rimees
huviline
Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.04.20 21:41
|
|
|
Vahet pole, mis lisa tuledega on tegemist, paigaldatakse need ALATI läbi relee. Relee mähisele saad võtta toite kaugtulede ahelast, kuid tulede enda
toide peab tulema aku pealt läbi relee.
|
|
|
|
rimees
huviline
Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 16.04.20 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Vahet pole, mis lisa tuledega on tegemist, paigaldatakse need ALATI läbi relee. Relee mähisele saad võtta toite kaugtulede ahelast, kuid tulede enda
toide peab tulema aku pealt läbi relee. |
Aga kas süsteem ei saa aru et ahelas on lisa voolu tarbimine,nagu kärupistikuga et hakkab lisatuli armatuuris põlema? Saan aru et kui pirn põleb läbi
näiteks, loeb veakoodi!Aga kui on ahelas lisatarbimine-kas või lihtsalt relee lülituseks,ei hakka süsteem tõrkuma? Vabandage võhikut!
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.04.20 03:44
|
|
|
Relee lülitamiseks tarbitakse nii vähe võimsust, et see ei sega autot, enne katsetamist muidugi päris kindlalt ei tea. Panen huupi mälu järgi, et
suvaline autorelee tarbib 0.35A voolu sisse lülitumiseks. Kui tead kaugtulepirnide võimsust, siis füüsikatundi meenutades saab arvutada nende
tarbimise, see on ikka kordades suurem.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.04.20 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Panen huupi mälu järgi, et suvaline autorelee tarbib 0.35A voolu sisse lülitumiseks. |
Kiire googeldamine andis, et isegi veel vähem - 167mA (ehk siis 0.167A).
|
|
|
|
rimees
huviline
Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 17.04.20 15:36
|
|
|
Tere,kas toide lisatuledele peaks võtma otse aku pealt e.siis enne laadimismoodulit või võib võtta kah kapotialt,kus on otsad aku laadimiseks välja
toodud? Need on juba läbi mooduli!Või pole vahet?
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 17.04.20 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rimees
Tere,kas toide lisatuledele peaks võtma otse aku pealt e.siis enne laadimismoodulit või võib võtta kah kapotialt,kus on otsad aku laadimiseks välja
toodud? Need on juba läbi mooduli!Või pole vahet? |
Jäta laadimismoodul vahele. Kui sellest info läbi ei käi siis tekivad aja jooksul vooluga probleemid.
|
|
|
rimees
huviline
Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 17.04.20 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Tsitaat: | Algselt postitas: rimees
Tere,kas toide lisatuledele peaks võtma otse aku pealt e.siis enne laadimismoodulit või võib võtta kah kapotialt,kus on otsad aku laadimiseks välja
toodud? Need on juba läbi mooduli!Või pole vahet? |
Jäta laadimismoodul vahele. Kui sellest info läbi ei käi siis tekivad aja jooksul vooluga probleemid. |
Sain ma õieti aru et ikkagi kapoti alt laadimis klemmidest oleks mõistlik toide võtta?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.04.20 03:15
|
|
|
Miks tegeled asjaga, millest sul mitte mingeid teadmisi pole? Kas autoelektrikud on oma uksed kinni naelutanud harjumaal, või ei raatsi neile veits
maksta, et asjad õigesti oleks? Mõne kaitsme võiks ka kuhugi panna, ampritest tead midagi?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rimees
huviline
Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 18.04.20 17:42
|
|
|
Tsitaat: | jutt käis ju toite toomisest!Loomulikult tuleb kaitse vahele! |
Jutt käis ju toite toomisest! Loomulikult tuleb kaitse vahele!
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise!
Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 19.04.20 01:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Miks tegeled asjaga, millest sul mitte mingeid teadmisi pole? Kas autoelektrikud on oma uksed kinni naelutanud harjumaal, või ei raatsi neile veits
maksta, et asjad õigesti oleks? Mõne kaitsme võiks ka kuhugi panna, ampritest tead midagi? | Kas foorumist nöu küsimine on keelatud?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.04.20 02:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Miks tegeled asjaga, millest sul mitte mingeid teadmisi pole? Kas autoelektrikud on oma uksed kinni naelutanud harjumaal, või ei raatsi neile veits
maksta, et asjad õigesti oleks? Mõne kaitsme võiks ka kuhugi panna, ampritest tead midagi? | Kas foorumist nöu küsimine on keelatud?
|
Ei ole ja on ka antud sadadele kui näha, et asjal pointi. Kui aga tuleb järgmine vigane C6, kus miskipärast aku tühjeneb ja auto ei lähe "tuttu"
ning pagassis on näiteks omapaigaldatud tümmikast koos võimuga ja juhtmepuntra tagant paistavad omaniku enda kõrvad, siis ma annan sinu numbri.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|