Veiks20
huviline
Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.21 15:11
|
|
|
a4 b8 aku anomaalia
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?
Tühikäigul mõõtes
Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.21 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?
Tühikäigul mõõtes
Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V |
Lõhnab selle järgi:
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183276
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.01.21 16:37
|
|
|
Pingelang 1 volt jämeda ristlõikega 1 meetrise kaabli peale on tõesti lliast.
Sellisel juhul peaks ka käega tunda olema, missugune (pressitud) ühenduskoht kuumaks läheb ja järelikult korralikult elektrit ei juhi.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.01.21 04:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?
Tühikäigul mõõtes
Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V |
Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha.
Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See
pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma
muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Veiks20
huviline
Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.21 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?
Tühikäigul mõõtes
Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V |
Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha.
Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See
pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma
muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester. |
Vana akuga läks peale paari päeva vaevaliselt käima (2 aastat vana aku). Uuega hetkel seda probleemi pole olnud.
No ma ei tea mis moodi ma akut ilma klemmide maha võtmiseta vahetama peaks. Aku vahetasin lisatoitega kapoti alt (Akulaadial selline funktsioon
olemas). Mõlemad akud kodeeritud. Generaator on kevadel vahetatud.
Vanale akule tehti koormustest ja see oli korras.
|
|
|
Veiks20
huviline
Registreerunud 21.05.18
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.01.21 17:06
|
|
|
Ei lugenud seda kuskilt välja paraku, tore, kui kõik õigesti. Tavaliselt pole. Seda kaablit lingiti ju ülevalpool ka koos klubilise selgitusega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|