hargo554
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 08.01.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.24 15:33
|
|
|
a6 c6 signalisatsioon
Tsitaat: |
Tere.
oskab keegi nõua anda miks signalisatsioon karjuma hakkab? eriti aktuaalne teema kui temperatuurid miinusesse lähevad.
äkki oskab keegi juhendada kuidas otsida vcds-iga põhjustajat või kuidas üleüldse signa maha võtta? piisab kui uksed lukku ja lahti puldist käivad.
kas signa tehase oma v aftermarket paigaldus ma ei oska öelda. kuuldavasti ukselukkudes mikrolülitid mis külmuvad. oli üks ukselukk mis jebis. sai see
vahetatud aga signa see ei mõjutanud. karjub ikka,
tänud ette kes kaasa oskavad rääkida ja mure lahendada aitavad! |
Tere.
Oskab keegi nõua anda, miks signalisatsioon karjuma hakkab? Eriti aktuaalne teema, kui temperatuurid miinusesse lähevad.
Äkki oskab keegi juhendada, kuidas otsida vcds-iga põhjustajat või kuidas üleüldse signa maha võtta? Piisab, kui uksed lukku ja lahti puldist käivad.
Kas signa tehase oma või aftermarket paigaldus, ma ei oska öelda. Kuuldavasti ukselukkudes mikrolülitid, mis külmuvad. Oli üks ukselukk, mis jebis.
Sai see vahetatud, aga signa see ei mõjutanud. Karjub ikka.
Tänud ette, kes kaasa oskavad rääkida ja mure lahendada aitavad!
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 08.01.24 16:15
|
|
|
Tehke juhiuks lahti, vaadake kas punase helkuri/väljumisvalguse juures on kaks musta nuppu. Kui jah, siis on tehase signa. Nende abil saate järgmiseks
valvesse panekuks mahu- ja kaldeandurid eraldi välja lülitada. Ehk aitab tõele lähemale jõuda. Muus osas saab diagnostikakaabliga vaadata mis asi
häiresse on ajanud.
|
|
|
hargo554
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 08.01.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.24 14:42
|
|
|
Tsitaat: |
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tehke juhiuks lahti, vaadake kas punase helkuri/väljumisvalguse juures on kaks musta nuppu. Kui jah, siis on tehase signa. Nende abil saate järgmiseks
valvesse panekuks mahu- ja kaldeandurid eraldi välja lülitada. Ehk aitab tõele lähemale jõuda. Muus osas saab diagnostikakaabliga vaadata mis asi
häiresse on ajanud. |
Neid nuppe seal ei ole. järelikult siis ei ole tehase signa. |
Neid nuppe seal ei ole. Järelikult siis ei ole tehase signa.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 11.01.24 13:13
|
|
|
Kui nuppe pole, pole tehase signa. Ehk lihtsalt puldist kesklukk on autol. Ja see on pandud aftermarket signa juhtima originaal puldiga. Aftermarket
asjade kohta ei näe kaabliga mitte midagi.
Kui mingi lukk jamab, selle infot on kaabliga näha. Vähemalt saab teada, mis uksega tegu võib olla.
Kas autol mahuandurid on? A-piilari üleval või all nurkades? Enamasti ajab signa lõugama kas mahuandur või saab kuskilt ukse lukult vale info. Veel on
variant et on paigaldatud ka kapotile täiendav andur mis niiskuse/külmaga vahelduva eduga töötab.
Ma täpselt sama asja otsas olin just- võtsin teist marki asendusmasinaid ligi. Ühel jamasin samuti signaga. Aftermarket käkk. Ainult lõugas (juhiukse
lukult tulev info ajas ta undama, vahepeal ulus ka sõidu ajal).
Lõpuks lõikasin pasuna üldse vahelt ära, sest süsteemil muid ärandamisvastaseid vahendeid polnud (ala mootori seiskamine, ohutuledega vilgutamine
jne). Ei viitsinud oma aega sellise mõttetu jura peale raisata rohkem.
|
|
|
hargo554
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 08.01.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.24 20:21
|
|
|
Tsitaat: |
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Kui nuppe pole, pole tehase signa. Ehk lihtsalt puldist kesklukk on autol. Ja see on pandud aftermarket signa juhtima originaal puldiga. Aftermarket
asjade kohta ei näe kaabliga mitte midagi.
Kui mingi lukk jamab, selle infot on kaabliga näha. Vähemalt saab teada, mis uksega tegu võib olla.
Kas autol mahuandurid on? A-piilari üleval või all nurkades? Enamasti ajab signa lõugama kas mahuandur või saab kuskilt ukse lukult vale info. Veel on
variant et on paigaldatud ka kapotile täiendav andur mis niiskuse/külmaga vahelduva eduga töötab.
Ma täpselt sama asja otsas olin just- võtsin teist marki asendusmasinaid ligi. Ühel jamasin samuti signaga. Aftermarket käkk. Ainult lõugas (juhiukse
lukult tulev info ajas ta undama, vahepeal ulus ka sõidu ajal).
Lõpuks lõikasin pasuna üldse vahelt ära, sest süsteemil muid ärandamisvastaseid vahendeid polnud (ala mootori seiskamine, ohutuledega vilgutamine
jne). Ei viitsinud oma aega sellise mõttetu jura peale raisata rohkem. |
Käisin just arvutiga kallal kuna karjus. tehase signa see kindlasti pole seda ütleb ka arvuti. samas vaatasin et ukselukud näitavad nii nagu asjad
on.
kui pasun vahelt ära lõigata siis ikka jama kui tuled asjad vilguvad koguaeg. lõppudelõpuks hakkab akule see jama kui auto ei lähe nn unne ja koguaeg
tahab karjuda. |
Käisin just arvutiga kallal kuna karjus. Tehase signa see kindlasti pole, seda ütleb ka arvuti. Samas vaatasin, et ukselukud näitavad nii nagu asjad
on.
Kui pasun vahelt ära lõigata, siis ikka jama, kui tuled asjad vilguvad koguaeg. Lõppudelõpuks hakkab akule see jama, kui auto ei lähe nn unne ja
koguaeg tahab karjuda.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.01.24 03:28
|
|
|
Aga milles probleem? Lased selle kräpi eemaldada ja kõik hästi. Varsti jätab su kuhugi parklasse treilat ootama. Keegi ei soovi sellist varastada.
Kõike ei peagi ju ise tegema.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 12.01.24 06:51
|
|
|
Avandi puhul võib kuudi küljeklaasis niit vigane olla eeldusel, et C6 on B7ga sarnane.
|
|
|
|
hargo554
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 08.01.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.24 13:26
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
hargo554
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 08.01.24
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.24 13:31
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|