Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Avant Quattro 2.0TFSI - 2018 - Cari (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 4418)
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.08.19 12:21 Tsiteeri
Audi A6 C7 Avant Quattro 2.0TFSI - 2018 - Cari



Mõnda aega olen mõelnud, kas peaks tegema teema või mitte. Lõpuks otsustasin "päeviku" pidamise eesmärgil ikkagi ära vormistada. Praeguseks olen omanud isendit umbes poolteist aastat. Varustus:

    Istmed/polster: must
    Istmepolster - nahk “Milano", sh nahaga kaetud istmete peatoed ja käetugi esiistmete vahel
    Välisvärv - Briljant-must
    “Audi pre sense FRONT” koos “Adaptive Cruise control” (Stop&Go-funktsiooniga) - "Audi braking guard" koos adaptiivse püsikiirushoidjaga
    "Comfort key” pagasiruumi luuk elektriliselt avatav suletav, sh sensoriga kontrollitav mugavus-avamine
    Alarmseade, sh salongi mahuandurid ja äravedamise kaitse läbi kallutusanduri
    Elektrilise soojendusega esiistmed
    Allaklapitav tagaistme seljatugi
    Parkimisabi ees- ja tagaosas + parkimiskaamera auto tagaosas
    Komfortkliimaseade (4 tsooniga)
    Juhi infosüsteem värvidispleiga
    Bluetooth interface
    Audi smartphone interface
    MMI Navigation Plus
    Kõlarisüsteem “BOSE Surround Sound”
    Esilaternad "Audi Matrix LED” - tehnoloogiaga, sh selektiivne kaugtulede valgusvihu reguleerimine, automaatselt tumenev sisepeegel ja dünaamilised suunatuled esi- ja tagalaternas
    Istmed - esiistmed elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi), juhiiste mäluga
    Istmed - esiistmed ventilatsioonifunktsiooniga
    Istmed - läbilaadimisava tagaistme seljatoes
    Kergmetallveljed 8J x 18”, 10-kodaraga "V” disain, rehvidega 245/45 R18
    Klaasid klaasid tumendatud alates pillarist ("Privacy glass”)
    Pagasiruumipakett "FIX”
    Panipaigapakett - kaks topsihoidjat tagaistme käetoes ja kaks 12V pistikupesa tagaistmete juures
    Peeglid - välispeeglid elektriliselt kokkuklapitavad ja mälufunktsiooniga
    Pikendatud tehasegarantii - 5 aastat (2 aastat + 3 aastat lisagarantiid), läbisõiduni 100 000 km
    Roolisamba asendi elektriline reguleerimine, võimaldab muuta rooliratta kõrgust ja kaugust istmest
    Rulood - manuaalsed rulood tagaaknale ja tagumistele külgakendele
    Seisuküte/ventilatsioon, võimaldab taimeri või kaugjuhtimispuldi kaudu käivitada autonoomse soojenduse või ventilatsiooni
    Valgustuspakett - II (“Ambient lighting"), sh valgustuspakett I ja valgustus käepidemetes
    Öise nägemise assistent koos jalakäija tuvastamise abifunktsiooniga


Paar pilti ka:
https://www.upload.ee/image/10332209/IMG_20180126_113458.jpg
Ja järelpaigaldatud lombi valgus:
https://www.upload.ee/image/10332217/IMG_20180905_132627.jpg

31.01.2019 - õlivahetus/hooldus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.08.19 15:00 Tsiteeri


Originaalis polnud Audi Smartphone Interface lisa, selle ostsin juurde ja töötab laitmatult. Kaabliga seadistatud käepärasemaks järgmised:


    Needle sweep
    Active Lane assist
    Pagasiruumi avamine/sulgemine 1 vajutusega puldist
    CD lugemine jukeboxi
    Coming home/leaving home ainult DRL



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 08.08.19 18:50 Tsiteeri


Alates android auto 4.5 versioonist saab nautida kauaoodatud kasutajaliidese uuendust!

https://www.upload.ee/image/10332232/IMG_20190806_100925_Bokeh.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 08.08.19 20:17 Tsiteeri


Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal ?

Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka :D


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 08.08.19 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal ?

Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka :D


Ekraani touchi isegi väga ei igatse. Olen siin vahepeal uue A3ga sõitnud ja sellega on ikka tase mugavam android auto kasutamine (see suur ketas, millega valikuid teha on ka joystick). Praegu on tüütu vahepeal touchpadiga möllata ja siis jälle suurt nuppu kedrata. Samas ega seal palju midagi näppida polegi, waze ja mis album spotifys. Üks viimane uuendus lubas waze aadressi trükkida telefoni ekraanil klaviatuurilt, mis oli ka ülimugav. Pettumus oli see, et C7 puhul roolilt näiteks järgmist lugu panna ei saa (see programmeeritav nupp mis muidu rooli soojendus on). A3 juba lubas roolilt ka lugu vahetada.

Kui sisust mingi hea pildi saan, siis lükkan üles. Üldse on vaja mingi korralik ülespildistamine teha, praegu ainult telefoniklõpsud.


Küsiks ka ühe üldisema küsimuse kõigilt teistelt C7 omanikelt: kas takistusele lähenedes (otse sõites) aktiveerub parkimisabi või ei? Ma tean et (A3 jälle) uuematel mudelitel on nii ja esinduses mulle väideti, et seda saab ka C7l sisse lülitada, aga ma pole seda leidnud ei menüüst ega ka kaabliotsast. Oleks see töös, oleks olemata see:
https://www.upload.ee/image/10332587/IMG_20181009_141757-COLLAGE.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Alltrack 4-motion 2.0tdi DSG 2014a; VW Passat Highline 2.0 tdi DSG 2008a.; Jeep GC Overland 2.7 crd 2003a.

postitati 08.08.19 21:50 Tsiteeri


Aktiveerid hommikul kohe ACC ja ilmselt aitab?
Isegi mu vanal Q7-l viskab, väga lähedale jõudes, autokujutise keskele ekraanile kirjaga, et You too close...isegi kui ACC pole füüsiliselt aktiveeritud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stenkaju
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on foorumis

Auto: A4 B7 2.0 Tdi quattro; A6 C7 BiT

postitati 09.08.19 00:53 Tsiteeri


Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard

Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 09.08.19 05:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard

Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com


Tänud. Breaking guard on peal ja toimib. Breaking guard töötab minumeelest alates 30km/h, minu avariid on tehtud paar km/h. Ma pidasin silmas neid parkimise piikse, mis objekti kaugust näitavad aga ilma tagurduskaamerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
corbe
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6, S3

postitati 09.08.19 10:20 Tsiteeri


Ehk sain ma mõnest asjast valesti aru, aga:
Parking Guard hea näiteks linnas, kui keegi otsustab vahele sõeluda, esimesi andureid ta vist ei mõjuta?

Ma olen küll ta maha võtnud, nimelt naisele ei meeldinud kui auto ise pidurdama hakkas arvates, et takistus liiga lähedal on. Eks mugavuse asi oli, mind isiklikult päästis paar korda kui pea laiali oli otsas. Tõmbas auto ise seisma enne, kui jõudsin tagant selga sõita.

Need piiksud ederpidi sõites saab tööle vist panna vaid Parkimise nuppu vajutades konsoolis. Vähemalt ei tea kedagi, kes oleks a la kodeerinud nad alati kuni teatud kiiruseni piiksuma. Päeva lõpus oleks vist veidi häiriv?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 12.08.19 10:09 Tsiteeri


Kaks klõpsu salongist ka
https://www.upload.ee/image/10345062/IMG_20180201_081141.jpg

https://www.upload.ee/image/10345045/IMG_20190809_134246.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 12.08.19 21:48 Tsiteeri


Kui keegi on mõelnud, miks lane assist ei tööta kiirustel alla 65km/h, siis siin on põhjus: https://www.audi-technology-portal.de/en/electrics-electronics/driver-assistant-systems/audi-a4-traffic-jam-assist-en

Enne Lane Assist'i peaks toimetama Traffic Jam Assist, mis on põhimõtteliselt autopiloot


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 13.08.19 06:26 Tsiteeri


Ilus auto on! Esiots eriti.

Sain väga sarnases (välimuselt) autos istuda just paar päeva tagasi ja võrreldes pre-faceliftiga on mõned tuntavad mõnusused täiesti olemas. Kasutajaliidese sujuvus on teretulnud muudatus näiteks, uuema protsessori tõttu.

Huvitav, kas sa oled kõige uuema auto-teema omanik meie pisikeses foorumis :)

Jaksu ja pildista julgelt :D


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 13.08.19 08:43 Tsiteeri


Lisan siis ka midagi rubriigist avariilised audid:

https://www.upload.ee/image/10348808/IMG_20190625_163905.jpg

https://www.upload.ee/image/10348813/IMG_20190625_164334.jpg

Praeguseks auto jälle korras ja sile. Tööde eest maksid teiste liikluskindlustused


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 16.08.19 18:35 Tsiteeri


Kuna ma aktiveerisin Lane Assist'i vcds'iga, siis siit küsimus neile, kel see juba tehasest peal: kas piisab rooli hoidmisest, et Lane Assist ei deaktiveeruks või peab kogu aeg ikka roolima?

Muidu ülimalt mõnus abivahend, aga pikkadel sirgetel on tüütu roolida. Lisaks kipub mahasõitudel rooli paremale kakkuma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 18.08.19 10:40 Tsiteeri


Parm lendas esiklaasile, lõin maha. Lõin ka ämbliku sisse :S
https://www.upload.ee/image/10369133/IMG_20190818_111651.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.09.19 19:29 Tsiteeri


Kirjutan vahepeal mis mulle muidu hea auto juures närvidele käib:


    Kojamehed ei käi lõpuni kui mootor välja suretada (isegi Passat sai sellega hakkama)
    Roolil oleva programmeeritava nupuga ei saa järgmist lugu panna kui kasutad android autot
    Istme soojendus/vent on 3 astmeline ja tüütu lülitada. C6 lahendus oli hoopis mõnusam. Ja isegi passatil oli 6 astmeline istmesoojendus
    Kui naine sõidab autoga siis oma istmemälu taastamiseks tuleb nuppu all hoida kuni paigas (workaround: süüdi väljas ja uks lahti, siis sõidab ühe vajutusega paika)
    Käepäraseid panipaiku on vähe
    Gaas.. selline tunne, et pedaalist saadetakse ümbrikuga käsk mootorisse.. (launch on muidugi äkiline)
    ...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 11.09.19 20:24 Tsiteeri


Mõne murega oskan kaasa tunda. Kõige rohkem häirib see "hoia mäluasendit all"

Gaasi osas on endal sama tunne, et väga aeglaselt reageerib. Dynamic on nagu ok, kuid tavasõidus tahaks dynamic ja auto vahepealset. Kui pedaali põhja lükkad, siis on kiirem, kuid lisaks turbo-lagile on mingi viide ikka veel, käigukast äkki.
Seda teoorias saaks pisut paremaks kui lased prj-l natuke kasti+mootori softi ümber kirjutada, äkilisemaks. Oled mõelnud ?


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Focus CNG

postitati 11.09.19 22:37 Tsiteeri


Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas :)
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid.


A4 allroad: http://images.spritmonitor.de/1045825.pngFocus: http://images.spritmonitor.de/904412.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.09.19 05:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas :)
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid.


Just, võtmemälu salvestab mitmeid asju k.a. iste, rool, peegel jne. Seega teine võti naisele ja elu lihtne. Peale auto seiskamist u. 5 sek. jooksul kojameeste kangi vajutades lähevad nad service positsiooni, mis on talvel ülimugav, eriti kui on webasto. Ei külmu alla kinni ning hea puhtaks koputada.
Ilus auto, kahju ainult, et Tallinn seda niimoodi retsib.


OOOO, VW, Seat, Skoda Diagnostika, ostuabi, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). C6 2g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2019 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 12.09.19 06:22 Tsiteeri


Nagu siin mainitud, siis garantiid veel lõpetama ei läheks. Eriti kuna s-tronic kast :). Tõsi on see, et mitme võtmega saab istmemälu probleemist üle.

Lisaks miinuste listi veel:

    Kui sedaanil tuleb pagassis lae alt mõnus konks kilekoti kinnitamiseks, siis avantil on mingi eriti mõttetu konks küljeseinas. Hea et fix pakett on, see natuke leevendab
    Ja muidugi ACC muutmise samm (eriti häirib et see läheb 10km/h peale alates 90st. Muudel kiirustel on see seaduse piires, aga 100 peal on tegelik kiirus 97, mis tähendab photoboothi külastust ja paarieurost trahvi). Jah, käsitsi saab paika vajutada, aga pea 80k€ autost ootaks midagi muud.

Aga ka mõned asjad milleta enam elu ette ei kujuta:

    ACC käivitab mootori, kui autod eespool liikuma hakkavad ja seda enne kui auto sinu ees sõitma hakkab;
    Piduriasendid seismisel: väga õrnalt seisab niisama, natuke tugevamalt vajutades aktiveerib automaatse käsipiduri ning veel tugevam vajutus suretab mootori välja;
    Janni mainitud service asend kojameestel (see peaks olema kõigil VAG masinatel, B6 passatil oli ka);
    Matrix LED, no comments. Öösõidud on mu lemmikud;
    Night vision (vaata eelmist);
    Valgustus ukselinkides- pimedas ikka väga mugav;
    Võimalus valida, kas jalaruumi õhk on pigem soojem või jahedam kui salongi oma;

.. tegelikult võin seda listi jätkata, kuid pole vist pointi- kõik, mis pole negatiivses listis, on hästi! Ja paljud "puudused" on minumeelest C8 kerel juba lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 12.09.19 08:28 Tsiteeri


Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab, ei oska kommenteerida.

Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla :D


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 12.09.19 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab, ei oska kommenteerida.

Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla :D


Siis tuleb kingad varna panna ja miskit riidest jalavarjud hankida :)
Ega see erinevus väga drastiline pole, aga talvel olen tundnud, et peaks keerama sooja peale ja suvel vastupidi. Eks ta natuke sarnane selle õhu kvaliteedi reshiimiga- kas on sensitive või mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
morello
huviline



Registreerunud 18.10.18
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.19 18:15 Tsiteeri


Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?

Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas ummikus seistes tahmava Volvo taga.

OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.

2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas :D

Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stenkaju
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on foorumis

Auto: A4 B7 2.0 Tdi quattro; A6 C7 BiT

postitati 13.09.19 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morello
Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?

Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas ummikus seistes tahmava Volvo taga.

OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.

2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas :D

Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda
MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud? Mul vist poole peal, aga vingu pole kordagi ummikutes või tossukate taga sõites tundnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
morello
huviline



Registreerunud 18.10.18
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.19 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud?

Jah

Veakoodid jne puuduvad, samas ega kodu ees vs kesklinnas väga palju see kvaliteet ei langenud, vähemalt arvuti arvates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]