samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.11.05 07:40
|
|
|
Auto põhjad on täiesti erinevad, järelikult on seda teemat mõtetu arutada.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.05 08:06
|
|
|
Odavam ja lihtsam lahendus: müü oma esiveoline maha ja osta quattro... on ikka sellid... ehitame ikka ümber ja teeme teabmiskrt lahendusi
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.05 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Auto põhjad on täiesti erinevad, järelikult on seda teemat mõtetu arutada. | Asi selge!
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.05 08:48
|
|
|
Hmm... nu jah... eks ikka neid nokitsejaid leidub... aga quattroks hakata esiveolist ehitama? nats liiga palju nokitsemist vist?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.11.05 09:09
|
|
|
Veel lugemist sulle:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8151
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15550
Ühe sõnaga lihtsam ja odavam on osta (mootoririkkega) 2.2T S4/S6 ja sellele panna R5 2.5 TDI mootor. Kas tegu on pühaduseteotusega või mitte, see
jäägu igaühe enda otsustada, kuid kui on palju sõitmist, on see majanduslikult loomulikult kasulik. Pealegi on 2.5 TDI ka ju turbokas, seega
kontseptsioon jääb samaks.
Tegelikult liigub ka 2.5 TDI C4 kerega A6 neliveolistena, kuid valik on äärmiselt väike.
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.05 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Veel lugemist sulle:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8151
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15550
Ühe sõnaga lihtsam ja odavam on osta (mootoririkkega) 2.2T S4/S6 ja sellele panna R5 2.5 TDI mootor. Kas tegu on pühaduseteotusega või mitte, see
jäägu igaühe enda otsustada, kuid kui on palju sõitmist, on see majanduslikult loomulikult kasulik. Pealegi on 2.5 TDI ka ju turbokas, seega
kontseptsioon jääb samaks.
Tegelikult liigub ka 2.5 TDI C4 kerega A6 neliveolistena, kuid valik on äärmiselt väike. | Olen otsinud sama lisaga nagu enesel
4-vedust tdi, kuid pole leidnud.Samas praegune eksemplar on sellisesse konditsiooni jõudnud,et oleks kahju loobuda.Mõte tekis sellest,et silmasin kõrgendust kahe istme vahel ja arvasin,et kardaani tunnel on olemas,kuid nagu ma aru saan olen ma valesti
asjadest aru saanud.Seega tänan tähelepanu eest.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.05 09:53
|
|
|
See tunnel on jah neil kõigil olemas... sellekohapealt on nad samad ja kasti vahetusest piisaks et ka sinna kardaan panna... kuid probleem tekib
tagasilla kinnitusega, neid kohtasid lihtsalt seal ei ole kuhu asja kinni panna.
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.05 12:11
|
|
|
Tundub igati hea:
Auto24
|
|
|