Audi 80/100/A6 B4/C4 V6 roolivõimu pumba vahetus
1. plastid küljest ära nii pealmine kui esimene ülemine (tavaline kruvikas ja kuuskant),
2. süütepool eemaldada (kuuskant),
3. rihm eemaldada pingutusrullikut kuuskandiga järgi andes,
4. torud ja voolikud pumbalt küljest ära,
5. pump koos alusega lahti ja küljest ära (kuuskant),
6. pumbal rihmaratas küljest ja pump aluse küljest lahti (kuuskant) tagumised pumba kinnitused aluse küljes liugpuksidel (pumba kinnituste süvis on
erinev muutuva jõuga ja tavalisel),
7. kõik toimingud tagurpidi tagasi uue pumbaga,
...
8. õli juurde valada ja auto käima, mõned korrad rooli ühest otsast teise ja õli juurde kuni tase jääb paigale.
Soovitav kogu õli ära vahetada uut pumpa paigaldades, torudest saab puhudes enamus vanast õlist välja.
Kogu toiming ~1,5h.
Kasutatud pumpa ise rohkem ei osta. Aavest vahetuspump tavaline (renoveeritud) ~1600-2000.- + õli ~1-2,5L sõltuvalt, kas pump on tavaline või muutuva
jõuga. Algse muutuva jõuga pumba asemele panin tavalise ja mingit erilist muutust pole, kui siis nii palju, et muutuval pumbal läheb rool kiiruse
suurenedes raskemaks ja libisemise tunnetus on kergelt parem. Sõidumugavuses on tavaline võim parem, sest asfaldisse sisse sõidetud rööbastes laia
rehviga hoiab tavavõim ilusti rooli paigal, muutuva jõuga pumbal kippus teed otsima.
Pilte tegevusest kahjuks ei teinud, aga kõik lihtne ja elementaarne kui punkte järgida Eksimisvõimalust praktiliselt pole, kui nii palju et vooliku asetus võib pumpadel erinev olla mõne kraadi võrra üles või alla.
Link elcatsis asuvale pildile annab mingi ülevaate asja
välimusest.
Hea auto on palju autosid...
|
|