Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D4 õhkvedrustuse probleem (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1627)
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 12.02.21 10:40 Tsiteeri
A8 D4 õhkvedrustuse probleem



Tere,

Kas keegi saaks nõu anda?
Ööga vajub esimene vasak koopasse, aga kui hommiku käima panen lööb kohe ülesse ja jääb püsima päevaks.
Üks õhuleke sai ees padjal ka korda tehtud. Tundub, et kuskil on veel õhuleke.

Leidisn mõned vead, üks viga jäis püsima.

36873 - Valve for Damping Adjustment Rear Left
C1042 11(008) - Short to Ground

36891 - Valve For Damping Adjustment Rear Left
C1042 13(009) - Open Circuit (See jäi püsima, ei lasknud kustutada)

vasak tagumine padi sai nädal aega tagasi ära vahetatud.

403200 - Function Shut - Off Active
C10C8 00(008)--

Autoks nagu ikka A8 D4 4.2 diisel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.02.21 11:44 Tsiteeri


Õhuleke tõenäoliselt on, aga veakoodid selle asukohale ei viita.

Kaks esimest on seotud tagumise vasaku amordiga. Nendest teise põhjuseks siis lahtijäänud pistik, ära venitatud või katkiläinud juhe, halvemal juhul amordi sees paikneva klapi (mis pole seotud õhkpadjaga!) viga.

Kolmas viga võib olla seotud õhkvedru süsteemi väljalülitamisega kas siis menüüst rattavahetuseks või automaatselt kui auto rattad-maast-lahti olukorrast ise aru saab.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.21 12:07 Tsiteeri


Kui vasak tagumine padi vahetatud, siis vea järgi kahtlustaks kehvasti pandud pistikut.

Esimene nurk jääb üles peale õhulekke parandamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 12.02.21 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kui vasak tagumine padi vahetatud, siis vea järgi kahtlustaks kehvasti pandud pistikut.

Esimene nurk jääb üles peale õhulekke parandamist?


Ei jäänud ülesse vajub ikka alla, uuesti viima kuhugi, et näha kus leke.
Saan ise ka neid pistikuid kontrollida ilma, et peaks võtma padja maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 12.02.21 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaitams
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kui vasak tagumine padi vahetatud, siis vea järgi kahtlustaks kehvasti pandud pistikut.

Esimene nurk jääb üles peale õhulekke parandamist?


Ei jäänud ülesse vajub ikka alla, uuesti viima kuhugi, et näha kus leke.
Saan ise ka neid pistikuid kontrollida ilma, et peaks võtma padja maha?


Ja mingusgune kriuksumine on tulnud sealt tagant, kus padi vahetati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.21 13:23 Tsiteeri


Vii tagasi sinna kus padi vahetati(kus tehti üldse?) . Amordi pistik ja õhutoru on välimisel küljel, ratta eest ära võtad siis ilusti näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.02.21 05:33 Tsiteeri


Pistikute taha kummiluti sisse peab vaatama, kus vaatab vastu väga kole pilt tavaliselt. Pistikuid on eraldi saada, samuti Audi esindus pakub terveid juhtmesarju koos kõigi pistikutega (kiirus, klots, amort, kõrgusnivoo). Hind 95€ vasak tagumine. Tihti on seal liinis omaloomingut tehtud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 13.02.21 10:11 Tsiteeri


Oskab keegi soovitada tartus mõnda head kohta, kes seda tööd teeks? Vaataks üle juhtmed+esimese padja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 13.02.21 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaitams
Oskab keegi soovitada tartus mõnda head kohta, kes seda tööd teeks? Vaataks üle juhtmed+esimese padja.


kui hea remondimees võib ka natukene kaugemalt soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.21 20:24 Tsiteeri


Kes sul seda amorti üldse vahetas? Ise vahetasid või miks tema juurde veaga tagasi ei vii?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 14.02.21 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kes sul seda amorti üldse vahetas? Ise vahetasid või miks tema juurde veaga tagasi ei vii?


Viin tagasi sinna, lubas asja üle vaadata.
Aga huvitav on see, et lukustasin ööseks padjad, mis tehakse kui autot tõstetakse ülesse.(nimi ei tule meelde :D)
Ööga esimene vasakpool nii palju alla ei vajunud, natukene ainult...Muidu oli hommikuti koopas suhteliselt, aga täna oli täiessti rahuldavas seisus.

Kas võib olla, siis viga muja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.1% - SQL: 73.9%]