pagana tuline. Tuliseks läheb milline vooluringi lüli? Takisti! Toas mõõtsin aku ära - 13V, hape 1.30 - pole nagu midagi laadida... Nuga tasku ja uuesti alla auto juurde, et aga ma talle näitan! :) Näitasin nii, et pronksilaaste lendas ja nii haljaid klemme ei saanud tehasest ka tulla. Aku uuesti peale, süüdet, nagu uus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 28.01.05 08:26 Tsiteeri


Mul ka jama, viimaste külmadega aku nii nõrgaks läinud ja signa hakkab käivitamist blokkima. Täna hommikul oli kõige hullem, ei läinudki käima. Õnneks teised mehed kõrval üritasid traktorit käima saada. :D
Üritan ka täna õhtul kõik pinged ära mõõta, äkki aku iga on lihtsalt ümber saamas.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 29.01.05 19:29 Tsiteeri


Niih pinged olid korras, kuid kui akul sai korgid maha keeratud, tuli probleem ka välja. Aku oli natukene kuival. Dets. vesi sisse ja täna hommikul ei olnud enam mingit probleemi.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.09 13:56 Tsiteeri
C5 liigne voolutarbimine



head uut :)

C5, 2.5tdi, 99a.
Miski asi tarbib voolu 0,3x A, kontrollisin kaitsmed läbi ja tarbimine lõppeb kui eemaldada kaitse nr. 15 milleks on "Kombigerät / Klimaanlge."
Peale seda on tarbimine 0,0x A.

Viimase paari kuu jooksul olen täheldanud, et hommikuti käivitub raskelt, nüüd peale pühi kui auto oli pikemalt seisnud, läks juba päris nutuselt käima, olgugi et peal on 2 kuud vana aku.

Ise jõuan asja uurida alles uue nädala alguses, kuid äkki keegi oskab öelda mis täpsemalt selle kaitsme taga on, mida võiks esimese asjana uurida? Kõik funktsioonid toimivad muidu ideaalselt.
Kui kaitse eemaldatud, auto käima ei lähe, vist isegi süüdet ei tule järele (viimases päris kindel pole) ja odomeetri kohele ilmub kiri FUSE.

Ideid?


***
Edit by Black: Liitsin varasema sarnase teemaga.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.09 14:01 Tsiteeri


Kombigerät / Klimaanlge. = Kompu/navi/kellad/Kliima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 02.01.09 14:14 Tsiteeri


Ja kui kellade kaitsme ära võtad, eemaldad samas ka immo kaitse ja ei saagi käima minna.
See võiks olla ühine suurem? kaitse nendele seadmetele, vaata kas on ka eraldi kliima, navi jne kaitmseid ja proovi neid eemaldades ring väiksemaks saada.
Samrul on ehk ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.09 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ja kui kellade kaitsme ära võtad, eemaldad samas ka immo kaitse ja ei saagi käima minna.
See võiks olla ühine suurem? kaitse nendele seadmetele, vaata kas on ka eraldi kliima, navi jne kaitmseid ja proovi neid eemaldades ring väiksemaks saada.
Samrul on ehk ideid?


minu viga siiski, mootor käivitub.
Kontrollimata jäi ainult 4 pisikest kaitset, kuna viga tuli enne "välja."

Kuid kui kaitse eemaldatud ja auto käis, siis laadimist kelladeblokis olev voltmeeter küll ei näidanud ja autocheck näitas aku tuld. Lisaks oli odomeetril see FUSE kiri, kliima nagu toimetas.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.01.09 15:23 Tsiteeri


Tõmba kõrdamööda pistikuid kelladeploki tagant ja siis kliimaploki tagant ning vaata millal tarbimine ära kaob, siis saad edasi mõelda. Enne mõõtmist kindlasti süütevõti lukust välja ja uksed kinni ning oota kuni salongivalgus/el. akende lülitite valgustus ära kustub.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.01.09 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tõmba kõrdamööda pistikuid kelladeploki tagant ja siis kliimaploki tagant ning vaata millal tarbimine ära kaob, siis saad edasi mõelda. Enne mõõtmist kindlasti süütevõti lukust välja ja uksed kinni ning oota kuni salongivalgus/el. akende lülitite valgustus ära kustub.


Näidikute juures viga pole, kliimani ei jõunud, kole külm on õues.
Kui kaitsme klemmide pealt mõõta, on sama tarbimine.
Oskab keegi üldse öelda, mis juhtme otsad kaitseklemmi teisele poolele on ühendatud?

Hetkel võtsin igatahes kaitsme välja.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 03.01.09 13:56 Tsiteeri


Diiselauto ega ei ole mootori lisasoendust peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 03.01.09 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Diiselauto ega ei ole mootori lisasoendust peal?


Ei ole ja see 0.3A on natukene vähe sellise asja jaoks. Kord oli ühe autoga samalaadne probleem ja u. sama ühiku jagu tarbib relee mis jääb ühendatuks.

Hetkel kaitse väljas, uuel nädalal uurib järele, kui sooja garaazi saab.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.01.09 14:33 Tsiteeri


Tere,
Mul oli ALPINE CD-raadioga sarnane 0,3 A tarve. Nimelt, olin ühendanud raadio mõlemile voolu sisendile (akutoide + süütetoide) peale akutoite. Nüüd küll raadio toimib ainult koos süütega, aga auto voolutarve "kustunud" olekus ca 0,016 A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 27.03.09 11:09 Tsiteeri


Siuke lugu, et mul ka sada häda aku ja käivitamisega.
KAhtlustame, et immo imeb.
Kuidas te täpselt voolu tarvet mõõdate.
KEegi räägis midagi multimeetrist ja AxV=W Tuleb nõnda tõene väärtus?


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]