Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas piiraja peal või ei peagi rohkem minema? (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 6807)
quattro28
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.06 20:07 Tsiteeri
Kas piiraja peal või ei peagi rohkem minema?



Tervist.
Tahtsin proovida siis kui palju mu kallike välja jookseb.
Audi 100 2,8 Aut Quattro 128kw -92a.
200km/h jooksis suht hästi välja (järjest spidokas tõusis), siis nagu oleks piirajasse vms jooksnud :S lasin edasi veel lapats põhjas ja keeris paagis, vaikselt venis 205km/h välja ja enam edasi ei saanud kohe kuidagi . Ma nagu ise olin kindel et see masin peaks 220 või rohkemgi välja venitama, aga kas tõesti nii vähe lähebki ? :o või on piiraja peal?
tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 04.07.06 20:20 Tsiteeri


Mul sama aasta, kuid 98kw ning 2,3 mootor ja piiraja tuleb peale 215 km/h peal
Et see siis sul peaks ka sinna samma langema ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.07.06 20:28 Tsiteeri


Ja "piiraja" nimi on jõuetus. ;)
Lihtsalt need rasked autod vajavad suuremate kiiruste jaoks rohkem jõudu.
Tehaseandmetest erinev tulemus võib olla tingitud ilmast, tuulest, rehvirõhust ja muudest asjadest.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kjaups
huviline



Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6

postitati 04.07.06 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ja "piiraja" nimi on jõuetus. ;)

Ei ole!!! Auto ostmisel õeldi ka, et piiraja hüppab 215 Km/h peal peale ning edasi ta sellest ei lähe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.07.06 20:34 Tsiteeri


250 km/h juures on Saksa standartautode piiraja. Enne seda pole midagi. Kui just mootori pöördeid punasesse ei lase ja sealne piiraja ei sekku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.06 20:37 Tsiteeri


see 128kw ei lähegi rohkem, jõud saab otsa lihtsalt ja nagu seina taga on, talla palju jaksad.
200ni jookseb ludinal
lihtsalt mingil hetkel teeb tuuletakistus oma töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 04.07.06 20:42 Tsiteeri


Aga mis tehas sellele autole max. kiiruseks annab ?
Otsisin netist, aga ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.07.06 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Aga mis tehas sellele autole max. kiiruseks annab ?
Otsisin netist, aga ei leidnud.

207 km/h. Spido järgi võib siis olenevalt selle näiduveast 215-220 näidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 05.07.06 06:32 Tsiteeri


Spidomeetri veast niipalju, et enda aut. S4´l , kui spidomeeter näitas 260 km/h , siis kompuutri/kliima järgi oli kiiruseks 234 km/h ja pöörded olid piirajas. Spidomeetri järgi 240 jookis suht kiirelt , kuid edasi väga aeglaselt. 260km/h saavutamiseks kulus ikka kilomeetreid leedu kiirteel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattro28
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.06
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.06 13:32 Tsiteeri


nujah.. juusiis on jõuetus...
asjas kahtlema paneb see, et 200 jookseb välja nagu ludinal.. kuidas siis see jõuetus või tuule takistus nii järsku peale tulevad?
aga njh mis teha. autot maha selle pärast ei müü :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.06 13:35 Tsiteeri


kusjuures tulevadki nii järsku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.06 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro28
nujah.. juusiis on jõuetus...
asjas kahtlema paneb see, et 200 jookseb välja nagu ludinal.. kuidas siis see jõuetus või tuule takistus nii järsku peale tulevad?
aga njh mis teha. autot maha selle pärast ei müü :D


Müü ikka-- sul ju nii jama auto, mis üle 200 naljalt ei lenda... see polegi kellegi auto :D -- ok nali


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.06 12:26 Tsiteeri


Mul ka ei lähe spido järgi üle 215 km/h
2.6 V6 110kw mul A4 küljes
Kliimaga pole prooving palju siis näitab.. aga 90km/h spido järgi on miski 82-83 km/h kliima pealt. Valetab nagu turumutt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.07.06 17:31 Tsiteeri


Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 08.07.06 00:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval.



OT. Kas arvad, et see teema tehti suures kartuses, et „äkki mu autol max. kiirus liiga väike ja ma ei saa nüüd kellegile suvel või talvel tagatulesid näidata”?
Mina arvan hoopis, et teemaalgataja tunneb huvi palju teistel selle mudeli ja mootoriga Audi omanikel max. kiirus on ja ega ta autol midagi viga ei ole.
Kui sul nii suur „teistele ärategemise” janu on, siis võid uurida streetrace.org foorumit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 08.07.06 06:41 Tsiteeri


C4 128 KW 3,6 - 210 km/h, V8 3,6 184 kw - 220 km/h, siis sai tee otsa, kuid ega ta rohkem eriti poleks läind ka, sest mootor polnud parim enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 08.07.06 09:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro28
nujah.. juusiis on jõuetus... kuidas siis see jõuetus või tuule takistus nii järsku peale tulevad? aga jah mis teha.
Selle pärast lennundus mehed ütlevadki et üle 160 -ne siis lenda või küüni uksega peamine et mootor töötab.
Ja tuule tunneli tegijad seletavad et antitiivad on alla 140 lihtsalt ilu asjad ja üle 180 -ne ei või neid valesti paigaldada.
Näiteks Veiron välja lastud ja väikse sirge antitiivaga ei suuda üle 320 -ne sõita, kuid meil üks "kummituse püüdja" tahab olla enda arvates tuule takistusest üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 08.07.06 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Ega jah see kiirus ei ole nüüd küll mingi suur määraja. Kunagi oli mul 84a. 2.2 80Q. Enamustele sai talvel küll ära tehtud ja ka suvel oli tõmmet vana ja kerge kere ning 100kw kohta küll.
------Aga tippkiirus oli 175km/h ja pöörded vägagi üleval.



OT. Kas arvad, et see teema tehti suures kartuses, et „äkki mu autol max. kiirus liiga väike ja ma ei saa nüüd kellegile suvel või talvel tagatulesid näidata”?
Mina arvan hoopis, et teemaalgataja tunneb huvi palju teistel selle mudeli ja mootoriga Audi omanikel max. kiirus on ja ega ta autol midagi viga ei ole.
Kui sul nii suur „teistele ärategemise” janu on, siis võid uurida streetrace.org foorumit.



Seegi OT. Ärategemise all ei mõelnud üldse streetracelikku kiirendamist, vaid sadu kilomeetreid jääraja ringe, mis on oluliselt määramava väärtusega Quattro Audi puhul. Ning paljude siinsete foorumlastele on kindlasti olulisem Quattroga kaasnev läbivusvõime ja lume/jäärada. Kerge mass oli mainitud selleks, et kaks Nissan Patroli tänu oma suurest massist, ei jõudnud samast tõusust kuidagi üles, mille 80Q tõrkumatult ületas. Ning kui teema algataja saavutas 205km/h ja teine sama auto 212km/h ,siis on ju vahe olematu. Näiteks saavutasin kunagi Ford Scorpio 2.0-ga 190km/h-- lahtiste akendega ~173km/h.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 08.07.06 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Seegi OT. Ärategemise all ei mõelnud üldse streetracelikku kiirendamist, vaid sadu kilomeetreid jääraja ringe, mis on oluliselt määramava väärtusega Quattro Audi puhul. Ning paljude siinsete foorumlastele on kindlasti olulisem Quattroga kaasnev läbivusvõime ja lume/jäärada. Kerge mass oli mainitud selleks, et kaks Nissan Patroli tänu oma suurest massist, ei jõudnud samast tõusust kuidagi üles, mille 80Q tõrkumatult ületas. Ning kui teema algataja saavutas 205km/h ja teine sama auto 212km/h ,siis on ju vahe olematu. Näiteks saavutasin kunagi Ford Scorpio 2.0-ga 190km/h-- lahtiste akendega ~173km/h.



Okei, sain enne Su postituse sisust natuke valesti aru :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.07.06 19:29 Tsiteeri


Kunagi paar aastat tagasi proovisin peale kogu kapotialuse elektriosa, puksi- amordiringi,õlide ja filtrite vahetust 2,8q at. ~235 lõppes jõud otsa, 220 pole mingi mure ette saada aga automaadiga ei kannata nii kaua sõita. Esisillaveolise manualkastiga c4'ga olen kell põhjas sõitnud ja jõudu oleks olnud edasigi minna (väike saladus peitus chiptuningus :)). b4 coupe 2,6 fwd jooksis 5 käik pöördepiirdesse 235km/h juures tunne oli selline, et sein tuli vastu (loomulikult oli väljalase puhas ja õhu sissevõtt kah sportlikum).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 08.07.06 21:15 Tsiteeri


viicib keegi seletada, kuidas täpselt kliima kiirust näitama sundida saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 08.07.06 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jolller
viicib keegi seletada, kuidas täpselt kliima kiirust näitama sundida saab?



http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=29145#pid200733


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.06 09:00 Tsiteeri


Kui sõber tõi saksast 2.6 esiveolise siis kiirteel saksas sai ta küll tubli 240 km/h kätte (seieri järgi) aga ma ei tahaks uskuda, et nüüd 2.8 sal quattro asja nii maha tõmbab. Pigem ikke mingeid tehnilisi probleeme. 2.6 oli vääga heas korras:) Reeglina saksa masinad sõidavad ka sutsu paremini kuna seal saab neid lahti sõita ja mootor püsib puhtana jne. Meil siin 0-120 km/h liigeldes jäävad pooled varud kasutamata seegi tõmbab asja maha. See kui korraks lasta piirajasse ei tee veel asja paremaks. Olen ka ise kiirteed proovinud ja pikalt sõitnud ja peale seda märkasin ka enda masinal paremat minekut ja mootori tööd:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.07.06 14:45 Tsiteeri


Arvestada tuleks ka sellega, et võrreldes C4 esiveolisega, on quattro C4jal veermikukadu 25%, ehk, 200 hobujõulise mootoriga autol jõuab ratasteni 150hj .
Seega, ei ole midagi imestamisväärset, kui isegi nõrgema mootoriga esiveolise C4ja lõppkiirus suurem on.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 17.07.06 18:59 Tsiteeri


Veermiku kadu 25%? Sa mõtled ikka koos transmissiooni kadudega 25% on veere takistus. 4wd autodel ei ole tavaliselt veeretakistus ühe silla veoga autoga võrreldes üle 5% erinev, kuna need rattad mida ühe silla veoga auto peab tühjalt kaasa vedama on 4wd autol pidevalt edasi liikumises( vedamises). Erinevus võib pigem tulla lisa kaalust.
Mina vähemalt sain asjast nii aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]