Lehekülgi: 1 2 |
quattro28
huviline
Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.06 20:07
|
|
|
Kas piiraja peal või ei peagi rohkem minema?
Tervist.
Tahtsin proovida siis kui palju mu kallike välja jookseb.
Audi 100 2,8 Aut Quattro 128kw -92a.
200km/h jooksis suht hästi välja (järjest spidokas tõusis), siis nagu oleks piirajasse vms jooksnud :S lasin edasi veel lapats põhjas ja keeris
paagis, vaikselt venis 205km/h välja ja enam edasi ei saanud kohe kuidagi . Ma nagu ise olin kindel et see masin peaks 220 või rohkemgi välja
venitama, aga kas tõesti nii vähe lähebki ? või on piiraja peal?
tänud
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 04.07.06 20:20
|
|
|
Mul sama aasta, kuid 98kw ning 2,3 mootor ja piiraja tuleb peale 215 km/h peal
Et see siis sul peaks ka sinna samma langema
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.07.06 20:28
|
|
|
Ja "piiraja" nimi on jõuetus.
Lihtsalt need rasked autod vajavad suuremate kiiruste jaoks rohkem jõudu.
Tehaseandmetest erinev tulemus võib olla tingitud ilmast, tuulest, rehvirõhust ja muudest asjadest.
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 04.07.06 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Ja "piiraja" nimi on jõuetus. |
Ei ole!!! Auto ostmisel õeldi ka, et piiraja hüppab 215 Km/h peal peale ning edasi ta sellest ei lähe...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.07.06 20:34
|
|
|
250 km/h juures on Saksa standartautode piiraja. Enne seda pole midagi. Kui just mootori pöördeid punasesse ei lase ja sealne piiraja ei sekku.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.06 20:37
|
|
|
see 128kw ei lähegi rohkem, jõud saab otsa lihtsalt ja nagu seina taga on, talla palju jaksad.
200ni jookseb ludinal
lihtsalt mingil hetkel teeb tuuletakistus oma töö.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 04.07.06 20:42
|
|
|
Aga mis tehas sellele autole max. kiiruseks annab ?
Otsisin netist, aga ei leidnud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.07.06 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Aga mis tehas sellele autole max. kiiruseks annab ?
Otsisin netist, aga ei leidnud. |
207 km/h. Spido järgi võib siis
olenevalt selle näiduveast 215-220 näidata.
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 05.07.06 06:32
|
|
|
Spidomeetri veast niipalju, et enda aut. S4´l , kui spidomeeter näitas 260 km/h , siis kompuutri/kliima järgi oli kiiruseks 234 km/h ja pöörded olid
piirajas. Spidomeetri järgi 240 jookis suht kiirelt , kuid edasi väga aeglaselt. 260km/h saavutamiseks kulus ikka kilomeetreid leedu kiirteel.
|
|
|
quattro28
huviline
Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.06 13:32
|
|
|
nujah.. juusiis on jõuetus...
asjas kahtlema paneb see, et 200 jookseb välja nagu ludinal.. kuidas siis see jõuetus või tuule takistus nii järsku peale tulevad?
aga njh mis teha. autot maha selle pärast ei müü
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.06 13:35
|
|
|
kusjuures tulevadki nii järsku
|
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.06 12:26
|
|
|
Mul ka ei lähe spido järgi üle 215 km/h
2.6 V6 110kw mul A4 küljes
Kliimaga pole prooving palju siis näitab.. aga 90km/h spido järgi on miski 82-83 km/h kliima pealt. Valetab nagu turumutt
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 07.07.06 17:31
|
|
|
Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana
ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 08.07.06 00:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana
ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval. |
OT. Kas arvad, et see teema tehti suures kartuses, et „äkki mu autol max. kiirus liiga väike ja ma ei saa nüüd kellegile suvel või talvel tagatulesid
näidata”?
Mina arvan hoopis, et teemaalgataja tunneb huvi palju teistel selle mudeli ja mootoriga Audi omanikel max. kiirus on ja ega ta autol midagi viga ei
ole.
Kui sul nii suur „teistele ärategemise” janu on, siis võid uurida streetrace.org foorumit.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 08.07.06 06:41
|
|
|
C4 128 KW 3,6 - 210 km/h, V8 3,6 184 kw - 220 km/h, siis sai tee otsa, kuid ega ta rohkem eriti poleks läind ka, sest mootor polnud parim enam.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 08.07.06 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattro28
nujah.. juusiis on jõuetus... kuidas siis see jõuetus või tuule takistus nii järsku peale tulevad? aga jah mis teha. | Selle pärast
lennundus mehed ütlevadki et üle 160 -ne siis lenda või küüni uksega peamine et mootor töötab.
Ja tuule tunneli tegijad seletavad et antitiivad on alla 140 lihtsalt ilu asjad ja üle 180 -ne ei või neid valesti paigaldada.
Näiteks Veiron välja lastud ja väikse sirge antitiivaga ei suuda üle 320 -ne sõita, kuid meil üks "kummituse püüdja" tahab olla enda arvates tuule
takistusest üle.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 08.07.06 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana
ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval. |
OT. Kas arvad, et see teema tehti suures kartuses, et „äkki mu autol max. kiirus liiga väike ja ma ei saa nüüd kellegile suvel või talvel tagatulesid
näidata”?
Mina arvan hoopis, et teemaalgataja tunneb huvi palju teistel selle mudeli ja mootoriga Audi omanikel max. kiirus on ja ega ta autol midagi viga ei
ole.
Kui sul nii suur „teistele ärategemise” janu on, siis võid uurida streetrace.org foorumit. |
Seegi OT. Ärategemise all ei mõelnud üldse streetracelikku kiirendamist, vaid sadu kilomeetreid jääraja ringe, mis on oluliselt määramava
väärtusega Quattro Audi puhul. Ning paljude siinsete foorumlastele on kindlasti olulisem Quattroga kaasnev läbivusvõime ja lume/jäärada. Kerge mass
oli mainitud selleks, et kaks Nissan Patroli tänu oma suurest massist, ei jõudnud samast tõusust kuidagi üles, mille 80Q tõrkumatult ületas. Ning kui
teema algataja saavutas 205km/h ja teine sama auto 212km/h ,siis on ju vahe olematu. Näiteks saavutasin kunagi Ford Scorpio 2.0-ga 190km/h-- lahtiste
akendega ~173km/h.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 08.07.06 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Seegi OT. Ärategemise all ei mõelnud üldse streetracelikku kiirendamist, vaid sadu kilomeetreid jääraja ringe, mis on oluliselt määramava väärtusega
Quattro Audi puhul. Ning paljude siinsete foorumlastele on kindlasti olulisem Quattroga kaasnev läbivusvõime ja lume/jäärada. Kerge mass oli mainitud
selleks, et kaks Nissan Patroli tänu oma suurest massist, ei jõudnud samast tõusust kuidagi üles, mille 80Q tõrkumatult ületas. Ning kui teema
algataja saavutas 205km/h ja teine sama auto 212km/h ,siis on ju vahe olematu. Näiteks saavutasin kunagi Ford Scorpio 2.0-ga 190km/h-- lahtiste
akendega ~173km/h. |
Okei, sain enne Su postituse sisust natuke valesti aru
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.07.06 19:29
|
|
|
Kunagi paar aastat tagasi proovisin peale kogu kapotialuse elektriosa, puksi- amordiringi,õlide ja filtrite vahetust 2,8q at. ~235 lõppes jõud otsa,
220 pole mingi mure ette saada aga automaadiga ei kannata nii kaua sõita. Esisillaveolise manualkastiga c4'ga olen kell põhjas sõitnud ja jõudu oleks
olnud edasigi minna (väike saladus peitus chiptuningus ). b4 coupe 2,6 fwd
jooksis 5 käik pöördepiirdesse 235km/h juures tunne oli selline, et sein tuli vastu (loomulikult oli väljalase puhas ja õhu sissevõtt kah sportlikum).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 08.07.06 21:15
|
|
|
viicib keegi seletada, kuidas täpselt kliima kiirust näitama sundida saab?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.06 09:00
|
|
|
Kui sõber tõi saksast 2.6 esiveolise siis kiirteel saksas sai ta küll tubli 240 km/h kätte (seieri järgi) aga ma ei tahaks uskuda, et nüüd 2.8 sal
quattro asja nii maha tõmbab. Pigem ikke mingeid tehnilisi probleeme. 2.6 oli vääga heas korras Reeglina saksa masinad sõidavad ka sutsu paremini kuna seal saab neid lahti sõita ja mootor püsib puhtana jne.
Meil siin 0-120 km/h liigeldes jäävad pooled varud kasutamata seegi tõmbab asja maha. See kui korraks lasta piirajasse ei tee veel asja paremaks. Olen
ka ise kiirteed proovinud ja pikalt sõitnud ja peale seda märkasin ka enda masinal paremat minekut ja mootori tööd
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.07.06 14:45
|
|
|
Arvestada tuleks ka sellega, et võrreldes C4 esiveolisega, on quattro C4jal veermikukadu 25%, ehk, 200 hobujõulise mootoriga autol jõuab ratasteni
150hj .
Seega, ei ole midagi imestamisväärset, kui isegi nõrgema mootoriga esiveolise C4ja lõppkiirus suurem on.
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 17.07.06 18:59
|
|
|
Veermiku kadu 25%? Sa mõtled ikka koos transmissiooni kadudega 25% on veere takistus. 4wd autodel ei ole tavaliselt veeretakistus ühe silla veoga
autoga võrreldes üle 5% erinev, kuna need rattad mida ühe silla veoga auto peab tühjalt kaasa vedama on 4wd autol pidevalt edasi liikumises(
vedamises). Erinevus võib pigem tulla lisa kaalust.
Mina vähemalt sain asjast nii aru.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |