Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku tühjeneb ühe ööga? (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5362)
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 28.04.06 08:03 Tsiteeri
Aku tühjeneb ühe ööga?



Nimel asi selles et akut laen pea et kaks ööpäeva 62Ah ja panen auto peale teen väikse sõidu ja jätan klemmid ööseks peale, hommikul enam autot käima ei saa. Makk oli üks tarbijatest mille küljest ära võtsin kuna oli akuga otseühenduses, seejärel keskluku kaitse on maha võetud, ikka sama teema. Kaitsmed kontrollitud kõik terved.
Kui aku tuli EI PÕLE siis genekas peaks laadima ju. Mida peaksin veel kontrollima? Hullult oleks vaja teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 28.04.06 08:04 Tsiteeri


OTSING:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11193#pid87028 jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
muster44
huviline



Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi C4

postitati 28.04.06 08:19 Tsiteeri


No mis sa kostad. Kes siis 48h akut laadib, mis sa sest happest keedad. Mine poodi ja osta uus aku siis kõik norm. Uuel akul tee hooldus nagu peab ja kestab kauem. Lihtsalt aku iga läbi sul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
8413
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi avant

postitati 28.04.06 09:33 Tsiteeri


Paha ei teeks ka auto elektrikut külastada.
Ehk on kusagil koormus mis nüüd ei lange süüte välja keerates nagu peaks.


sain vist isegi auto korda ;-)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 28.04.06 19:24 Tsiteeri


viska ampermeeter vahele ja vaata palju tarbimine on kui auto magab. üldiselt max lubatud kuskil 0,09A. mida vähem seda parem. kui on suurem tarbimine, siis hakka kaitsmeid välja võtma kuni tarbija kadund.

mis autoga üldse tegu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
endel
huviline



Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100.2,3

postitati 28.04.06 19:25 Tsiteeri


pagassis valgusti jääb äkki põlema ,minul selline jama oli.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 28.04.06 20:10 Tsiteeri


ampermeetri variant on läbi proovitud, tarbimine nii nagu peab, kaitsmed on kõik läbiproovitud nendes ilmselt asi ei ole.

Aga eks proovib siis uue aku varianti.
Tänx


tervist jällegi, tegin siis proovi uue akuga ja võta näpust öö pidas vastu päeva ka ja kui töölt õhtul hakkasin koju minema aku täiesti tühi uue akuga. Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas. Nüüd viimasel ajal olen hakanud autolt särtsu ka saama, millest see võib küll olla kas mõni massi juhe lahti äkki?
Äkki keegi oskab veel aidata, kust otsida Audi 100 83.a 1,9 mootor, mis võib voolu tarbida, niisama ei saa ju tutikas aku tühjaks minna?

Oodates vastust
Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 28.04.06 20:27 Tsiteeri


Mõõda samamoodi ampermeetriga ära aku sisemine voolutarbimine. nimelt kui on näitaks põhjas mingi soga, mis on plaadid ära ühendanud/lühistanud omavahel, siis on akul kogu aeg tarbimine peal, isegi siis kui juhtmeid peale ei ole. Kui mingi sisetarbimine on, siis sammud poodi.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.04.06 21:43 Tsiteeri


Minu omal "varastas" voolu signa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 19.05.06 17:21 Tsiteeri


tervist jällegi, tegin siis proovi uue akuga ja võta näpust öö pidas vastu päeva ka ja kui töölt õhtul hakkasin koju minema aku täiesti tühi uue akuga. Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas. Nüüd viimasel ajal olen hakanud autolt särtsu ka saama, millest see võib küll olla kas mõni massi juhe lahti äkki?
Äkki keegi oskab veel aidata, kust otsida Audi 100 83.a 1,9 mootor, mis võib voolu tarbida, niisama ei saa ju tutikas aku tühjaks minna?

Oodates vastust
Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kalvin
huviline



Registreerunud 30.12.04
Asukoht: hyvinkää
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 c6 avant 2006

postitati 19.05.06 18:05 Tsiteeri


vaata kas geneka rihm ikka ilusti pingul,omal sama kogemus ,kui sõitsin ilma tuledeta oli kõik korras ja siis tuledega 25km ja aku jumala tühi,aitas uue geneka rihma panek ,vana oli lihtslt väsinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 19.05.06 19:38 Tsiteeri
laadimisest



Ei tea mitme voldiga sul genekas akut ka laeb? Mana need numbrid ka siia- ehk saab targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 20.05.06 13:52 Tsiteeri


mul genekas laeb, saan sõita ikka päris pikka maad, ei kao tuled ega midagi, mingi muu kala on selles elektrisüsteemis sees, ja ma lihtsalt ei suuda seda leida. Äkki kellelgi on tuttavat elektrikut kes pilgu peale viskaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.05.06 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lopuhov
mul genekas laeb, saan sõita ikka päris pikka maad, ei kao tuled ega midagi, mingi muu kala on selles elektrisüsteemis sees, ja ma lihtsalt ei suuda seda leida. Äkki kellelgi on tuttavat elektrikut kes pilgu peale viskaks?
no pane siia kirja pinge mitte et saad päris pikka maad sõita enne kui tyhi. :D töötava mootoriga peaks pinge olema 13,8-14,3V. pärast käivitamist võiks ka ampertangidega laadimise ära mõõta. pakun, et genekas võib isegi laadida, aga mitte piisavalt... nt. mähis või harjad või midagi läbi... see et laadimise tuli ei põle, ei tähenda veel et genekas laeb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 22.05.06 17:44 Tsiteeri


no ütleme nii et olen sõitnud selle autoga maks 350 km ei juhtu nende tulede ega ka muuga midagi, peale seda läheb auto väga hästi käima, mingi 6 tunni jooksul on auto käivitamisega raskusi, kuna midagi imeb aku tühjaks.
Mõõtmistulemused töötava mootoriga on 13,9-14,1V, käivitamise ajal on 10,5-10,8V, kui auto ei tööta on ˇ14,5V, ja tarbimine kui auto ei tööta 0,01A.
6 tunni jooksul ei saa aku sellise tarbimise juures tühjaks minna, ei ole kuidagi loogiline. Lasin ka vennal mõõta, kuna kahtles samuti selles, et kui tarbimine on 0,01A ei saa aku tühjaks minna, kuid tulemus jumala õige, müstika.
Niisama kui klemmi maha võtad akult siis auto käivitub järgmisel päeval korralikult. Ei saa aku viga ka olla.

Ettepanekud kõik oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 22.05.06 19:20 Tsiteeri


Oli kunagi ammu taoline probleem, et aku "imes tühjaks". Oli ta uus või vana vahet polnud. Viga oli valesti paigaldatud keskluku relees. Kuidas mõõdad tarbimist? Paned testri aku "+" klemmi ja "+" juhtme vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 22.05.06 20:27 Tsiteeri


mõõdad sa ikka sellises olukorras nagu auto öösel seisab? signad asjad peal? see ei ole tõesti võimalik kui 0,01A on tarbimine ja aku ööga tühi. äkki kesklukukompressor või midagi jääb peale? või siis on tõesti mõõtmise vead sees, ära solvu....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 23.05.06 18:06 Tsiteeri


no üks öö võtsin keskluku kaitsme maha ka see ei aidanud, olen mõõtnud nii + akuklemmi ja + juhtme vahel kui ka - akujuhtme ja - klemmi vahel. tulemus on sama. No kaks inimest on mõõtnud ei saa öelda et valed mõõtmised, ainuke mis võib veel olla on testri viga, aga ka seda ei usu, kuna käivitamise ajal, kui auto töötab siis on tulemused igati need mis nad peavad olema. Proovin täna öösel veel korra keskluku maha võtta eks siis paistab mis homme saab.
Loomulikult ei solvu, kõik vastused on oodatud, kuna mul see esimene auto pole nagu mingi elektrik ka:)
aitähh nõuande eest:))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
must_ratsu
huviline



Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: quattro coupe

postitati 23.05.06 18:32 Tsiteeri
mul selline varant...



ehk on tegemist releega ,mis on ventika regulliks.mul nimelt b4 ja seal on jama selles et relees mingi konde läbi ja siis kui temp muutub õues või on niiske siis hakkab vent uhama ja uhab seni kuni aku kutu!!!!vaata releed yle!!!


don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 24.05.06 07:44 Tsiteeri


Mina leidsin enda pidevalt järgi oleva relee üles vaikuses ja aku + klemmi ühendades. Nii kui juhtme ühendasin käis klõps ja käes ta oli. Esmalt kuula heli ja siis näpuga katsudes juba tunda milline relee nendest paljudest seal ees vasakus nurgas (kui ikka on relee mis asub seal).

Teise autoga selline jama, et sai peale pandud päevatulede automaatika. Päris täpselt enam ei mäleta miks, aga oli vaja vedada lisajuhe tagatuledele.
Jällegi ei meenu kuidas aga mingit rada pidi jõudsime järldusele, et selle juhtme isolaatsioon andis läbi (vähe, aga andis ja kui nädalavahetusel autot ei kasutanud oli tõenäosus 95% et esmaspäeva hommikul käima ei lähe kuna aku tühi). Aitas juhtme vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 24.05.06 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lopuhov
Kusjuures mõõtsin ampermeetriga voolutarvet on ainult 0,01A-0,02A, kui kõik oli väljas.


Kuidas sa ikkagi seda tarbimist mõõdad? Kui aku on istme all, siis ühenda tester külge, pane nähtava koha peale, uksed kinni, signalisatsioon peale ja siis käi aeg-ajalt vaatamas, palju näitab. Kapoti all oleva aku puhul vea tester kapoti alt välja, pane kapott kinni, signalisatsioon peale ja käi vaatamas.
Mingit imet ju olla ei saa, et auto voolutarve väike, aga ikka läheb juba teine aku tühjaks. Seda võid ka vaadata, et aku oleks pealt puhas ja kuiv, et klemmide vahel mingit voolu juhtivat kraami poleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 25.05.06 09:06 Tsiteeri


tervist härrased, võtsin siis releed ööseks välja jätsin vaid ühe neist sisse, see mis auto käivitab ja ennäe läks täna hommikul nagu paugupill tööle kas see võib nüüd siis tähendada et üks releedest on läbi või ei tööta korralikult?
ise arvan mikski pärast et suunakate ja ventilaatori relee on omadega õhtal, samas mõlemad töötavad korralikult, aga ta on sellise kahtlase välimusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 25.05.06 10:07 Tsiteeri


Võta kaks juhet ja kontrolli aku pealt kas kõik klõbisevad kui vool sisse lasta. Äkki on mõni relee kinni jäänud?

Kui kõik klõpsutavad siis pane ükshaaval tagasi ja pessa lükates peaks olema tunda missugune rakendub.
Saad teada mis asja relee see on ja siis juba juhtmeid pidi edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lopuhov
huviline



Registreerunud 28.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b3

postitati 18.09.06 09:47 Tsiteeri


Selle koha pealt paneks teema kinni, aitähh kõigile kes abiks olid, sain korda.
Viga siiski oli relees, mille vedru oli nõrgaks jäänud ja peale jäi, lisaks oli klemm murdumas, jootsin kinni pingutasin vedrut korras:)

Aitähh kõigile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]