Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Kremlin
|
postitati 08.06.19 09:41
|
|
|
Audi A4 B7 S-Line Quattro 3.0 TDI - 2005 - Kremlin
Tere. Ei hakkand kohe alguse B7 kohta teemat tegema, kuna pold kindel, kas masin jääb alles.
Nüüdseks on masin olnud peres pool aastat ja tundub, et jääb natuke pikemalt.
Seega mõtlesingi tagantjärgi kirjutada, mis masin ostetud, mis tehtud ja mis plaanis jne.
Varustus:
Turva- ja ohutusvarustus:
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadjad
Signalisatsioon
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik (kahetsooniline)
4x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)
Sisustus:
S-Line poolnahkpolster
S-Line sportistmed
S-Line must lagi
Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Käetugi (ees ja taga)
Audio, video, kommunikatsioon:
Audi RNS-E
Helivõimendi
Subwoofer
Elektriline antenn
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade
Autokompuuter
Käed vabad süsteem
GSM antenn
Rehvid ja veljed:
Talverehvid 235/45 (lamellrehvid)
Suverehvid 225/50
Valuveljed (17)
Tuled:
DRL
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Udutuled (eesmised, tagumine)
Valgustuspakett
Sportvarustus:
S-Line pakett
Sportvedrustus
Sportsummuti
Muu varustus:
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pildid võtan praegu müügikuulutusest.
Masin on toodud Hollandist 2018 suvi. Enne minu ostu käis masin hoolduses @Ehmofix Rakvere. Ostupäeval sain veel lisaks uue aku.
Nagu ikka, autot vaadates käies tundus kõik enamvähem. Koju jõudes ja igapäevaga hakkasid leidma vigu.
Üks katuse liist oli puudu, uksepolstril käetoes sees mingi plastik, kaardi sahtel ja topsihoidja katki ja nende peal olev raam pooleks, kapotil
müramatt puudu, salongi liistul otsapeal kork puudu jne.
Saigi siis tehtud vok.ee päring ja enamus jupid ühest Tartu romulast. Osad ka ebayst.
Sai siis lammutad kõik see jutt laiali keskonsoolis ja sai ka osad detailid üle värvitud, kuna oli üli kriimus / kraapsus.
Esimeste suurtemate külmadega ei käivitund ka auto enam. Ära sai lastud vahetada kõik hõõgküünlad.
Sammuti on tekkinud kolmanda osapoole kaudu märkimisväärsed kriimud ühele tagumisele uksele.
Tükk aega sai siis ainult kalla ja talla ja päris lahe oli. Mõnus väike auto ja quattroga talverõõme nautida oli ikka supper.
Mingi hetk tekkis järgmine probleem. Järsemalt kiirendades vilgutas aku tuld. Rihm oli õline ja lägane ja mingi rullik ka kehvas seisus.
Rihm oli ka põhjusega õline. Mingi tihend, mis on õlifiltri kopsiku all lekkis. Sõber tellis hunniku tihendeid ja võttis siis selle töö ette.
Kahjuks või õnneks tööst pilte pole. Suht kulukas ettevõtmine, aga tehtud sai. Selgus ka lammutades, et masinal on suurem turbo peal.
Mõtlesin kohe, et kahtlaselt hästi liigub 150kW kohta. Simsons sportsummuti ring ka all. Peale tehtud töid uued õlid ja jahutusvedelik nagu ikka.
Kaotasin ära ka nr alused ja siis vaatasin, et nina / iluvõre ikka nii räsitud ja tuleks kevadel üle värvida. Samamoodi piduri sadulad / supportid
tahaks punaseks värvida.
Kevad käes ja sai siis ära tehtud mis plaanis oli. Proovisin ka natuke värvi lisada punase audi märgi näol, aga elukaaslaslele ei meeldind.
Kevad käes ja masin karjub 18" velgede järgi. Pea 2 kuud kestis see saaga, millised võtta, millised jätta.
Ikka lootsin, et saan sellele masinale punase äärega rootorid alla, aga kahjuks oli üks pakkumine, mis läks käest, kuna jokutasime liiga kaua.
Siis ma andsin alla, ja lasin elukaaslasel valida, kuna masin on ikkagi mõeldud temale Tema valik oli järgmine.
Värvitud sai enda maitse järgi prooviks ka keskkaplsid punasega.
Kõige suurem saaga käib siis preagu roolilati ümber. Mahlad jooksid välja. Latt roostes ja deposiidiks ei kõlba.
Uus latt suht kallis ja tegin vok.ee päringu. Ainult üks pakkumine tuli ühest romulast. Võtsin siis selle ligi.
Latt käes, panime alla ja järgmine päev stendi. Kõik tundus nii ilus, aga kahjuks mitte. Meeletu roolilõtk oli latis sees.
Siis leidsin ühe firma, kes pakkus roostes lati taastamist. Saatsin siis enda vana lati taastamisele ja romulale ka lati tagasi.
Nüüdseks on taastatud latt all. Esimesed ~300km läbis suht edukalt. Kuid nüüd on jälle mingi jama, masendav. Tegin väikse video.
http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/VID_20190605_174513.mp4
Võtsin ühendust firmaga, kes lati taastast ja eks näis mis edasi saab. Hetkel tellisin / täna sain juba kätte originaal õli latile, lootes, et äkki
aitab.
Siinkohal tänud kasutajale 80quattro, selle lingi jagamise eest. https://eladu.audi.ee
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks ka.
Raske on kõike meelde tuletada, mis pekkis, mis tehtud ja mis mitte. Loodan, et enamus sai kirja.
Endiselt otsin lahendusi probleemidele, et kellaplokis vilgutab break bads warning, kuigi juhe on sillatud.
Juhiuks ei avane võtmest ja pagass avaneb ainult võtmest. Alguses pagass töötas korralikult, mingi aeg lakkas töötamas.
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 12.06.19 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks
ka. |
Sain täna Hõbenoolest uudise, et ei piirdu ainult laagri vahetusega, korpus on ka viga saand.
Kasti taastamine 1700-2500.- täiesti masendav. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasti, kood peaks olema 6HP19A / GCX
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.06.19 15:00
|
|
|
Kui auto on veel seal ja laiali, siis küsi pilte näha või mine ise kohale, et pöördumatult rikutud korpuses veenduda.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 12.06.19 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida. |
Mul on korraliku monokroom ekraaniga B6-e plokk pakkuda odavalt. Selle ekraani saab ilma jootmiseta ära vahetada erinevalt B5-st. Kui huvi võin
ekraani välja võtta ja posti panna või siis ka terve ploki saata. Video
|
|
|
|
Kremlin
|
postitati 12.06.19 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida. |
Mul on korraliku monokroom ekraaniga B6-e plokk pakkuda odavalt. Selle ekraani saab ilma jootmiseta ära vahetada erinevalt B5-st. Kui huvi võin
ekraani välja võtta ja posti panna või siis ka terve ploki saata. Video
|
Sobib, võtan selle ära, tänud.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 14.06.19 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks
ka. |
Sain täna Hõbenoolest uudise, et ei piirdu ainult laagri vahetusega, korpus on ka viga saand.
Kasti taastamine 1700-2500.- täiesti masendav. Kui kellegil on pakkuda töökorras kasti, kood peaks olema 6HP19A / GCX |
Andsin siis täna loa Hõbenoolele kast taastada, kuna see võtab omajagu aega kindlalt.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 16.07.19 17:58
|
|
|
Jätkan siis enda teemat natuke masendavalt. Jätkan sealt kus pooleli jäi. Arve oli suht korralik, aga tehtud sai.
Kast läks korpuse taastamisele. Seos sellega muidugi kõik uued tihendid / õlid jne. Lisaks avastati kulunud turbiin.
Sain auto kätte ja väga hea meel oli. Hakkasin siis maale paugutama, aga sõit lõppes peale ~20km sõitu.
Õnneks töökaaslane sõitis mööda, aitas ülesse otsida poldid. Siis sattus teine sõber mööda sõitma ja kampas saime ratta alla ja jätsin ööseks Sõmeru
Alexela tankla.
Hommikul võtsin siis Hõbenoolega ühendust. Väga tore suhtumine tuli, kas kõik on elus ja terved ja keegi viga ei saand. Saatsid kohe treileri
järgi.
Sama päev peale tööd kutsus Jürgen mind masinat üle vaatama ja ütles, ära muretse kõik saab korda, neil on kindlustus ja pakkusid isegi asendus
autot.
Nädal hiljem umbes sain aga uue kõne Märtenilt, kes kutsus uuesti jutule. Tundsin kohe, et nüüd läheb asi jamaks ära.
Läksin kohapeale ja rääkis ära, et kontrolliti üle tehtud tööd ja mingi võti, millega rattad alla keeratakse, kõik on tehtud korrektselt.
Ja siis jõudsime jutuni, kus minu soetatud veljed ja poldid ei sobi omavahel kokku. Ei teadki, et on olemas erinevaid "koonuseid".
Täpsemalt siis, velgedel mis suveks soetasime olid 60 kraadised koonused. Velje komplektiga polte kaasas pold.
Seega nende kindlustus ei korva midagi ja eile viisin lõpuks masina Hõbenoolest minema.
Esialgsetel andmetel on kannatada saanud käändmik / rattalaager / ketas / klotsid / kaitse plekk / stabika varras / veovõll / abs-esp andur / tiib /
stange / valuvelg.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Kremlin
|
postitati 17.07.19 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Kas siis mingit vibra ei tundnud just enne kui rattas lahkus? |
Teadsin, et unustasin kõik mainida, tundsin ikka. Jäin enne viadukti seisma, oli kerge vibra / värin ja heli.
Heli oli nagu selline reka presendi kloppimine vms, olen kunagi taolist heli kuuld siis, kui sugulase rehvil viskas mustrist tüki lahti.
Arvasin mul sama teema, tegin ringi ümber auto, ei leid midagi. Katsusin käega rattad ka üle, loksu ei tuvastand, ju siis ei jaksand.
Tagant järgi loll, oleks võind võtme võtta ja proovida peale keerata
Panin siis masina käima ja mõtlesin proovin korra veel. Kiirendasin viaduktist ülesse 70 ala kõik oli ok, kuni saavutas kiiruse 70 ja hakkas räigelt
väristama.
Pidurdasin õrnalt ja läks veel hullemaks ja siis lasin piduri lahti ja vabalt hool raugeda ja siis mingi 50ne pealt pani ratast alt minema.
Oleks äärepealt mingile tumedale maasturile sisse lennand, aga õnneks mitte. Keegi rattaga pihta ei saand, jooksis peale põrkamist ilusti mööda
viaduri äärt alla.
Täpselt, sõitsin ju 3/4 kuud ja pole ratast alt ära lennand. Olen seda ratast ise 2 korda alt ära võtnud, sadulaid värvides.
Lativahetuses võeti neid rattaid ära 2 korda ja pole ka midagi juhtund. Endalgi väike kahtlus üleval, aga mis teha.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 17.07.19 06:47
|
|
|
Päris haige värk. Ikka täielik ebaõnn. Kui siiani said sõita ilusti ja kuskile rattad ära ei kadunud ning pärast Hõbenoolest tulekut 20km hiljem ära
lendas on see 100% Hõbenoole süü. Lisaks kõik kes rattaid vahetavaid, raiuvad oma 100km juttu - ehk 100 km pärast kontrolli ratta polte. Sa ei jõudnud
veeranditki ära sõita....
See BS jutt mis ajavad. Jah, ideaalis peaks olema õige poldiga kinni aga kui polt on vähemalt oma diameetri jagu sees või rohkem (sinu pildil on näha,
et rokast osa on poldil täpselt diameetri jagu) siis hoiab rattaid all ükskõik missugune polt, vahet pole milline on veljel koonus. Aga kui polt pole
kinni keeratud ja logiseb niisama...siis pole ime et poldid ära kaovad ning ratas alt tuleb...
Eks see ole see suruõhuga kinni laskmise teema ja keegi ei käi võtmega rohkem üle töökodades.
Siiani mõtlesin ka et suruõhuga keerab korralikult kinni (pool aastat on ilusti keeranud kinni niiet võtmega pole tavalistel poltidel midagi
teha)....aga vot ei keera. Laupäeval vahetasin jooksu rehve ära, 20st poldist oli 5 tk täiesti lahti niiet keera näpuga neid. Ehk kui võtmega üle ei
käi ongi nad lahtiselt.
Mina seda nii ei jätaks. Auto oli seal, nemad velgi näppisid, see on nende süü ja hüvitagu kahju 100% ulatuses.
Ning mis jama see on, et alguses stiilis "jah, ok pole hullu jne" ning siis hiljem tuleb "ei". Viid kuskile töökotta mille lepite Hõbenoolega
kokku, tehakse korda ja arve läheb Hõbenoolele ja kogu muusika. Selleks kindlustused ongi...
Ja kui vigisevad, lähed kaugemale edasi.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.07.19 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
taaskord kivi hõbenoole kapsaaeda. |
+1
Ei usu mina et asi selles koonuses oli. Jah tuleks küll kasutada õige koonusega polte kuid kui ratas normaalselt all ja poldid kinni siis ratas alt
küll pole veel ühelgi autol tulnud.
Kunagi sai olude sunnil üks pikem sõit tehtud 3-4 polti igal veljel ja ka koonused ei sobinud, kohale jõudes rattaid alt võttes polnud ükski lahti
tulnud.
Enne seal iku polnud ju probleeme .
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.07.19 08:21
|
|
|
Asi on väga lihtne, Hõbenooles keerati tõenäoliselt etteantud Nm väärtusega veljepoldid kinni, et juriidiliselt mingit jama hiljem ei tuleks.
Koduhoovis ise "käe järgi" kinni keerates võibki asja nii kinni vägistada, et vale koonusega jääb ka hoidma. Eks see koolirahaks tuleb kirjutada.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 17.07.19 08:55
|
|
|
Ise kaldun ka arvama, et Hõbenool leidis lihtsalt jokk põhjuse, et kahju hüvitamisest taganeda.
Tunnen igaljuhul kaasa, et peale arvestatava summa maksmist rõõmu ainult 20km-ks jagus..
Endal tekkis kange tahtmine rattapoldid võtmega üle käia.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 19.07.19 16:34
|
|
|
Tänud kasutajale R-I-X, kes müüs sümboolse hinnaga õiged 60 kraadise, sirge koonusega poldid, kahes pikkuses.
|
|
|
Liivo
huviline
Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 19.07.19 17:00
|
|
|
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 19.07.19 18:07
|
|
|
Ma soovitaks ka advokaadilt uurida mida saab teha? Pole mõtet venitada, saab asja siis hästi kui ei siis vähemalt uurisid ja süda rahul! Sest, peale
2k maksmist kasti remondi eest on 600-900€ juurde maksta vist liig!?
Liiatigi sellisel ettevõttel peaks ju kompetans olema ratta alla panemisel, kui see toiming logiseb mis siis veel remonditud kast teeb?
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.07.19 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Liiatigi sellisel ettevõttel peaks ju kompetans olema ratta alla panemisel, kui see toiming logiseb mis siis veel remonditud kast teeb?
|
Aga äkki on nii, et a´la südamekirurg pimesoolt ei opereeri?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 19.07.19 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Liivo
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis. |
Ainult 1 ratas võetakse kastiremondi käigus alt ära.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 19.07.19 19:39
|
|
|
Aga kui nemad lükkavad oma kaelast vastutuse ära sellega, et valed poldid olid. Kas nad siis ei oleks pidanud klienti sellest informeerima, et need
võivad lahti tulla?
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 19.07.19 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Aga kui nemad lükkavad oma kaelast vastutuse ära sellega, et valed poldid olid. Kas nad siis ei oleks pidanud klienti sellest informeerima, et need
võivad lahti tulla? |
Arvad, et nad üldse seda märkasid? Miskipärast kahtlen. Peale remonti sai velg ju kinni pandud ja kindlasti tegid nad peale kasti remonti ka
testsõite. Sellel ajal ratas minema ei jooksnud.
Arvan, et nad poleks ise seda riski võtnud testsõidule minnes, teades et valed poldid hoiavad rattaid kinni.
Lauri in Audi
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 19.07.19 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Liivo
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis. |
Ekspertiis tuvastaks, et antud poldid ei sobi antud velgedele.
|
|
|
|
Kremlin
|
postitati 29.07.19 18:58
|
|
|
Pole jõud vahepeal olude sunnil foorumisse väga, eks postitan jälle kõik ühes postituses.
Käändmiku poest ei raatsind / jaksand osta ja eesti romulatest ei leid. Sõber tellis kellegi kaudu rootsi romulast koos veovõlliga.
Vahepeal tellisin ise TRW kettad + klotsid, SKF rattalaager ja õõts, DELPHI ABS andur.. Kõik jupid soetasin @ https://aeromotors.ee
Täna siis sõber hakkas hommikul kokku laduma. Selgus, et veel mingi alumiinium kronstein vms oli katki, mõra sees ja veovõll mis rootsist tuli, oli
liiga lühike.
Käis siis ise kohalikus romulas, mis meil siinkandis on @ Kehala ja sai need jupid sealt õnneks. Masin on koos ja sõidab jälle.
Tegemist tahab veel tiib / stange ja velg taastamist. Mingi aeg võiks tulla aeg, kus kalla ja talla ka
3
Roolilati õli sai ka vahetatud originaali vastu. Ma loodan, et see saaga lõppeb ära.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 31.07.19 17:00
|
|
|
Kellegil äkki pakkuda katuseluugi lülitit / nuppu : 8E0959613A.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 01.08.19 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kremlin
Kellegil äkki pakkuda katuseluugi lülitit / nuppu : 8E0959613A. |
Sain korda, vana hea moment Seda oli eelnevalt ka liimitud, eks
sellepärast ära lõhkusingi
Ilgelt palju on igasugu pisi asju, mis tahaks tegemist. Üritaks neid step-by-step likvideerida.
Kui auto sai soetatud oli üks võti. Suure huraaga ostsin kohe eBay Audi A4 B7 / A6 C6 võtme.
Kätte sain ja toorikut vahetama hakkkasin, siis panin tähele, et võti on naq teistmoodi.
Kas keegi oskab öelda, kas võtit koodiga 5FA 010 659-10 saab B7 peale progeda ? 434MHz.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |