Lehekülgi: 1 2 |
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 20.08.19 17:15
|
|
|
Pidurikettaid ja klotse?
Soovitage mis firma toodangu piduriklotse ja kettaid eelistada?
Audi a6 c6.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 20.08.19 17:21
|
|
|
B7le sai viimane set pandud puuritud TRW kettad / klotsid. Väga rahul ja hind normaalne.
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 20.08.19 18:42
|
|
|
C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 21.08.19 05:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TEPO6
C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK. |
A4 quattro sai taha brembod, aastaga hakkas ketas roostetükke loopima sisemiselt küljelt, trw juba 2a küljes ning pole probleemi
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 21.08.19 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TEPO6
C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK. |
Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna...
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.08.19 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna... |
Kas supportid on kõigil ikka korras?
Selge see, et kui pidur natukenegi peal, suppordi kolb/liugurid/klotsid raami sees kinni roostetanud, siis ajab ketta sõites kuumaks, sel enam kuhugi
paisuda ruumi pole ja siis läheb lainesse.
Mis jätabki mulje, nagu oleks ketas kõver, sest pärast pikemat sõitu pidurdades väristab nii autot kui pedaali.
Jahtub maha, siis on hea tootja ketas pärast uuesti sirge.
Mul siin kõrval töökojas, kus kaasaegseid autosid tehakse, laksavad mehed alla igasuguseid odavaid NK-sid (need on VAG-ide puhul täna ka juba värvi
all!), A.B.S.-e, Maxgeare, EGTsid (Leedu toodang!), Delphit muidugi jne kettaid ja mingit jama ei ole.
Suppordid muidugi vaadatakse ka alati üle ja kui mingigi jamps on, siis soovitatakse kohe uus panna. (remont on tänapäeval ju sama hinnaga)
Pole neil keegi tagasi tulnud ja nutnud, et uued kettad kõverad.
Kui ongi seismisest räme rooste peal ja ketas annab veel paksuse välja, siis treivad auto küljes üle, aga need ei jää alul ilusad.
.
P.S. Rahvajutt räägib, et Zimmermann on ainuke ketas, mis valatakse mitte Hiinas ja seetõttu on klass omaette. Teised (TRW, Brembo, Mintex, Bosch jne
jne odavamatest rääkimata) on kõik Hiinas valatud.
P.S. Ise paneks üldsegi Meyle, kui oleks küsimus, et mida. Lihtsalt selle pärast, et nimi on ilus.
.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.08.19 13:43
|
|
|
Mine võta Autoeksperdist ära mida pakuvad ja saab piisavalt hea.
|
|
|
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 21.08.19 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanK
Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna... |
Kas supportid on kõigil ikka korras?
Selge see, et kui pidur natukenegi peal, suppordi kolb/liugurid/klotsid raami sees kinni roostetanud, siis ajab ketta sõites kuumaks, sel enam kuhugi
paisuda ruumi pole ja siis läheb lainesse.
Mis jätabki mulje, nagu oleks ketas kõver, sest pärast pikemat sõitu pidurdades väristab nii autot kui pedaali.
Jahtub maha, siis on hea tootja ketas pärast uuesti sirge.
Mul siin kõrval töökojas, kus kaasaegseid autosid tehakse, laksavad mehed alla igasuguseid odavaid NK-sid (need on VAG-ide puhul täna ka juba värvi
all!), A.B.S.-e, Maxgeare, EGTsid (Leedu toodang!), Delphit muidugi jne kettaid ja mingit jama ei ole.
Suppordid muidugi vaadatakse ka alati üle ja kui mingigi jamps on, siis soovitatakse kohe uus panna. (remont on tänapäeval ju sama hinnaga)
Pole neil keegi tagasi tulnud ja nutnud, et uued kettad kõverad.
Kui ongi seismisest räme rooste peal ja ketas annab veel paksuse välja, siis treivad auto küljes üle, aga need ei jää alul ilusad.
.
P.S. Rahvajutt räägib, et Zimmermann on ainuke ketas, mis valatakse mitte Hiinas ja seetõttu on klass omaette. Teised (TRW, Brembo, Mintex, Bosch jne
jne odavamatest rääkimata) on kõik Hiinas valatud.
P.S. Ise paneks üldsegi Meyle, kui oleks küsimus, et mida. Lihtsalt selle pärast, et nimi on ilus.
. |
Maxgear väga saast?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.08.19 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Maxgear väga saast? |
Küsimus pole arusaadav.
Aga kui seal sõna "kas" sees oleks, siis vastus oleks, et mitte saastam, kui need teised. Kui on igapäeva auto, supportid korras, miks mitte.
Seisva auto puhul oleks kallim ketas ehk parem, siis hakkab juba roostekindlus kah rolli mängima.
.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.08.19 15:06
|
|
|
See Maxgear on pigem kahtlane asi, toodab väga paljusid erinevaid osasid ja tihti poole odavamalt kui tuntumad tootjad, seega vast midagi väga head
seal pole. Ise võtan kettad Automaailmast, tavaliselt antakse kollane/sinisega karbis Comline, sadu paare paigaldanud neid aastate jooksul ja pole
nagu probleeme olnud. Mõistliku sõidustiiliga enamus tootjaid tõenäoliselt siiski kestavad, muidu ju ei müüdaks neid.
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 21.08.19 15:43
|
|
|
Kunagi sai b5-le comline kettad, jubedalt roostetasid
C6-le võtsin 4 kuud tagasi esimesed Zimmerman Coat Z kettad + TRW klotsid(1ZL), siiani olen rahul.
135€ www.iparts.ee. Hinnad sellised, et mina ei katsetaks neid kõige odavamaid omal nahal
|
|
|
Kremlin
|
postitati 21.08.19 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
B7le sai viimane set pandud puuritud TRW kettad / klotsid. Väga rahul ja hind normaalne. |
Enne seda olid ees Zimmermann, ~6 kuud ja kõverad.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.08.19 17:05
|
|
|
Elu näitab, et enamus klotivahetajad ei puhasta liugpindasi korrektselt ja väikemal või suuremal määral jääb pidur peale. Olge hoolsad ja kontrollige.
Isiklikult olen alati suppordi liugurite kummipuksid ka välja võtnud ja pinnad ära puhatanud, peale seda liigub liugur olulisemalt kergemalt.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.08.19 17:13
|
|
|
Autokoolis või kusagil mujal räägiti, et ideaalis ei tuleks pidurit vajutada suuremal kiirusel kui 40km/h, see on siis rahulikul igapäevasõidul. Karta
on, et täiskiiruselt enne ristmikku pidurdajad koormavad rohkem kettaid ja ajavad need kiiremini kõveraks. Tootjate kodulehelt võib lugeda soovitusi,
et uusi kettaid ei tohi esialgu üldse koormata. Mõni võib-olla läheb testima kohe, et kas ikka väristab. Kui viga oleks puhtalt ketastes, siis oleksid
need ju kõigil kõverad sama tootja puhul, ega ikka ei ole küll.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 21.08.19 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Autokoolis või kusagil mujal räägiti, et ideaalis ei tuleks pidurit vajutada suuremal kiirusel kui 40km/h, see on siis rahulikul igapäevasõidul. Karta
on, et täiskiiruselt enne ristmikku pidurdajad koormavad rohkem kettaid ja ajavad need kiiremini kõveraks. Tootjate kodulehelt võib lugeda soovitusi,
et uusi kettaid ei tohi esialgu üldse koormata. Mõni võib-olla läheb testima kohe, et kas ikka väristab. Kui viga oleks puhtalt ketastes, siis oleksid
need ju kõigil kõverad sama tootja puhul, ega ikka ei ole küll. |
Veider käsitlus sel teemal siin. Küll soovitatakse mõistlikku kasutust (mis see täpsemalt oleks?), küll ei tohi täiskiiruselt pidurdada...
Oleme erinevatele Mannergutele alla pannud suvalised odavad kettad, mida BAO-st saab, ei mingit sissesõitu ja järgmised 6h saab ainult täiskiiruselt
max pidurdust - ükski pole kõveraks läinud. Aga pidurid saavad enne igat sõitu puhastatud ja hooldatud. 3-4 komplekti klotse iga hooajaga läbi
kärutatud, aga ketastega pole küll probleeme esinenud. Täpselt sama asi E36 rajaautoga. Kettad alati siledad, ilma slottide ja aukudeta.
Küll olen korduvalt näinud mõrasid ja "paistetusi" puuritud ketastel, igapäevaautodele need väga ei kõlba ja pikema kasutuse korral rajamasinale kah
mitte. Muidu on ju fääncid ja reissing küll
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 21.08.19 19:32
|
|
|
Zimmermanni võiks ka proovida, aga mitmed foorumlased väitnud et ühtede ja teiste klotsidega vilistavad.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.08.19 19:59
|
|
|
Ei ole kunagi üle mõne sekundi mõelnud selliste elementaarsete kuluosade üle nagu piduriklotsid ja kettad, piisab vaid normaalsesse poodi (näiteks
see, mida eespool mainisin) sisse astuda ja mõne minutiga on teema ammendunud.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 21.08.19 20:02
|
|
|
Zimmermann on väga hea, aga ainult siis kui kogu komplekt on tema toodang. Kui panna näiteks mingi muu firmad klotsid vms, kohe vilisevad või kui kohe
ei vilise, hakkavad mingi X tuhat läbitud km pärast vilistama.
Brembo on väga hea. Bosch on hea. Ferodo on hea. Febi on hea.
Delphi ja JP ja LPR = ?
Trusting - kuidas joppab. K27 - enda kogemuse põhjal hea.
Üldiselt ikkagi soovitaks silla peal sama tootja kettaid-klotse kasutada. Mitte Brembo kettad ja Boschi klotsid vms.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 21.08.19 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TEPO6
Zimmermanni võiks ka proovida, aga mitmed foorumlased väitnud et ühtede ja teiste klotsidega vilistavad. |
Sama firma / tootja klotsid ka siis! Peaks olema kindla peale minek...
Mul eelmine kit oli Zimmermann kettad ja Bosch klotsid ja vilinat pold, lihtsalt infoks.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.08.19 20:18
|
|
|
Ma ütleks, et kettal ja kettal on ikka meeletu vahe. Ostes olid autol OEM kettad, klotse ei tea, kelle toodang. Kuna kettad olid õhukeseks kulunud,
said kõik välja vahetatud Fremax-i komplektide vastu. Pärast seda auto pidurdab märksa kehvemini ja kõik kettad on juba päris roostes (äkki aasta või
2 on möödas vahetusest), samal ajal vedelevad vanad kettad siiani maal kuuri kõrval vanaraua hunnikus ja on ka vähem roostes tänaseks päevaks, kui
alla läinud Fremax-id. Ei oska kommenteerida, kas antud originaal kettad olid auto all ~15a ja ~200000km jooksul esimesed, teised või kolmandad, kuid
mina olen nende kvaliteedis, pidurduseffektiivsuses ja roostekindluses siiani meeldivalt üllatunud.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 22.08.19 05:33
|
|
|
Jagage veel infot,mis kombod ei vilistaks. Vöi on migit rohtu vilina vastu.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 22.08.19 05:48
|
|
|
Viimased kolm kombot eri masinatel olnud nk kettad ja roadhouse klotsid. Mina ei nurise
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 22.08.19 07:15
|
|
|
Eelmisel audil olid all bosh kettad klotsid. Nagu vihma sadas pidureid polnud. Panin kokkuhoiu müttes NK kettad ja K27 klotsid ja isegi vihmaga olid
tavapärased. Varem polnud sellist asja kunagi ennem näinud. Nüüd mõtlen, et peaks panema ette ehk Zimmermanni puuritud kettad. Äkki need jahutavad
paremini ja ei lähe nii ruttu kõveraks...
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.08.19 07:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Jagage veel infot,mis kombod ei vilistaks. Vöi on migit rohtu vilina vastu. |
Tõsiselt küsid sellist asja we?
Mittevilistav klots.
Veel üks mittevilistav klots.
Klots, mis ilma "nippideta", mida pildil pole näha, karjub pidurdamisel nagu Tallinna ühistransport: PILT
(tootjatele mitte tähelepanu pöörata, see pole oluline)
..........
Kõige lihtsam "nipp", kui sai kord juba odav, ilma pehmenduspadaja ja -metallita klots ostetud, siis klotsi tahaküljele (seesama Ferodo klots
näiteks, kui neid plekke karbis kaasas pole; enamasti on nad juba klotsile külge kleebitud, nagu esimese näite Zimmeritel) määrida sellist imeasja
nagu vasemääre.
On ta kallis Würthi CU800 või CRC esimesest ettejuhtuvast bensukast pärit copper paste tuub, mitte mingit vahet ei ole; peaasi, et kolvi serv vastu
klotsi ja väljast see puppordi käpp oleks vasega koos.
Klotsi puutepinnad vastu suppordi raami loomulikult ka.
.
|
|
|
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 22.08.19 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Maxgear väga saast? |
Küsimus pole arusaadav.
Aga kui seal sõna "kas" sees oleks, siis vastus oleks, et mitte saastam, kui need teised. Kui on igapäeva auto, supportid korras, miks mitte.
Seisva auto puhul oleks kallim ketas ehk parem, siis hakkab juba roostekindlus kah rolli mängima.
. |
Mis arusaamatut on lauses?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |