Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas võtab lisaõhku? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3471)
ando
huviline



Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 30.01.06 11:19 Tsiteeri
Kas võtab lisaõhku?



Teema selles, et küttefiltri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on näha õhumulle liikumas. Vooliku klambrid on küll ilusti kinni aga kas on võimalik, et võtab kusagilt lisaõhku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 30.01.06 16:27 Tsiteeri


Tere
Mul liiguvad ka seal õhumullid. See ei tohiks olla lisaõhk. Kui lisaõhku võtab vahele, siis ei jõuaks üldse paagist kütet peale imeda ja imeks õhku ningi mootor ei käiks või siis ei suudaks vedada suuremaid raskusi ja kiirendada. Mul oli 1,8 d ford, mis imes õhku vahele. Nii kui 3 inimest peal oli, minna ei jõudnud. Poos lihtsalt kinni. Seisma jäädes tahtis pikka käiamist ennem kui käima läks ning siis madala pöördega käis. Arvan, et ole rahulik oma õhumulli suhtes ... mul hetkel 1,9 td b4 ja ka õhku liigub seal. Auto sõidab ja kõik on hea. Kui oli -30 siis oli mul küte nii paks, et ainult 1/3 toru oli seda täis ja aeglaset voolas peale. Ülejäänud oli siis tyhi ehk õhk arvatavasti. Masin käis ja pikapeale sai ka küte vedelamaks (tagasivool soojendas). Polnud probleemi ....
Muidugi kui su autol juba tekivad puudujäägid jõu osas ja mootor ei käi korralikult siis tasuks jah vaadata, et äkki imeb õhku kuskilt vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 30.01.06 18:47 Tsiteeri


Mulle öeldi kunagi et mulli suurus kuni 1 cm on normi piires. Üle selle võib hakata otsima probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ando
huviline



Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 30.01.06 23:45 Tsiteeri


Tänud vastuste eest. Olen nüüd rahul;) ja teema võib lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 31.01.06 04:40 Tsiteeri


Mina jällegi arvan, et see ei ole normaalne. Kust need mullid ikkagi tulevad? Kui süsteem korras, ei saa neid mulle ju kuskilt tekkida. Omal oli seal ikka mullide meri, ilmnes et filtri korpus oli see kust õhk sisse tuli. Muidugi ka käivitused olid väga pikad. Aga kui käis siis aru ei saanud, et kudagi kehvemalt auto töötaks. Nüüd on vahel uus filtri korpus koos filtriga ja ikka mõned üksikud mullid liiguvad seal. Kui võtan filtri vahelt välja ja panen otsad otse kokku, siis ei tekki sinna ühtegi õhu mulli. Nii et kuskilt see õhk ikkagi tekkib. Kuigi jah, küte enam alla ei vaju. Ja olen harjunud sellega, et sealt mulle tuleb. Aga üldiselt ei tohiks sealt mulle tulla. See on minu arvamus.

Ja mulli suurus kuni 1cm, kohe kindlasti normi piires ei ole. Vast 1mm veel kuidagi vastu võetav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 31.01.06 04:48 Tsiteeri


tavaliselt tõmbab ta õhu vahele filtri pealt tagasivoolu klapi vahelt
seal klapil on membraan mis ajapikku ära väsib ja siis hakkabki see trall pihta :)
ostad uue klapi saad mõnda aega rahulikult kulgeda jälle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 31.01.06 05:22 Tsiteeri


Kas kuidagi avaldub ka see probleem? Kui mull on 1 cm pikk ei ole minu autol veel ühtgi probleemi. Käivitub poolest pöördes ja sõidab täiesti normaalselt. Kui küte oli külm tekkis ka olukord, kus küttetorust ei jooksnud peale mitte nagu vedel küte vaid nagu vaht. Mulle oli palju ja väikeseid. Soojenedes polnud probleemi. Kadusid ära kõik ja küte läks ka vedelamaks. Arvan, et korras autot pole mõtet remontida ...

PS: Kui küte ära vajub siis peaks olema õhuvõtukoht peale pumpa. Muidu ei jõuaks üldse kütet üleski imeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 31.01.06 19:07 Tsiteeri


Mina möllasin nende klappide ja tihenditega, mis seal all käivad. Aga ei midagi. Lõpuks viskasin terve selle filtri hoidja sealt metsa. Ja ostsin WiruAutost mingi universaalse filtri jala. Vist oli Italia toode. Originaal filter läks külge ja kogu pull lõppes ära. See vana A6 filtri jalg on ikka paras ikkaldus. Kuda insenerid üldse sellise asja välja mõtlesid. Aga piont on selles, et ikka tuleb väikseid õhu mulle. Aga kõik toimib ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 31.01.06 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Mina möllasin nende klappide ja tihenditega, mis seal all käivad. Aga ei midagi. Lõpuks viskasin terve selle filtri hoidja sealt metsa. Ja ostsin WiruAutost mingi universaalse filtri jala. Vist oli Italia toode. Originaal filter läks külge ja kogu pull lõppes ära. See vana A6 filtri jalg on ikka paras ikkaldus. Kuda insenerid üldse sellise asja välja mõtlesid. Aga piont on selles, et ikka tuleb väikseid õhu mulle. Aga kõik toimib ilusti.


äkki aeg filtrit vahetada?? et imeb kuidagi raskelt seda kütet sealt läbi filtri ja siis tekivadki need mullid???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 01.02.06 04:40 Tsiteeri


Eks peab siis proovima, kuigi too kord läks ka uus filter külge. Aga noh, eks paneb siis uuesti ja vaatab mis juhtub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.06 11:31 Tsiteeri


minu traktoril oli selline jant, et põhja all on imitoru ühendusmuhv ja hakkas sealt õhku vahele ahmima sai lahti võtta ja üritada see ühendus pidama saada, kuid lõpuks aitasid rauasaag 10cm voolikut ja kaks klambrit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 08:14 Tsiteeri


Niisiis, rakendan jälle oma teadmisi. Kui voolikutes on õhk, probleeme võib olla hulgi.
1) Kuskil trassis on auk, kütte ei pruugi alati välja tilkuda, kuid õhku hakkab sealt tulema kohe kindlasti.
2) tagasivoolu klapp, see oli juba teemaks.
3) küttefilter. on olnud juhtumeid kus tegemist oli vigaste filtridega (tehase praak)
4) filter umbes või ummistus. samamoodi on näha õhumulle, kuid tegelikult tegemist on vaakumiga. Pump ei saa kütet kätte ja tekkib vaakum, väljast näeb välja nagu õhumull. kui mootor jääb seisma, kaovad õhumullid ära (vaakum kaob ära) paar päeva tagasi oli enda masinal siuke teema
5) kõige hullem kõrgsurvepumba kulumine. enamlevinud on kõrgsurvepumba veovõlli pukside kulumine. kuna kõik audid on varustatud Boschi pumpadega, jookseb võll pukside sees (Lucasel on laagrid) Loomulikult kõik liikuvad asjad kuluvad, tekkib imepisike loks mis kulutab simmeri ja siit see pull alguse võtabki. Palju kaasa aidata sellele võib hammasrihma liigne pingul olek (liiga pingule tõmmatud) Protsessi alguses hakkavad õhumullikesed voolikutes jooksma, kui puksid kuluvad veel rohkem, hakkab hammasrihm pumbaratta pealt maha jooksma (tähtis on õigel ajal seda märgata, muidu on pärast hilja) Rihma vahetamise ajal võib pumba hammikat katsuda, kas on loks sees või ei ole ja mõnikord on isegi nii et kui seda korra katsute, hakkavad mullid pumbast filtri poole jooksma. Siis on kindel laks et puksid kulunud. Asi on taastatav, võin isegi ütelda kus. Remont maksab mitteametlikult 2000-3000 ja amelikult 2500-4000 sõltuvalt pumbast ja probleemidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkk
huviline



Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.06 21:13 Tsiteeri


Mul probleem peale kütusefiltri vahetamist. Liigutada sai filtri ja pumba vaheline voolik - kapronkattega kummivoolik. Kumm oli väsinud ja mõraline. Hea et trassil kulgedes järgi ei andnud. Nüüd uus õlikindel ning asi OK. Arvan ,et kui on mull läbipaistvas voolikus nähtav siis ta ikka õhk olema peab. Kui paagis kütet jagub siis neid olla ei tohiks. Tasub olla ettevaatlik. Pump kallis ja õhku ta ei talu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 17.11.06 05:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ando
Teema selles, et küttefiltri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on näha õhumulle liikumas. Vooliku klambrid on küll ilusti kinni aga kas on võimalik, et võtab kusagilt lisaõhku?
Kui võtab õhku ja voolikud korras siis on arvatavasti viga tagasivoolu klapis,mis filtri peal.Oli sama teema,ühes Männiku remondikohas aretati siis mingi suvaline filter vahele ja pandi lisaklapp.See lahendas küll probleemi,läks maksma kuskil 500 aga riivas silma ja istus sinna nagu siga sadulas.Otsustasin siis lisaklapi jätta ja vahetasin selle filtri peal oleva klapi ära.Kadus ära vajadus lisaklapi järgi ,kuid siiski jätsin selle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 28.12.09 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
huvitav,kas selle tagasivoolu klapi vahetusega ei võta õhku sisse?
ja kuidas pärast õhk välja saada.??seal filtri kinnituse peal mingid niplid olemas.

Huvitav, kas selle tagasivooluklapi vahetusega ei võta õhku sisse?
Kuidas pärast õhk välja saada? Seal filtri kinnituse peal mingid niplid olemas.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 05.01.10 05:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Niisiis, rakendan jälle oma teadmisi. Kui voolikutes on õhk, probleeme võib olla hulgi.
1) Kuskil trassis on auk, kütte ei pruugi alati välja tilkuda, kuid õhku hakkab sealt tulema kohe kindlasti.
2) tagasivoolu klapp, see oli juba teemaks.
3) küttefilter. on olnud juhtumeid kus tegemist oli vigaste filtridega (tehase praak)
4) filter umbes või ummistus. samamoodi on näha õhumulle, kuid tegelikult tegemist on vaakumiga. Pump ei saa kütet kätte ja tekkib vaakum, väljast näeb välja nagu õhumull. kui mootor jääb seisma, kaovad õhumullid ära (vaakum kaob ära) paar päeva tagasi oli enda masinal siuke teema
5) kõige hullem kõrgsurvepumba kulumine. enamlevinud on kõrgsurvepumba veovõlli pukside kulumine. kuna kõik audid on varustatud Boschi pumpadega, jookseb võll pukside sees (Lucasel on laagrid) Loomulikult kõik liikuvad asjad kuluvad, tekkib imepisike loks mis kulutab simmeri ja siit see pull alguse võtabki. Palju kaasa aidata sellele võib hammasrihma liigne pingul olek (liiga pingule tõmmatud) Protsessi alguses hakkavad õhumullikesed voolikutes jooksma, kui puksid kuluvad veel rohkem, hakkab hammasrihm pumbaratta pealt maha jooksma (tähtis on õigel ajal seda märgata, muidu on pärast hilja) Rihma vahetamise ajal võib pumba hammikat katsuda, kas on loks sees või ei ole ja mõnikord on isegi nii et kui seda korra katsute, hakkavad mullid pumbast filtri poole jooksma. Siis on kindel laks et puksid kulunud. Asi on taastatav, võin isegi ütelda kus. Remont maksab mitteametlikult 2000-3000 ja amelikult 2500-4000 sõltuvalt pumbast ja probleemidest.


Boschi pumbale saab varuosasid karla autost. Tihendite komplekt ja kaks puksi läksid maksma ~800.- paar tundi nokitsemist ja puksid olid vahetatud.

Rihma vahetusel tuleks kindlasti kontrollida ka õlipumba võlli saalede loksu (endal sai just see töö tehtud, saalet sai tubli nädal aega taga aetud kuna esindus seda tol hetkel ei pakkunud.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]