Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
postitati 13.10.05 16:47
Üks variantidest peaks olema seda pumpa remontida. Nii kallis see pump nüüd ka olla ei saa vist. Kui ma väga õieti nägin siis Karlas oli see letis
u.10k.
kaiz
huviline
Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S-type 2.0 TDI
postitati 14.10.05 09:37
Mul hakkas kunagi ka Ford Galaxyl ketaslõikuri häält tegema. Sai uus pandud, aga peale ajuvea otsimist sai prooviks vana tagasi ja nii jäigi. Oli
vahepeal kehv küte olnud
Sharan/Galaxy/Alhambra uus pump on siiani alles.
Lendur
huviline
Registreerunud 30.10.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 quattro
postitati 04.12.05 15:55
mootor lainetab. Siis kui põõret annad siis pole midagi tunda, just siis kui vähese põõrdega sõidad ja tühikäigul.
I die before I fly!
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
postitati 05.12.05 07:52
pumba kaan on kulunud, käi oisu meeste juures ära !
Uurin kuis jaksan :-P!
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
Aga teema algataja võiks vähe selgemalt kirjutada, mis mureks on.... ja uus pump maksab Aaves kuskil 2600.- samamoodi ka Forsis. Aga renoveerimine on
palju odavam ja see on sama hea, kui osta uus pump.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]