Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik (Vastuseid: 69 | Vaatamisi: 28756)
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 18.11.19 23:04 Tsiteeri
Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik



Muretsesin väiksele sõbrale natukene suurema sõbra juurde.
Olen alati A7 järele vaadanud ning vaatamata erinevatele variantidele sisimas teadsin, mida tahaksin ning hetkel ei kahetse midagi.

Tegu 2014a Audi A7 S-line BiT 230kW. Tuli Belgiast, 185000 km sõitnud ning Eestis tänaseks 2000km juurde tulnud.
Esinduse ajalooga auto, läbisõit õige ning ennem Eestis sõitma hakkamist said hooldus ja vajaminevad remondid tehtud. Kogu varurattamajandus koos lisadega on alles ning samuti juhendid ja manualid. Kahjuks Belgia keeles, kuid pole viga. Ka servicevõti ja muu poest kaasa antav on olemas ning võtmeid ka jagub piisavalt. Auto on seest, väljast, pealt ja alt väga heas seisus ning kere on eeskujuliku värvikattega. Sisu ei ole kuskilt ebanormaalselt kulunud ning ebameeldivaid lõhnu ei ole.

Autol on väga hea varustus. Eks mõned asjad saaks ka rohkem võtta, kuid minu jaoks midagi erilist puudu ei ole.
Dünaamika on mõnus ning siin on natuke kw osas ka mänguruumi.

Esialgu ei meeldinud mulle puitliistud ja must nina, kuid need on lihtsasti muudetavad.
Kasutamise käigus olen tõdenud, et puuduv tagakojamees on ikka tüütu küll. Auto on olemuselt madal ja väikeste akendega, siis suurt ja lauget tagaklaasi oleks vaja aegajalt pühkida.

Tänaseks olen juba esinina lahti võtnud ja iluvõre vahetanud kroom variandi vastu. Mulle isiklikult ei meeldi üldse, kui kroomdetailid mustad on - kaob veidi sära ära. Puitliistudega olen nüüd harjunud ja neid vahetada ei soovi. Läikiv karbon oleks kah vahva, kuid enam ei kibele. See puit sobib sinna.
Esialgu oli auto nagu tramm. Ette said 15mm flantsid ja taha 20mm. Õnneks olid need ``väikevenna`` mänguasjakastist kohe võtta.
Pidurisadulad on puhastatud ja värvitud.
VCDSis on paljud asjad ringi krutitud. Näiteks auto läks 16mm madalamaks, kellasid sättisin sweepima ja tagaluuk käib nüüd kah puldi nupule vajutusega kinni ja lahti jne.
Numbrialused vahetasin ära kirjadeta variandi vastu. Laudasid ma eemaldada ei soovi, isiklikult eelistan neid.

Start/stopid on maas ja mootori seiskamine ka. Ainuke asi, mis mind väga häirib ja mida ma pole ära lahendanud on töötava mootoriga ukse avades piiksumine. See jääb küll minuti jooksul ise vait, kuid häirib. Kas keegi oskab codingu juhenduse anda?


Plaanide osas suurt ei oska arvata. Auto sai taaskord ostetud sõitmiseks, mitte järgmiseks linaaluseks eksponaadiks.
Siiski tahaks vahetada esivõre, radarivõred, tagalisa ja summutiotsad S7 omade vastu. See komplekt on lihtne paidaldada, võrdlemisi soodne ja teeb autot ülbemaks.
Kevadel ehk suverataste osas mõni muudatus.
Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.

Mõned olulisemad lisad. Ei hakka siia signalisatsiooni ja 4x elektriaknaid märkima:

4-tsooniline kliima, automaatpidurdussüsteem, roolivõimendi (kiirustundlik),
kokkupõrget ennetav pidurisüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem, pidurdusjõukontroll, sõiduraja vahetamise abisüsteem, liiklusmärkide tuvastus ja kuvamine, öise nägemise assistent(nightvision), vihma ja valgussensor, ISOFIX lasteistme kinnitus, valgustuspakett(polstrid, liistud, jalad), esitulede pesurid, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), päevasõidutulede automaatne lülitus, kurvituled, talverehvid (lamellrehvid 265/30 R20), valuveljed (20'', AUDI A7 Facelift Originaal), käiguvahetus roolilt, Bose Helisüsteem stereo (CD, MP3, USB pesaga), helivõimendi, kõlarid, subwoofer, navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega), iluliistud salongis (puitdekoor), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 2x istmesoojendused, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi jälgiv), automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas), uste sisevalgustus, parkimisandurid (ees, taga, küljepeal), iseparkimine, parkimiskaamera 360 kraadi, võtmeta avamis- ja käivitussüsteem, start-stopp süsteem, õhkvedrustus, pakiruumi avamine elektriliselt (puldist), headup disp, MMI touch, tagumised multimeedia väljundid, must lagi, Väljalaske kõlarid (Active sound), sportdiffer, 8 käiguline tiptronic, 5 kohaline, toonitud aknad, S-line sise ja välispakett. Ei julge väita, aga kas nahatatud käepidemed, kanginupp, padi viitavad mingile laiendatud naha paketile?

Palju naerdud ja pilgatud Active sound jättis mulle küll väga mõnusa mulje. Päris head häält teeb tegelikult arvestades asja sisulist teostust. Kostub sisse ja välja väga mõnusalt.
:cool:

Ilmad on kehvad ja pimedad, kuid püüdsin mõned fotod siiski teha.
https://www.upload.ee/image/10741558/IMG_9856.jpg
https://www.upload.ee/image/10741559/IMG_9857.jpg
https://www.upload.ee/image/10741561/IMG_9865.jpg
https://www.upload.ee/image/10741560/IMG_9858.jpg
https://www.upload.ee/image/10741563/IMG_9867.jpg
https://www.upload.ee/image/10741564/IMG_9868.jpg
https://www.upload.ee/image/10741566/IMG_9871.jpg
https://www.upload.ee/image/10741567/IMG_9882.jpg
https://www.upload.ee/image/10741569/IMG_9923.jpg
https://www.upload.ee/image/10741570/IMG_9893.jpg
https://www.upload.ee/image/10741572/IMG_9918.jpg
https://www.upload.ee/image/10741573/IMG_9928.jpg
https://www.upload.ee/image/10741576/IMG_9935.jpg
https://www.upload.ee/image/10741577/IMG_9925.jpg
https://www.upload.ee/image/10741580/IMG_9894.jpg
https://www.upload.ee/image/10741582/IMG_9904.jpg
https://www.upload.ee/image/10741587/IMG_9930.jpg
https://www.upload.ee/image/10741590/IMG_9913.jpg
https://www.upload.ee/image/10741592/IMG_9933.jpg
https://www.upload.ee/image/10741595/IMG_9936.jpg
https://www.upload.ee/image/10741600/IMG_9950.jpg
https://www.upload.ee/image/10741604/IMG_9951.jpg
https://www.upload.ee/image/10741606/IMG_9952.jpg
https://www.upload.ee/image/10741609/IMG_9953.jpg
https://www.upload.ee/image/10741610/IMG_9965.jpg

Väikevennal pole nüüd muud teha, kui paari nädala pärast talveunne pugeda.
https://www.upload.ee/image/10741614/IMG_9966.jpg
https://www.upload.ee/image/10741618/IMG_9968.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 19.11.19 00:46 Tsiteeri


Ukse avamisel tekkiva piiksu saab ajutiselt vait, kui rooli peal vasakpoolseid noolenuppe ( < > ) vajutada. Igaks juhuks mainin, kui veel ei tea.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.11.19 03:25 Tsiteeri


No näed, ongi olemas, tundub, et auto sobis. Varustus eeskujulik, oleks veel webasto, solar esiklaas, pakettaknad, soft close, TV ja 4 istmesooja, siis vaataks nagu oma autot juba varustuse poolest. :D Aga edu siis, eks näis, mis sellest lõpuks välja tuleb. Vaadates A5-te siis ma juba kujutan ette. See on jah laiendatud nahapakett, rooli bag on kusjuures väga vähestel nahatatud, isegi kui muu on. Velg on ilus, kohe ei pea vahetama :). Active sound ongi lahe vidin, naeravad need, kellel pole, aga tahaks. Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.
Soe soovitus on hoida lühemad poldid autos, mitte kuuriall. Saad aru küll, miks. Ja see pole mingi nali.
Parimat..
Jann.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 19.11.19 03:32 Tsiteeri


Seda noolteasja ma tean, aga see eeldab millegi vajutamist ja alguses ta ikka karjub.
Kas Jann raamita uksele saab üldse pakettklaasi?
Teema arendamise ja infokillu mahajätmise móttes vóid diffri hoolduse kohta infot jagada.
5 polti on kenasti teibituna pagasnikus ja. Mótlesin ette flantse pannes, kunagi ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.11.19 03:50 Tsiteeri


8hp kasti teemasse kirjutasin kõik vajaliku, õlide koodid, kogused jne., mida tean. Diffri õlid ostaks nagunii esindusest, küll sealt õiged saab. Mul veel 20K minna vahetuseni. Piiksu eemaldamiseks on idanaabritelt juhend olemas, minu omal kahjuks ei toiminud. Kuna väikeseid põnne pole, ei viitsind rohkem mõelda. Pakettakende ja A7 kohta jäin isegi mõtlema, nagu oleks näinud..kindel pole. PS. Pakuti kindlalt.
Pane ülejäänud poldid ka, 5-ga ei tee midagi kui asi käes.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 19.11.19 06:33 Tsiteeri


Tuli meelde veel, et navikaart ilmselt tahab uuendamist. Viimase 2-3 aasta jooksul Tallinna ümber rajatud uusasulad ei ole peal ja kodu aadressi ei leia ka. Tarvitan küll rohkem waze, kuid selle ka uuendama ajakohaseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 19.11.19 07:07 Tsiteeri


Väga asjalik toorik.
Vaata, et asjad ''käest ära ei lähe'' jälle siis :D


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ESTM4rkz
huviline



Registreerunud 22.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: RS3 '23

postitati 19.11.19 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Tuli meelde veel, et navikaart ilmselt tahab uuendamist. Viimase 2-3 aasta jooksul Tallinna ümber rajatud uusasulad ei ole peal ja kodu aadressi ei leia ka. Tarvitan küll rohkem waze, kuid selle ka uuendama ajakohaseks.


Midagi keerulist pole, pead lihtsalt aega varuma. Hetkel 2019/2020 kaardid 6.29.1 koodiga ja firmware peab siis olema K0900 ... K0924.
Kõige olulisem, et õigele süsteemile ikka asjad leiad. Kui kaart peale uuendust üht suurt rohelist maad näitab, siis paar km sõitu ja GPS suudab end ära kalibreerida.

Edu! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 19.11.19 11:55 Tsiteeri


Igati hea valik, veljed ka all väga kenad, ühed mu lemmikud Audi OEM valikust. Enda sarnase auto puhul olen suvel istmejahutuse üle ka väga õnnelik. Kui tagastangega mängida tahad siis mul jäi üks pre-fl s-line tagastange üle ja soovi korral on ka kogu rs7 tagastange set olemas ;)
Nende puitliistudega on küll nii, et nii kaua kui oma autot ootasin surfasin kõik lehed läbi, et leida carbon või siis see vinge alumiiniumi-puidu sisu leida -https://www.youtube.com/watch?v=l0EAPD_DBcM&feature=emb_title
Kokkuvõttes peale paari nädalat autoga sõitmist hakkas isegi see läikiv puit sisu meeldima ja sinna ta jäigi.

Pakett akna puhul, kui ma õigesti mäletan siis foorumikaaslase S7 oli pakett aknaga ja auto oli ikka väga palju vaiksem kui minu oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 19.11.19 12:52 Tsiteeri


Sa ikka kohe tahad ise lenksu käest ära lüüa jälle:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.19 19:37 Tsiteeri


Ilus auto ning veljed on tõesti ägedad, pole selliseid näinudki veel Audil!

Küll aga. Vaadates su eelmist autot siis arvasin, et järgmiseks võtad midagi edevamat, kui 7-s seeria siis Vähemasti S7.

Jällegi-teatavasti ei ole bitdi sellest väga kauge, seega aktsepteeritav :D

Kui sõidumugavust võrdled (tagumiku-tunnetus, kõrvaga tunnetus, handling jms) siis kuidas võrdleksid oma A5te ja A7t ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 19.11.19 21:30 Tsiteeri


Äge masin :cool: Edu!


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik... Ei julge väita, aga kas nahatatud käepidemed, kanginupp, padi viitavad mingile laiendatud naha paketile? ...

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
... See on jah laiendatud nahapakett, rooli bag on kusjuures väga vähestel nahatatud, isegi kui muu on. ...


Huvitav, kas neid laiendatud nahapakette oli erinevaid? Või sama aastate A7 vs A6 erinevad?

Mul A6'l on armatuuri alumine osa ka nahatatud (seda ma ei saa sinu piltidest aru) ja keskkonsooli kogu osa nahatatud -> kaasa arvatud tagumise kliimapaneeli ümbrus (see ei paista sul pildil nahaga kaetud olevat).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.19 22:03 Tsiteeri


MIB2 retrofit nüüd vaja teha koos uuema kellaplokiga, mis kelladesse pilti näitab... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 19.11.19 22:54 Tsiteeri


Tervus!

Laiendatud nahksisu on lahe, velg kah. Kuidas sulle tuled meeldivad? Nüüdseks on nad natuke aega ka jõudnud juba tööd teha, kas xenoniga on väga suur vahe? Sama, kuidas on sõidutunne vs A5? Muidu jõudu-jaksu - edu.ee ! Aa, käigukastikolksu soovin kah :P

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ott_S
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 20.11.19 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik

Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.


Nii huvi pärast, kas igapäevaselt tegeled autodega või lihtsalt mutrivõti püsib nii hästi käes et selline projeks kohe ette võtta? :D
Samas kui kanal või tõstuk olemas ja teadmised olemas siis why not


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.19 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.11.19 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


Kuna ise pole teinud seda veel, siis väga ei targuta, seal "tavaline" diffriõli ja ATF. Õlide koodid vast netist leitavad, mina võtaks esindusest need üldse. ATF välp oli 60000, kui ssp-st õigesti mäletan. Arvatavasti on seal pumba ees sõel, mida võiks ka puhastada. Kui aeg käes ja ise teinud, siis targem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 20.11.19 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
...Kui sõidumugavust võrdled (tagumiku-tunnetus, kõrvaga tunnetus, handling jms) siis kuidas võrdleksid oma A5te ja A7t ? ..


Väga raske on midagi võrrelda peale välimuse. A5 oli tavalisel kujul mul pool aastat max. Sellest on 4 aastat möödas juba. Kogu veermik, pidurid, kere, sisu ja tehnika on järele aidatud.
Naine luges foorumit ja ütles, et tema arust täiesti erinevad autod ja eks nii on ka. Vanusevahe ka 6 aastat.
Konkreetne A5 on selgelt sportlikum, selles konditsioonis ülbem mu arust. Dünaamika osas olen ilmselt ise ta veidi rabedamaks ehitanud. Jäik, konkreetne, mürarikas, kuid ise ütlen, et palju huvitavam auto tänu oma olemusele ja lisatud juppidele.

A7 on selgelt luksuslikum, mugavuslisadega, igapäevaks sobilikum ja ruumikam. A5 liigub minuarust peale 2000rpm paremini, alt nagu sama. A5 osas arvan, et ``tuunitud´´ tarkvara ja hea vääne annavad selle tunde. Eks A7 muidugi ootab oma mihklipäeva kw osas ja siis on ilmselt pilt teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 20.11.19 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tervus!

Laiendatud nahksisu on lahe, velg kah. Kuidas sulle tuled meeldivad? Nüüdseks on nad natuke aega ka jõudnud juba tööd teha, kas xenoniga on väga suur vahe? Sama, kuidas on sõidutunne vs A5? Muidu jõudu-jaksu - edu.ee ! Aa, käigukastikolksu soovin kah :P

veekaheksa


Tuled on väga head ning töötavad minu hinnangul väga hästi. Meil oli uus suurepärase varustusega b8 passat aasta valguseni ja seal olid ka fullled esituled eeskujulikud. Teisalt praegu on 2019 aasta Rav4 luxury plus variandis ja led esituledega, siis nende valgusandurid ja vihk on küll võrdlemisi nigelad.
Sõidutunnetuse osas veidi kirjeldasin ka eespool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 20.11.19 10:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik

Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.


Nii huvi pärast, kas igapäevaselt tegeled autodega või lihtsalt mutrivõti püsib nii hästi käes et selline projeks kohe ette võtta? :D
Samas kui kanal või tõstuk olemas ja teadmised olemas siis why not


Isiklikult ei ole vahet milline auto on. Usun, et Lamborghini või ferrari laialivõtmineon täpselt samasugune, kui sapaka. Koostamisloogika ja kooste on sarnane, nüanssidesse tuleb süveneda ja tööriistu peab olema. Inimestel on mingi kartlikus autode ja veel enam uute osas. Olen isaga garaasis kasvanud ning ratastega tehnika remont või pigem ehitus on mulle ülimalt südamelähedane. Kõik oskused olen isaga töökojas kõrval seistes omandanud ja temalt samm sammult õppinud. Eks mingil hetkel sai ise pusima hakatud ja asi veereb omal käel edasi. Alati on olnud olemas soe koht, kus oma ideid ellu viia ja proovida. Minu jaoks on see suur asi. Täpselt ei mäleta, aga esimesed projektiautod vist tulid 11-12 aastaselt. Äki 13-15 aastaselt juba sai raha kogumiseks liinibusse remonditud ja värvitud.
Olen sinapeal nii elektroonika, elektri, mootori, kasti, kui veerevankri remondi, samuti ka keretööde ja autode värvimisega. Oma eelnevatel projektidel olen kerepaneelid, kandevosad ja põhjad ise vahetanud, eeltööd ja värvitööd ise teinud ning üsna hea kvaliteediga, kui tänaseks garaasis 12a tagasi tehtud autot näiteks vaatan. Huvitab ka majade ehitus ja nokitsemine, seega käed on otsas ja mõistus peas. Üldiselt ma autot kuhugi remonti ei vii ja varuosad otsin ka omal jõul kokku. Igapäevatööna tegelen muude asjadega, seega vabal ajal toimetan hobikorras meeleldi autode või maja ehitamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 20.11.19 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


135 000 oli viimane esinduse külastus ja garantiilisi asju oli esimese 100k jooksul päris mitmeid + jooskvad pisiasjad. Kogu esinduse ajalugu mul on olemas. Arvutiga vaatasin üle jah ennem otsustamist, samuti katkusin mootori katted laiali ning käisin lambi ja peegliga kõik üle. :D
Puidu osas olen nõus jah. See vajas lihtsalt esimene päev sisseelamist ja harjumist. Vahetaksin ta vist läikiva karboni vastu, kui keegi tasuta pakuks. Ostma samas nüüd ei kipuks enam. Jätab sisse mõnusa tunde.
Roolisoojendus puudu jah. Meie eelmisel passatil oli see ja nüüd ühel teisel dailyl ka, seega tean kui mõnus see lisa on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 20.11.19 13:02 Tsiteeri


Väga äge teema ja lahe masin. Kiidan pealehakkamist ja julgust teostada oma ideid!


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.19 08:12 Tsiteeri


Ilus asi jälle foorumis juures. On endalgi nendel mudelitel mõte paar korda pidama jäänud.
Praegu hea võimalus kõrvutada- kuidas võrdled A5 vs A7 maanteemüra taset?


Ootame siis järjekordset- auto mida ei ehita, rs´iks transformeerumist :D


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 21.11.19 08:47 Tsiteeri


Ei saa objektiivselt võrrelda. A7 on oluliselt vaiksem, kuigi rehvimüra on mõlemal. 265/35 A7 all pole ka teab mis kõrge. A5 ei ole tehniliselt originaalkonditsioonis väljalaske osas. Seal on 3`` downpipe, RS5 torustik ja custom RS5 pütid. Seega teeb ta hoopis teist häält maanteel.
Mürasummutuse osas ma usun A7 on ka parem. A7 tundub tuulekohinat raamita klaaside osas vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
soonikx
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.19 17:32 Tsiteeri


Radarivõred paistavad küll juba olevat samad nagu on S7-mel


Q8 ; RS7 C8. Endised autod: 2014 S4 stage 2 328kw;2015 S7 Stage 1 402kw;2015 Audi RS7 Stage 1 480kw / 954Nm | 2013 Audi S6 C7 Stage 3 517kw / 1020Nm | 2018 Audi S3 8.5V 280kw
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]