Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 04.08.19 11:21
|
|
|
Audi A6 C7 Avant Quattro 2.0TFSI - 2018 - Cari
Mõnda aega olen mõelnud, kas peaks tegema teema või mitte. Lõpuks otsustasin "päeviku" pidamise eesmärgil ikkagi ära vormistada. Praeguseks olen
omanud isendit umbes poolteist aastat. Varustus:
Istmed/polster: must
Istmepolster - nahk “Milano", sh nahaga kaetud istmete peatoed ja käetugi esiistmete vahel
Välisvärv - Briljant-must
“Audi pre sense FRONT” koos “Adaptive Cruise control” (Stop&Go-funktsiooniga) - "Audi braking guard" koos adaptiivse püsikiirushoidjaga
"Comfort key” pagasiruumi luuk elektriliselt avatav suletav, sh sensoriga kontrollitav mugavus-avamine
Alarmseade, sh salongi mahuandurid ja äravedamise kaitse läbi kallutusanduri
Elektrilise soojendusega esiistmed
Allaklapitav tagaistme seljatugi
Parkimisabi ees- ja tagaosas + parkimiskaamera auto tagaosas
Komfortkliimaseade (4 tsooniga)
Juhi infosüsteem värvidispleiga
Bluetooth interface
Audi smartphone interface
MMI Navigation Plus
Kõlarisüsteem “BOSE Surround Sound”
Esilaternad "Audi Matrix LED” - tehnoloogiaga, sh selektiivne kaugtulede valgusvihu reguleerimine, automaatselt tumenev sisepeegel ja dünaamilised
suunatuled esi- ja tagalaternas
Istmed - esiistmed elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi), juhiiste mäluga
Istmed - esiistmed ventilatsioonifunktsiooniga
Istmed - läbilaadimisava tagaistme seljatoes
Kergmetallveljed 8J x 18”, 10-kodaraga "V” disain, rehvidega 245/45 R18
Klaasid klaasid tumendatud alates pillarist ("Privacy glass”)
Pagasiruumipakett "FIX”
Panipaigapakett - kaks topsihoidjat tagaistme käetoes ja kaks 12V pistikupesa tagaistmete juures
Peeglid - välispeeglid elektriliselt kokkuklapitavad ja mälufunktsiooniga
Pikendatud tehasegarantii - 5 aastat (2 aastat + 3 aastat lisagarantiid), läbisõiduni 100 000 km
Roolisamba asendi elektriline reguleerimine, võimaldab muuta rooliratta kõrgust ja kaugust istmest
Rulood - manuaalsed rulood tagaaknale ja tagumistele külgakendele
Seisuküte/ventilatsioon, võimaldab taimeri või kaugjuhtimispuldi kaudu käivitada autonoomse soojenduse või ventilatsiooni
Valgustuspakett - II (“Ambient lighting"), sh valgustuspakett I ja valgustus käepidemetes
Öise nägemise assistent koos jalakäija tuvastamise abifunktsiooniga
Paar pilti ka:
Ja järelpaigaldatud lombi valgus:
31.01.2019 - õlivahetus/hooldus
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 04.08.19 14:00
|
|
|
Originaalis polnud Audi Smartphone Interface lisa, selle ostsin juurde ja töötab laitmatult. Kaabliga seadistatud käepärasemaks järgmised:
Needle sweep
Active Lane assist
Pagasiruumi avamine/sulgemine 1 vajutusega puldist
CD lugemine jukeboxi
Coming home/leaving home ainult DRL
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 08.08.19 17:50
|
|
|
Alates android auto 4.5 versioonist saab nautida kauaoodatud kasutajaliidese uuendust!
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.19 19:17
|
|
|
Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal
?
Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 08.08.19 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal
?
Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka |
Ekraani touchi isegi väga ei igatse. Olen siin vahepeal uue A3ga sõitnud ja sellega on ikka tase mugavam android auto kasutamine (see suur ketas,
millega valikuid teha on ka joystick). Praegu on tüütu vahepeal touchpadiga möllata ja siis jälle suurt nuppu kedrata. Samas ega seal palju midagi
näppida polegi, waze ja mis album spotifys. Üks viimane uuendus lubas waze aadressi trükkida telefoni ekraanil klaviatuurilt, mis oli ka ülimugav.
Pettumus oli see, et C7 puhul roolilt näiteks järgmist lugu panna ei saa (see programmeeritav nupp mis muidu rooli soojendus on). A3 juba lubas
roolilt ka lugu vahetada.
Kui sisust mingi hea pildi saan, siis lükkan üles. Üldse on vaja mingi korralik ülespildistamine teha, praegu ainult telefoniklõpsud.
Küsiks ka ühe üldisema küsimuse kõigilt teistelt C7 omanikelt: kas takistusele lähenedes (otse sõites) aktiveerub parkimisabi või ei? Ma tean et (A3
jälle) uuematel mudelitel on nii ja esinduses mulle väideti, et seda saab ka C7l sisse lülitada, aga ma pole seda leidnud ei menüüst ega ka
kaabliotsast. Oleks see töös, oleks olemata see:
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.08.19 20:50
|
|
|
Aktiveerid hommikul kohe ACC ja ilmselt aitab?
Isegi mu vanal Q7-l viskab, väga lähedale jõudes, autokujutise keskele ekraanile kirjaga, et You too close...isegi kui ACC pole füüsiliselt
aktiveeritud?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 08.08.19 23:53
|
|
|
Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard
Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 09.08.19 04:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard
Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com |
Tänud. Breaking guard on peal ja toimib. Breaking guard töötab minumeelest alates 30km/h, minu avariid on tehtud paar km/h. Ma pidasin silmas neid
parkimise piikse, mis objekti kaugust näitavad aga ilma tagurduskaamerata.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 09.08.19 09:20
|
|
|
Ehk sain ma mõnest asjast valesti aru, aga:
Parking Guard hea näiteks linnas, kui keegi otsustab vahele sõeluda, esimesi andureid ta vist ei mõjuta?
Ma olen küll ta maha võtnud, nimelt naisele ei meeldinud kui auto ise pidurdama hakkas arvates, et takistus liiga lähedal on. Eks mugavuse asi oli,
mind isiklikult päästis paar korda kui pea laiali oli otsas. Tõmbas auto ise seisma enne, kui jõudsin tagant selga sõita.
Need piiksud ederpidi sõites saab tööle vist panna vaid Parkimise nuppu vajutades konsoolis. Vähemalt ei tea kedagi, kes oleks a la kodeerinud nad
alati kuni teatud kiiruseni piiksuma. Päeva lõpus oleks vist veidi häiriv?
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.08.19 09:09
|
|
|
Kaks klõpsu salongist ka
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.08.19 07:43
|
|
|
Lisan siis ka midagi rubriigist avariilised audid:
Praeguseks auto jälle korras ja sile. Tööde eest maksid teiste liikluskindlustused
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 16.08.19 17:35
|
|
|
Kuna ma aktiveerisin Lane Assist'i vcds'iga, siis siit küsimus neile, kel see juba tehasest peal: kas piisab rooli hoidmisest, et Lane Assist ei
deaktiveeruks või peab kogu aeg ikka roolima?
Muidu ülimalt mõnus abivahend, aga pikkadel sirgetel on tüütu roolida. Lisaks kipub mahasõitudel rooli paremale kakkuma
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.08.19 09:40
|
|
|
Parm lendas esiklaasile, lõin maha. Lõin ka ämbliku sisse :S
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 11.09.19 18:29
|
|
|
Kirjutan vahepeal mis mulle muidu hea auto juures närvidele käib:
Kojamehed ei käi lõpuni kui mootor välja suretada (isegi Passat sai sellega hakkama)
Roolil oleva programmeeritava nupuga ei saa järgmist lugu panna kui kasutad android autot
Istme soojendus/vent on 3 astmeline ja tüütu lülitada. C6 lahendus oli hoopis mõnusam. Ja isegi passatil oli 6 astmeline istmesoojendus
Kui naine sõidab autoga siis oma istmemälu taastamiseks tuleb nuppu all hoida kuni paigas (workaround: süüdi väljas ja uks lahti, siis sõidab ühe
vajutusega paika)
Käepäraseid panipaiku on vähe
Gaas.. selline tunne, et pedaalist saadetakse ümbrikuga käsk mootorisse.. (launch on muidugi äkiline)
...
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.19 19:24
|
|
|
Mõne murega oskan kaasa tunda. Kõige rohkem häirib see "hoia mäluasendit all"
Gaasi osas on endal sama tunne, et väga aeglaselt reageerib. Dynamic on nagu ok, kuid tavasõidus tahaks dynamic ja auto vahepealset. Kui pedaali põhja
lükkad, siis on kiirem, kuid lisaks turbo-lagile on mingi viide ikka veel, käigukast äkki.
Seda teoorias saaks pisut paremaks kui lased prj-l natuke kasti+mootori softi ümber kirjutada, äkilisemaks. Oled mõelnud ?
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 11.09.19 21:37
|
|
|
Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.09.19 04:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid. |
Just, võtmemälu salvestab mitmeid asju k.a. iste, rool, peegel jne. Seega teine võti naisele ja elu lihtne. Peale auto seiskamist u. 5 sek. jooksul
kojameeste kangi vajutades lähevad nad service positsiooni, mis on talvel ülimugav, eriti kui on webasto. Ei külmu alla kinni ning hea puhtaks
koputada.
Ilus auto, kahju ainult, et Tallinn seda niimoodi retsib.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.09.19 05:22
|
|
|
Nagu siin mainitud, siis garantiid veel lõpetama ei läheks. Eriti kuna s-tronic kast . Tõsi on see, et mitme võtmega saab istmemälu probleemist üle.
Lisaks miinuste listi veel:
Kui sedaanil tuleb pagassis lae alt mõnus konks kilekoti kinnitamiseks, siis avantil on mingi eriti mõttetu konks küljeseinas. Hea et fix pakett on,
see natuke leevendab
Ja muidugi ACC muutmise samm (eriti häirib et see läheb 10km/h peale alates 90st. Muudel kiirustel on see seaduse piires, aga 100 peal on tegelik
kiirus 97, mis tähendab photoboothi külastust ja paarieurost trahvi). Jah, käsitsi saab paika vajutada, aga pea 80k€ autost ootaks midagi muud.
Aga ka mõned asjad milleta enam elu ette ei kujuta:
ACC käivitab mootori, kui autod eespool liikuma hakkavad ja seda enne kui auto sinu ees sõitma hakkab;
Piduriasendid seismisel: väga õrnalt seisab niisama, natuke tugevamalt vajutades aktiveerib automaatse käsipiduri ning veel tugevam vajutus suretab
mootori välja;
Janni mainitud service asend kojameestel (see peaks olema kõigil VAG masinatel, B6 passatil oli ka);
Matrix LED, no comments. Öösõidud on mu lemmikud;
Night vision (vaata eelmist);
Valgustus ukselinkides- pimedas ikka väga mugav;
Võimalus valida, kas jalaruumi õhk on pigem soojem või jahedam kui salongi oma;
.. tegelikult võin seda listi jätkata, kuid pole vist pointi- kõik, mis pole negatiivses listis, on hästi! Ja paljud "puudused" on minumeelest C8
kerel juba lahendatud.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.19 07:28
|
|
|
Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab,
ei oska kommenteerida.
Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.09.19 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab,
ei oska kommenteerida.
Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla |
Siis tuleb kingad varna panna ja miskit riidest jalavarjud hankida
Ega see erinevus väga drastiline pole, aga talvel olen tundnud, et peaks keerama sooja peale ja suvel vastupidi. Eks ta natuke sarnane selle õhu
kvaliteedi reshiimiga- kas on sensitive või mitte
|
|
|
morello
huviline
Registreerunud 18.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.19 17:15
|
|
|
Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?
Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas
ummikus seistes tahmava Volvo taga.
OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.
2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas
Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.09.19 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: morello
Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?
Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas
ummikus seistes tahmava Volvo taga.
OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.
2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas
Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda | MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud? Mul vist poole peal, aga vingu pole
kordagi ummikutes või tossukate taga sõites tundnud.
|
|
|
morello
huviline
Registreerunud 18.10.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.19 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud? |
Jah
Veakoodid jne puuduvad, samas ega kodu ees vs kesklinnas väga palju see kvaliteet ei langenud, vähemalt arvuti arvates.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |