Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 (C4) soojendusradika vahetus (kliimaga variant) (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 24691)
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 02.11.05 10:15 Tsiteeri
Audi A6 (C4) soojendusradika vahetus (kliimaga variant)



Hakkan täna vahetama,kui vahetatud saan panen ka siia väikse kirjelduse.Järgmine kord saab ehk keegi abi.:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 03.11.05 19:23 Tsiteeri


Niisiis,saingi vahetatud.Alustuseks võin öelda,et seest tuleb eemaldada keskkonsool alustades tagantpoolt.Seda vaid selleks et eemaldada kaks pistikut.Edasi lammutasin mootori poolt,eemaldasin kojamehe hoovastiku,pistikud juhtmed ja vaakumitorud.Edasi tuli lihtsalt jõuga välja rebida see soenduse krempel,kinnitatud oli ta vaid ühe vitsaga+silikooniga põhja küljes.Aja kohta ütleksin nii,tegin sõbraga kahekesi ja aega kulus kokku koos õhutamise,ja kokkuoanekuga ca 5 tundi.Eks oskajad teevad muidugi kiiremini,kui arvestdes seda et see mul esimene audi,jäin ise tulemusega rahule.Kui kellegil plaan vahetus,siis võte julgelt küsida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 04.11.05 08:06 Tsiteeri


keskkonsooli pole vaja ära võtta. Kui ahju juba lahti saad siis tuleb väljapoole niipalju et saab pistikud ära võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 05.11.05 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
keskkonsooli pole vaja ära võtta. Kui ahju juba lahti saad siis tuleb väljapoole niipalju et saab pistikud ära võtta.


päris pikad ja peened näpud peavad siis olema. :D

el.radika otsad tuleb ka lahti võtta, aga selle mass käib juhipoolt 6mm poldiga, s.t. nii või naa tuleb seest keskelt lahti võtta. kui el.radikat ple, meibi siis saab isegi ilma lahti võtmata need 2 pistikut kätte sest need enam-vähem kliimaploki taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 06.11.05 10:06 Tsiteeri


el radikat ei olnud jah. Aga olen võtnud soojendust 5 -6 korda maha. Muidugi võtsin ära kindalaeka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.11.05 06:35 Tsiteeri


Misasi on el.radikas:P


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 22.11.05 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Misasi on el.radikas:P

See on radikas mida soendab elekter,mitte jahutusvedelik.Põhiliselt rakendub see siis kui mootor täiesti külm,et salongis viibijatele sooja anda ja aknaid sulatada.Kusjuures toimib nii hästi ,et akent kraapima ei pea,paar kolm minutit ja klaas puhas(jääst).:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 03.12.05 16:44 Tsiteeri


Mina ei saanud oma S4 kliimaga varjandil küll ahju kätte. Tuli sellest tihendist lahti aga miski hoab alt kinni. Kindalaeka juurest ei näinud ka midagi. Mis märkamata jäi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 03.12.05 22:00 Tsiteeri


Salongi poolt hoiavad kinni vaid kaks pistikut+el.radika maandus juhe(mis on kinnitatud kuuese poldi alla keresse).Veel takistab selle kogu krempli eemaldamist klapp mis sulgeb õhuvoolu õhufiltri poole(ehk siis,kui mootorit eest poolt vaadata,siis ahju korpusest vasakule.Seal selline kummi lõdvik mille sees oli kollane suur klapp.veits jõudu kasutades tuleb ta ka sellest mööda,edu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 04.12.05 18:37 Tsiteeri


El radikat pole. Kust nendele pistikutele täpsemalt ligi võiks saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 04.12.05 18:44 Tsiteeri


Kui el radikat pole,saab seest poolt kliima ploki tagant pistikud lahti.Kliimaploki saad kätte nii,eemaldad seal ümber oleva plastikkatte,seal all näed kahte kruvi,need lahti keerates saad kliimaploki kätte.seal taga näed kahte pistikut,punane ja sinine,kui õieti mäletan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 05.12.05 06:33 Tsiteeri


Kliimaploki tagant lahti ja peab välja tulema? El radikat pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.05 08:08 Tsiteeri


Õhukanalid tuleb ka ikka armatuuri alt ahju korpuse küljest lahti päästa. Ahju korpuse poolte lahti keeramiseks tuleb varuda ca 20 cm pika teraga ristpeakruvikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 05.12.05 08:45 Tsiteeri


Miks peab kindlaeka ära võtma?????mina küll ei võtnud!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 05.12.05 09:25 Tsiteeri


Millega need õhukanalid kinni on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 05.12.05 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SS4
Millega need õhukanalid kinni on?

lihtsalt otsa pistetud, kasuta jõudu! tagasi lähevad samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.12.05 01:17 Tsiteeri


Mis möginat kogu krempli kere külge tagasi panemiseks/tihendamiseks kasutasite?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.12.05 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Mis möginat kogu krempli kere külge tagasi panemiseks/tihendamiseks kasutasite?

Poroloontihend oli seal mul. Uue isekleepuva õhukesest poroloonist aknatihendi võid sinna kleepida, kui vana väga surnud on. Pruuni värvi vist tavaliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 08.12.05 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Mis möginat kogu krempli kere külge tagasi panemiseks/tihendamiseks kasutasite?

Mina panin klaasiliimi,jäi kinni küll


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.12.05 18:21 Tsiteeri


Klaasiliim:o kuidas sa järgmine kord selle lahti saad?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 08.12.05 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Mina panin klaasiliimi,jäi kinni küll

kas see mitte tavaline must silikon ei olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RX
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T, VW Passat 1,9TDI, VW Passat 2,0TDI, UAZ469B,

postitati 13.12.05 19:26 Tsiteeri


sai siis kah ära vahetatud ja niipalju võin öelda et keskkonsooli ja kliimat ei ole vaja yldse puudutada....tuleb vaid ära võtta see suur kopsik.....3.5 h tööd ja asi korras

need kaks pistikut mis selle kopsiku kyljes kinni on need saab vabalt kätte ilma et peaks miskit lammutama....tuleb lihtsalt natukene välja tõmmata ning näpud sinna vahele surada ja tulevad ilusti need pistikud lahti..


edu kellel see veel ees!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 13.12.05 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RX
niipalju võin öelda et keskkonsooli ja kliimat ei ole vaja yldse puudutada....tuleb vaid ära võtta see suur kopsik.....3.5 h tööd ja asi korras

kuidas sa el.radika otsad kaane alt lahti said?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RX
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T, VW Passat 1,9TDI, VW Passat 2,0TDI, UAZ469B,

postitati 14.12.05 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: RX
niipalju võin öelda et keskkonsooli ja kliimat ei ole vaja yldse puudutada....tuleb vaid ära võtta see suur kopsik.....3.5 h tööd ja asi korras

kuidas sa el.radika otsad kaane alt lahti said?



mul ei olegi el. radikat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ok2004
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.05
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a6;100 avant(Rekordil 227)

postitati 16.12.05 19:41 Tsiteeri


siin lugetes tuleb hirm nahka, et see nii tavaline viga.oskab keegi õelda kaua umbes radikas vastu peab ültse???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]