Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Antenniava tegemine ja töötlemine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1767)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 19.08.05 05:38 Tsiteeri
Antenniava tegemine ja töötlemine



Kuna klaasiantenni tundlikkusest jääb maanteedel sõites väheseks, on plaan katuse tagumisse serva paigaldada tavaline vardaga antenn. Mingi Golf GTI style või kuidas seda nimetatigi... Kuidas oleks kõige etem seda ava puurida/lõigata ja millega pärast ava serv töödelda, et kevadeks sealt ümbrusest värv juba mullitama ei hakkaks?

Laepolster tuleb niikuinii seoses keemilise puhastusega maha võtta (abx ka see teema) ja siis tahaks ühtlasi ka antenni ära paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.08.05 06:25 Tsiteeri


K6ige ohutum oleks teha vast sellise t6mbe tyypi augurauaga (sellist kasutavad näiteks torujyrid rst kraanikausile augu tegemiseks), sellele tuleb eelnevalt puurida väiksem ava 6-10mm.
Tavalise puuriga nii 6hukese materjali sisse puurides peab olema puur ideaalselt teritatud, vastasel juhul saad "peata venelase" e. viisnurkse augu :P
Korrosiooni vasta aitab ikka k6ige paremini värv.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.08.05 07:16 Tsiteeri


Võibolla oleks kasulik mingit kvaliteetset hermeetikut kogu selle ava piirkonnas kasutada. Kui vesi ja niiskus vahele ei pääse siis pole ka roostet või värvi kobrutamist karta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 19.08.05 08:09 Tsiteeri


Kui puurimiseks läheb, siis tuleks seda teha ettevaatlikult nii, et plekk augu ümbert võimalikult vähe kuumeneks. Muidu lööb vist värvi lahti ka kõrvalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 19.08.05 14:09 Tsiteeri


Mina ei teeks seda mitte mingil tingimusel. Mõtle, sa tahad galvaniseeritud keret lõigata, tahad kahjustada pinda, mis muidu oleks 100% probleemivaba igavesti!?
Minu autole on keegi kunagi katusesse augu lõiganud... ütleme nii, et VÄGA tahaks seda sealt ära kaotada!

Usun, et kuidagi on võimalik seda tööd ka korralikult teha ja roostehirm ehk nii meeletult suur polegi, aga ... mina seda ikkagi ei teeks.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serk
huviline



Registreerunud 24.04.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 2.3

postitati 19.08.05 14:45 Tsiteeri


sai paar nädalat tagasi tegeletud selle asjaga. Pole seal hullu midagi, märgid koha ära ja puuri auk. Kõige hullem oli selle mutri paika panemine millega ta kinni keeratakse, kuna ei viitsinud polstrit ära võtta aga sul pole sellega probleeme kui polstri nagu nii maha võtad. Nendel antennidel on kuskil 10-ne auk. Augu servad tegin krunt värviga kokku. Antennil on tihend päris suur nii et ei tohiks midagi juhtuda. Võid ju natu hermeetikut alla panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]