Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B4 kellade blackout (lahendus ja preventsioon) + Soovitused süüteluku põhja vahetuseks (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 6748)
Snooker
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B8 facelift

postitati 10.05.06 09:01 Tsiteeri
B4 kellade blackout (lahendus ja preventsioon) + Soovitused süüteluku põhja vahetuseks



Foorumis olen täheldanud, et B4 kellade probleemide puhul (totaalne blackout, kõik kellad kukuvad maha) soovitatakse armatuurlaua näidikuteplokis kontrollida ja välja selgitada külmjoodete lokalisatsioon, läbipõlenud rajad jne. Lisaks kaasneb ka õlisurve või mõne muu hoiatustule põlema hakkamine.

Viga on hoopis selles, et juhipoolse tagutule juhtmed on pagasniku luugi juures (murde kohtadel) lühises, soovitaksin päris pikalt pagasnikuluugi sees ja tule pistiku juurest välja vahetada ca 30-50cm pika juhtmekamaka (7tk). Lisaks on läbi 12 kaitse (15A).
Sümptoomid on sellised, et armatuuris vilguvad hoiatustuled, või on päris kustus aga gabariidid, suunad ja taustavalgustus töötab. Kellad on aga nullis.


Süüteluku põhja vahetades soovitaksin olla väga ettevaatlik http://tarmo.astronet.ee/audiclub/tonny/diy/5.jpg mitte mingil juhul avada seda valgelt liitekohalt (juhul kui põhi on põlenud ja tagasitõmbe vedru kinnitusanksud katki, väga lihtne on see asi ajada täiega lühisesse ja starter koos autoga maha põletada, juhul kui see juhtub siis peaks vähemalt 20sek jõudma akujuhtme maha tõmata ja auto käiguga välja suretada. Raudselt ei tohi enne masinat välja suretada sest siis kärssab starter 5sek) ÕIGE pistik on maskeeriunud musta osa küljes--> väga rahulikult ja tasakesi selgitada liitekoht välja.

Üldse kui süüteluku põhi seksima hakkab vahetage kindlalt välja sest kui starter maha kooleb, siis on väljaminek vähemalt 5x suurem.

KÕIK soovitused ja probleeemide lahendused võiks siia korjata, sest neid probleeme on pidevalt kus B3/B4 elekter ja kellad jupsivad.
Külmjoodete tavalised asukohad võiks ka siia lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 10.05.06 09:09 Tsiteeri


Iga sugu selliste tööde jaoks on alati soovtav aku klemm maha võtta. Siis ei lähe kärssama ega põlema ka midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.05.06 21:51 Tsiteeri


Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.06 01:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snooker
Süüteluku põhja vahetades soovitaksin olla väga ettevaatlik http://tarmo.astronet.ee/audiclub/tonny/diy/5.jpg mitte mingil juhul avada seda valgelt liitekohalt (juhul kui põhi on põlenud ja tagasitõmbe vedru kinnitusanksud katki, väga lihtne on see asi ajada täiega lühisesse ja starter koos autoga maha põletada, juhul kui see juhtub siis peaks vähemalt 20sek jõudma akujuhtme maha tõmata ja auto käiguga välja suretada.
ÕIGE pistik on maskeeriunud musta osa küljes--> väga rahulikult ja tasakesi selgitada liitekoht välja.


ja ma ei saa üldse mitte midagi aru, mida sa sellega öelda tahad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 21.05.06 19:30 Tsiteeri


ja kui neid süüteluku põhjasid liiga tihti minema hakkab siis ei ole neid mõtet kogu aeg uusi osta :) siis tuleb juba vahetada ära luku südamik(kuna luku südamik kulub ka ja siis võib juba viga selles olla et kõik need liikuvad asjad seal sees annavad liiga palju liikuma :)) , A 100 93a maksis uus südamik 700.- koos 2 võtmega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snooker
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B8 facelift

postitati 22.05.06 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?

tundub nagu poleks sa ise seda vahetanud, juhtmed lahti ei tule ja liitekoht pistiku eemaldamiseks on selle musta jublaka keskel (väga raske on näha), kohe kutsub seda valget jublakat eemaldama. Lisaks on B4 seal nii kuradi vähe ruumi, et ega seda pistikut endale rooli ette tõmmata ei anna ja teda uurida. Asi käib rohkem prokto- või günekoloogi moodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
at4
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3S

postitati 22.05.06 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Võtaks äkki juhtmed süüteluku põhja küljest enne lahti, kui meisterdama hakkab?


hea nali, aga soovitav on ikka aku klemm enne maha võtta ja igasugune lühiseprobleem kaob ära, vahetasin enda b4 selle esimese korraga nagu nalja ära !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MercaJ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147888&am

postitati 29.12.13 23:13 Tsiteeri


Minu B4-ja näidikute pimedus oli tingitud sellest,et kaitsmete karbile oli peale pandud vale kaas ja tänu sellele ka 5A kaitsme asemel oli 30A kaitse. Nii kui valgustuse tööle paned põleb näidikuteplokis kohe trükplaadil üks rada läbi. :( 5A kaitse sisse ja mure lahendatud. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.12.13 00:13 Tsiteeri


Kas tõesti sõltub ülekoormuse teke sellest, kui suure amperaaziga kaitse on karbis ? :o

Lihtsalt 5A kaitse peaks enne rakenduma, kui rada trükkplaadil läbi põleb. Vea põhjus on tõenäoliselt kuskil mujal.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MercaJ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147888&am

postitati 30.12.13 10:03 Tsiteeri


2 päeva juba armatuuris valgus põlenud ja pole veel läbi põlenud enne oli eluiga u minuti kanti näidikute valgustusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.12.13 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MercaJ
2 päeva juba armatuuris valgus põlenud ja pole veel läbi põlenud enne oli eluiga u minuti kanti näidikute valgustusel.

Nojah, aga sinu teooria kaitsme suurusest ei saa siin kehtida:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.4% - SQL: 35.6%]