Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Autor:
Pealkiri: Sisselase (cooler, kollektor..) (Vastuseid: 202 | Vaatamisi: 67874)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.06 13:33 Tsiteeri
Sisselase (cooler, kollektor..)



C4-le uuema kliimaradikaga mõeldud cooler
http://84.50.81.66/albums/album03/fmic_parts_sized.jpg
http://84.50.81.66/albums/album03/fmic_no_bumper.jpg

By prr: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=13286


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.06 14:57 Tsiteeri
Sisselaske kolled



http://www.wagner.mediatel-pr.de/upload/newsticker/020805123304.jpg
http://84.50.81.66/albums/album03/popupp2.jpg
http://www.dahlbackracing.se/images/Parts/insug/s4_2.jpg
http://www.dahlbackracing.se/images/Parts/insug/s4_3.jpg
http://www.mtm-online.de/imgneu/performanceteile2/17_1_s.jpg
MTM-i poolne kommentaar oma kolle kohta:
The mtm 5-cylinder inlet manifold is developed for big power steps (more than 380 hp), to get a short way for the inlet air. Instead of getting air from the back of the engine, the air comes from the front.

HINNAD
WAGNER TUNING - 990 EUR
MTM - 1160 EUR
DAHLBÄCK - 1301 EUR (up to 450hp), 1769 EUR (hand built)
HACKE RACING - 6000 SEK (rebuild your intake manifold for Audi S2, with polished plenum)
034 MOTORSPORT - 1300 $ / dollarit
POGEA RACING - 979 EUR


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.06 15:37 Tsiteeri


Natukene lugemist (motorgeek foorumi link!) sisselaske kollektoritest. EFI härrased ise väitsid mulle, et "3b vs EFI" sisselaske kolle, on 10-15% võimsuse vahe.
Näitlikustamiseks panen kaks pilti siiagi, mis tulemused EFI mehed said, kui mõõtsid 3B ja nende enda sisselaske kolle voolavust.

Kõige pealt siis nende enda sisselaske kollektor!
http://84.50.81.66/albums/album03/034HO_IM_FLOW.jpg

Seejärel 3B sisselaske kollektori voolavus!
http://84.50.81.66/albums/album03/3B_IM_FLOW.jpg

EDIT: ADU KOLLE! JShadzi: I'll preface by saying I didn't believe it myself either, but the #'s don't lie. Same flowbench, same procedure as the previous 2. We even went back and ran it again to verify, same exact results...
About 5% less flow across the board than the 3B we tested, make your own conclusions
http://84.50.81.66/albums/album03/ADU_kolle.jpg

EDIT2: AAN sisselaske kolle mõõtmistulemused!
http://84.50.81.66/albums/album03/aan_kolle_numbrid.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.05.06 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Natukene lugemist mehed mõõtsid 3B ja nende enda sisselaske kolle voolavust.
B3 Orig. sisse kolde keskmisel pildil on 228,5 kanali ees risti post (poldi auk) jalus, mis segab õhu otse voolamist.
Mina olen need vaheseinad kolde seest eemaldanud.

Eriti hästi saab aru segavatest vahe postidest porshe koldel , mida rohkematest vahe postidest õhk mööda voolab , seda vähem kohale jõuab ja viimases ainult 220.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.06 21:57 Tsiteeri
RS2 tuning by POGEA - http://www.audi-tt-forum.de/SHOP/



http://84.50.81.66/albums/album03/1_G.jpg
http://84.50.81.66/albums/album03/2_G_001.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.06 22:35 Tsiteeri
AAN kolle S2 peal



http://84.50.81.66/albums/album03/062_G_001.jpg
http://84.50.81.66/albums/album03/KOLLE2.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.06.06 20:19 Tsiteeri


Kahjuks ei mõõtnud oma kollektorit modifitseerides voolavust võrreldes originaaliga, kes aga plaanib omalegi teha, mõõtku kindlasti.
http://static.flickr.com/56/106410058_a441cb5033_o.jpg


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 08.06.06 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
EDIT: ADU KOLLE! JShadzi: I'll preface by saying I didn't believe it myself either, but the #'s don't lie. Same flowbench, same procedure as the previous 2. We even went back and ran it again to verify, same exact results...
About 5% less flow across the board than the 3B we tested, make your own conclusions


Eks see on ka visuaalselt suht aimatav, kui 3B või ABY sisselaset ADU omaga võrrelda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.06 21:11 Tsiteeri
küsimus



Ok siis küsin ühe pika keerulise küsimuse:

On 93a suure kliimaradikaga S4.

Kuhu paigutada cooler ja milline ? Ainus variant teha stangele sisselõige numbri alla ? Forge typ06 500 x 175 x 60mm ja 63,5mm torudega ? Nii saaks paigaldada suurema turbo, mille jahutisse minev ava on 57mm (Garrett GT3071 see vist nii on). Kas cooleri torud võiksid olla rv-terasest (muhvid vahele et liikuma annaks) või silikoonist ?

Filtri poolel tuleks vist kasutada mõnda silikoonlõdvikut, mis on mõeldud VAG 1,8T-mootoritele, sest AANile neid saada pole. Neil peaks olema sama bypass ja tundub, et väljavõtted istuksid.

Ootaks nüüd ettepanekuid, sest asi vaja lähiajal ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.06.06 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Ok siis küsin ühe pika keerulise küsimuse:

On 93a suure kliimaradikaga S4.

Kuhu paigutada cooler ja milline ? Ainus variant teha stangele sisselõige numbri alla ? Forge typ06 500 x 175 x 60mm ja 63,5mm torudega ? Nii saaks paigaldada suurema turbo, mille jahutisse minev ava on 57mm (Garrett GT3071 see vist nii on). Kas cooleri torud võiksid olla rv-terasest (muhvid vahele et liikuma annaks) või silikoonist ?

Filtri poolel tuleks vist kasutada mõnda silikoonlõdvikut, mis on mõeldud VAG 1,8T-mootoritele, sest AANile neid saada pole. Neil peaks olema sama bypass ja tundub, et väljavõtted istuksid.

Ootaks nüüd ettepanekuid, sest asi vaja lähiajal ära teha.


Ise küsid ja vastad. Mida rohkem suuda metalltorusid survepoolel kasutada, seda parem, tee võimalikult ühetses tasapinnas liitekohad ( metall+metall ja peale silikoon paikamismuhv ) Üldiselt soovitaks metalltoru võimalikult palju painutada, kasutada põlvesid ning head keevisõmblust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.06 09:11 Tsiteeri


Aga kuidas paigaldada ikkagi ? Kas kõik, kellel on suurem jahuti on kliimaradika ära võtnud siis ? Sellest küll ei taha loobuda...

Millist lõdvikut sisselaskes kasutada ?
See äkki: http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0017&product=FMA4B5IND
Tegu AEB, ATW, AWM, AVJ lõdvikuga. Mis turbo neil mootoritel küljes on ? Kui suure läbimõõduga õhulugeja ? 80mm ?

PS Kas on sellist head linki, kust saaks erinevate turbode kompressoripoole avade mõõdud teada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.06.06 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Aga kuidas paigaldada ikkagi ?


Kui Sul on piisavalt vabaraha, too minu kätte masin, teen ära:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.06 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Aga kuidas paigaldada ikkagi ?


Kui Sul on piisavalt vabaraha, too minu kätte masin, teen ära:D

Aitäh, aga enda autot teen ma ikka ise. Pole kunagi kusagil midagi "teha lasknud".

Mõtlesin asukohta. Kuhu on C4 kerel kõige mõistlikum paigutada see cooler ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.06 21:48 Tsiteeri
KLIKKA PILTI



http://84.50.81.66/albums/album03/v2iksemCooler.jpg

http://84.50.81.66/albums/album03/suuremcooler.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.06 19:57 Tsiteeri


034Motorsport pakub 20vt gaasisiibrile vaheflantsi:

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=479

sellega saab paigaldada VR6 gaasisiibri.
Ja see annab juurde mida ? Kas siis tõesti läheb õhuga kitsaks seal ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 27.06.06 20:32 Tsiteeri


Kust ma saaks sellise komplekti ja mis hinnaga?
http://84.50.81.66/albums/album03/fmic_parts_sized.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 27.06.06 23:11 Tsiteeri


Olev, vaata seda pilti :


http://trdsupra.com/images/media/32_Picture_6700.JPG

Tehke või tina, aga tegu on USA variandiga millel hoopis teistsugune stange ( stange liist on pildil oleval autol küljes, mida euro masinatel pole). Ehk siis kes on näinud - USA variantidel on stanged kogukamad ja seal all on rohkem ruumi.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.06 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Kust ma saaks sellise komplekti ja mis hinnaga?
VASTUS KÜSIMUSELE!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 02.07.06 06:21 Tsiteeri


http://bufkinengineering.com/intake%20manifolds.htm

Sealse jutu järgi parimad sisselaske kollektorid.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.06 11:22 Tsiteeri


http://mailis.apaatne.org/album73/aai

Millega tegu ? Kes toodab ? Kes müüb ? Mis hinnaga ? Kust maalt on vajalik ?

Aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.06 08:52 Tsiteeri


http://www.kirjastusmuusika.ee/images/audi/dbilas_DKT.jpg

Niisiis Audi mootorile on vaja kahte kahelõõrilist ja ühte ühelõõrilist. Tuleb teha õhukollektor. Siibrikoda siis otse kaane külge ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.07.06 09:25 Tsiteeri


Turbomootori puhul ei ole ITB vajalik.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.06 13:16 Tsiteeri


Soovitage kohta, kus 3B sisselaskekoldelt "seinad" välja puurida ja kinni tekkinud augud keevitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 23.08.06 13:42 Tsiteeri


ise lasin teha pärnus ehimetis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 04.09.06 10:24 Tsiteeri


Lihtsalt üks pisike tähelepanek, mille peale võibolla kõik ei tule. Nimelt C4 kerega S4/S6 pole intercoolerist eriti suurt kasu, kui puudub põhjakate. Õhk jookseb mõõda lihtsalt. Seega kui põhjakatet osta ei taha/ei leia, siis tuleks sinna alla mingi plaat meisterdada. Enda omale täna aretasin midagi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]