Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: TFSI ja FSI (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2583)
Romula993
huviline



Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 05:59 Tsiteeri
TFSI ja FSI



Tere, olen omajagu uurinud aga ikka ei oska täpset seisukohta võtta antud vag grupi masinatel. Kas tõesti kõik esimese generatsiooni T-FSI mootorid on rämps? Ise huvitun just nt c6 mudelitest millel pakutavad 2.0/2.8/3.0/3.2/4.2 vb jäi mainimata midagi. Hetkel olen otsingul just c6 keret ja bens sest linnas lühikesed otsad ja diisel pole mõistlik. Nagu aru saan siis neil kõigil otsepritsega mootoritel omane sisselaske ummistumine. Okei sellega saab hakkama, aga muret teeb just nt 2.0 kurikuulus kolvigrupi vahetus. Siit ka küsimus milline neist mootoritest üldse on selline vähe kindlam? Kas siis kõigil vag grupi uuematel bens autodel Vw/Audi/Skoda samad mured et sellise kasutatud auto ost täielik loterii. V mootoritest siis lisaks sisselaske murele ainuke lisa kulutus oleks ketiliin või neil ka kolvimure? Seda kõike uurides siis tundub et kõige vähem muret tekitab 2.4 bens, millel lihtsalt litraasi kohta suur kütte kulu ja minek lahja. Lisaks uuriks kas nt suurt õlikulu võtmist on võimalik enne ostu kontrollida?
Igasugune info antud mootorite kohta teretulnud mis on müüt mis mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.02.20 08:09 Tsiteeri


Kolvigrupi kulumine ei ole niivõrd omane esimese otsa B7/C6 2.0TFSI mootoritele, kuivõrd just hilisematele 1.8/2.0 TFSI'dele, mis tulid A3/A4/A5/Q5 peale.

Esimestel on üldiselt kolmetähelised mootorikoodid ja teistel on neljatähelised.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Romula993
huviline



Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 10:27 Tsiteeri


Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.02.20 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Romula993
Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd kinni.


Kolvigrupi probleem ei puuduta B6/B7/C6 keredel olevaid 2.0(T)FSI (rihmaga) mootoreid, see probleem on uuematel 1.8 ja 2.0 (ketiga) mootoritel, nagu rocket juba ütles.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Romula993
huviline



Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.20 21:05 Tsiteeri


Selge pilt, aga uuriks lisaks kas keegi täpsemalt nende FSI V6 mootorite kohta oskab detailsemalt rääkida. Nimelt neid 4 erinevat varianti: 3.1/3.2/2.8/3.0 sellises järjekorrad neid vist toodeti ka ei? Niipalju tean et neil kõigil V moto omane ketiliin kallim väljaminek ja sisselaset oleks hea tihti puhastada. Küsiks siis et kas see 2.8 on ka nö 3.1/3.2 vigade parandus
nagu ka 3-stel diislitel(165kw-171kw-176kw)? 3.0 FSI on üldse kompressoriga nagu aru saan ja eks ta ole siis vast juba nendest beebivigadest üle saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.02.20 08:10 Tsiteeri


A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.02.20 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane.

Tegemist ei ole ju (T)FSI-ga. Jah antud mootor on tõesti igas mõttes õnnetu - jõuetu, suure kütuse- ja õlikuluga ja paljude probleemidega.

B6-e all pidasin ma silmas hoopis 2003-2004a kasutusel olnud AWA mootorit (vist üks esimesi FSI-sid). Ei tea, et see sama probleemne oleks. Samas see mootor on väga vähe levinud ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Romula993
huviline



Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.20 08:13 Tsiteeri


Aga V6 mootoreid oskab keegi paremini lahata mis neil siis erinevust niipalju et 4 erinevat sorti tehti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]