Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 Long 4.2 V8 258kW 2011 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 5590)
kapaaa
huviline



Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.20 10:52 Tsiteeri
Audi A8 Long 4.2 V8 258kW 2011



Keegi oskab selle auto kohta midagi ütelda?
Kas tasub osta? Head/vead

https://www.auto24.ee/used/3430618


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.12.20 11:41 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: Postitus kustutatud kuna kasutaja ei oska sõnavara valida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kapaaa
huviline



Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.20 12:56 Tsiteeri


No rooli saab alati välja vahetada, aga äkki keegi oskab veel selle mootori ja muude asjade kohta infot anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.12.20 13:17 Tsiteeri


Kontrollid kõik vajaliku üle, mõni D4 on väga halva juhitavusega olnud kusjuures vedrustuse süül. Olen "veits" sõitnud erinevatega. Umbes viimased kuus 4,2 D4 A8-t mida uurinud olen, on kõik keritud olnud. Arvutile räägib see auto väga palju ja seal on asju... korda kaks. Roole on saada, bag-e mitte eriti. Päris iga ümmargune bag ei sobi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kapaaa
huviline



Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.20 14:10 Tsiteeri


Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kapaaa
huviline



Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.20 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Kuidas sellel mootoril ketiga lood on? Kas sellise läbisõiduga peaks juba keti vahetusele mõtlema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.12.20 17:19 Tsiteeri


9 aastat vana Audi lipulaev ei peaks küll see masin olema, mida peaks üleni värvima.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.12.20 17:49 Tsiteeri


Lisan siia, et selle konktreetse mudeli puhul minetab reahoidmise abisüsteem enamuse oma funktsionaalsusest kui rool kolme kodaraga variandi vastu vahetada.

Aga see pole eriline kaotus, kuna süsteemil on isegi originaalis ainult hoiatusvõimekus.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 13.12.20 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Kuidas sellel mootoril ketiga lood on? Kas sellise läbisõiduga peaks juba keti vahetusele mõtlema?

Audidel õnneks hakkab kett kõrisema külmalt, kui ei kõrise siis mina ei mõtleks vahetusele


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 15.12.20 00:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Roole on saada, bag-e mitte eriti. Päris iga ümmargune bag ei sobi.

Oled kindel? Mitmendat nädalat otsin Eesti pinnalt kolme kodaraga rooli koos bagiga (ka ilma bagita raske leitav). Või otsin ma lihtsalt sitasti?
Igatahes, kui kellelgi silma jäänud siis oleksin info eest tänulik! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.12.20 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.

Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 15.12.20 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.

Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.

Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt :D
Ma soovitaks küll osta, neid hirmujutte on muidugi kõik foorumid täis. Googelda või tee teema ükskõik mis autost ja vastus on üks - ei soovita :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.12.20 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?


Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.

Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.


Siinkohal olen prj-ga 100% nõus, päriselus just nii ongi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 15.12.20 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ma soovitaks küll osta, neid hirmujutte on muidugi kõik foorumid täis. Googelda või tee teema ükskõik mis autost ja vastus on üks - ei soovita :D

Üldine suhtumine paistabki olevat: "Poh, ostan ära. Poh, küll saab."
Kui aga "poh, enam ei saa", siis tullaksegi kuhugi Internetti nutma, et "küll on kehvad autod, üldse ei püsi koos ja raha kulub nii palju". Neid postitusi ei pea siitki väga kaua otsima.

"Osta ära ja siis näed" on üliloll "nõuanne" (kui seda üldse nii nimetada saab) inimesele, kes on ehk rohkem igapäevasest sõitmisest, kui auto peensusteni tundmisest huvitatud. Eelkõnelejate soovitustes pole vist eriti mõtet kahelda. Minu meelest üsna mõistlik ja selge soovitus: "Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga."
See jagamine ei pea ju olema iga seibi ja mutri päritolu ning varuosakoodide peast teadmine, vaid piisab võimalike finantsriskide mahu hoomamisest.

"Kalevipoja mentaliteedi" suvaline näide - tekkis huvi sport-ATV osta (Eesti klikis arvatakse tüübinimetuseks "quad" olevat). Uurisin siis ühest ATV'de teemalisest FB grupist, et mis need erinevate sõlmede ekspluatatsioonikulud võiks olla (nt. üldine "kui tihti on vaja mootorit lahti võtta hoolduseks ja mis maksab") ja vastuseks sain: "Osta ära, siis näed."

Õnneks siin foorumis on sügavamate teadmistega inimesi, kes on nõus kulutama enda aega teadmiste korduvalt uuesti jagamisele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 16.12.20 12:42 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: Postitus kustutatud kuna kasutaja ei oska sõnavara valida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GerhaldK
huviline



Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.20 02:43 Tsiteeri


Kas plaanid pikemat aega sellega sõita või soovid proovida mingiaja A8 omada ja varsti järgmist autot osta?

Endale pikemaks ajaks jättes ei huvita võimalik müügi hind ja julgeks osta küll. LS 300k pole hullu midagi. Väidetavalt täieliku esinduse ajalooga auto, pidevalt käest kätte liikunud ei tundu olevat (omaniku vahetused). Endale ostes kindasti parem variant, kui 199k spidomeetri näit, just välisaalt toodud, hooldusraamat puudu ja esindusel infot pole auto kohta. Enamik A8 on välismaalt toodud, kus eelnev ajalugu on teadmata (üv registreeritud ls) ja esinduse ajalugu pole.

Juhul, kui pikaks ajaks autot ei soovi, siis tuleb hinna langus suurem ülalpidamise kuludest.
Täna LS 309k. Varsti 350k spidomeetril ja kui teiste A8 LS müstilisel kombel ikka selleks ajaks ei taha jõuda üle 300k (täna auto24 müügis olevatel ei ole ühelgi jõudnud), siis ilmselt on hind on sarnane turu odavama autoga.

Ise olen omanud 3.0d ja 4.2d A8. Suuri kulusid minul ei tekkinud.
4.2d on hea mootor ja kestab. Ilmselt mootoriketi vahetus võib teemaks olla kunagi. Muud väga ei kardaks. Käigukastid on A8 puhul kõik tiptronic kastid (mitte stronic, millest räägitakse hirmujutte).

Tsitaat:
Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?

Pädevat Audidega kursis olevat meest on vaja. Muidu saad ilmselt 4 lehte veakoode aga mitte oodatud, miks need seal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.12.20 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt :D

Ma arvan, et kindlasti on parem sõita.
Selle pärast, et "kaabliga" ostetud A8 on pärast enamus aega töökojas ja noh, A3-ga on ikka parem sõita kui Bolt-ga või bussiga. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GerhaldK
huviline



Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.21 02:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt :D

Ma arvan, et kindlasti on parem sõita.
Selle pärast, et "kaabliga" ostetud A8 on pärast enamus aega töökojas ja noh, A3-ga on ikka parem sõita kui Bolt-ga või bussiga. :D

Küsin ehk rumala küsimuse aga foorumit lugedes on jäänud mulje, et nt 3.0 diisel Audi reaalsed suuremad murekohad on kett ja Stronic kast (A8 puhul lageb see ära). Kas ostueelne kontroll annab nende olukorrast ka aimu?
Ise olen ostnud 2 A8 ilma kontrollis käimata. Ei kõla just mõistlikult aga on õnneks läinud.
Müües A8 käisime ostja kulul revalis ja tehti põhjalik kontroll (2 valikust valis ostja pikema ja põhjalikuma).

Väga põhjalikult oli raportis kõik salongi detailid ja nende toimine kirjas, ilmselt kõik sildades leiduvad detailid olid raportisse välja toodud ja antud hinnang (korras või mitte) ja lisaks igasugu täked, akna tõstukid, ukse lukud, tuled, tagavararatta olemasolu, vargusevastaste poltide olemasolu, klaasipuhastid, sigarisüütaja jne.

Lisaks kontrolliti vedelike tasemeid, mootori müra, mootori vibratsiooni, aku test, lekkeid.

Kahjuks aga ei ühtegi sõna pihustite, mootoriketti, käigukasti, turbo kohta. Kas neid üldse kontrollitakase ostueelsel? Kas arvuti annaks vea nende probleemide korral ja meistern oleks sealt vihje saanud nende detailide kontrollimise vajadusest, tuleb neid füüsiliselt konrtrollida või kas neid üldse on võimalik kontrollida (mõistliku vaevaga)?

Tehnilise poole pealt ei ole ma ise kõige pädevam ja küsin, et arusaada palju on ootusi mõistlik panna kontrollile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 10.01.21 20:51 Tsiteeri


Ei saa jah neid kontrollida isegi esindus, keti müra võibolla kävitusel aga muud mitte, kui veakoode pole siis OK, turbo ei leki ja pihustid jms.

Sessuhtes et isegi esinduses ei tööta ennustajad ja vabalt võib homme midagi pekki minna isegi kui preagu töötab kast ilusti


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.01.21 00:36 Tsiteeri


3.0 TDI-l lisaks õlilekked. Need näeb ilusti ära aga kõrvaldamine suht vaevarikas.

Nagu ma ennist mainisin. Kui autodest midagi jagad juba, siis ei ole mingi probleem osta ja sõita ka vanem suurem Saksa auto.
Aga kui ei jaga, siis on see küll lollus kuubis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.01.21 06:07 Tsiteeri


Väga oluline on välja selgitada, kas auto on ostuhetkel normaalses korras või on ta kohe kallist remonti vajav, kuid see ei kajastu hinnas ja üritatakse järgmisele kraesse tõmmata. Tihti saavad inimesed hinda palju paremaks, kui auto ikkagi huvitab ja lepitakse avastatud puudustega. Kerimine on ka väga populaarseks saanud C7-D4 segmendis. Tegelikult saab auto olukorrast ikka päris hea pildi, kui kasutada pead, lampi, proovisõidul testida vajalikke asju ja muidugi arvutit. Tavaliselt inimesed imestavad, mida kõike on võimalik sellega teada saada. Eks see muidugi veits sõltub, mõni ütleb, et mitte midagi ei saanud aru, ütle kas osta või mitte. Kui raha varuks pole ja ise midagi ei jaga, siis pigem mitte. Mõni isegi teab, mis on hektopaskal. Keskenduda tuleks olulisele, mingid kriimud kuskil või muu tühi-tähi ei maksa midagi võrreldes päris muredega.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 11.01.21 11:15 Tsiteeri


Ostsin endale hiljuti D4 kerega A8. Otsisin sobivat (varustus, seisukord, ajalugu) üle poole aasta ning kui aus olla, siis olin juba käega löömas. Läbisõidu kerimist oli tõepoolest ülipalju. Lõpuks lihtsalt joppas kui aus olla. Ls ca 90k, toodud Eestisse aasta vanusena, Revali ajalugu ning mõned asjad juba tehtud ka (vahekarteri leke, EGR tihendid jms). Kontrolli lasin teha juba põhimõtte pärast.

Kui seisukorra ja läbisõidu probleemid välja jätta, siis teine probleem oli leida asjaliku varustusega isendit, valikus olid kas täisplangud või siis mitmed minu jaoks olulised asjad puudu (Matrix tuled, adaptiivne püsikiirus, B&O heli jne).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.21 12:23 Tsiteeri


Ilmselt saab keeruline olema müüa enda oma (link teemale vasakul nime all) - vajadused pisut muutunud ajas. Kahjuks küll siinsele huvilisele ka pole sobiv (Bose, pre-fl full led, 3.0).

Sirvisin huvi pärast, et mis turul praegu on; enamus on poolplangud ja täpselt sellise läbisõiduga, et tõenäoliselt olulised tööd tegemata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]