uitaja
huviline
Registreerunud 21.11.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,5 tdi
|
postitati 06.02.06 18:11
|
|
|
eelsüüde
k:jama järgmine---vool ei tule eelsüüteküünaldele peale,juhtub see aga peale käivitumist....aru sain nii,et ühendasin pirni ühe piibu ja massi vahele
! kui on kogemusi...ette tänades !! mootoriks 2,5tdi 96a
arvan loomulik olevat,et peale käivitumist mõni hetk küünaldel veel vool järel....aga pull selles,et enne käivitust vaja küünlad soojaks saada---see
osa voolust oleks nagu puudu !
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 06.02.06 19:05
|
|
|
??
miks arvad et kõigil peaks peale käivitamist küünaldel veel särts peal olema??
olen aru saanud et see on väga üksikutel süsteemidel peal
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.02.06 21:04
|
|
|
Seda ei oska mina öelda kui üksikutel see asi peal, arvata võib et kõik sõltub releest-omadest kogemustest.Minu isendil saab siis aru kuna moto tööst
on kuulda et hoiab ming aeg veel järel,kui läheb soe tagant ära siis moto pöörded langevad külmaga.Mingi aeg peaks ikka kõigil hoidma,sai heietatud
ühe mazda omanikuga seda teemat ,temal oli ka nii et hoiab mingi aeg taga.Mõni spets paneb targema kommentaari siia?
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 06.02.06 21:39
|
|
|
Vool on juhtmetes niikaua kuni relee selle välja lülitab.(eriti hästi on seda klõpsu vanadel fordide diislitel kuulda)
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.02.06 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uitaja
k:jama järgmine---vool ei tule eelsüüteküünaldele peale,juhtub see aga peale käivitumist....aru sain nii,et ühendasin pirni ühe piibu ja massi vahele
! kui on kogemusi...ette tänades !! mootoriks 2,5tdi 96a |
miks sa arvad et peale käivitumist see vool seal peal olema peab?
TDI küünlad üldiselt ei kannata pikka lülitust
pane see pirn sinna piibu otsa uuesti ja proovi kui süüte sisse keerad kas siis hakkab see pirn põlema või ei ja kui hakkab siis mille problem ???
järelikult kõik korras peale käivitumist need küünlad mõni hetk on järgi
ja siis lülituvad ära (aga see aeg on väga lühike) tavalistel Diisel mootoritel (mitte siis TDI) neil on küünlad pikemalt järgi
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 06.02.06 22:37
|
|
|
Ei tea, kuidas uuematel TDI-del, kuid vanematel diislitel on see kohe VAG autode spetsiifiine tüüpviga, et jätabki voolu peale, kuni kõik küünlad on
mahapõlenud. Ise olen põletanud sel viisil maha terveid küünlakomplekte nii vabalthingavatel kui turbodiislitel. Sellepärast olengi selle osa
elektriskeemist ise kohe ringi teinud KÕIGIL oma Audidel/VW-del, et saaks peale käivitumist manuaalselt küünlad välja lülida (viimati ostetul ei ole jõudnud seda veel teha, kuid praegusel igapäevaautol on küünlad samuti AINULT manuaalselt
juhitavad). Uuri välja el skeemist, kuidas see Sinu autol peab olema ja kes neil üldse on erinevaid variante.
TO itsiim: Sa pidasid vist vanade Fordi diislite all silmas hoopis Sirjedel/Scorpadel kasutatud Peugeoti diislit, kuna fordi enda sõidautodiislid ei
ole eriti vanad
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.02.06 06:24
|
|
|
targem on vist jah nii defineerida, et küünlad töötavad seni kuni relee välja lülitub.
sest oleneb millal mootor käima panna, kas tule kustudes armatuuris või pärast "klõpsu" kui relee välja lülitub.
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Seda ei oska mina öelda kui üksikutel see asi peal, arvata võib et kõik sõltub releest-omadest kogemustest.Minu isendil saab siis aru kuna moto tööst
on kuulda et hoiab ming aeg veel järel,kui läheb soe tagant ära siis moto pöörded langevad külmaga. |
Tahad öelda, et hoiab küünlaid mingi paar kolm minti järgi vä.
Minu masin käib külmaga käivitades algul tuhande pöördega ja mingi 2-3 minuti jooksul langevad pöörded normi.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 09.02.06 16:38
|
|
|
see pöörete kõikumine on millestki muust.
mul vastupidi tõusevad pöörded sutsu pärast paari minutit.
kuigi mootor on ilma igasugu aju/elektroonikata.
kui siis miski relee kuskil.. 1,9D 50kw
tahhokat ei ole, seega ei tea palju tõusevad.
|
|
|