Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.11.05 10:38
|
|
|
Jäi silma , et Biltema kataloog(2005/2006) pakub valmis täiskomplekti (releed,juhtmed,pistikud,juhend, jne), mida on tõesti lihtne paigaldada.Hind oli
19,90.-EUR.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.05 13:31
|
|
|
Ise aretasin ka oma auto tuledele releed vahele. Ainus mis ma teisiti skeemis tegin on et kaitsmeid panin ma 2. Mõlemale releele oma kaitse. Kuna kui
lähebki midagi valesti ja ntks ise pandud juhe lühisesse läheb ja kaitse läbi põleb siis ei jää täiesti pimedusse. Antud skeemi puhul ei saa sa isegi
kaugtuledega vilgutada, mida ntks lüliti läbipõlemisel teha saab.
Samas muidu hea näide, mille järgi vaadata.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.12.05 14:19
|
|
|
ooot, kui nüüd õieti aru saan siis tehase poolt on tulede lülitus ilma releeta?
ja nüüd kui relee vahele panna siis on kohe tuled heledamad?
sa panid siis lähitulede vasaku ja parema ühe toite peale?
ja sama ka kaugete puhul? st üks relee kaugetele ja teine lähituledele?
kõige parem oleks siis jah 4 releega. nii et vasak ja parem ikka sõltumatud. või jah ka 2 kaitsme kasutamine oleks pool lahendust.
ja need "pärast" pildid on ju pimedamas tehtud, nii ei hinda küll midagi. kui just miskit mõõduaparaati käepärast pole.
mingil aparaadil sai pandud lisa tulesid, ja sis oli kapoti all tehase "peakitsmete" karbis 3 vaba kohta (abs, kliima, ...) kaitse sisse ja juhe
taha. ei pidandu kaitset eraldi riputama kuhugi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.12.05 14:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
ooot, kui nüüd õieti aru saan siis tehase poolt on tulede lülitus ilma releeta? |
Jah.
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
ja nüüd kui relee vahele panna siis on kohe tuled heledamad? |
Jah, minu autol tuli tule taha 2.5V juurde.
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
sa panid siis lähitulede vasaku ja parema ühe toite peale?
ja sama ka kaugete puhul? st üks relee kaugetele ja teine lähituledele?
kõige parem oleks siis jah 4 releega. nii et vasak ja parem ikka sõltumatud. |
Mina nad sinna tegelikult installisin ja ei näinud mingit mõtet releesid dubleerida. Tehases ei panda ka vasakule ja paremale tulele eraldi releed.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.12.05 14:40
|
|
|
aga kas ei ole siis pigem nii et tuledele antaksegi 12v ja kui otse akult võtad kui genekas laeb, mingi 14,4v et siis võib pirn rutem läbi põleda?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.12.05 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
aga kas ei ole siis pigem nii et tuledele antaksegi 12v ja kui otse akult võtad kui genekas laeb, mingi 14,4v et siis võib pirn rutem läbi põleda?
|
Ei ole parem, pimedam on. Tuled on mõeldud valgustamiseks ja pirnid on kulumaterjal, mida tuleks kord aastas vahetada isegi siis, kui nad läbi põlenud
pole.
Lisaks põlevad tugevvoolu lülititest läbi lastes ka need varsti maha. Kasuta otsingut, sellest on tüdimuseni jahutud...
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 19.12.05 14:49
|
|
|
Kõik auto elektriseadmed ongi arvestatud käima 13,5 -14v pealt - makid, pirnid jne.
Minul tuli ka juurde 2.5v.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.12.05 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Kõik auto elektriseadmed ongi arvestatud käima 13,5 -14v pealt - makid, pirnid jne.
Minul tuli ka juurde 2.5v. |
ja kõikidel autodel on tulede lülitus läbi lüliti enda kontaktide? siis saan aru miks mingi passati tuledelüliti kangiga jamasid esineb.
krt ei usu ikka seda, siis peaks ju tulede kangi taga miljon juhet olema, vasak pool, vasak täis, parem pool, parem täis, park vasak, park parem jne
jne. ehk ikka on relee vahel, aga kui otse akult panna siis on ikka pingelang väiksem!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.12.05 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
ja kõikidel autodel on tulede lülitus läbi lüliti enda kontaktide? |
Ei ole kõikidel, kust sa seda välja lugesid? Moodsamatel Audidel on ka ikka juba releedega ja ühtki japsi pole ilma näinud vist.
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
krt ei usu ikka seda, siis peaks ju tulede kangi taga miljon juhet olema, vasak pool, vasak täis, parem pool, parem täis, park vasak, park parem jne
jne. ehk ikka on relee vahel, aga kui otse akult panna siis on ikka pingelang väiksem! |
No releesid peab ju niikuinii lülititega juhtima, nii et eks igaks operatsiooniks on ikka ka vajalikud juhtmed.
Mida otse akult panna? Selle releede paneku idee ongi selles, et vool tuleb tule taha otse akult ja relee ongi selle voolu lülitamiseks. Ürita omale
asjad selgeks teha.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.12.05 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: BlackTsitaat: | Algselt postitas: kaupz
krt ei usu ikka seda, siis peaks ju tulede kangi taga miljon juhet olema, vasak pool, vasak täis, parem pool, parem täis, park vasak, park parem jne
jne.
ehk ikka on relee vahel,
aga kui otse akult panna siis on ikka pingelang väiksem! |
No releesid peab ju niikuinii lülititega juhtima, nii et eks igaks operatsiooniks on ikka ka vajalikud juhtmed.
Mida otse akult panna? Selle releede paneku idee ongi selles, et vool tuleb tule taha otse akult ja relee ongi selle voolu lülitamiseks. Ürita omale
asjad selgeks teha. |
sellest sain ammu aru, et relee lülitab tuledele otse toite aku
pealt,ja relee mähis saab signaali endisest tulede ahelast
aga sinu jutu järgi, et kui tehasest ei ole releed vahel, siis tekib küsimus kui mitme kontaktiga peaks kang olema, et vasakut ja paremat ning kauget
ja lähi kordamööda lülitada!
ehk on siis tehasest ka audil relee vahel, aga juhtmed nii pikad, või ei tea kust see toide võetakse et lõpuks nii suur erinevus aku pingega on.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.12.05 21:13
|
|
|
Miks peaks olema lüliti sajajalgne?
Milleks on olemas kaitsmekarp?
Kaitsmekarbis on eraldi kaitsmed vasaku ja parema poole tuledele,sellest peaks juba piisama.Vähemalt C3 ja B2 kerel.
Ja releesid ei ole tehasepoolt vähemalt kuni 91 aastani olemas M.O.T.T
Kunagi kasutas releesid ntx ford väga edukalt,kuni 84-da aastani kui ma ei eksi,peale seda aga enam mitte.Ning escortite ja mondeote tüüpviga on
samuti lülitite mahapõlemine.
VAG grupp on seda aga sünnist saati neid maha põletanud ja jääbki põletama,juhul kui ise ei aita seda süsteemi releede näol.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 20.12.05 06:23
|
|
|
siis küll kui vasaku ja parema jaotus toimub peale lülitit ja on eraldi kaitsmete taga. samas ei mäleta, kas peale parkide ja suundade on üldes
esituled eraldi kaitsmete taga?
kui asi on mott siis peaks isegi asja ette võtma.
salongi ventilaatori kiiruse regulaatorile kuluks ka miskit ette võtta. vw on seal vähemalt üks kontakt õhukese metalllaastu otsas ja kui liiga
kuumaks läheb siis "põleb kõveraks" või paindub see laast ära.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.12.05 06:55
|
|
|
Ka see soojendusmootori süsteem sai kunagi B2-l releedele ümber ehitatud.Tulemus oli seda väärt.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 20.12.05 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ka see soojendusmootori süsteem sai kunagi B2-l releedele ümber ehitatud.Tulemus oli seda väärt. |
aga kust võtta siis erinevad pinged mida releedega ümber lülitada? takistitega genereerida? samas kui tarbimist ei ole siis takisti ka ei
kuumene/kulu.
või teeks siis vobsee juba potekaga tea kui võimas ventikas on?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.12.05 09:04
|
|
|
Noormees,tehke enne omale põhitõed selgeks eksole.
Lüliti on ainult lüliti.Ja kiiruste jaoks on olemas eraldi takistid.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 20.12.05 09:33
|
|
|
ok selle kohta vist peaks eraldi teema olema.
kas siis ventilaatori mootori sees on takistid?
ma ei hakka ju norima kui keegi räägib rattalaagrist, et mis siis laagri kuuli sees on, palju Fe ja palju mida veel.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 21.12.05 13:15
|
|
|
aga kas sellist jama ei ole, nagu jaapani autotoodangu ühel eksemplaril, et täistuledel oli kogu aeg 0,45V peal ja nii kui selle relee mähisele
ühendasid pani tuled põlema?
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 21.12.05 15:40
|
|
|
Ei lähe otse esitulede teemasse , aga mul jama lisapiduritulega.
Kui otse panin juhtmed taha siis kompu ütleb 'viga' , sai relee pandud ikka sama asi .
Annab veel midagi teha häkki.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 21.12.05 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaimagk
Ei lähe otse esitulede teemasse , aga mul jama lisapiduritulega.
Kui otse panin juhtmed taha siis kompu ütleb 'viga' , sai relee pandud ikka sama asi .
Annab veel midagi teha häkki. |
teagi mis põhimõttel see kontroll toimib.
kas dioodi lisamine relee mähise ette ei aita ?
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 22.12.05 10:24
|
|
|
Proovin.......
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 02.01.06 23:20
|
|
|
alalispinge süsteemis nagunii- vaevalt et toimib. Transistorlüliti tuleb ette aretada, siis töötab.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 03.01.06 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andy
alalispinge süsteemis nagunii- vaevalt et toimib. Transistorlüliti tuleb ette aretada, siis töötab. |
aga mida see "tuledekontrollisüsteem" teeb, mida kontrollib?
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 05.01.06 10:38
|
|
|
vist kontrollib seda et lampide kohal õige takistus oleks.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |