Lehekülgi: 1 2 3 4 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 01.11.19 22:03
|
|
|
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
Lõpuks sai eelmisest sajandist samm edasi astutud ja jõutud 21. sajandisse. Valikus olid A5/S5 ja A4/S4 b8. Esimesed kaks langesid välja kuna
istmekohti oli vaid 4, kuigi enamusel neist uksi juba 4 ehk sportback mudelid. Viimase kahe vahel valides sai määravaks faktoriks see, et üks neist
omab ka aastate pärast väärtust, kuid teine läheb aina odavamaks. Bensiini mootori poole sai vaadatud ka sel põhjusel et kiirelt sooja saaks, kuna
eelnev igapäeva auto 1.9tdi A4 B5 oli kui ratastel külmkapp.
Ostust niipalju, et algul demoti kuidas auto sõidab. Siis sai juba ka ise proovida ja veenduda, et see on loom. Viimased läbirääkimised hinna osas sai
peetud Selveri kärumajas ning peale seda saigi diil tehtud.

Varustuse poole pealt huvitavamatest asjadest on vast välja tuua tagurduskaamera, sport differ ja 20" originaal rootorid. Labadega käiguvahetus,
erinevad sõidu re˛iimid jne peaks olema neil vast kõigil.
Sees on kahevärviline nahksisu, must ja valge ning polstreid kaunistavad carbon liistud. Tänapäeva sportrool on ikka väga teistsugune võrreldes
eelmise sajandiga, kuid diameetri poolest tundub olevat sama mis urquattro rool mis on hea väike. Bixenon esituledega on pimedas ka väga hea sõita,
kuid need kollased udutuled tuleks kiiremas korras valgemate vastu vahetada. Ja see DSG peeretus on ka muidugi omaette elamus 
Kiiruse ja kiirenduse tunnetus on ikka täiesti erinev. Kui B5 1.8T tundub justkui kosmoserakett, siis sellega ei saa üldse aru et kiiresti sõidaks
kuigi numbrid aina kasvavad 
Eile sai ka suvekad vahetatud talvekate vastu. Need siis 18" lamellid.
Idee siis pidada selle kohta niiöelda hoolduste päevikut, sest ega pea pole prügikast ja kõike ei jõua meeles ka pidada.
Läbisõit ostu hetkel ~222 000 km.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.11.19 22:21
|
|
|
Väga lahe masin! Jõudu sellega ja tule proovi OMC-l ka järgi ikka. 
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.11.19 22:30
|
|
|
Et kasti mehhatroonika laguneks või midagi sarnast. Ma isegi ei tea mida nende 21 sajandi liikurite puhul enam soovitakse 
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.11.19 22:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Et kasti mehhatroonika laguneks või midagi sarnast. Ma isegi ei tea mida nende 21 sajandi liikurite puhul enam soovitakse |
Sellel võiks öelda, et sportdiffer laguneks ja kui s tronic, siis sellekohta võiks öelda, et paksu rahakotti....ei muidu lahe masin. 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.11.19 04:43
|
|
|
Tundub, et ost nagu klassika, proovisõit ja käruputkas hind paika 
Loodame, et seekord vedas ja see usakas ei saabunud Leetu kilukarbi kujul. Edu ja õnne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
k4lmer
huviline
Registreerunud 14.12.10
Kasutaja on eemal
Auto: RS4 B8
|
postitati 02.11.19 08:42
|
|
|
Vin koodi googeldades leiab kiirelt milline see auto americas oli.
Aga muidu vägev pill.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.19 10:25
|
|
|
Huvitav kas see faceliftiks tegemine on nii lihtne, et see nii moes on? Ajuoperatsioon tuleb ikka ka kohe ära teha kui veel tehtud pole. Hobuseid pole
mõtet kinni hoida.
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.19 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Huvitav kas see faceliftiks tegemine on nii lihtne, et see nii moes on? |
Tiivad, tuled, stange, grill ja kapott. Lihtne, ainult maksa.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.11.19 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Väga lahe masin! Jõudu sellega ja tule proovi OMC-l ka järgi ikka.
|
Tänud. Proovida tahaks ikka jah 
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Et kasti mehhatroonika laguneks või midagi sarnast. Ma isegi ei tea mida nende 21 sajandi liikurite puhul enam soovitakse |
Sellel võiks öelda, et sportdiffer laguneks ja kui s tronic, siis sellekohta võiks öelda, et paksu rahakotti....ei muidu lahe masin. |
Naelast kummi piisab veel küll 
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tundub, et ost nagu klassika, proovisõit ja käruputkas hind paika 
Loodame, et seekord vedas ja see usakas ei saabunud Leetu kilukarbi kujul. Edu ja õnne. |
Tsitaat: | Algselt postitas: k4lmer
Vin koodi googeldades leiab kiirelt milline see auto americas oli.
Aga muidu vägev pill. |
Selline ta siis oli USAs:

Piltide järgi tundusid katki olevat kõik polditavad detailid ehk siis ei midagi hullu. Bäge ja kardinaid lahti polnud löönud ehk siis pidi olema üsna
väikese hoo pealt.
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ajuoperatsioon tuleb ikka ka kohe ära teha kui veel tehtud pole. Hobuseid pole mõtet kinni hoida. |
Seda plaan teha, kuid juba koos rullikutega. Kasti soft tasuks ka siis juba kindlasti ära teha.
Tsitaat: | Algselt postitas: Ricky
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Huvitav kas see faceliftiks tegemine on nii lihtne, et see nii moes on? |
Tiivad, tuled, stange, grill ja kapott. Lihtne, ainult maksa. |
Huvipärast sai isegi neid hindu vaadatud ning juba ainuüksi tuled olid 1k tükk. Sinna veel plekid, stange nahk ja võred juurde tuleb ikka päris suur
number 
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.11.19 08:20
|
|
|
Mootori valikule "like". Bensiinimootor on ikka õige asi.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 15.11.19 19:07
|
|
|
Esimene tuhat sõidetud ja välimus sai kerge uuenduse:

Udukate lambid sai ka ledide vastu vahetatud. Nüüd saab aru ka kui need kurvis põlema hakkavad 

Spidos ka mingeid häireid ei tekkinud, kõik tip-top:

Järgmisena tuleb ette võtta klapikambrikaane tihendite vahetus, sest parempoolne lekib summuti peale ja vahest viskab õli kärsakat sisse.
Muidu sõidab hästi ja keskmine 12.5/100km.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.11.19 22:35
|
|
|
Võre vahetus väga hea mõte. Ei ole üldse ilus see originaal sellel masinal. 
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.19 12:17
|
|
|
Maitse asi, minu arust selle hõbedaste liistudega võre ära võtmine ning mustaga asendamine teeb just ilmetumaks kuna kaotad kontrastis. Ehk rohkem
tekib "ühtlast halli massi"
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.11.19 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Maitse asi, minu arust selle hõbedaste liistudega võre ära võtmine ning mustaga asendamine teeb just ilmetumaks kuna kaotad kontrastis. Ehk rohkem
tekib "ühtlast halli massi" |

Lisaks paistab läbi selle võre kogu elu, mis seal taga on (tala, radikad, juhtmed/voolikud jne).
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 18.11.19 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Maitse asi, minu arust selle hõbedaste liistudega võre ära võtmine ning mustaga asendamine teeb just ilmetumaks kuna kaotad kontrastis. Ehk rohkem
tekib "ühtlast halli massi" |

Lisaks paistab läbi selle võre kogu elu, mis seal taga on (tala, radikad, juhtmed/voolikud jne). |
Ei ütleks , B8l ka selline võre ees ja ei paista sealt mitte midagi, tala kindlasti mustaks värvida.
Ise mõtlesin muidu ennist, et orig. võre on kole kuju/välimuse poolest.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 19.11.19 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Ei ütleks , B8l ka selline võre ees ja ei paista sealt mitte midagi, tala kindlasti mustaks värvida.
Ise mõtlesin muidu ennist, et orig. võre on kole kuju/välimuse poolest. |
Ei paista sealt tõesti mitte midagi. Tala küljes käib plastist kate mis on juba musta värvi ehk siis polnud vaja sedagi värvida.
Teinepäev saab ehk valges pilti ka teha, siis parem ülevaade. Ise väga rahul 
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.11.19 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Ei ütleks , B8l ka selline võre ees ja ei paista sealt mitte midagi, tala kindlasti mustaks värvida.
Ise mõtlesin muidu ennist, et orig. võre on kole kuju/välimuse poolest. |
Ei paista sealt tõesti mitte midagi. Tala küljes käib plastist kate mis on juba musta värvi ehk siis polnud vaja sedagi värvida.
Teinepäev saab ehk valges pilti ka teha, siis parem ülevaade. Ise väga rahul |
Õigus jah, B7 kerel oli vaja värvida..
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.12.19 18:36
|
|
|
Üks talvisem pilt ka:

Vahepeal sai veel carbonist high kick tagatiib tellitud ning IE õhuvõtu süsteem usast. Loodetavasti jõuavad ehk peagi ka kohale 
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 14.12.19 23:25
|
|
|
Vahepeal sai hoolduses käidud @ 225550km ning õlid vahetatud:
*Mootorisse läks Motul 8100 X-Cess 5W40 ning filtriks Mahle
*DSG õli sai Febi toodang ning samuti sai vahetatud filter kasti seest + uus tihend - Vaico komplekt
*Ülekande osad said samuti Febi õli milleks 75W85 GL5
*Tagadiffri hüdraulika õliks läks Ravenol TF-0870
*Pidureid surub kokku ATE Racing TYP200 vedelik

Vaadati ka kõik muud asjad üle ning selgus, et lisaks ühele klapikambrile lekib siiski ka teine veel. Tellisin teise Reinzi tihendi juurde ning need
lähevad vahetusse järgmisel korral koos uute Boschi küünaldega, sest lahti võtmine üks töö. Lisaks oli keegi vasaku sarniiri kummiga nahka teinud ja
seal oli seetõttu ka lõtk sees. Paremal oli kumm terve, kuid ka sealt sai lõtku kätte. Need samuti ostetud Lemförderid ja vahetatakse järgmisel korral
ära. Salongi ja kütusefilter vaja ka veel vahetada ning need sai võetud Hengst ja Bosch.

Viimase update kohaselt peaks see uus sisselaske süsteem 17.dets teele pandama ehk siis seepärast õhufiltrit vahetama ei hakkagi. Sama pakiga tulevad
ka kasti ja diffri patjade tugevdused/sisud, mis peaks kogu väände suunama maha mitte pukside õõtsutamise peale. Carbonist tagatiib pandi ka paar
päeva tagasi teele ja loodaks enne pühi kätte saada.
R8 õlikork sai ka tellitud ja paigaldatud, kuid auto pealt pilti hetkel kohe pole.

|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.01.20 18:33
|
|
|
Enne pühi saabus riistapuu, mida varem harjunud kasutama ja usaldama:

31. dets saabus kauaoodatud carbon antitiib ning 1. jaanuaril sai see ka külge:

Teised väljamaalt tellitud asjad pole veel siiani saabunud, aga teel nad vähemalt ikkagi on.
Täna @ 227060km sai nüüd uuesti servises käidud ja järgmised asjad tehtud:
*Esimesed sarniirid - Lemförder
*Klapikambrikaane tihendid - Victor Reinz
*Uued süüteküünlad - Bosch
*Kütusefilter - Bosch
*Salongifilter - Hengst
*Esidiffrise läks ka veidi õli juurde
*Tagadiffri hüdraulika õli sai ka veelkord läbi lastud, sest see mis sealt esimene kord välja tuli oli kole

Nüüd tuleks veel kliima hooldus ära teha ja siis peaks olema kõik üle käidud.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 07.01.20 18:40
|
|
|
Tiib on küll jube võõrkeha auto küljes. Aga peaasi, et endale meeldib.
Lauri in Audi
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.20 19:01
|
|
|
Tiib on ikka väga rõve, eks maitse asi, aga sellisele vaataks küll pikalt järgi, et miks autoga nii tehakse 
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 07.01.20 19:02
|
|
|
Ole häda midagi, sportauto ikkagi. Pole mingi masuudipress. 
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 07.01.20 19:31
|
|
|
Ei noh maise asi see tiib, või siis kui hing ihkab hoopis õigest sportautot bmw e46 m3 csl 
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |