Audi a6 c5 2.5 tdi 132kw ake 2000 automaat (esivedu)
Tsitaat: | Algselt postitas: erxxd
Teema siis selline et viimati läks siin käima -17 päeval, korraks läks käima ja suri kohe ära ning enam isegi ei luba, mootor käib ringi ainult.
Läbi paistvas vollas kapoti all mulle ei näe, pumba rihm ilusti peal ja pingul.
Kütte filtri pealevoolu vollast midagi ei tule süütega või starterit andes, paagi pump töötab (andsin otse voolu peale) küll aga pumba juhtmetele
voolu ei tule süütega, ei tea kas nii peabki olema et annab äkki ainult starterit andes voolu sinna või on mingi relee läbi äkki. Pole jöudnud seda
kontrollida veel, kaitse oli korras.
guugeldades sain justkui aru et see paagi pump vist seal lööb kütet ringi ainult või mingi kopsikusse kust siis kõrgsurve pump peaks ise imema (
tundub müstiline et ta paagist kapoti alla jõuab imeda ise ilma mingi etteande pumbata aga okei).
Igatahes pole jõudnud veel releed üle vaadata. Kas oskate veel midagi niimoodi puusa pealt soovitada või mida vaadata?
mul endal vcds lite tarkvara ka ja see nagu näitas ainult mingi vaakum mootoripadja viga ja ei midagi muud.
Hetkel korralikumale vag diagnostikale ligipääsu pole aga ma ise kahtlustan ikkagi seda et see paagipump voolu ei saa. Tean küll et need hitlerid oma
kõrgsurve pumba pärast on tuntud aga tahaks nagu kõik muud asjad enne üle käia kui sinna lähen haha.
ei tea kas see mingit tähtsust küll omab aga mõni nädal enne lõpetas võtme pult ka uste lukustamise ja avamise. ma arvan et patarei läbi lihtsalt
mitte mingi võtme õpetamise teema vms. Võtme auto sümbol kustub ka süütega ära niiet mingi immo asja ka nagu ei kahtlustaks.
Ei tea kas need sümptomid üldse on kohased immo teemale.
tänud ette juba kõikide vastuste eest. |
Teema siis selline, et viimati läks siin käima -17 päeval, korraks läks käima ja suri kohe ära ning enam isegi ei luba, mootor käib ringi ainult.
Läbi paistvas vollas kapoti all mulle ei näe, pumba rihm ilusti peal ja pingul.
Kütte filtri pealevoolu vollast midagi ei tule süütega või starterit andes, paagi pump töötab (andsin otse voolu peale) küll aga pumba juhtmetele
voolu ei tule süütega, ei tea kas nii peabki olema, et annab äkki ainult starterit andes voolu sinna või on mingi relee läbi äkki. Pole jöudnud seda
kontrollida veel, kaitse oli korras.
Guugeldades sain justkui aru, et see paagi pump vist seal lööb kütet ringi ainult või mingi kopsikusse, kust siis kõrgsurve pump peaks ise imema
(tundub müstiline, et ta paagist kapoti alla jõuab imeda ise, ilma mingi etteande pumbata, aga okei).
Igatahes pole jõudnud veel releed üle vaadata. Kas oskate veel midagi niimoodi puusa pealt soovitada või mida vaadata?
Mul endal vcds lite tarkvara ka ja see nagu näitas ainult mingi vaakum mootoripadja viga ja ei midagi muud.
Hetkel korralikumale vag diagnostikale ligipääsu pole, aga ma ise kahtlustan ikkagi seda, et see paagipump voolu ei saa. Tean küll et need hitlerid
oma kõrgsurve pumba pärast on tuntud, aga tahaks nagu kõik muud asjad enne üle käia, kui sinna lähen haha.
Ei tea, kas see mingit tähtsust küll omab, aga mõni nädal enne lõpetas võtme pult ka uste lukustamise ja avamise. Ma arvan, et patarei läbi lihtsalt
mitte mingi võtme õpetamise teema vms. Võtme auto sümbol kustub ka süütega ära niiet mingi immo asja ka nagu ei kahtlustaks.
Ei tea, kas need sümptomid üldse on kohased immo teemale.
Tänud ette juba kõikide vastuste eest.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|