Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 b8 aku anomaalia (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1786)
Veiks20
huviline



Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.21 15:11 Tsiteeri
a4 b8 aku anomaalia



Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.21 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Lõhnab selle järgi:
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183276


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.01.21 16:37 Tsiteeri


Pingelang 1 volt jämeda ristlõikega 1 meetrise kaabli peale on tõesti lliast.
Sellisel juhul peaks ka käega tunda olema, missugune (pressitud) ühenduskoht kuumaks läheb ja järelikult korralikult elektrit ei juhi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.01.21 04:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha. Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Veiks20
huviline



Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.21 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha. Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester.


Vana akuga läks peale paari päeva vaevaliselt käima (2 aastat vana aku). Uuega hetkel seda probleemi pole olnud.
No ma ei tea mis moodi ma akut ilma klemmide maha võtmiseta vahetama peaks. Aku vahetasin lisatoitega kapoti alt (Akulaadial selline funktsioon olemas). Mõlemad akud kodeeritud. Generaator on kevadel vahetatud.

Vanale akule tehti koormustest ja see oli korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Veiks20
huviline



Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.21 16:23 Tsiteeri


Leidsin siit huvitavat lugemist

https://www.drive2.ru/l/562416141599768825/

Starteri kaabli seisukorda ilma poolt autot lahti lõhkumata ka näha võimalik on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.01.21 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Leidsin siit huvitavat lugemist

https://www.drive2.ru/l/562416141599768825/

Starteri kaablit niisama kah näha saab või peab selle nägemiseks pool autot lahti kakkuma.


Ei lugenud seda kuskilt välja paraku, tore, kui kõik õigesti. Tavaliselt pole. Seda kaablit lingiti ju ülevalpool ka koos klubilise selgitusega.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]