Lehekülgi: 1 2 |
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 29.07.03 10:12
|
|
|
Külm mootor vilistab...
Asi siis säherdune, et külmast peast käivitades mootor vilistab. Just nagu mingi rihm lohiseks/libiseks vms. Mootori soojenedes vilin kadunud ning asi
tuksub normaalselt.
Linnasõidul nagu midagi 'kiriseks' ka kolmanda käigiga, kuid gaasi lisades 'kirin' kaob.
Isendiks Audi 80 1,9 TDI '94
PS. Vabandused topeltpostituse pärast Diesel Power'isse
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 29.07.03 12:56
|
|
|
Tundub geneka rihm olevat, lõtv või kulund. Peale käivitamist aku nats laadimist tahab ja sellega seoses rihmal suurem koormus ja sealt siis see vilin
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 29.07.03 14:56
|
|
|
Aga peale ~5 km sõitu ta veel vilistas, küll aga mitte peale 36 km... 5 km-ga peaks aku vast juba laetud saama.. või siiski mitte???
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 29.07.03 15:32
|
|
|
Kes seda nii täpselt teb millal ta laetud saab, palju sõltub aku ja geneka seisukorrast ja eks tuled võtavad ka oma osa ära. Mina igatahes vahetaks
esialgu rihma, pole eriti suur kulutus ja töö kah talutav. Kui siis edasi vilistab siis otsiks edasi.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 29.07.03 15:39
|
|
|
Võib ka olla gen.rihma pingutusrull
Toomas
|
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 30.07.03 06:08
|
|
|
tundub mingi rihma viga olvat küll.
aga vot sellest ei saa ma aru, kuidas aku laadimine geneka raskemalt ringi peaks käima panema? minu loogika järgi peaks genekas käima alati ju
ütemoodi ning vastavad pingeregulaatorid on need, mis akule peale mineva voolu tugevust reguleerivad. võibolla ma eksin, aga ehk keegi seletab siis
ära...
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 30.07.03 06:20
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mike
tundub mingi rihma viga olvat küll.
aga vot sellest ei saa ma aru, kuidas aku laadimine geneka raskemalt ringi peaks käima panema? minu loogika järgi peaks genekas käima alati ju
ütemoodi ning vastavad pingeregulaatorid on need, mis akule peale mineva voolu tugevust reguleerivad. võibolla ma eksin, aga ehk keegi seletab siis
ära... |
Kui voolu tarbimine suurem siis ka koormus rihmale suurem, pane auto käima ja jäta tühikäigule, lülita tuled välja, seejärel lülita tuled ja muud
tarbijad sisse, kuuled kõrvaga kui mootor raskemalt tööle hakkab(veab veits pöörded alla) see tänu sellele, et kenekalt tahetakse rohkem voolu, sama
lugu ka siis kui aku tühjavõitu ja tahab laadimist. Pingeregulaator regullib pinget ehk volte, amprid on aga need mis jõudu vajavad. Suurema koormuse
juures pinge ehk voldid samad(üldjuhul 14,2-14,4v) aga ampreid vajatakse rohkem.
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 30.07.03 06:50
|
|
|
Üks januuspõllu_tüüpi mees käis välja ka variandi, et hammasrihma pingutusrull.. Kuivõrd reaalne on selle rulliku purunemine? Tagajärjed on teadagi
milllised.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.03 07:37
|
|
|
proovi nii.... kui vilistama hakkab siis lajata pöördeid kõvasti (soovitav teha kohapeal)... mingi hetk ala 3,5 tuh pealt vms peaks vilin ära
kaduma...
olin ise sama probleemi otsas vahepeal...
ommikul külavahelt läbi sõites kriunus auto nagu siga aia vahel... ja samamoodi et esimesed paar kilti
|
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 30.07.03 08:03
|
|
|
Asi nii jah, et ainult tühikäigul vilistab, pöördeid lisades vilin kaob. Kuidas Sul antsu lahendus tekkis siis?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.03 08:06
|
|
|
Kui kapott lahti teha ja tähelepanelikult kuulata, kas siis aru ei saa mis asi seal viliseb?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 30.07.03 08:16
|
|
|
No kostub ikka sealt rihmapoolide juurest, aga eks see disla tuksumine natuke segab täpset allikat tuvastamast ka ja ega geneka ning hammasrihma
distants pole ju kuigi suur
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.03 09:37
|
|
|
alusta odavamast asjast geneka rihm... paarikümne kroonine kulu ja pool tundi jamamist (kui midagi hapusti seal on) või siis pinguta lihtsalt
ära...
ta natsa lõtv sul sellepärast ta kisab...
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.07.03 10:07
|
|
|
Vana rihm kukub ka vilistama.Oli selline asi ja vahetasin uute vastu,vilin kadus
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 30.07.03 11:11
|
|
|
Rihma saad kontrollida ka nii, et töötava mootoriga lased mingid surve all olevat määret rihmale. Kui vait jääb siis asu aga vahetama. Kui ei jää,
siis otsi edasi.
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 31.07.03 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Kui voolu tarbimine suurem siis ka koormus rihmale suurem, pane auto käima ja jäta tühikäigule, lülita tuled välja, seejärel lülita tuled ja muud
tarbijad sisse, kuuled kõrvaga kui mootor raskemalt tööle hakkab(veab veits pöörded alla) see tänu sellele, et kenekalt tahetakse rohkem voolu, sama
lugu ka siis kui aku tühjavõitu ja tahab laadimist. Pingeregulaator regullib pinget ehk volte, amprid on aga need mis jõudu vajavad. Suurema koormuse
juures pinge ehk voldid samad(üldjuhul 14,2-14,4v) aga ampreid vajatakse rohkem. |
no jah, aga miks siis genekal raskem käia on kui talt rohkem ampreid küsitakse? (ma ei vaidle, aga tahaks lihtsalt teada).
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 31.07.03 06:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mike
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Kui voolu tarbimine suurem siis ka koormus rihmale suurem, pane auto käima ja jäta tühikäigule, lülita tuled välja, seejärel lülita tuled ja muud
tarbijad sisse, kuuled kõrvaga kui mootor raskemalt tööle hakkab(veab veits pöörded alla) see tänu sellele, et kenekalt tahetakse rohkem voolu, sama
lugu ka siis kui aku tühjavõitu ja tahab laadimist. Pingeregulaator regullib pinget ehk volte, amprid on aga need mis jõudu vajavad. Suurema koormuse
juures pinge ehk voldid samad(üldjuhul 14,2-14,4v) aga ampreid vajatakse rohkem. |
no jah, aga miks siis genekal raskem käia on kui talt rohkem ampreid küsitakse? (ma ei vaidle, aga tahaks lihtsalt teada). |
Kui täpsemalt asja vastu huvi tunned siis pöördu mõne elektriku (inseneri) poole siin seletama hakates tuleks pikk ja keeruline jutt millest raske aru
saada. Aga üldiselt kehtib ka geneka puhul energjajäävuseseadus.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 31.07.03 10:08
|
|
|
Juhul kui pingutus rull on õhtal siis arvesta u. 2 kiloga! Vt. ka roolivõimu pumpa ja tema rihma.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.07.03 10:33
|
|
|
Võib ka geneka laagrid ,oli
lahti,määre,kokku-ja vilin läind.
|
|
|
|
fireman
huviline
Registreerunud 23.07.03
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8/-92
|
postitati 01.08.03 11:42
|
|
|
Võib olla hammasrihma pingutusrull küll, võta kiil (soon)rihmad maha saad teada. Kui edasi vilistab vaheta ruttu h.r. pinguti rull ära, muidu hiljem
kahetsed.
Kui ei vilista, siis ohka kergendatult ja logista ning keeruta igaksjuhuks ka teisi kiilrihma ülekandelaagreid.
Aitäh tähelepanu eest...
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 01.08.03 14:15
|
|
|
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Esialgne postitaja mike
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Esialgne postitaja madjs
Kui voolu tarbimine suurem siis ka koormus rihmale suurem, pane auto käima ja jäta tühikäigule, lülita tuled välja, seejärel lülita tuled ja muud
tarbijad sisse, kuuled kõrvaga kui mootor raskemalt tööle hakkab(veab veits pöörded alla) see tänu sellele, et kenekalt tahetakse rohkem voolu, sama
lugu ka siis kui aku tühjavõitu ja tahab laadimist. Pingeregulaator regullib pinget ehk volte, amprid on aga need mis jõudu vajavad. Suurema koormuse
juures pinge ehk voldid samad(üldjuhul 14,2-14,4v) aga ampreid vajatakse rohkem.
--------------------------------------------------------------------------------
no jah, aga miks siis genekal raskem käia on kui talt rohkem ampreid küsitakse? (ma ei vaidle, aga tahaks lihtsalt teada).
--------------------------------------------------------------------------------
Kui täpsemalt asja vastu huvi tunned siis pöördu mõne elektriku (inseneri) poole siin seletama hakates tuleks pikk ja keeruline jutt millest raske aru
saada. Aga üldiselt kehtib ka geneka puhul energjajäävuseseadus
no mu arust peax keneka puhul Ohmi seadus olulisem olema, see tähendab siis I=U/R
I=vool (amprites), U=pinge (voltides), R=takistus (oomides); ühesõnaga mida suurem takistus(rohkem tarbijaid), seda rohkem voolu on vaja, sest pinge
ju ei muutu
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 01.08.03 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Esialgne postitaja mike
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Esialgne postitaja madjs
Kui voolu tarbimine suurem siis ka koormus rihmale suurem, pane auto käima ja jäta tühikäigule, lülita tuled välja, seejärel lülita tuled ja muud
tarbijad sisse, kuuled kõrvaga kui mootor raskemalt tööle hakkab(veab veits pöörded alla) see tänu sellele, et kenekalt tahetakse rohkem voolu, sama
lugu ka siis kui aku tühjavõitu ja tahab laadimist. Pingeregulaator regullib pinget ehk volte, amprid on aga need mis jõudu vajavad. Suurema koormuse
juures pinge ehk voldid samad(üldjuhul 14,2-14,4v) aga ampreid vajatakse rohkem.
--------------------------------------------------------------------------------
no jah, aga miks siis genekal raskem käia on kui talt rohkem ampreid küsitakse? (ma ei vaidle, aga tahaks lihtsalt teada).
--------------------------------------------------------------------------------
Kui täpsemalt asja vastu huvi tunned siis pöördu mõne elektriku (inseneri) poole siin seletama hakates tuleks pikk ja keeruline jutt millest raske aru
saada. Aga üldiselt kehtib ka geneka puhul energjajäävuseseadus
no mu arust peax keneka puhul Ohmi seadus olulisem olema, see tähendab siis I=U/R
I=vool (amprites), U=pinge (voltides), R=takistus (oomides); ühesõnaga mida suurem takistus(rohkem tarbijaid), seda rohkem voolu on vaja, sest pinge
ju ei muutu |
Tarbijate suurenedes ikka takistus väheneb ja seetõttu voolutugevus kasvab
Toomas
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 01.08.03 14:40
|
|
|
mida rohkem tarbijaid, seda suurem on ju takistus ja seda väiksemax vool kukub, seepärast kenekas hakkabki vungiga tööle, et voolu on juurde vaja
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 01.08.03 15:50
|
|
|
no ex teadlasi ole igasuguseid, a see mis mulle koolis õpetati, on küll sedasi, et kui tarbijaid üldse pole, siis on juhtivus (takistuse pöördväärtus)
suur.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |