Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 28.04.06 08:03
|
|
|
Aku tühjeneb ühe ööga?
Nimel asi selles et akut laen pea et kaks ööpäeva 62Ah ja panen auto peale teen väikse sõidu ja jätan klemmid ööseks peale, hommikul enam autot käima
ei saa. Makk oli üks tarbijatest mille küljest ära võtsin kuna oli akuga otseühenduses, seejärel keskluku kaitse on maha võetud, ikka sama teema.
Kaitsmed kontrollitud kõik terved.
Kui aku tuli EI PÕLE siis genekas peaks laadima ju. Mida peaksin veel kontrollima? Hullult oleks vaja teada.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
|
muster44
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi C4
|
postitati 28.04.06 08:19
|
|
|
No mis sa kostad. Kes siis 48h akut laadib, mis sa sest happest keedad. Mine poodi ja osta uus aku siis kõik norm. Uuel akul tee hooldus nagu peab ja
kestab kauem. Lihtsalt aku iga läbi sul.
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 28.04.06 09:33
|
|
|
Paha ei teeks ka auto elektrikut külastada.
Ehk on kusagil koormus mis nüüd ei lange süüte välja keerates nagu peaks.
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 28.04.06 19:24
|
|
|
viska ampermeeter vahele ja vaata palju tarbimine on kui auto magab. üldiselt max lubatud kuskil 0,09A. mida vähem seda parem. kui on suurem
tarbimine, siis hakka kaitsmeid välja võtma kuni tarbija kadund.
mis autoga üldse tegu?
|
|
|
endel
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100.2,3
|
postitati 28.04.06 19:25
|
|
|
pagassis valgusti jääb äkki põlema ,minul selline jama oli.....
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 28.04.06 20:10
|
|
|
ampermeetri variant on läbi proovitud, tarbimine nii nagu peab, kaitsmed on kõik läbiproovitud nendes ilmselt asi ei ole.
Aga eks proovib siis uue aku varianti.
Tänx
tervist jällegi, tegin siis proovi uue akuga ja võta näpust öö pidas vastu päeva ka ja kui töölt õhtul hakkasin koju minema aku täiesti tühi uue
akuga. Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas. Nüüd viimasel ajal olen hakanud autolt särtsu ka saama,
millest see võib küll olla kas mõni massi juhe lahti äkki?
Äkki keegi oskab veel aidata, kust otsida Audi 100 83.a 1,9 mootor, mis võib voolu tarbida, niisama ei saa ju tutikas aku tühjaks minna?
Oodates vastust
Ette tänades.
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 28.04.06 20:27
|
|
|
Mõõda samamoodi ampermeetriga ära aku sisemine voolutarbimine. nimelt kui on näitaks põhjas mingi soga, mis on plaadid ära ühendanud/lühistanud
omavahel, siis on akul kogu aeg tarbimine peal, isegi siis kui juhtmeid peale ei ole. Kui mingi sisetarbimine on, siis sammud poodi.
...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.04.06 21:43
|
|
|
Minu omal "varastas" voolu signa.
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 19.05.06 17:21
|
|
|
tervist jällegi, tegin siis proovi uue akuga ja võta näpust öö pidas vastu päeva ka ja kui töölt õhtul hakkasin koju minema aku täiesti tühi uue
akuga. Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas. Nüüd viimasel ajal olen hakanud autolt särtsu ka saama,
millest see võib küll olla kas mõni massi juhe lahti äkki?
Äkki keegi oskab veel aidata, kust otsida Audi 100 83.a 1,9 mootor, mis võib voolu tarbida, niisama ei saa ju tutikas aku tühjaks minna?
Oodates vastust
Ette tänades.
|
|
|
kalvin
huviline
Registreerunud 30.12.04
Asukoht: hyvinkää
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 c6 avant 2006
|
postitati 19.05.06 18:05
|
|
|
vaata kas geneka rihm ikka ilusti pingul,omal sama kogemus ,kui sõitsin ilma tuledeta oli kõik korras ja siis tuledega 25km ja aku jumala tühi,aitas
uue geneka rihma panek ,vana oli lihtslt väsinud
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 19.05.06 19:38
|
|
|
laadimisest
Ei tea mitme voldiga sul genekas akut ka laeb? Mana need numbrid ka siia- ehk saab targemaks.
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 20.05.06 13:52
|
|
|
mul genekas laeb, saan sõita ikka päris pikka maad, ei kao tuled ega midagi, mingi muu kala on selles elektrisüsteemis sees, ja ma lihtsalt ei suuda
seda leida. Äkki kellelgi on tuttavat elektrikut kes pilgu peale viskaks?
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 20.05.06 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lopuhov
mul genekas laeb, saan sõita ikka päris pikka maad, ei kao tuled ega midagi, mingi muu kala on selles elektrisüsteemis sees, ja ma lihtsalt ei suuda
seda leida. Äkki kellelgi on tuttavat elektrikut kes pilgu peale viskaks? | no pane siia kirja pinge mitte et saad päris pikka maad
sõita enne kui tyhi. töötava mootoriga peaks pinge olema 13,8-14,3V.
pärast käivitamist võiks ka ampertangidega laadimise ära mõõta. pakun, et genekas võib isegi laadida, aga mitte piisavalt... nt. mähis või harjad või
midagi läbi... see et laadimise tuli ei põle, ei tähenda veel et genekas laeb!
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 22.05.06 17:44
|
|
|
no ütleme nii et olen sõitnud selle autoga maks 350 km ei juhtu nende tulede ega ka muuga midagi, peale seda läheb auto väga hästi käima, mingi 6
tunni jooksul on auto käivitamisega raskusi, kuna midagi imeb aku tühjaks.
Mõõtmistulemused töötava mootoriga on 13,9-14,1V, käivitamise ajal on 10,5-10,8V, kui auto ei tööta on ˇ14,5V, ja tarbimine kui auto ei tööta
0,01A.
6 tunni jooksul ei saa aku sellise tarbimise juures tühjaks minna, ei ole kuidagi loogiline. Lasin ka vennal mõõta, kuna kahtles samuti selles, et kui
tarbimine on 0,01A ei saa aku tühjaks minna, kuid tulemus jumala õige, müstika.
Niisama kui klemmi maha võtad akult siis auto käivitub järgmisel päeval korralikult. Ei saa aku viga ka olla.
Ettepanekud kõik oodatud.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 22.05.06 19:20
|
|
|
Oli kunagi ammu taoline probleem, et aku "imes tühjaks". Oli ta uus või vana vahet polnud. Viga oli valesti paigaldatud keskluku relees. Kuidas
mõõdad tarbimist? Paned testri aku "+" klemmi ja "+" juhtme vahele?
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 22.05.06 20:27
|
|
|
mõõdad sa ikka sellises olukorras nagu auto öösel seisab? signad asjad peal? see ei ole tõesti võimalik kui 0,01A on tarbimine ja aku ööga tühi. äkki
kesklukukompressor või midagi jääb peale? või siis on tõesti mõõtmise vead sees, ära solvu....
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 23.05.06 18:06
|
|
|
no üks öö võtsin keskluku kaitsme maha ka see ei aidanud, olen mõõtnud nii + akuklemmi ja + juhtme vahel kui ka - akujuhtme ja - klemmi vahel. tulemus
on sama. No kaks inimest on mõõtnud ei saa öelda et valed mõõtmised, ainuke mis võib veel olla on testri viga, aga ka seda ei usu, kuna käivitamise
ajal, kui auto töötab siis on tulemused igati need mis nad peavad olema. Proovin täna öösel veel korra keskluku maha võtta eks siis paistab mis homme
saab.
Loomulikult ei solvu, kõik vastused on oodatud, kuna mul see esimene auto pole nagu mingi elektrik ka
aitähh nõuande eest )
|
|
|
must_ratsu
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: quattro coupe
|
postitati 23.05.06 18:32
|
|
|
mul selline varant...
ehk on tegemist releega ,mis on ventika regulliks.mul nimelt b4 ja seal on jama selles et relees mingi konde läbi ja siis kui temp muutub õues või on
niiske siis hakkab vent uhama ja uhab seni kuni aku kutu!!!!vaata releed yle!!!
don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 24.05.06 07:44
|
|
|
Mina leidsin enda pidevalt järgi oleva relee üles vaikuses ja aku + klemmi ühendades. Nii kui juhtme ühendasin käis klõps ja käes ta oli. Esmalt kuula
heli ja siis näpuga katsudes juba tunda milline relee nendest paljudest seal ees vasakus nurgas (kui ikka on relee mis asub seal).
Teise autoga selline jama, et sai peale pandud päevatulede automaatika. Päris täpselt enam ei mäleta miks, aga oli vaja vedada lisajuhe tagatuledele.
Jällegi ei meenu kuidas aga mingit rada pidi jõudsime järldusele, et selle juhtme isolaatsioon andis läbi (vähe, aga andis ja kui nädalavahetusel
autot ei kasutanud oli tõenäosus 95% et esmaspäeva hommikul käima ei lähe kuna aku tühi). Aitas juhtme vahetus.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 24.05.06 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lopuhov
Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas. |
Kuidas sa ikkagi seda tarbimist mõõdad? Kui aku on istme all, siis ühenda tester külge, pane nähtava koha peale, uksed kinni, signalisatsioon peale ja
siis käi aeg-ajalt vaatamas, palju näitab. Kapoti all oleva aku puhul vea tester kapoti alt välja, pane kapott kinni, signalisatsioon peale ja käi
vaatamas.
Mingit imet ju olla ei saa, et auto voolutarve väike, aga ikka läheb juba teine aku tühjaks. Seda võid ka vaadata, et aku oleks pealt puhas ja kuiv,
et klemmide vahel mingit voolu juhtivat kraami poleks.
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 25.05.06 09:06
|
|
|
tervist härrased, võtsin siis releed ööseks välja jätsin vaid ühe neist sisse, see mis auto käivitab ja ennäe läks täna hommikul nagu paugupill tööle
kas see võib nüüd siis tähendada et üks releedest on läbi või ei tööta korralikult?
ise arvan mikski pärast et suunakate ja ventilaatori relee on omadega õhtal, samas mõlemad töötavad korralikult, aga ta on sellise kahtlase
välimusega?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 25.05.06 10:07
|
|
|
Võta kaks juhet ja kontrolli aku pealt kas kõik klõbisevad kui vool sisse lasta. Äkki on mõni relee kinni jäänud?
Kui kõik klõpsutavad siis pane ükshaaval tagasi ja pessa lükates peaks olema tunda missugune rakendub.
Saad teada mis asja relee see on ja siis juba juhtmeid pidi edasi.
|
|
|
|
Lopuhov
huviline
Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3
|
postitati 18.09.06 09:47
|
|
|
Selle koha pealt paneks teema kinni, aitähh kõigile kes abiks olid, sain korda.
Viga siiski oli relees, mille vedru oli nõrgaks jäänud ja peale jäi, lisaks oli klemm murdumas, jootsin kinni pingutasin vedrut korras
Aitähh kõigile
|
|
|