HMihkel
huviline
Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.07.20 06:52
|
|
|
125kw peaks olema CAHA mootor,
120kw peaks olema CAHB mootor,
uuemad 100kw aga CAGB mootorid,
neile kõigile lähevad BOSCH'i Common Rail tehasetaastatud pihustid 0 986 435 360 tükihinnaga 235.- kui vanad tagastad.
Esivedu manuaal on nii või naa väga kindla peale välja minek! Et siis trassil pikad otsad lasta oleks
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.07.20 17:32
|
|
|
Eks ikka oleme palju kokku puutunud, paljud on keritud, kas just need, ei tea pildi järgi väita. Tasuks siiski kontrollida olulised asjad silma,
kõrva, tagumiku ja arvutiga ja palju muretum kohe. Ka CR kahestel leidub erinevaid muresid, mis ei maksa just vähe. Tavaliselt saab ka hinna paremaks,
kui on "mõjuvad põhjused", mida ei saa enam peita.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HMihkel
huviline
Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.20 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
125kw peaks olema CAHA mootor,
120kw peaks olema CAHB mootor,
uuemad 100kw aga CAGB mootorid,
neile kõigile lähevad BOSCH'i Common Rail tehasetaastatud pihustid 0 986 435 360 tükihinnaga 235.- kui vanad tagastad.
Esivedu manuaal on nii või naa väga kindla peale välja minek! Et siis trassil pikad otsad lasta oleks |
Tänan info eest aga kahjuks ei ütle need CA algused mulle miskit, et äkki oskad selgitada mis on nende eelised/miinused ja millist eelistada?
|
|
|
HMihkel
huviline
Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.20 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Eks ikka oleme palju kokku puutunud, paljud on keritud, kas just need, ei tea pildi järgi väita. Tasuks siiski kontrollida olulised asjad silma,
kõrva, tagumiku ja arvutiga ja palju muretum kohe. Ka CR kahestel leidub erinevaid muresid, mis ei maksa just vähe. Tavaliselt saab ka hinna paremaks,
kui on "mõjuvad põhjused", mida ei saa enam peita. |
Kas need autodnad ja muud sellised lehed on usaldusväärsed ning kas seal on enamus asju kirjas?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.07.20 02:10
|
|
|
Auto tegeliku seisukorra kohta, mis on kõige olulisem, on seal 0 infot. Need kahesed mootorid on kõik suht samad, pole suurt vahet peale mõne kw.
Pihustid, DPF ja veel mõni pisiasi, ning pool ostuhinda ongi koos, e.s. 3000€ tuleb sisse laduda suht kohe, kui teha nagu peab. Tihti ongi nii, et
diil jääb ära ja vana omanik läheb hapu näoga minema, teada saades, mis seisus ta auto tegelikult on. Kindel on see, et suurem osa müüjaid ei tea ise
ka, mida müüvad tegelikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|