sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 24.02.06 19:10
|
|
|
küsimus quattromeestele
Kas quattroga võib burnouti teha kas midagi tuksi ei keera???
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.06 19:20
|
|
|
Pakun ,et ainuke asi millele selline tegevus halba võib teha on veovõlli otsad.
|
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 24.02.06 19:50
|
|
|
aga käigukastile ja sildadele
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.06 21:26
|
|
|
loomulikult kurnab see kogu veermikku, aga sellise asfaldi-burnoudi jaoks on ka kõvasti mootorivõimu vaja.
Üldiselt.. tuksi ei keera koheselt, aga head ka ei tee.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.06 22:03
|
|
|
Mis vahet seal on kui teha burnouti taga- või esiveolisega. Niikuinii kui rattad juba ringi käivad, siis ei ole nii kõva pidamist ka. Jõud, mis
mõjuvad veosüsteemile, on väiksemad kui siis kui sõita samamoodi aga pidamise piiri peal. Loogi ju
|
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 25.02.06 09:51
|
|
|
Jää peal selline asi järgi proovitud. Pöörleb nagu vurr kohapeal. Kõval pinnasel ei ole julgenud eriti proovida. Jutud torsenite ja kastide
lõhkumisest hirmutasid ära.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.06 19:25
|
|
|
Just sel hetkel ongi kõige rohkem lootust midagi laiali lasta, kui rattad libisema tõmbab. Sealt edasi on ohutum. Kui juba libiseb, ei juhtu enam
miskit. Aga üks hullemaid asju on selline juhus kui jää peal libisedes järsku asfalt välja tuleb. Ka pidurdades näiteks. Ühel BMW-l lõhkusin püstiku
ära niimoodi.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 27.02.06 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maqmaq
Jää peal selline asi järgi proovitud. Pöörleb nagu vurr kohapeal. Kõval pinnasel ei ole julgenud eriti proovida. | Jää peal
vurritamist lõpetades ei pea ju rattaid otseks keerama ja spidol 90 vurr jäljest vülja hüppama.
Võta asja mõistusega auto seisab füüsiliselt kohapeal (vurritab ) sidur pidur rattad plokki ja vurr lõpeb meetriga ja auto seiskub vurri jäljes.
Miks riskida ja hüpata vurr jäljest välja 90 teadmata suunas.
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 27.02.06 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: Maqmaq
Jää peal selline asi järgi proovitud. Pöörleb nagu vurr kohapeal. Kõval pinnasel ei ole julgenud eriti proovida. | Jää peal
vurritamist lõpetades ei pea ju rattaid otseks keerama ja spidol 90 vurr jäljest vülja hüppama.
Võta asja mõistusega auto seisab füüsiliselt kohapeal (vurritab ) sidur pidur rattad plokki ja vurr lõpeb meetriga ja auto seiskub vurri jäljes.
Miks riskida ja hüpata vurr jäljest välja 90 teadmata suunas. | Ei saanud nüüd su jutu ivast hästi aru.
|
|
|
C6
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T
|
postitati 27.02.06 14:14
|
|
|
Forsini postitusi lugedes võiks nagu arvata, et tegu pole eesti rahvusest inimesega, seetõttu võib sellised segase jutuga postitused ju andeks
anda.
Kui aga forsin imekombel eestlane juhtub olema, siis on ta küll vist pidevalt laksu all, et sellist segast paneb igas teemas, kuhu postitab.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=25319#pid182289
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=25206#pid182295
Aga muidu ta vist tahtis öelda, et burnouti lõpetades tuleks keerlev auto keerlemise kohas seisma jätta.
Ühesõnaga, forsin, loe oma jutt läbi enne postitamist ja vaata, kas ise saad sellest aru. Kui ei saa, siis ei saa ilmselt teised ka.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.06 14:27
|
|
|
Miks peaks siis keerlemise kohas seisma jääma? Vahet ju ei ole
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
|
kavalkutt
huviline
Registreerunud 31.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 x 2 99-01
|
postitati 10.03.06 19:44
|
|
|
noh nüüd kui olen 2 päeva ise Quattroga sõitnud proovisi seda kohapeal tiirutamist päris hästi tuleb välja
|
|
|