Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 S-Line Quattro 3.0 TDI - 2005 - Kremlin (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 3387)
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 08.06.19 10:41 Tsiteeri
Audi A4 B7 S-Line Quattro 3.0 TDI - 2005 - Kremlin



Tere. Ei hakkand kohe alguse B7 kohta teemat tegema, kuna pold kindel, kas masin jääb alles.
Nüüdseks on masin olnud peres pool aastat ja tundub, et jääb natuke pikemalt.
Seega mõtlesingi tagantjärgi kirjutada, mis masin ostetud, mis tehtud ja mis plaanis jne.

Varustus:

Turva- ja ohutusvarustus:

Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadjad
Signalisatsioon
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik (kahetsooniline)
4x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)

Sisustus:
S-Line poolnahkpolster
S-Line sportistmed
S-Line must lagi
Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Käetugi (ees ja taga)

Audio, video, kommunikatsioon:
Audi RNS-E
Helivõimendi
Subwoofer
Elektriline antenn
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade
Autokompuuter
Käed vabad süsteem
GSM antenn

Rehvid ja veljed:
Talverehvid 235/45 (lamellrehvid)
Suverehvid 225/50
Valuveljed (17)

Tuled:
DRL
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Udutuled (eesmised, tagumine)
Valgustuspakett

Sportvarustus:
S-Line pakett
Sportvedrustus
Sportsummuti

Muu varustus:
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus

Pildid võtan praegu müügikuulutusest.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586141.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586149.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586157.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586161.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586293.jpg http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Auto24/tn_118586165.jpg

Masin on toodud Hollandist 2018 suvi. Enne minu ostu käis masin hoolduses @Ehmofix Rakvere. Ostupäeval sain veel lisaks uue aku.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190608_112617.jpg

Nagu ikka, autot vaadates käies tundus kõik enamvähem. Koju jõudes ja igapäevaga hakkasid leidma vigu.
Üks katuse liist oli puudu, uksepolstril käetoes sees mingi plastik, kaardi sahtel ja topsihoidja katki ja nende peal olev raam pooleks, kapotil müramatt puudu, salongi liistul otsapeal kork puudu jne.
Saigi siis tehtud vok.ee päring ja enamus jupid ühest Tartu romulast. Osad ka ebayst.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181214_152716.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181228_140426.jpg

Sai siis lammutad kõik see jutt laiali keskonsoolis ja sai ka osad detailid üle värvitud, kuna oli üli kriimus / kraapsus.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181227_135657.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181228_110749.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181231_163641.jpg

Esimeste suurtemate külmadega ei käivitund ka auto enam. Ära sai lastud vahetada kõik hõõgküünlad.
Sammuti on tekkinud kolmanda osapoole kaudu märkimisväärsed kriimud ühele tagumisele uksele.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190131_135901.jpg

Tükk aega sai siis ainult kalla ja talla ja päris lahe oli. Mõnus väike auto ja quattroga talverõõme nautida oli ikka supper.
Mingi hetk tekkis järgmine probleem. Järsemalt kiirendades vilgutas aku tuld. Rihm oli õline ja lägane ja mingi rullik ka kehvas seisus.
Rihm oli ka põhjusega õline. Mingi tihend, mis on õlifiltri kopsiku all lekkis. Sõber tellis hunniku tihendeid ja võttis siis selle töö ette.
Kahjuks või õnneks tööst pilte pole. Suht kulukas ettevõtmine, aga tehtud sai. Selgus ka lammutades, et masinal on suurem turbo peal.
Mõtlesin kohe, et kahtlaselt hästi liigub 150kW kohta. Simsons sportsummuti ring ka all. Peale tehtud töid uued õlid ja jahutusvedelik nagu ikka.

Kaotasin ära ka nr alused ja siis vaatasin, et nina / iluvõre ikka nii räsitud ja tuleks kevadel üle värvida. Samamoodi piduri sadulad / supportid tahaks punaseks värvida.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20181230_152346.jpg

Kevad käes ja sai siis ära tehtud mis plaanis oli. Proovisin ka natuke värvi lisada punase audi märgi näol, aga elukaaslaslele ei meeldind.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190526_135626.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190526_162412.jpg

Kevad käes ja masin karjub 18" velgede järgi. Pea 2 kuud kestis see saaga, millised võtta, millised jätta.
Ikka lootsin, et saan sellele masinale punase äärega rootorid alla, aga kahjuks oli üks pakkumine, mis läks käest, kuna jokutasime liiga kaua.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/s-l225.jpg

Siis ma andsin alla, ja lasin elukaaslasel valida, kuna masin on ikkagi mõeldud temale :) Tema valik oli järgmine.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_D5276BL.jpg

Värvitud sai enda maitse järgi prooviks ka keskkaplsid punasega.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190413_140946.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_1559986244991.JPEG

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_1559986214084.JPEG

Kõige suurem saaga käib siis preagu roolilati ümber. Mahlad jooksid välja. Latt roostes ja deposiidiks ei kõlba.
Uus latt suht kallis ja tegin vok.ee päringu. Ainult üks pakkumine tuli ühest romulast. Võtsin siis selle ligi.
Latt käes, panime alla ja järgmine päev stendi. Kõik tundus nii ilus, aga kahjuks mitte. Meeletu roolilõtk oli latis sees.
Siis leidsin ühe firma, kes pakkus roostes lati taastamist. Saatsin siis enda vana lati taastamisele ja romulale ka lati tagasi.
Nüüdseks on taastatud latt all. Esimesed ~300km läbis suht edukalt. Kuid nüüd on jälle mingi jama, masendav. Tegin väikse video.
http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/VID_20190605_174513.mp4
Võtsin ühendust firmaga, kes lati taastast ja eks näis mis edasi saab. Hetkel tellisin / täna sain juba kätte originaal õli latile, lootes, et äkki aitab.
Siinkohal tänud kasutajale 80quattro, selle lingi jagamise eest. https://eladu.audi.ee

Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks ka.

Raske on kõike meelde tuletada, mis pekkis, mis tehtud ja mis mitte. Loodan, et enamus sai kirja.
Endiselt otsin lahendusi probleemidele, et kellaplokis vilgutab break bads warning, kuigi juhe on sillatud.
Juhiuks ei avane võtmest ja pagass avaneb ainult võtmest. Alguses pagass töötas korralikult, mingi aeg lakkas töötamas.
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 12.06.19 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks ka.


Sain täna Hõbenoolest uudise, et ei piirdu ainult laagri vahetusega, korpus on ka viga saand.
Kasti taastamine 1700-2500.- täiesti masendav. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasti, kood peaks olema 6HP19A / GCX


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 12.06.19 16:00 Tsiteeri


Kui auto on veel seal ja laiali, siis küsi pilte näha või mine ise kohale, et pöördumatult rikutud korpuses veenduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 12.06.19 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida.

Mul on korraliku monokroom ekraaniga B6-e plokk pakkuda odavalt. Selle ekraani saab ilma jootmiseta ära vahetada erinevalt B5-st. Kui huvi võin ekraani välja võtta ja posti panna või siis ka terve ploki saata. Video


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 12.06.19 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida.

Mul on korraliku monokroom ekraaniga B6-e plokk pakkuda odavalt. Selle ekraani saab ilma jootmiseta ära vahetada erinevalt B5-st. Kui huvi võin ekraani välja võtta ja posti panna või siis ka terve ploki saata. Video

Sobib, võtan selle ära, tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 14.06.19 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks ka.


Sain täna Hõbenoolest uudise, et ei piirdu ainult laagri vahetusega, korpus on ka viga saand.
Kasti taastamine 1700-2500.- täiesti masendav. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasti, kood peaks olema 6HP19A / GCX

Andsin siis täna loa Hõbenoolele kast taastada, kuna see võtab omajagu aega kindlalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 16.07.19 18:58 Tsiteeri


Jätkan siis enda teemat natuke masendavalt. Jätkan sealt kus pooleli jäi. Arve oli suht korralik, aga tehtud sai.
Kast läks korpuse taastamisele. Seos sellega muidugi kõik uued tihendid / õlid jne. Lisaks avastati kulunud turbiin.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190627_170009.jpg

Sain auto kätte ja väga hea meel oli. Hakkasin siis maale paugutama, aga sõit lõppes peale ~20km sõitu. :mad:

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_172514.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_171017.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_172444.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_180933.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_180937.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_182214.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_173222.jpg

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/Ratas%20alt%20crash/tn_IMG_20190626_181032.jpg

Õnneks töökaaslane sõitis mööda, aitas ülesse otsida poldid. Siis sattus teine sõber mööda sõitma ja kampas saime ratta alla ja jätsin ööseks Sõmeru Alexela tankla.
Hommikul võtsin siis Hõbenoolega ühendust. Väga tore suhtumine tuli, kas kõik on elus ja terved ja keegi viga ei saand. Saatsid kohe treileri järgi.
Sama päev peale tööd kutsus Jürgen mind masinat üle vaatama ja ütles, ära muretse kõik saab korda, neil on kindlustus ja pakkusid isegi asendus autot.
Nädal hiljem umbes sain aga uue kõne Märtenilt, kes kutsus uuesti jutule. Tundsin kohe, et nüüd läheb asi jamaks ära.
Läksin kohapeale ja rääkis ära, et kontrolliti üle tehtud tööd ja mingi võti, millega rattad alla keeratakse, kõik on tehtud korrektselt.
Ja siis jõudsime jutuni, kus minu soetatud veljed ja poldid ei sobi omavahel kokku. :mad: Ei teadki, et on olemas erinevaid "koonuseid".
Täpsemalt siis, velgedel mis suveks soetasime olid 60 kraadised koonused. Velje komplektiga polte kaasas pold.

https://cdn.tiresleader.com/static/img/guide-type-ecrous.jpg

Seega nende kindlustus ei korva midagi ja eile viisin lõpuks masina Hõbenoolest minema.
Esialgsetel andmetel on kannatada saanud käändmik / rattalaager / ketas / klotsid / kaitse plekk / stabika varras / veovõll / abs-esp andur / tiib / stange / valuvelg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4.2, Treg 5.0 ABT

postitati 16.07.19 23:01 Tsiteeri


Oi sul suht jama algus selle masinaga :o Kas siis mingit vibra ei tundnud just enne kui rattas lahkus?

Hea et naine ei sõitnud, ja et veel möödasõidul ei juhtunud siis oleks kurvemini lõppenud.
Poltide ja velgedega on selline teema, et pead leidma sobivad ning nad peavad olema keermes vähemalt poldi paksuse jagu või siis 5-6 täiskeeret.

Ja loomulikult ei tea sellest midagi hõbenoole "profesionaalid" kes ratta alla keerasid :( Haige värk!

Kaldun ikkagi arvama, et ratta poldid ei olnud korralikult kinni. Ise olen sirge koonuse polte kasutanud kõveras ja vastupidi, alu on pehme ja püsib see ratas ilusti all, kuid poldid peavad kinni olema. Mul momentvõti ja olen alati õige Nm-ga poldid kinni keeranud ja ei ole veel ükski ratas lahti tulnud.

Sõitsid ju masinaga ennem ja siis ei juhtunud midagi!

Igatahes nüüd remontimist jagub. Jõudu ja jaksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 17.07.19 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Kas siis mingit vibra ei tundnud just enne kui rattas lahkus?


Teadsin, et unustasin kõik mainida, tundsin ikka. Jäin enne viadukti seisma, oli kerge vibra / värin ja heli.
Heli oli nagu selline reka presendi kloppimine vms, olen kunagi taolist heli kuuld siis, kui sugulase rehvil viskas mustrist tüki lahti.
Arvasin mul sama teema, tegin ringi ümber auto, ei leid midagi. Katsusin käega rattad ka üle, loksu ei tuvastand, ju siis ei jaksand.
Tagant järgi loll, oleks võind võtme võtta ja proovida peale keerata :(
Panin siis masina käima ja mõtlesin proovin korra veel. Kiirendasin viaduktist ülesse 70 ala kõik oli ok, kuni saavutas kiiruse 70 ja hakkas räigelt väristama.
Pidurdasin õrnalt ja läks veel hullemaks ja siis lasin piduri lahti ja vabalt hool raugeda ja siis mingi 50ne pealt pani ratast alt minema.
Oleks äärepealt mingile tumedale maasturile sisse lennand, aga õnneks mitte. Keegi rattaga pihta ei saand, jooksis peale põrkamist ilusti mööda viaduri äärt alla.

Täpselt, sõitsin ju 3/4 kuud ja pole ratast alt ära lennand. Olen seda ratast ise 2 korda alt ära võtnud, sadulaid värvides.
Lativahetuses võeti neid rattaid ära 2 korda ja pole ka midagi juhtund. Endalgi väike kahtlus üleval, aga mis teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 & Audi A6 C6 3.0TDI Q 07 & VW

postitati 17.07.19 07:47 Tsiteeri


Päris haige värk. Ikka täielik ebaõnn. Kui siiani said sõita ilusti ja kuskile rattad ära ei kadunud ning pärast Hõbenoolest tulekut 20km hiljem ära lendas on see 100% Hõbenoole süü. Lisaks kõik kes rattaid vahetavaid, raiuvad oma 100km juttu - ehk 100 km pärast kontrolli ratta polte. Sa ei jõudnud veeranditki ära sõita....

See BS jutt mis ajavad. Jah, ideaalis peaks olema õige poldiga kinni aga kui polt on vähemalt oma diameetri jagu sees või rohkem (sinu pildil on näha, et rokast osa on poldil täpselt diameetri jagu) siis hoiab rattaid all ükskõik missugune polt, vahet pole milline on veljel koonus. Aga kui polt pole kinni keeratud ja logiseb niisama...siis pole ime et poldid ära kaovad ning ratas alt tuleb...

Eks see ole see suruõhuga kinni laskmise teema ja keegi ei käi võtmega rohkem üle töökodades.
Siiani mõtlesin ka et suruõhuga keerab korralikult kinni (pool aastat on ilusti keeranud kinni niiet võtmega pole tavalistel poltidel midagi teha)....aga vot ei keera. Laupäeval vahetasin jooksu rehve ära, 20st poldist oli 5 tk täiesti lahti niiet keera näpuga neid. Ehk kui võtmega üle ei käi ongi nad lahtiselt.

Mina seda nii ei jätaks. Auto oli seal, nemad velgi näppisid, see on nende süü ja hüvitagu kahju 100% ulatuses.

Ning mis jama see on, et alguses stiilis "jah, ok pole hullu jne" ning siis hiljem tuleb "ei". Viid kuskile töökotta mille lepite Hõbenoolega kokku, tehakse korda ja arve läheb Hõbenoolele ja kogu muusika. Selleks kindlustused ongi...
Ja kui vigisevad, lähed kaugemale edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 17.07.19 07:57 Tsiteeri


:mad: taaskord kivi hõbenoole kapsaaeda.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 17.07.19 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
:mad: taaskord kivi hõbenoole kapsaaeda.

+1

Ei usu mina et asi selles koonuses oli. Jah tuleks küll kasutada õige koonusega polte kuid kui ratas normaalselt all ja poldid kinni siis ratas alt küll pole veel ühelgi autol tulnud.
Kunagi sai olude sunnil üks pikem sõit tehtud 3-4 polti igal veljel ja ka koonused ei sobinud, kohale jõudes rattaid alt võttes polnud ükski lahti tulnud.

Enne seal iku polnud ju probleeme .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.07.19 09:21 Tsiteeri


Asi on väga lihtne, Hõbenooles keerati tõenäoliselt etteantud Nm väärtusega veljepoldid kinni, et juriidiliselt mingit jama hiljem ei tuleks.
Koduhoovis ise "käe järgi" kinni keerates võibki asja nii kinni vägistada, et vale koonusega jääb ka hoidma. Eks see koolirahaks tuleb kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 17.07.19 09:55 Tsiteeri


Ise kaldun ka arvama, et Hõbenool leidis lihtsalt jokk põhjuse, et kahju hüvitamisest taganeda.
Tunnen igaljuhul kaasa, et peale arvestatava summa maksmist rõõmu ainult 20km-ks jagus.. :(
Endal tekkis kange tahtmine rattapoldid võtmega üle käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 19.07.19 17:34 Tsiteeri


Tänud kasutajale R-I-X, kes müüs sümboolse hinnaga õiged 60 kraadise, sirge koonusega poldid, kahes pikkuses.

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190719_170003.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.19 18:00 Tsiteeri


Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4.2, Treg 5.0 ABT

postitati 19.07.19 19:07 Tsiteeri


Ma soovitaks ka advokaadilt uurida mida saab teha? Pole mõtet venitada, saab asja siis hästi kui ei siis vähemalt uurisid ja süda rahul! Sest, peale 2k maksmist kasti remondi eest on 600-900€ juurde maksta vist liig!? :o

Liiatigi sellisel ettevõttel peaks ju kompetans olema ratta alla panemisel, kui see toiming logiseb mis siis veel remonditud kast teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on foorumis

Auto: VW Passat Highline 2.0 tdi DSG 2008a.; Jeep GC Overland 2.7 crd 2003a.

postitati 19.07.19 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli


Liiatigi sellisel ettevõttel peaks ju kompetans olema ratta alla panemisel, kui see toiming logiseb mis siis veel remonditud kast teeb?

Aga äkki on nii, et a´la südamekirurg pimesoolt ei opereeri? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 19.07.19 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis.


Ainult 1 ratas võetakse kastiremondi käigus alt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 19.07.19 20:39 Tsiteeri


Aga kui nemad lükkavad oma kaelast vastutuse ära sellega, et valed poldid olid. Kas nad siis ei oleks pidanud klienti sellest informeerima, et need võivad lahti tulla?


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 2004 S-Line

postitati 19.07.19 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Aga kui nemad lükkavad oma kaelast vastutuse ära sellega, et valed poldid olid. Kas nad siis ei oleks pidanud klienti sellest informeerima, et need võivad lahti tulla?


Arvad, et nad üldse seda märkasid? Miskipärast kahtlen. Peale remonti sai velg ju kinni pandud ja kindlasti tegid nad peale kasti remonti ka testsõite. Sellel ajal ratas minema ei jooksnud.

Arvan, et nad poleks ise seda riski võtnud testsõidule minnes, teades et valed poldid hoiavad rattaid kinni.


Dr Grant, my dear Dr Sattler. Welcome to Jurassic Park.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V, A6 C6 Avant Quattro TDI, A6 C6 Allroad TDI

postitati 19.07.19 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis.


Ekspertiis tuvastaks, et antud poldid ei sobi antud velgedele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 29.07.19 19:58 Tsiteeri


Pole jõud vahepeal olude sunnil foorumisse väga, eks postitan jälle kõik ühes postituses.
Käändmiku poest ei raatsind / jaksand osta ja eesti romulatest ei leid. Sõber tellis kellegi kaudu rootsi romulast koos veovõlliga.
Vahepeal tellisin ise TRW kettad + klotsid, SKF rattalaager ja õõts, DELPHI ABS andur.. Kõik jupid soetasin @ https://aeromotors.ee

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190726_175605.jpg


Täna siis sõber hakkas hommikul kokku laduma. Selgus, et veel mingi alumiinium kronstein vms oli katki, mõra sees ja veovõll mis rootsist tuli, oli liiga lühike.
Käis siis ise kohalikus romulas, mis meil siinkandis on @ Kehala ja sai need jupid sealt õnneks. Masin on koos ja sõidab jälle.
Tegemist tahab veel tiib / stange ja velg taastamist. Mingi aeg võiks tulla aeg, kus kalla ja talla ka :D

http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/Foorum/tn_IMG_20190729_204427.jpg3

Roolilati õli sai ka vahetatud originaali vastu. Ma loodan, et see saaga lõppeb ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 31.07.19 18:00 Tsiteeri


Kellegil äkki pakkuda katuseluugi lülitit / nuppu : 8E0959613A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 01.08.19 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Kellegil äkki pakkuda katuseluugi lülitit / nuppu : 8E0959613A.


Sain korda, vana hea moment :) Seda oli eelnevalt ka liimitud, eks sellepärast ära lõhkusingi :)
Ilgelt palju on igasugu pisi asju, mis tahaks tegemist. Üritaks neid step-by-step likvideerida.
Kui auto sai soetatud oli üks võti. Suure huraaga ostsin kohe eBay Audi A4 B7 / A6 C6 võtme.
Kätte sain ja toorikut vahetama hakkkasin, siis panin tähele, et võti on naq teistmoodi.
Kas keegi oskab öelda, kas võtit koodiga 5FA 010 659-10 saab B7 peale progeda ? 434MHz.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]