Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 13.07.19 12:48
|
|
|
Audi A8 D2 4,2 228kw - 2001 - kuno666
Olles kunagi ammu juba a8 d2 tahtnud ja nüüd peale taneliomaga sõitu tuli mõte, et võiks ju selle ammuse plaani ära realiseerida. Eks palju oli ka asi
selles, et õuepeal on 3 c5 kerepeal autot ja kõik avandid siis seda enam see plaan ahvatlevana tundus. A8 turgu oleme jälgin juba väga pikka aega ja
täiesti uskumatu kui kehva valik nende sead on. Enamus neist on diislid või siis pre kere bensukad. Kuna isiklikult pre kere ei fänna ja seest absull
see armatuur ei meeldi siis oli kindel, et peab fl olema.
Audiklubis oli müüa kasutaja vitman a8 millest ka siin teema oli ja sai huvipärast seda autot uuritud. Ütleme nii, et väga konkreetne vend, hind on
selline ja võta või jäta. Ükspäev tuli müüki lätis 4,2 lang aga selle müük oli minutite küsimus ja sellest jäin ilma. Lõpuks otsustasin ära, et kui
nagunii diisel c5 läheb müüki siis lähen ja vaatan üle vitmani a8. Põhjuseks on juba see, et väliselt meeldib, lisad head ja tehtud palju töid mida
ise teha ei tahaks. Eile õhtul kell 8 sai suund võetud pärnust jõhvi ja kell 12 jõudsime kohale. Juba eemalt tulles meeldis selle auto noot ja
välimus. Valgusti all sai hakatud vaatama ja oli suht kohe selge , et läheb loosi. Venelastelt auto ostmisega on kaks võimalust, et kas tuleb sulle
sihvka koori ja räpase sisuga auto või siis tõelise pedandi korralik puhas auto ja vitmani puhul oli tegu pedandiga kes ennem müüki pesi ja puhastas
auto nii korralikult ära , et sai tunda seda tunnet nagu ostaks uue auto. Panen siis ka kirja mis lisad ja asjad on.
Auto aastast 2001.
Mootor 4,2 228kw ja atm kastiga.
Lisadest: 4x istmesoendused, juhi iste mäludega, s8 sisu, el rooli reguleerimine, mf rool, püsikas, kokkuklapitavad s8 alumiinium peeglid, solar luuk,
servotronic, lpg, bose, rns d ja s8 pidurid.
Autoga on üks kindel plaan, et suveks tahaks leida alla 20 9 spoke veljed ja natuke madalamaks.
Panen ka mõningad pildid mis tehtud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.07.19 16:02
|
|
|
Tõstuki peal kukkudes siis miskit viga ei olnud saanud põhja all?
FL D2 või PreFL D3 tahaks omalegi ja just samamoodi 4.2+gaas.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 13.07.19 16:54
|
|
|
See asi veits pani mõtlema selle auto ostul aga kuna omanik oli hinnas nii kindel ja ei surund ise autot peale siis otsustasin ikkagi üle vaadata.
Ennem sai tungipeal vaadatud ja pole kuskil midagi häda. Külg on kenasti sama värvi ja ei paista midagi olevat kehvasti tehtud. Kõik toimib ideaalselt
ja mootor tehtud niiet isegi kui seal on midagi pahteldatud või tehtud siis mind see ei häiri.
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 14.07.19 08:41
|
|
|
Kõige õigem D2 kombo, hea valik!
Musta värvi, avuse veljed, kroompeeglid ja 4.2
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.07.19 12:54
|
|
|
Täna sai sõbra rs6 alt proovitud 20 9 spoke. Rehvid 225/35 ja veljed et42 8,5 laiad koos 2cm flantsiga. Saaks auto kõvasti madalamaks oleks ikka
ülinaiss.
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 14.07.19 16:42
|
|
|
Auto on aus.
Need RS6 veljed justkui päris ideaalselt selle auto "joontega" ei sobiks, minu arust, kindlasti oleks sobivamaid olemas. Kõrguse proovimiseks
muidugi sobisid.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 14.07.19 16:45
|
|
|
Ma fännan ka neid 9-spokesi ja suurele autole just 20" (tahtsin kunagi oma Phaetonile neid alla soetada), rohkem kindlasti, kui neid Rotor´eid, mida
terve ilm täis, kuna väga palju replicana saada.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 14.07.19 19:28
|
|
|
Nende velgede peale ma alla 265 ei paneks, rõve stretch. Muidu lahe kombo. Velg iseenesest täitsa sobiv ja head värvi.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.07.19 20:39
|
|
|
Velgede kohapealt mulle endale need 20 9 spoke meeldivad üle kõige. Ühed vanakooli 20x10 rh-d on ka ägedad mis suht täis veljed aga ise jään pigem
9spoke-idele kindlaks. Leedus on neid päris mõistliku summaga saada ka ja sealne käik pole midagi uut. Rehvide kohapealt väga laiu ei taha kuna 265
oleks ilmselt teistpidi liiga muna peal ja hakkaks jubedalt teed otsima. Juba 245/35 või 40 oleks päris kena. Mingit ballooni ka ei tahaks kuna siis
juba jääb velg väike. Selle suure veljega on juba suht kindel see, et vaja madaldust aga seda a8 jaoks suht keeruline leida hea hinnaga.
|
|
|
xxm24
huviline
Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.19 11:03
|
|
|
Väga ilus velg ja minu arust väga hästi sobivad, tsipa madalamaks ja siis on maasikas.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.07.19 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Nende velgede peale ma alla 265 ei paneks, rõve stretch. Muidu lahe kombo. Velg iseenesest täitsa sobiv ja head värvi.
veekaheksa |
Võimalik, et sellepärast mulle antud pildi peal ei tundunudki need väga hästi sobivat, et rehv ei sobi veljega päris hästi. Vaatasin nö. komplekti-
velg koos rehviga. Võimalik, et rehvi valimisega saab pildi paremaks.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.07.19 20:38
|
|
|
Ükspäev kickdown alla vajutades avastasime, et tagant viskab sinist. Sai siis proovitud ja sumpas oli peale kvemat vajutust õli ja just vasakus sumpa
torus. Rahulikult sõites pole midagi viga ja ei suitse samuti. Käima minekul nii soojalt kui külmalt puudub suits ja mootor töötab ikka väga ilusti.
Niipalju kui Vitmann ütles on kaaned tehtud ja ka rõngad, pingutid ja ketid vahetatud umbes 5tkm tagasi kui õigesti aru sain.
Vahetasin ära karteri tuulutus jubina mis sisselaske peal. Mõõtsin surved ja mõlemil pool kõik 12. Õli on ilus puhas ja samuti pole mingit läga korgi
all.
Siit ka üleskutse, et kas on siit kedagi kes oleks nõus selle auto üle vaatama ja vea leidma?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.07.19 20:44
|
|
|
Kas reaalne õlikadu on ka märgata?
Kui ühes silindris, siis ka küünal võiks erineda värvilt. Leak Down ei pruugi õlirõnga viga näidata või õlisem silinder omab isegi väiksemat leket...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.07.19 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas reaalne õlikadu on ka märgata?
Kui ühes silindris, siis ka küünal võiks erineda värvilt. Leak Down ei pruugi õlirõnga viga näidata või õlisem silinder omab isegi väiksemat leket...
|
Kui eile katsetasime nii, et vend sõitis taga siis peale seda väikest testi oli näha et mingi mõni mm vb on õli kadund samas nii täpselt ei oska öelda
aga sumpa august näpuga tõmmates oli näpp õline. Ja just rohkem on vasakus otsas kui paremas. Paremas ainult kerge mustus nagu. Küünlad olid kõik
ideaalselt valged või no ühesugused. Silindri surved samuti peaaegu täiesti identselt 12. Õlikorki gaasi andes pealt ei löö ja samuti ei suitse
õlikorgi august ega siis kui õlivarras välja võtta. Kui kickdowni ei tee ja sõidan rahulikult cruiisides siis null probleemi. Sellepärast ka öösel
tulles ei näind tagumine auto , et midagi valesti oleks ega ka seal kohapeal kui ringil käisime. Õli on ka suht vedel 5w40 ja soojana tilgub kergelt
aga samas mul enda c5 v8 on ka 5w no ja see ei suitse ega viska ka õli. See ongi imelik, et küünaltest polnud erinevust näha . Karteri tuulutus klapi
tõmbasin ka laiali ja see oli seest natuke märg aga see vist normaalne.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.07.19 21:05
|
|
|
Loodan, et hoolsa omanikuna muretsed hetkel üle. Sõida nii, nagu sõidad ja jälgi õli taset ja ehk pisteliselt ka küünlaid. Selleks ajaks kui leak down
testi saad teha, peaks õlikadu ja ehk mingi erisus näha olema. Kuna kirjutasid, et auto 25k tagasi rõngad vahetatud - ehk pole veel sisse töötanud?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.07.19 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Loodan, et hoolsa omanikuna muretsed hetkel üle. Sõida nii, nagu sõidad ja jälgi õli taset ja ehk pisteliselt ka küünlaid. Selleks ajaks kui leak down
testi saad teha, peaks õlikadu ja ehk mingi erisus näha olema. Kuna kirjutasid, et auto 25k tagasi rõngad vahetatud - ehk pole veel sisse töötanud?
|
No auto meeldib ja tahaks sõitu nautida seda enam ,et diisel c5 sai täna müüdud. Hetkel seda ressursi ka ,et kohe korda teha kui midagi vaja vahetada.
Auto meeldib ja sõita ikka väga mõnus. Ostu sellesmõttes ei kahetse ka ,et kasutatud auto on ikka riski värk. Lisad mis peal ka töötavad ja samuti
kast vahetab käike haigelt pehmelt. Siis kui auto tõin oli õli tõpselt normi piir ehk siis selle sakilise otsa üleval. Siis kui kaks korda nüüd seda
sinise teemat katsetand siis nagu tundus , et oleks mingi mm või 2 madalamal tase aga samas päris kindel pole ka. Õli on ka ainult siis sumpast tunda
kui lasen näiteks korra 50 kuni 120 põhja vajutades ja kohe seisma jäädes lähen vaatama. Sõidan peale seda rahulikult ja sumpast ei tule enam grammigi
auru ega ka õli. Autot ei ostnudki kiirendamiseks aga lihtsalt tobe kui tead, et selline anomaalia ja kuskil maanteel kellegist mööda sõites pole see
üldse hea tunne kui sinine järgi. Hetkel olen hoidnud väga madalat profiili. Nagu aru sain siis pidi olema ja 5tkm tagasi kõik vahetatud. Rõngad,
tihendid, plokikaane ära tehtud ja uued ketid ja pingutid. Pildid olid ka kus kapotialune lahti ja kaaned kilesse mässitud. Mootor ilusti kuiv ja
silindrid ilusti 12 niiet selles ei kahtle , et need asjad tehtud.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 16.07.19 03:50
|
|
|
Kas mitte pole sellel mootoril juba tehase poolt,nii öelda,ettenähtud öli kulu .Kuhugi peab see öli kaduma siis.Kui silindrite surved on ühtlased,siis
mina toimivat asja ei näpiks. Aaga järgmisel öli vahetusel katsetaks 5w-50 öli.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.07.19 04:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kas mitte pole sellel mootoril juba tehase poolt,nii öelda,ettenähtud öli kulu .Kuhugi peab see öli kaduma siis.Kui silindrite surved on ühtlased,siis
mina toimivat asja ei näpiks. Aaga järgmisel öli vahetusel katsetaks 5w-50 öli. |
Mingi kulu neil ok ja aga imelik, et mul c5 v8 220kw ja Taneli a8 228kw sellist jama ei tee. Mul juba oligi mõte õli vahetada aga just see pani
kahtlema, et need kaks autot nii ei tee.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 16.07.19 05:07
|
|
|
Kas lpg on enne remonti paigaldatud?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.07.19 05:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kas lpg on enne remonti paigaldatud? |
Lpg oli sellel autol juba varem peal. Foorumist kus tal see tõstuki video olin siis sealt lugesin välja, et kohapeal läks tal temp kõrgeks sest kliima
vent ei toimind ja siis võetigi kaane remont ette. Lpg on ka vahetatud asjad ära niiet peaks olema suht värkse seade. Suitsu muidu tekkis mõlemiga nii
bensa kui gaasiga. Videost vaatasin ka, et just nagu vasak sumpsipool suitseb. Siia ei saa video laadida ka kuidagi.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 16.07.19 05:31
|
|
|
Ebakorrektne lpg seadistus killib mootori üsna kiirelt.Köigepealt klapid ja siis kolvi grupi. Gaas pöleb nii öelda kuivemalt kui bensiin.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.07.19 05:42
|
|
|
Seda olen kuulnud ja aga siis peaks silindri surved ka mööda olema ja ta ise ütles, et seade on väga korralik peal vaadates paigaldust siis see on
küll väga korralikult tehtud. Samuti töötab selle a8 kõige puhtamalt kui võrrelda nüüd ülejäänd 4,2 mis meil kokku on. Kas ei või olla, et karteri
tuulutus ikkagi kuskilt ei lase tuuli läbi vms? Cabrio 2,3 oli mul poole mootori silkud 0 ja 2tk olid ka lahjad 6 ja 4 vms ja see ei suitsend ega
viskand õli sumpsi isegi mitte väga peeneks lastud. Samuti oli cabriol 5 kolb õlirõnga ja selle ülevalt vahelt lahtise tükiga. Sellepärast ka natuke
tundub kahtlane see rõnga teema.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |