Lehekülgi: 1 2 |
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 18.01.20 21:25
|
|
|
Audi a6 c6 allroad õhkvedrustuse probleem! ABI TERETULNUD!
Postitasin siis varem, et autol oli õhkvedrustuse probleem, näitas et kõrguse andur läbi, nii, sai siis vahetatud ja arvutiga selgeks tehtud kuid
sümptomid jäid alles, sensori viga kadus aga tuli teine viga nimelt õhkvedrustuse süsteemis mingi viga, vilgutab vedrustuse tuld ja tuleb sõidupealt
veel roheline õhkvedrustuse tuli kõrvale, et auto kõige madalamas asendis, tegelt ainult esiots vajub alla ka sõidupealt, taguots jääb samaks, comfort
modile ei lase absoluutselt panna, jätab ikkagi automaticu peale, seisma jättes vahepeal on kuulda kuidas laseb esiotsast õhku natuke välja ja siis
kaob ära nagu ei saaks auto aru mis asendis ta on ja vahepeal ei lase midagi välja, padjad on terved. Üks arvas, et ehk võib olla klapiplokk tuksis,
seega küsiks kas kellelgi on kogemusi sellega? Kui keegi meistrimees Pärnust viitsiks üle vaadata oleks väga hästi ja ka kõik vastused teretulnud!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.20 08:59
|
|
|
Mis see teine viga täpsemalt on? Kui arvamiste järgi hakkad remontima, saad kohe rohkem asju vahetada. Seal on lihtsalt reaalset kogemust vaja koos
arvutiga, et tegelik probleem välja selgitada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 19.01.20 10:08
|
|
|
Üks firma kelle juures remontimas käisin seal öeldi et üks viga jäi sisse veel, õhkvedrustuse süsteemi tõrge vist nagu see vend ütles, midagi muud ta
mulle nagu ei öelnud ja ütles et võib klapiploki viga olla. Kellelgi Pärnus normi arvutit pole millega täpsemalt näeks?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 19.01.20 10:59
|
|
|
Millal viimati kõrgust kalibreeriti ? Tuttaval üks a6 oli pidevalt eest madal . Sai siin sügisel arvutiga ära kalibreeritud ja nüüd auto võrtselt sama
kõrge aga sellel ka mingi esimese padja viga sees mida pole jõudnud veel teha . Aga vähemalt auto on kõrge ja saab normaalselt sõita .
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 19.01.20 12:40
|
|
|
Vahetati juhipoolne kõrguse andur siis kalibreeriti, aga pärast vahetust midagi ei muutunud, sõidu pealt vahepeal lööb ikka kollase vilkuma ja
rohelise kõrvale, et auto kõige madalamas asendis kuigi taguots üleval ja esiots all, vahepeal ei hakkagi kollane vilkuma ja seisab õiges asendis aga
kui tõstma hakkan siis lööb kohe kollase vilkuma
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 21.01.20 14:35
|
|
|
Nii, sain siis arvuti taha ja näitab sellist asja:
Level regulation-Self-levelling suspension
02646 - plaudibility of level control system
- faulty signal
- intermittent
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.01.20 17:57
|
|
|
Väga nagu infot ei ole selle veakoodi kohta, enamasti jõutakse selleni, et kompressor ei tööta, konkreetset lahendust ei näinud kusagil. Aga meil
näiteks Touareg läks ka kohe peale ostmist lolliks, lasi esiotsa alla ja ajas tagumiku püsti. Viga ole selles, et üks kõrgusandur oli lahti tulnud
õõtsa küljest. Anduri veakoodi polnud, aga "live data" alt oli näha anduri hälve, konkreetset veakoodi kahjuks ei mäleta. Aga tasub alustuseks
füüsiliselt üle vaadata kõik, mõnedel kannatab isegi tagurpidi panna hoobasid.
Kui näiteks vigase/lahtise anduriga kalibreerida, siis võib tulla mõne ratta jaoks mingi -30mm võrreldes eeldatava nulliga ja arvatavasti pole auto
rahul sellega. Variant on näiteks kalibreerida tehase väärtustega ja pärast vaadata, et kui suured on hälbed, see annab infot andurite/hoobade
korrasoleku kohta jne.. Raske seletada, tuleb lihtsalt arvutiga üle vaadata kõik.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.01.20 18:06
|
|
|
Lahtise hoovaga kalibreerida ei saa, kui üks andur aiateibaid näitab, ka ei saa. Ja üldse, õhkvedrustust üle neti diagnoosida lihtsalt ei saa. Eriti
selle veakoodi põhjal.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.01.20 19:02
|
|
|
Jah, Sul on õigus, täiesti lahtisega ei saa, sest alguses ju tehakse see tõstmine ja langetamine.
Mul see Touareg liigselt silmade ees, selle oli ees ülemine plastikust tüübliga kinnitus lahti õõtsa küljest, aga päris ära ei kukkunud, ülevalt alla
surus ilusasti peale aga alt üles hakkas järgi venima. Aga seal vist oli põhjuseks see, et munakud olid kinni mädanenud pikast autoaiast seismisest.
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 22.01.20 05:48
|
|
|
Pean laskma kontrollida jah kusagil, endal pole teha kusagil seda. Aga kas klapiplokk võib ka sellist jama üleüldse korraldada?
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 22.01.20 05:55
|
|
|
Kompressor mul töötab, kui auto end vahel sõidupealt esiotsa alla laseb siis uuesti käivitades tõstab ta selle üles tagasi ja siis millalgi laseb
uuesti alla ja vahel ei lase alla.
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 27.01.20 06:00
|
|
|
Lasin spets arvutiga nüüd numbreid kontrollida ja tuli välja, et kompressor lõi ainult 10bari ja väga kuumaks ei läinud, kuskil 130 kraadi,
tavaliselt, kui on läbi siis ulatub kuskil 200 kraadini, niiet ehk piisab kraanulite ja filtri, tihendite vahetusest. Hoian kursis kas aitas
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.01.20 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri01
Lasin spets arvutiga nüüd numbreid kontrollida ja tuli välja, et kompressor lõi ainult 10bari ja väga kuumaks ei läinud, kuskil 130 kraadi,
tavaliselt, kui on läbi siis ulatub kuskil 200 kraadini, niiet ehk piisab kraanulite ja filtri, tihendite vahetusest. Hoian kursis kas aitas
|
Kui kompressor juba maas ja laiali on, pane ikka põhilised asjad, nagu rõngas ja silinder ka. Muidu on suht tühi töö.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 03.02.20 13:28
|
|
|
Polnud saada rõngast ega klappi, kompressor lõi arvuti järgi 11.9 bari. Seda peaks ju olema liiga vähe? 14 vist oli miinimum?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.02.20 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri01
Polnud saada rõngast ega klappi, kompressor lõi arvuti järgi 11.9 bari. Seda peaks ju olema liiga vähe? 14 vist oli miinimum? |
Ma ei ole reaalselt korras c6 kompressorit mõõtnud, 11,9 on ilmselgelt vähe. C7 oma lööb 18 bar kui heas korras. Mõõdetud täpse ja kvaliteetse
mõõdikuga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.02.20 17:21
|
|
|
Patjadesse endasse peaks minema oluliselt vähem, mälu järgi umbes 8bar, võin eksida. See miinimum nõutud rõhk peaks olema rõhuaku kohta, seda
üritatakse seal hoida kompressori sisse lülitamisega. Seega teoreetiliselt võiks sellest 12bar rõhust jätkuda patjade täitmiseks, kui just liiga kaua
ei kulu pumpamisele ja mingit viga ei salvestata. Ja kui on juba üles pumbanud ja laseb suvalsel hetkel alla sõidu ajal, siis kompressor ju otseselt
ei puutu asjasse, oleks nagu mingi muu viga veel seal.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.02.20 04:04
|
|
|
Tavaliselt nii ongi, kuskil lekib ja lisaks on kompressor ka lahjaks jäänud. Leke ainult süvendab seda lahjat rõhku.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 04.02.20 05:51
|
|
|
Seistes alla ei vaju selles mõttes, seisab lasvõi 2 nädalat samal tasemel, seega leket ei usu et nagu oleks, nüüd võimalus ainult see, et sebida
kuskilt testiks teise kompressori. Mõtted endal otsas ja keegi kuskil töökojas täpsemalt midagi ei oska, arvataksegi kas kompressor või klapiplokk
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 04.02.20 05:53
|
|
|
Eilsed veateated olid siis sellised:
02646-Plausibility level control implausible signal
01772-Sig. Wire from level ctrl pressure sensor
Edit: Igaks juhuks kontrollin ka relee ja kaitsmed üle, keegi oskab öelda kus kandis see relee sellel asub ja kaitse peakd ju olema armatuuris juhi
pool?
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 17.03.20 10:54
|
|
|
Audi a6 c6 Allroad õhkvedrustuse probleem(Mõistus otsas!!)
Olen varem ka postitanud enda probleemist aga nüüd siis seis järgmine, et c6 allroadil vahetatud kõrguse andurid, kompressor, relee ja padjad korras,
kuid ei lase autot tõsta, seisab dynamicu peal ja kihe kui tõstma panen taob errorisse,(kollast tuld) kõige imelikum et arvuti ühtegi viga ei näita.
Ehk oskab siit keegi targem aidata ja üle vaadata, olen emaseks maksnud asjade vahetusega juba ja kõik kelle juures käinud olen on see müstika! Asun
Pärnus võibolla keegi siit kandist aitaks?
02646 vea kood ikka tuli ehk:
-faulty signal
-intermittent
-plausibility of level control system
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.03.20 12:57
|
|
|
Tee adaptsioon süsteemile, koos reaalsete mõõtmistega.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.03.20 13:23
|
|
|
Sellises seisus tavaliselt adaptsioon ei õnnestu ja saab ühe "vea" veel juurde suure tõenäosusega, mis tekib, kui õpetus pooleli jääb. Ma arvan, et
viga ikka juures veel, mis tootja andurid külge said? Enne kui adapt. aktiveerida, peaks veenduma, et kõik andmed oleks mingites loogilistes piirides
olemas, muidu...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 17.03.20 13:48
|
|
|
Sõnastasin ennem veidi valesti, ennem näitas vigast kõrguse andurit, see sai ühes firmas ära vahetatud, anduri firmat eitea 114 euri oli hind ja
esisillas.
Ja oletame et valin comfort mode, siis tõuseb üles mingile maale ja siis lööb lahtrid halliks ja erroris.
|
|
|
Lauri01
huviline
Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw
|
postitati 23.03.20 16:16
|
|
|
Väike update siis, tuli lõpuks välja, et esimene juhipoolne õhkpadi lekib, kuskilt voldi vahelt, dynamicu ehk kõige madalamas asendis tunda ei ole aga
tõstes tõmbab selle voldi lahti ja sellepärast sealt edasi ei lubagi tõsta
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.03.20 04:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri01
Väike update siis, tuli lõpuks välja, et esimene juhipoolne õhkpadi lekib, kuskilt voldi vahelt, dynamicu ehk kõige madalamas asendis tunda ei ole aga
tõstes tõmbab selle voldi lahti ja sellepärast sealt edasi ei lubagi tõsta |
Täiesti tavaline olukord ja sulle sai juba ammu öeldud ju, et leke on kuskil. Võin tuua hunniku näiteid, kui on pool süsteemi välja vahetatud enne kui
aru saadakse et padi võib erinevates asendites lekkida. Ja lausa niimoodi lekkida, et püsib nagu üleval, kuid teatud kõrgusest ülespoole ei tule.
Diagnostikat igatahes ei osatud teha ja eriti ei osatud vaadeldavaid numbreid seostada auto käitumisega. Ja mida aeg edasi, seda rohkem hakkab nii
olema, kuna geenjused arvavad, et panevad kõike, mis liigub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|