Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A5 Sportback 3.0TDI 176kw ei käivitu (Vastuseid: 68 | Vaatamisi: 19077)
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 20.07.20 19:37 Tsiteeri
A5 Sportback 3.0TDI 176kw ei käivitu



Tere klubilised.

Prooviks siit abi leida. Ehk oskab keegi nõu anda või kellegi juurde suunata.

Auto andmed:
2010a. A5 Sportback 3.0 TDI 176kw
Mootori mudel CCWA
Steptronic käigust.

Olen autot omanud ca 2,5a ning ühtegi märki mingisugusest mootoririkkest pole varem esinenud.

Üleeelmine nädalavahetus sõitsin Narvast Viljandi. Ca 25km enne Tartut hakkas auto kiirusel 100km/h puterdama. Jõud kadus ära ning autol hakkas kiirus langema. Korra gaasi kõvemini vajutades veidi kiirus tõusis, aga hakkasin kohesealt seisma jäämiseks kohta otsima. Kui kiirus oli langenud ca 50km/h peale oli auto juba välja surnud. Hiljem autot käivitada enam ei õnnestanud. Tulin treilaga Viljandisse tuttava töökoja juurde.

Huvi pärast panin samal õhtul autole kaabli järgi. Mainin kohe ära, et mingi eriline diagnostika spets ma ei ole. Kaabel sai soetatud pigem autole lisade aktiveerimiseks. Veateated leiab siit: https://www.upload.ee/files/12034971/engine_fault.pdf
Ma loen siit välja, et esimesena on tekkinud EGR-i viga ning peale seda on kütusesurve madalaks läinud.

Järgmisel päeval remondimees ütles mulle, et 95% tõenäosusega on kõrgsurvepump kutu. Break cleaneriga pidi auto käima minema, aga käima ei jää.
Kui pihusti veidi lahti keerata ning autot käivitada, siis pihusti vahelt tulev surve pidi olema olematu. Kütust olevat ainult vähekene immitsenud. Paagi pump pidi toimima. EGRi veast tema ei rääkinud midagi.

Kuna väike kahtlus siiski oli, et vb pole kõrgsurvepump, siis otsustasin osta pumba lammutusest. Öeldi, et saan tagastada.
Täna pandi "uus" pump koos "uue" kütuse koguse reguleerimisklapiga peale. Midagi ei muutunud, remondimees ütles, et sellel isegi surve veel lahjem. Siinkohal küsin ega uus pump mingisugust tutvustamist vms ei vaja arvutiga? Uus pump tuli 176kw Q7 pealt.

Nii siis, oskab äkki keegi mingisugust nõu anda?
On äkki teada levinumad vead mida kontrollida?

Kui keegi tunneb Viljandimaal mõnda diisel Audide spetsi, siis ootaks väga kontakti. Annaks auto asjatundjale üle.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 20.07.20 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HerkoR

Nii siis, oskab äkki keegi mingisugust nõu anda?


Ainuke nõu mida oskaks anda selle jama peale, et vaheta remondimeest. Kui logi fail oleks loetav siis oskaks midagi võibolla veel soovitada.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.07.20 03:04 Tsiteeri


Kus see vana pump on ja kes tegi? Miks viisid inimese juurde, kes ei jaga asja vaid hakkab leiutama stiilis prooviks seda ka. :mad: Eriti suurt pädevuse puudust näitab see, et pumba rikke või rikke kahtluse korral lihtsal uus või vana (isegi pole vahet) külge keeratakse. Mul pole lihtsalt piisavalt viisakaid sõnu.... Selliseid probleeme on kümneid diagnoositud 140-176 vatistel, arvatavasti ma juba tean, mis viga on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 21.07.20 07:04 Tsiteeri


Teema lukku.
Jann lokaliseeris vea ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.07.20 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HerkoR
Teema lukku.
Jann lokaliseeris vea ära.

Mis probleem oli siis?


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 21.07.20 08:24 Tsiteeri


Vana pump oli rauapuru täis. Uue pumba peale panek ei aidanud seepärast, et puru oli ka juba pihustites.
Ühesõnaga tuleb ka uued pihustid osta ning süsteem läbi pesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.07.20 08:45 Tsiteeri


Kõik pumbad tuleb vahetada, ka paagis olev!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.07.20 11:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HerkoR
Vana pump oli rauapuru täis. Uue pumba peale panek ei aidanud seepärast, et puru oli ka juba pihustites.
Ühesõnaga tuleb ka uued pihustid osta ning süsteem läbi pesta.


Pm on Sul siis seal mitme pumba rauapuru nüüd süsteemis v? :D Remondimehe poolt väga suur möödalaskmine. Isegi kui saad süsteemi korda võib olla tulemus Motorschaden. Just nähtud teema ühe a6 peal :) Kolvisees olev kamber oli suuremaks põlenud.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 21.07.20 11:58 Tsiteeri


Lugeda võib netist ka, aga paljud ei oska võõrast keelt, viskan lihtsalt teema laienduseks huvilistele abiks üles küsimuse, et arutelu tekitada...


Kuidas probleemi ennetada, mida kontrollida ning hooldada(korrektsete meetoditega) võimaliku vea vältimiseks?
Millistel reaalsetel läbisõitudel on probleemiga kogemusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.07.20 12:12 Tsiteeri


Tangid korralikku kütust, ilma biolisandita kui võimalik, filtri (õigeaegsel) vahetusel õhutad süsteemi, mitte ei käia käima. Ise kasutan Karla lisandit, lootes pumba määrimisomadusele. Ei sõida kunagi kütust otsa ega ürita pärast käima käiata. Viimasest kolmest juhtumist kaks on sõitnud sinisega.., eks igaüks ise teab. Ise ei kasutaks mingil juhul.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 21.07.20 12:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Lugeda võib netist ka, aga paljud ei oska võõrast keelt, viskan lihtsalt teema laienduseks huvilistele abiks üles küsimuse, et arutelu tekitada...


Kuidas probleemi ennetada, mida kontrollida ning hooldada(korrektsete meetoditega) võimaliku vea vältimiseks?
Millistel reaalsetel läbisõitudel on probleemiga kogemusi?


Minul juhtus see läbisõidul 308000km. Ajalugu on kontrollitav ning läbisõit on 99% tõenäosusega õige.
Tankinud olen bio lisandiga kütust ja täitsa nulli pole kunagi kütust sõitnud. Kütuselisandeid ei ole kasutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.07.20 17:06 Tsiteeri


Ma tangin eranditult ainult biolisandita Alexelast, teised tanklad siiski on lisandi kohustusega. Üle ühe paagi lisan Karla lisandit, ja üle õlivahetuse vahetan kütusefiltrit. Tankima lähen enne, kui jäänud kilomeetreid näitab üle 100. Loodan, et ennetab veidi seda jama aga eelmiste omanike käekirju ei tea.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.07.20 17:39 Tsiteeri


See ei juhtu mingisuguse biokütuse ja maitea mille veel tulemusena.

CP3 pumpadega ei olnud seda massilist probleemi.
CP4 pumpadega on aga teatud läbisõidust paljudega.

Sest CP3 pump oli kolmekordse varuga arvestatud, CP4 on selle kõrval tilluke ja varu on 40-50% tehase jõust. Kolvile mõjuvad jõud on palju suuremad.
Lisaks ilmselt materjaliga natukene puusse pandud.

Iga kord, kui on mingisuguse asjaga probleem, siis läheb jälle see lisandi ja kütuse huinjaa lahti.
Ausalt öeldes olen enda kogemusest näinud kütusest tulenevaid probleeme ainult venemaal kõrgema väävlisisaldusega kütusega ning sealgi ei avaldu see pumba kulumises.
Ma julgeksin isegi väita nii palju, et sellel pumbal on peaaegu täiesti ükskõik mida pumbata.

Lõpetage see läbu ära.

Kõige parem on nii vana diisli ostmisel see pump lihtsalt uue vastu vahetada ennetavalt, kui 200000+ kellal on, ongi kõik.
Lisaks on n.ö. läbisõit väga halb indikaator. Palju olulisem oleks mootori pöörete koguarv või vähemalt mootoritunnid.
200 000 km sõitnud autol võib mootoritunde vähem olla, kui 100 000 km sõitnud autol.

Venemaa suurlinnades loetakse 100 000 km sõitnud autot utiiliks. Sest sellel on töötunde rohkem, kui meie juures 250 000 km sõitnud autol.
Olen kindel, et kehtib ka euroopa suurlinnade kohta. Ehk natukene vähemal määral, sest seal on teed paremas korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.07.20 19:45 Tsiteeri


Olen näinud VAG i mudelit millel on süsteem juba 24K pealt rauda täis. Pole kül sama tootja süsteem aga ikkagi. Üldiselt võib vist öelda, et see laialiminemise protsent on suht olematu kui vaadata seda palju autosi toodetud on. Ilmselgelt igavesti ei kesta miski, ja cp4 pumba vahetus 300k pealt oleks igati mõistlik :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.07.20 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

CP3 pumpadega ei olnud seda massilist probleemi.
CP4 pumpadega on aga teatud läbisõidust paljudega.



Mis aastatel, mis mootoritel/mudelitel on eelpool nimetatud pumbad kasutusel? laias laastus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.07.20 07:47 Tsiteeri


3.0 TDI puhul:
CP3 on 165-171 kW diisel. EDC16 juhtplokiga, 1600 bariga.
CP4 on 176 kW (Phaetoni peal ka 171 kW), EDC17 juhtplokk, 1800 bari.

2.0 TDI peal ma ei ole veel näinud seda rauapuru probleemi, mis ei tähenda muidugi, et probleemi ei eksisteeri.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 22.07.20 08:39 Tsiteeri


Olen ka 2 L sega sama probleemiga kokku puutund.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.07.20 12:13 Tsiteeri


Just viimase aastaga on seda probleemi hakanud massiliselt esinema miskipärast. Tänagi jäi üks 176kw Q7 Tallinna kandis teele ja sümptomid samad. Mina ei kirjuta mingil juhul alla väitele, et vala paaki mida tahad, küll pumpab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.07.20 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Olen ka 2 L sega sama probleemiga kokku puutund.


Päris mitmega. +1.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.07.20 12:21 Tsiteeri


See viimase aasta jutt on täisjama.
Ka 8 aastat tagasi oli seda probleemi omajagu, sa ilmselt siis veel ei tegelenud autodega nii palju?

Osadel läksid need pumbad juba garantiiajal.
Probleem on konstruktiivset laadi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 22.07.20 12:37 Tsiteeri


Mul tekkis üks küsimus enne kui hakkan uusi pihusteid ostma.

Kontrolliti ära, et vana pump oli metallipuru täis. Okei, läks vahetusse.

Nii, kui nüüd uus pump oli peal, siis auto ikka käima ei läinud.
Kui nüüd noolega näidatud kohast mutter poolenisti lahti teha (suvaline pilt), siis autot käivitades kütust ainult kergelt nirises.
Mehhaniku sõnul pidanuks seal mega surve olema.

https://www.upload.ee/image/12042631/PILT.jpg

Minu jaoks on auto mootori ehitus väga tuma maa, kuid kas see ei tähenda seda, et ummistus on juba enne pihustit?
Kas poleks mõistlik enne pihustite ostu kõik mis jääb pihusti ja kõrgsurvepumba vahele läbi pesta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.07.20 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HerkoR
Mul tekkis üks küsimus enne kui hakkan uusi pihusteid ostma.

Kontrolliti ära, et vana pump oli metallipuru täis. Okei, läks vahetusse.

Nii, kui nüüd uus pump oli peal, siis auto ikka käima ei läinud.
Kui nüüd noolega näidatud kohast mutter poolenisti lahti teha (suvaline pilt), siis autot käivitades kütust ainult kergelt nirises.
Mehhaniku sõnul pidanuks seal mega surve olema.

https://www.upload.ee/image/12042631/PILT.jpg

Minu jaoks on auto mootori ehitus väga tuma maa, kuid kas see ei tähenda seda, et ummistus on juba enne pihustit?
Kas poleks mõistlik enne pihustite ostu kõik mis jääb pihusti ja kõrgsurvepumba vahele läbi pesta?


Soovitan Sul uue pumba paigaldada, kõik süsteem tuleb läbipesta. Paak kaasaarvatud. Uuued pihustid, tegelikult peaks ka uued andurid panema, paagipump, filter. Nii ei kontrollita kütuse survet, arvutiga saab ju rõhku vaadata. Nii sai hitleril või vanal 1,9 tdi l süsteemi õhutada :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 22.07.20 12:48 Tsiteeri


Kas arvutiga saab rõhku vaadata, kui auto käima ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.07.20 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HerkoR
Kas arvutiga saab rõhku vaadata, kui auto käima ei lähe?


Saab ikka jah.
Remondimanuaal ütleb nii sellise jama peale.
If swarf is found, replace the complete high pressure fuel system:

- high pressure pump, pressure control valve, rail, injectors with high-pressure pipes, fuel pressure sender, overflow oil pipe with bleeder valve



In the low pressure fuel system replace tank fuel pump, fuel filter and electric fuel pump.

Esinduses, sellise töö hind tuleb kuskil 9K kanti. Ilmselt B osadega tehes saab mingi 4-5K hakkama. Pole mõtet testida! Soovitan esimene kord kohe korralikult teha. Pärastpoole uuesti pump uute pihustitega ribadeks jookseb pole kergem uuesti kõike teha.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HerkoR
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A5 Sportback

postitati 22.07.20 13:04 Tsiteeri


Okei, arusaadav.
Lihtsalt point oli selles, et mul pole ju sisuliselt hetkel midagi kaotada.
Mul on kasutatud töökorras pump olemas. Juhul, kui ma ostan uued pihustid, siis ma seda kasutatud pumpa nagunii ei plaaninud panna (kes teab kaua see kestab).

Lihstalt mu mõte ja küsimus oli selles, et kas on mingisugune võimalus, et mul hakkab auto selle kasutatud pumbaga tööle, kui ma pesen pumbast pihustiteni süsteemi läbi?
Kas teoreetiselt peaks noolega näidatud kohas ikkagi surve olema või kaob see mingil muul põhjusel ära?
Saan aru, et arvutiga on õige surveid mõõta, aga kas sealt vahelt peaks tegelikult ikkagi kütsust pritsima või on see olematu nirisemine õige?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]