Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  28
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004) (Vastuseid: 686 | Vaatamisi: 184520)
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 17.06.06 12:37 Tsiteeri
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)



tere. plaanis siis lähiajal Audi c5 osta(silma hetkel jäänud üks 98.a masin) ja mootoriks olen välja valinud 2.8q. Kas see on mõistlik ost või soovitate mõnd alternatiiv lahendust(rääkige auto vastupidavusest jne).??? Algul mõtlesin diislit aga selle 2.5 pidi igast jamasid esinema ja need jutud on minu meelt muutnud. Muidugi variant on veel 1.9 diisel võite ka sellest pajatada mulle. Veel üks huvitav küsimus palju on 2.8q reaalne küttekulu linnas kui sõita ülimalt rahulikult?(tehase andmeid tean aga sooviks kellegi kogemusi kuulda):cool:

Tänan ja kiidan kõiki kellest mulle abi on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 17.06.06 12:54 Tsiteeri


huvitav mis pahad jutud need siis 2,5TD kohta liiguvad - endal just selline Quattro plaan osta. Mina just kuulnud, et 2,8 bensukas on ikka selline raharöövel, et sellisega kooselu muutub väga kalliks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 17.06.06 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nic
huvitav mis pahad jutud need siis 2,5TD kohta liiguvad - endal just selline Quattro plaan osta. Mina just kuulnud, et 2,8 bensukas on ikka selline raharöövel, et sellisega kooselu muutub väga kalliks...


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=25642
näiteks osutatud lingil nagu väga ei soovitata 2.5-te 1.9 nagu tunduks mõistlikum. Kust tulevad sinu andmed 2.8 raharöövellikkuse kohta?:) tuginegem argumentidele siis saame kõik targemaks :) Tahan leida parima lahenduse mis sööks kõige vähem raha. üüratutest remondi kuludest tahaks hoiduda!Tähtis on vastupidavus antud momendil siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.06 13:55 Tsiteeri


Pole endal küll ühtegi C5 kerega A6t olnud aga diislitest on tõesti kõige mõistlikum valik 1.9 TDi ..neid oli vist minu mälu järgi kahes variandis (või lausa kolmes?). 85kw vist ja 96kw. See 1.9 liigub täiesti normaalselt oma kere kohta ja pidamine ka suht odav.
Ma küll eriti ei usu, et C5 kerega 2.8Q võtaks oluliselt rohkem kütet kui C4 kerega variant so siis rahulikult ehk mingi 13 sajale (enda c4 kerega 2.8Q kuskil sinna aukku võtab).
Neid ka oli minu mälu järgi kah kahte varianti. ehk siis 128KW 12V (kindel pole) ja 142KW 30V.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 17.06.06 14:07 Tsiteeri


kui nüüd soov osta Quattro C5 - siis nagu 1,9TD leida küll raske?:(

rääkides ülalpidamiskuludest on minu meelest on esivedu hoopis teine teema kui nelivedu=kallimad jupid+suurem kütusekulu

1,9TD kõrval on 2,8q ju ikka palju janusem...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gr
huviline



Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.06 14:23 Tsiteeri


Kütusekulu tuleb linnas ~13-14, ummikutega võib ka rohkem 2.8q(automaat). Suhteliselt vastupidav mootor, pidada ei ole ka palju kallim kui mingit vanemat audit või teist saksa autot.
Eestis müüdava diisli kvaliteet ei ole ka alati selline nagu peaks, lõpuks võib diiselauto pidamine veel kallimaks(ebameeldivamaks) minna kui 2.8q.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 17.06.06 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Grlõpuks võib diiselauto pidamine veel kallimaks(ebameeldivamaks) minna kui 2.8q.


tõenäoliselt pigem siiski erand kui reegel. solkkütust võib saada ka rohelise värvi püstoliga. NB: see ikka sõltub jaamast (või siis kankust) mitte päris nii et ainult dislamehi see õudusnähtus igas jaamas kollitada võiks...

veel üks teooria: kui ilma hooldusraamatuta kuskil saksast toodud disla osta ja pidavalt igasugu juppe tarvis vahetada, siis pole imestada kui sel auto näiteks mõni sadatuhat km maha keritud - eks seal maal ikka diiselmootoriga auto endale valivad need inimesed (ja näiteks ka taksojuhid) kes megapalju läbisõitu harrastavad... satub selline piisavalt äraaetud auto eestisse ning tänu paigast läbisõidunäidule ei tehta õigeid hooldusi ja pealekauba siis peab see masin võimalikult odavalt ja teab mis "lisaainetega" salakütusega ideaalselt toimima...

PS: kas C5 2,8q jaoks pole mitte tehase soovitus tankida 98 oktaanarvuga bensiini - kui see nii on, siis peaks see viitama samuti asjaolule, et solkkütuse suhtes õrnake...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 17.06.06 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nic
Tsitaat:
Algselt postitas: Grlõpuks võib diiselauto pidamine veel kallimaks(ebameeldivamaks) minna kui 2.8q.


tõenäoliselt pigem siiski erand kui reegel. solkkütust võib saada ka rohelise värvi püstoliga. NB: see ikka sõltub jaamast mitte päris nii et ainult dislamehi see õudusnähtus igas jaamas kollitada võiks...

PS: kas C5 2,8q jaoks pole mitte tehase soovitus tankida 98 oktaanarvuga bensiini - kui see nii on, siis peaks see viitama samuti asjaolule, et solkkütuse suhtes õrnake...


2.8 30V (C5 kerel olev 2.8) nõuab jah 98-t.
Bensukulust: (sama moto C4 quattro (manual) peal)
talvel keskmine 14L/100km
suvel keskmine 11L/100km
(väikelinna kodanik)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 17.06.06 19:10 Tsiteeri


ei oska nagu soovitadagi sulle miskit.ise olen rahul ja remontima pole pidanud eriti.ainult tangi ja sõida.valik on ikka sinu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.06 19:55 Tsiteeri


Kui tahad kindlasti quattrot ja automaati siis siis peale 4,2 - se midagi 2,8 -le vastu panna ei olegi.Võimsuse ja kütusekulu suhe on igati ok, mida aga kohe kindlasti ei saa öelda 2,4 ja 1,8T kohta sellel kerel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iiex
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal

Auto: Compu

postitati 18.06.06 16:28 Tsiteeri
Mul ka siuke...



Oma autoga olen rahul,janu pärast ei jonni-maanteel 9- 10l,linnas 13-14.Keegi kunagi siin ütles,et kui pentsu osta eriti ei taha,osta Fiat Punto:D.Ise olen autosse investeerind u. 20 000 eeku,aga seda sellepärast,et ta ei olnud päris täislik kui ma ta sain.Ta ei ole seda veelgi....:cool:Aga mina soovitan,sõidumõnu on klass omaette.


Mina sõidan ilusti.Ausõna...:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.06.06 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Pole endal küll ühtegi C5 kerega A6t olnud aga diislitest on tõesti kõige mõistlikum valik 1.9 TDi ..neid oli vist minu mälu järgi kahes variandis (või lausa kolmes?). 85kw vist ja 96kw. See 1.9 liigub täiesti normaalselt oma kere kohta ja pidamine ka suht odav.
Ma küll eriti ei usu, et C5 kerega 2.8Q võtaks oluliselt rohkem kütet kui C4 kerega variant so siis rahulikult ehk mingi 13 sajale (enda c4 kerega 2.8Q kuskil sinna aukku võtab).
Neid ka oli minu mälu järgi kah kahte varianti. ehk siis 128KW 12V (kindel pole) ja 142KW 30V.

`98a. pandi A6-le ainult 81KW -list 1,9TDI-d.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 06:27 Tsiteeri


Vabandan möödalaskmise pärast. Oli vist nii jah, et 81kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 19.06.06 11:18 Tsiteeri


No hetkel arvatavasti tuleb 2.8q ära aga käin veel homme paari 1.9 diislit kaemas :) uurisin lihtsalt siin ,Kuna on inimesi kes laidavad 2.8 mootorit(et ei pea vastu jne) Muidugi eks igalpool leidub inimesi kes kõike maha teevad mida endal ei ole ;) Enne ostu tahaks kindlasti diagnostist läbi käia. Samas võite soovitada kuhu oleks Tallinnas Ja Tartus kõige parem/mõistlikum pöörduda??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 12:22 Tsiteeri


Tallinnas reval raudselt vast. Seal ehk saab auto ajaloo kohta ka ühtteist teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
röövlind
huviline

Avatar


Registreerunud 15.04.05
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 C5

postitati 19.06.06 21:27 Tsiteeri


Mul on olnud nii bensukaid ,kui ka diisleid -aga nüüd 2,8 c5-t omades olen autoga täitsa rahul.q puhul pead endale selgeks tegema palju sul seda nelivedu vaja on,oli ka endal c5q ostmise plaan,kuid saksas kohal käies tundusid nii mõnedki nagu ära aetud hobused.Edu otsimisel ja valimisel.:cool:


PURE POWER
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.06 19:55 Tsiteeri


2.7 Biturbo quattro, 4.2 Q või 2.5TD Q
Kui finants kannatab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.06.06 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiro
No hetkel arvatavasti tuleb 2.8q ära aga käin veel homme paari 1.9 diislit kaemas :) uurisin lihtsalt siin ,Kuna on inimesi kes laidavad 2.8 mootorit(et ei pea vastu jne) Muidugi eks igalpool leidub inimesi kes kõike maha teevad mida endal ei ole ;) Enne ostu tahaks kindlasti diagnostist läbi käia. Samas võite soovitada kuhu oleks Tallinnas Ja Tartus kõige parem/mõistlikum pöörduda??

Tuttav käis hiljaaegu kahte 2,5 TD Q `02 enda jaoks väljavalimas, ning Tartus saab 24 punkti testi teha Tauf Autos. Sealt ilmnes ka, et "aus" autokauplus (mitte aed) oli "unustanud" mainimast 70 tuh. km. mahakerimist väidates, et hooldusraamat jäänud Prantsusmaale:D. Aga jah soovitaks küll see 24 p. test autole teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 21.06.06 07:01 Tsiteeri


2,8 on minu arust hea valik, diisliga sõitmiseks peab seda diislimehe hinge sees olema.

Omal ajal sai 2,8 mootoriga 95 bensuga päris edukalt sõidetud ja kokku päris mitusada t. km., seega praktika kallima bensu vajadust ei kinnita.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 21.06.06 11:29 Tsiteeri


hetkel siis otsing suunatud 2.8(q) peale. Üks mida ihaldasin langes ära kuna ilmnesid asjad mida oli püütud varjata. Siirdudes lähamale ülevaatamisele selgus et asi on teinud avarii.(nimelt esitiivad vahetatud ,näha et plekk laines.) Tehtud oli küll mega hästi ja väga täpsel vaatlusel õnneks sain aru.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 30.06.06 15:09 Tsiteeri


olen kõik 2.8 läbi käinud ja seis on nukker :( (rondid ja kered väga räsitud või näha et selgelt värvitud jne) korralikud mis leidsin omavad 2.4 mootorit. 2.4 mootorit on küll paljud maha tehtud aga ega ta vist nüüd nii sitt ka ei ole ? Vastupidavus ju sama? (minek mulle tähtis ei ole ,kuna olen rahuliku sõidu mees ;) ) Eks andke nõu mulle. Asjaga kiire kuna homme plaanis hobune hoovi lükata kui hästi läheb :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 01.07.06 00:53 Tsiteeri


V6 2,5 TDI oleks hea mootor, kui poleks seda riski millalgi sattuda nende hulka, kes on sunnitud mootoril kõik nukkvõllid ning kaasnevad jupid välja vahetama (põhjustajaks ehk võimalik kombinatsioon konstruktsiooniprobleemidest ja õli valikust).

Lihtsalt kalliks läheks sellise jama kaelasattumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 01.07.06 00:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiro
...2.4 mootorit on küll paljud maha tehtud aga ega ta vist nüüd nii sitt ka ei ole ?...

Ilmselt ei olegi - ainus jama on selles, et kütusekulu kuigi palju 2,8 omast ilmselt ei erine, minek aga kahjuks küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 01.07.06 12:08 Tsiteeri


nii kurb kui see ka ei ole siis vuras see audi mida kindlapeale osta tahtsin minu nina alt minema täna! Õnneks aga sain jutule mehega kellel tuleb täna/homme üks heade lisadega 2.8 saksast ja sai juba kokkulepitud ,et teisipäeval siis lähen seda lähemalt vaatama. ;) No loodame siis parimat ja ,et ma ei peaks jälle pettuma. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiro
huviline



Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 (c5) 1.9

postitati 05.07.06 09:01 Tsiteeri


Nii NII :) selle teema võib nüüd sulgeda. Varsti kui saan pildid tehtud ja natuke aega kirjutada siis tekib uus teema klubiliikmete autode alla ;) Tänud kõigile kes vastasid ja kellest abi oli :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  28
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]