kapaaa
huviline
Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.12.20 11:41
|
|
|
Märkus moderaatorilt: Postitus kustutatud kuna kasutaja ei oska sõnavara valida.
|
|
|
kapaaa
huviline
Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.20 12:56
|
|
|
No rooli saab alati välja vahetada, aga äkki keegi oskab veel selle mootori ja muude asjade kohta infot anda?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.12.20 13:17
|
|
|
Kontrollid kõik vajaliku üle, mõni D4 on väga halva juhitavusega olnud kusjuures vedrustuse süül. Olen "veits" sõitnud erinevatega. Umbes viimased
kuus 4,2 D4 A8-t mida uurinud olen, on kõik keritud olnud. Arvutile räägib see auto väga palju ja seal on asju... korda kaks. Roole on saada, bag-e
mitte eriti. Päris iga ümmargune bag ei sobi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kapaaa
huviline
Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.20 14:10
|
|
|
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära?
|
|
|
kapaaa
huviline
Registreerunud 25.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.20 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Kuidas sellel mootoril ketiga lood on? Kas sellise läbisõiduga peaks juba keti vahetusele mõtlema?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.12.20 17:19
|
|
|
9 aastat vana Audi lipulaev ei peaks küll see masin olema, mida peaks üleni värvima.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.12.20 17:49
|
|
|
Lisan siia, et selle konktreetse mudeli puhul minetab reahoidmise abisüsteem enamuse oma funktsionaalsusest kui rool kolme kodaraga variandi vastu
vahetada.
Aga see pole eriline kaotus, kuna süsteemil on isegi originaalis ainult hoiatusvõimekus.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.12.20 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Kuidas sellel mootoril ketiga lood on? Kas sellise läbisõiduga peaks juba keti vahetusele mõtlema? |
Audidel õnneks hakkab kett kõrisema külmalt, kui ei kõrise siis mina ei mõtleks vahetusele
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 15.12.20 00:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Roole on saada, bag-e mitte eriti. Päris iga ümmargune bag ei sobi. |
Oled kindel? Mitmendat nädalat otsin Eesti pinnalt kolme kodaraga rooli koos bagiga (ka ilma bagita raske leitav). Või otsin ma lihtsalt sitasti?
Igatahes, kui kellelgi silma jäänud siis oleksin info eest tänulik!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.12.20 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.
Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 15.12.20 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.
Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.
|
Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt
Ma soovitaks küll osta, neid hirmujutte on muidugi kõik foorumid täis. Googelda või tee teema ükskõik mis autost ja vastus on üks - ei soovita
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.12.20 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Sellise küsimuse peale oskan sulle vaid soovitada, et palun ära osta seda autot.
Ära üldse osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga.
Kui endal pole asjadest aimu, siis sa maksad täiesti lolliks ennast, eriti, kui remondiga valede inimeste otsa satud.
Soovitan pidada natukene tagasihoidlikumat aga oluliselt värskemat autot. Sellega on parem/tihedam sõita ka ning jääb raha alles.
|
Siinkohal olen prj-ga 100% nõus, päriselus just nii ongi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 15.12.20 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Ma soovitaks küll osta, neid hirmujutte on muidugi kõik foorumid täis. Googelda või tee teema ükskõik mis autost ja vastus on üks - ei soovita |
Üldine suhtumine paistabki olevat: "Poh, ostan ära. Poh, küll saab."
Kui aga "poh, enam ei saa", siis tullaksegi kuhugi Internetti nutma, et "küll on kehvad autod, üldse ei püsi koos ja raha kulub nii palju". Neid
postitusi ei pea siitki väga kaua otsima.
"Osta ära ja siis näed" on üliloll "nõuanne" (kui seda üldse nii nimetada saab) inimesele, kes on ehk rohkem igapäevasest sõitmisest, kui auto
peensusteni tundmisest huvitatud. Eelkõnelejate soovitustes pole vist eriti mõtet kahelda. Minu meelest üsna mõistlik ja selge soovitus: "Ära üldse
osta mingit 10a vana 300 000+ läbisõiduga elektroonikat täis Saksa masinat, kui autodest midagi ei jaga."
See jagamine ei pea ju olema iga seibi ja mutri päritolu ning varuosakoodide peast teadmine, vaid piisab võimalike finantsriskide mahu hoomamisest.
"Kalevipoja mentaliteedi" suvaline näide - tekkis huvi sport-ATV osta (Eesti klikis arvatakse tüübinimetuseks "quad" olevat). Uurisin siis ühest
ATV'de teemalisest FB grupist, et mis need erinevate sõlmede ekspluatatsioonikulud võiks olla (nt. üldine "kui tihti on vaja mootorit lahti võtta
hoolduseks ja mis maksab") ja vastuseks sain: "Osta ära, siis näed."
Õnneks siin foorumis on sügavamate teadmistega inimesi, kes on nõus kulutama enda aega teadmiste korduvalt uuesti jagamisele.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 16.12.20 12:42
|
|
|
Märkus moderaatorilt: Postitus kustutatud kuna kasutaja ei oska sõnavara valida.
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.20 02:43
|
|
|
Kas plaanid pikemat aega sellega sõita või soovid proovida mingiaja A8 omada ja varsti järgmist autot osta?
Endale pikemaks ajaks jättes ei huvita võimalik müügi hind ja julgeks osta küll. LS 300k pole hullu midagi. Väidetavalt täieliku esinduse ajalooga
auto, pidevalt käest kätte liikunud ei tundu olevat (omaniku vahetused). Endale ostes kindasti parem variant, kui 199k spidomeetri näit, just
välisaalt toodud, hooldusraamat puudu ja esindusel infot pole auto kohta. Enamik A8 on välismaalt toodud, kus eelnev ajalugu on teadmata (üv
registreeritud ls) ja esinduse ajalugu pole.
Juhul, kui pikaks ajaks autot ei soovi, siis tuleb hinna langus suurem ülalpidamise kuludest.
Täna LS 309k. Varsti 350k spidomeetril ja kui teiste A8 LS müstilisel kombel ikka selleks ajaks ei taha jõuda üle 300k (täna auto24 müügis olevatel ei
ole ühelgi jõudnud), siis ilmselt on hind on sarnane turu odavama autoga.
Ise olen omanud 3.0d ja 4.2d A8. Suuri kulusid minul ei tekkinud.
4.2d on hea mootor ja kestab. Ilmselt mootoriketi vahetus võib teemaks olla kunagi. Muud väga ei kardaks. Käigukastid on A8 puhul kõik tiptronic
kastid (mitte stronic, millest räägitakse hirmujutte).
Tsitaat: | Algselt postitas: kapaaa
Ühesõnaga, kui arvuti taha panna, siis näeb sealt peaaegu kõik vead ja asjad ära? |
Pädevat Audidega kursis olevat meest on vaja. Muidu saad ilmselt 4 lehte veakoode aga mitte oodatud, miks need seal on.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.12.20 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt |
Ma arvan, et kindlasti on parem sõita.
Selle pärast, et "kaabliga" ostetud A8 on pärast enamus aega töökojas ja noh, A3-ga on ikka parem sõita kui Bolt-ga või bussiga.
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.21 02:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kas 2016a AUDI A3mega on parem sõita ? vaevalt |
Ma arvan, et kindlasti on parem sõita.
Selle pärast, et "kaabliga" ostetud A8 on pärast enamus aega töökojas ja noh, A3-ga on ikka parem sõita kui Bolt-ga või bussiga. |
Küsin ehk rumala küsimuse aga foorumit lugedes on jäänud mulje, et nt 3.0 diisel Audi reaalsed suuremad murekohad on kett ja Stronic kast (A8 puhul
lageb see ära). Kas ostueelne kontroll annab nende olukorrast ka aimu?
Ise olen ostnud 2 A8 ilma kontrollis käimata. Ei kõla just mõistlikult aga on õnneks läinud.
Müües A8 käisime ostja kulul revalis ja tehti põhjalik kontroll (2 valikust valis ostja pikema ja põhjalikuma).
Väga põhjalikult oli raportis kõik salongi detailid ja nende toimine kirjas, ilmselt kõik sildades leiduvad detailid olid raportisse välja toodud ja
antud hinnang (korras või mitte) ja lisaks igasugu täked, akna tõstukid, ukse lukud, tuled, tagavararatta olemasolu, vargusevastaste poltide
olemasolu, klaasipuhastid, sigarisüütaja jne.
Lisaks kontrolliti vedelike tasemeid, mootori müra, mootori vibratsiooni, aku test, lekkeid.
Kahjuks aga ei ühtegi sõna pihustite, mootoriketti, käigukasti, turbo kohta. Kas neid üldse kontrollitakase ostueelsel? Kas arvuti annaks vea nende
probleemide korral ja meistern oleks sealt vihje saanud nende detailide kontrollimise vajadusest, tuleb neid füüsiliselt konrtrollida või kas neid
üldse on võimalik kontrollida (mõistliku vaevaga)?
Tehnilise poole pealt ei ole ma ise kõige pädevam ja küsin, et arusaada palju on ootusi mõistlik panna kontrollile.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 10.01.21 20:51
|
|
|
Ei saa jah neid kontrollida isegi esindus, keti müra võibolla kävitusel aga muud mitte, kui veakoode pole siis OK, turbo ei leki ja pihustid jms.
Sessuhtes et isegi esinduses ei tööta ennustajad ja vabalt võib homme midagi pekki minna isegi kui preagu töötab kast ilusti
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.01.21 00:36
|
|
|
3.0 TDI-l lisaks õlilekked. Need näeb ilusti ära aga kõrvaldamine suht vaevarikas.
Nagu ma ennist mainisin. Kui autodest midagi jagad juba, siis ei ole mingi probleem osta ja sõita ka vanem suurem Saksa auto.
Aga kui ei jaga, siis on see küll lollus kuubis.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.01.21 06:07
|
|
|
Väga oluline on välja selgitada, kas auto on ostuhetkel normaalses korras või on ta kohe kallist remonti vajav, kuid see ei kajastu hinnas ja
üritatakse järgmisele kraesse tõmmata. Tihti saavad inimesed hinda palju paremaks, kui auto ikkagi huvitab ja lepitakse avastatud puudustega. Kerimine
on ka väga populaarseks saanud C7-D4 segmendis. Tegelikult saab auto olukorrast ikka päris hea pildi, kui kasutada pead, lampi, proovisõidul testida
vajalikke asju ja muidugi arvutit. Tavaliselt inimesed imestavad, mida kõike on võimalik sellega teada saada. Eks see muidugi veits sõltub, mõni
ütleb, et mitte midagi ei saanud aru, ütle kas osta või mitte. Kui raha varuks pole ja ise midagi ei jaga, siis pigem mitte. Mõni isegi teab, mis on
hektopaskal. Keskenduda tuleks olulisele, mingid kriimud kuskil või muu tühi-tähi ei maksa midagi võrreldes päris muredega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 11.01.21 11:15
|
|
|
Ostsin endale hiljuti D4 kerega A8. Otsisin sobivat (varustus, seisukord, ajalugu) üle poole aasta ning kui aus olla, siis olin juba käega löömas.
Läbisõidu kerimist oli tõepoolest ülipalju. Lõpuks lihtsalt joppas kui aus olla. Ls ca 90k, toodud Eestisse aasta vanusena, Revali ajalugu ning mõned
asjad juba tehtud ka (vahekarteri leke, EGR tihendid jms). Kontrolli lasin teha juba põhimõtte pärast.
Kui seisukorra ja läbisõidu probleemid välja jätta, siis teine probleem oli leida asjaliku varustusega isendit, valikus olid kas täisplangud või siis
mitmed minu jaoks olulised asjad puudu (Matrix tuled, adaptiivne püsikiirus, B&O heli jne).
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.21 12:23
|
|
|
Ilmselt saab keeruline olema müüa enda oma (link teemale vasakul nime all) - vajadused pisut muutunud ajas. Kahjuks küll siinsele huvilisele ka pole
sobiv (Bose, pre-fl full led, 3.0).
Sirvisin huvi pärast, et mis turul praegu on; enamus on poolplangud ja täpselt sellise läbisõiduga, et tõenäoliselt olulised tööd tegemata.
|
|
|
|
|