Romula993
huviline
Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.20 05:59
|
|
|
TFSI ja FSI
Tere, olen omajagu uurinud aga ikka ei oska täpset seisukohta võtta antud vag grupi masinatel. Kas tõesti kõik esimese generatsiooni T-FSI mootorid on
rämps? Ise huvitun just nt c6 mudelitest millel pakutavad 2.0/2.8/3.0/3.2/4.2 vb jäi mainimata midagi. Hetkel olen otsingul just c6 keret ja bens sest
linnas lühikesed otsad ja diisel pole mõistlik. Nagu aru saan siis neil kõigil otsepritsega mootoritel omane sisselaske ummistumine. Okei sellega saab
hakkama, aga muret teeb just nt 2.0 kurikuulus kolvigrupi vahetus. Siit ka küsimus milline neist mootoritest üldse on selline vähe kindlam? Kas siis
kõigil vag grupi uuematel bens autodel Vw/Audi/Skoda samad mured et sellise kasutatud auto ost täielik loterii. V mootoritest siis lisaks sisselaske
murele ainuke lisa kulutus oleks ketiliin või neil ka kolvimure? Seda kõike uurides siis tundub et kõige vähem muret tekitab 2.4 bens, millel lihtsalt
litraasi kohta suur kütte kulu ja minek lahja. Lisaks uuriks kas nt suurt õlikulu võtmist on võimalik enne ostu kontrollida?
Igasugune info antud mootorite kohta teretulnud mis on müüt mis mitte.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.02.20 08:09
|
|
|
Kolvigrupi kulumine ei ole niivõrd omane esimese otsa B7/C6 2.0TFSI mootoritele, kuivõrd just hilisematele 1.8/2.0 TFSI'dele, mis tulid A3/A4/A5/Q5
peale.
Esimestel on üldiselt kolmetähelised mootorikoodid ja teistel on neljatähelised.
|
|
|
|
Romula993
huviline
Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.20 10:27
|
|
|
Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd
kinni.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 24.02.20 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Romula993
Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd
kinni. |
Kolvigrupi probleem ei puuduta B6/B7/C6 keredel olevaid 2.0(T)FSI (rihmaga) mootoreid, see probleem on uuematel 1.8 ja 2.0 (ketiga) mootoritel, nagu
rocket juba ütles.
|
|
|
|
Romula993
huviline
Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.20 21:05
|
|
|
Selge pilt, aga uuriks lisaks kas keegi täpsemalt nende FSI V6 mootorite kohta oskab detailsemalt rääkida. Nimelt neid 4 erinevat varianti:
3.1/3.2/2.8/3.0 sellises järjekorrad neid vist toodeti ka ei? Niipalju tean et neil kõigil V moto omane ketiliin kallim väljaminek ja sisselaset
oleks hea tihti puhastada. Küsiks siis et kas see 2.8 on ka nö 3.1/3.2 vigade parandus
nagu ka 3-stel diislitel(165kw-171kw-176kw)? 3.0 FSI on üldse kompressoriga nagu aru saan ja eks ta ole siis vast juba nendest beebivigadest üle
saanud.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.02.20 08:10
|
|
|
A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 27.02.20 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane. |
Tegemist ei ole ju (T)FSI-ga. Jah antud mootor on tõesti igas mõttes õnnetu - jõuetu, suure kütuse- ja õlikuluga ja paljude probleemidega.
B6-e all pidasin ma silmas hoopis 2003-2004a kasutusel olnud AWA mootorit (vist üks esimesi FSI-sid). Ei tea, et see sama probleemne oleks. Samas see
mootor on väga vähe levinud ka.
|
|
|
|
Romula993
huviline
Registreerunud 25.11.19
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.20 08:13
|
|
|
Aga V6 mootoreid oskab keegi paremini lahata mis neil siis erinevust niipalju et 4 erinevat sorti tehti?
|
|
|