Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 25.05.19 13:26
|
|
|
Audi A6 C6 Allroad - 2009 - Miilits22
Lisan nädalajagu tagasi perre teiseks masinaks ostetud liikuri, omale meelespeaks remondipäevikuks ja samuti info küsimiseks.
Peale e61 müüki võtsin hoo maha ja hakkasin vaatama, et mida osta. Peale mõne kriteeriumi paika panekut sai selgeks, et valik väga kesine. Samuti sai
juba tuttava käest uuritud, et mis oleks, kui leiaks mulle kuskilt väljamaalt midagi. Nii vahepeal aeg läks kuniks jäi sõelale a24 antud isend.
Ostukontroll kiiruga samal päeval tammsaare tee mobiles. Tulemus rahuldav. Pöördklapi mootorite juures mingid pulgad, vardad vms, kulunud ja munakalt
maas, andsid viga. Samuti on jätkuvalt ühe uksel peeglisooja viga, aga see ei häiri hetkel. Xenon pirnid vajavad vahetust, aga ilmselt enne pimeda
aega neid ei vaheta. Peale ostu said need vardad vahetatud, uued suvekad alla ja raamid katusele, kuna ratast vaja vedada. copy auto24 lingilt:
Audi A6 allroad Exclusive 3.0 TDI 176kW
Esmane reg: 10/2009
Mootor: 3.0 TDI (176 kW)
VARUSTUS
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadi
Signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
MUGAVUSVARUSTUS
Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid (ees, taga)
Webasto puldiga originaal mootori eelsoojendus
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Kohtvalgustid
SISUSTUS
Nahkpolster
Sportistmed
Elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega rool
Multifunktsionaalne rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis
Jalamatid (tekstiilist, kummist)
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
BOSE stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
Helivõimendi
BOSE kõlarid
Subwoofer
CD Box
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
Autokompuuter
Autotelefon
Käed vabad süsteem
GSM antenn
REHVID JA VELJED
Talverehvid (naastrehvid)
Valuveljed
TULED
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Esitulede pesurid
Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
Tulede korrektor
Ledbar lisatuled
Valgustuspakett
MUU VARUSTUS
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Tagaklaasi puhasti
Veokonks (elektriline)
Must lagi
Lisan mõned a24 pealt ning telefoniga lihtsamad pildid.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 25.05.19 13:29
|
|
|
Kuidas aktiveerida kaabliga elektrooniline pidur. Hetkel lähen autosse, käima, vöö peale ja sõitma ning pidur tuleb maha. Tahaks sama asja tagurpidi
ka aktiivseks, et sõidan maja ette ära, kang P peale ja kui vöö lahti teen läheks asi automaatselt peale. Samuti, kui keegi oskab öelda, kuidas
pihustite ja dpf näidud saada. Pole just mingi remondimees, aga kaabel olemas ja ikka tahaks teada, mis masin teeb
Mõned netist leitud asjad sain aktiveeritud, nagu battery level, needle swap. Oil leveli sain ekraanile, aga kahjuks see nö mitte aktiivne, ehk valge
ja ei näita midagi. Kas selle aktiivseks muutmiseks peale hidden menüü vaja veel midagi teha?
Peegli tilt võtsin maha, kuna ei meeldi see funktioon kuidagi.
Kuidas allroadi plastikud kinni? Mul ühel tiival kergelt lookas ja tahaks ikka kere vastu saada selle.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 25.05.19 16:19
|
|
|
Kuskil teemades jäid mõned blokid silma, tegin samade väljavõte. Kui keegi oskab nende kohta arvamust anda, kas need pohustite osas õiged väärtused ja
sellisel juhul kuidas olukord
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 27.05.19 19:00
|
|
|
Õli tempi sain kellale, aga küsimus, mis see boost seal on
Ning mis valemid oleks veel taga kojamehe funktisoon maha saada. Iga kord, kui esikojamehed aktiivsed, siis tagurpidi käiguga hakkab tagumine tööle.
Ei taha seda, vaatasin kaabli, 09 alt long codingut pole, ja selle hüpikakna listi lugesin ka, aga ei leidnud rear wiperiga miskit seost. Samuti
adaptsiooni all valides rear wiper comfort funkt ei anna valikus vanat ega uut väärtust, mida salvestada.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 27.05.19 19:34
|
|
|
Kena masin
Allroadi plastikute kinnitus huvitab ennastki, hetkel arvan et need äkki liimitud..
Ise sõitsin ühe talve katkise taga-kojamehega C6-ga, siis võtsin kaitsme (nr 43) välja, et parkimiskohale tagurdades hari poolele aknale püsti ei
jääks.
Sina tahad vist ikka manuaalselt kasutada, tuleb leida võimalus, et tagumise kojamehe relee ei saaks R käigust infot
Edu!
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 27.05.19 19:36
|
|
|
Esialgu jah sooviks selle deaktiveerida, kuna ise ei kasuta seda lisa. Samas manuaalne võimalus vajalik jah, sest kui naine sõidab, siis kõik viled
peavad töötama tema jaoks.
Usun, et see kaabliga tehtav, aga hetkel ei taba õiget kohta/moodust
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 27.05.19 20:08
|
|
|
Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas.
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 28.05.19 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas. | vahest on hetki, kus pea ei
mõtle kaasa. Vaatasin täna uuesti ja tabasin ära, et sec.accessi vaja selleks, sain jonksu selle taga kohamehe teema.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 29.05.19 16:26
|
|
|
Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei
õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.05.19 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei
õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses |
Seda mõtled?
"automatic" mode
In this mode, the vehicle is in its basic position. The shock absorber setup is a compromise between comfortable and sporty, and therefore is ideal
for handling most driving situations on paved roads.
"comfort" mode: Normal level
The vehicle is in its basic position; the shock absorber setup is comfort-oriented.
"lift" mode
The vehicle level is 60mm higher than in "automatic" mode, with the same spring and shock absorber setup as
in "automatic" mode.
Vehicle ride heights
"offroad" mode
The vehicle level is 25mm higher than in "automatic" mode. A number of ESP functions for traction improvement (see under ESP) are activated
automatically. This mode was developed specially for offroad use.
"dynamic" mode
The vehicle level is 15mm lower than in "automatic" mode . The damping control system is adapted for sporty handling.
"Load" mode
For easier loading from an ergonomic viewpoint, the vehicle rear end is lowered at the rear axle by 45mm. It is
not possible to drive the vehicle in this mode.
Jutt küll Q7 kohta, kuid paljud asjad peaksid klappima.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 29.05.19 18:54
|
|
|
See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.05.19 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.
|
Ise ka alles avastan Audit, kuid ühel teisel margil oli selleks piiriks 40km/h, kui ümber lülitas.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 03.06.19 20:04
|
|
|
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks.
mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid
intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 03.06.19 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks.
mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid
intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus? |
Neliveohooldus "lõhnab" rohkem haldex tüüpi nelikute puhul, nagu su VW-l, kuid quattro puhul võib alati diffriõlid lasta ära vahetada, omal ka hea
tunne pärast
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.19 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks.
mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid
intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus? |
Kuna oled uus omanik ja väga palju ajaloost teada pole siis mina laseks teha järgmised asjad:
1. Mootori õlivahetus ja jahutusvedeliku vahetus
2. Filtrid (õli, õhk, salong,kütus)
3. Difri õli
4. Käigukasti õli
5. Lase teha korralik veermiku kontroll (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
6. Visuaalne lekete kontroll:EGR, otsakaaned, kast (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
7. Pihusti näidud üle vaadata (seda saad ise kaabliga teha).
8. Kui on tahtmist ja raha siis üle käia pidurid (k.a. pidurivedeliku vahetus).
Neliveo hooldust kui sellist asja väga polegi. Pigem difri ja kasti õli ja kõik ning vaadata üle kardaani osa.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 05.06.19 18:11
|
|
|
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see
tingitud.
1 Fault Found:
001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50
Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.19 18:25
|
|
|
Üldiselt 176kw tähendab see egr vahejahuti radiaatori osa ummistumist.
Tuleb cooler vahetada ja tarkvara uuendada.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 05.06.19 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see
tingitud.
1 Fault Found:
001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50
Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C |
EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 05.06.19 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see
tingitud.
1 Fault Found:
001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50
Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C |
EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.
|
Mis komplektist juttu, ma ei pane hetkel miskit sellist kokku ei peas, ega e-poodide lehel.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.06.19 03:11
|
|
|
Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile
tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 06.06.19 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile
tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...
|
Kinni ja välja ei proge. Pole seda vajadust, pigem uued asjad külge.
Eks saadan mõne päringu selle salvestatud koodiga, aga ilmselgelt tulevad need vastused stiilis, et 1/3 kapotialt vajab vahetust. Üritangi mingi
aimduse saada, mis võiks olla pakkumisel. Kui see koosneb veel mitmest asjast, siis mulle veel keerulisem aru saada, mida pakutakse. Kui ma mingeid
katalooge vaatan, siis seal kaks jubinat egr osas, mingi plastik ühendus ja siis väike klapp veel. Mingid nö komplekti ma nagu ei silma ikka kuskil.
Või valmis kompl polegi, lihtsalt eraldi tooted sinna vaadata?
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.19 06:56
|
|
|
Ole hea ja ära saada veakoodiga päringut.
Lase ikkagi enne üle vaadata ka reaalselt. Seal võib olla muid pulkasid veel mis vahetust tahavad ja puhtalt veakoodi alusel pakkumine ei pruugi kõike
välja tuua. Üldiselt on ikkagi nii, et spetsialistid defekteerivad vea ja teevad pakkumise. Sinu asi on siis see kas võtad mujalt juurde pakkumise või
lased seal töökojas ära teha. Muidu juhtub see, et töö käigus tuleb veel midagi välja mida on vaja vahetada ja mille maksumusega sa ei ole arvestanud
ja siis on tükk klattimist. Tegu on omajagu suure tööga ja selle raames on mõistlik ikkagi mitu asja vajadusel ära teha kuna pole mõtet mitu korda
lahti-kokku teha.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 07.06.19 19:51
|
|
|
Sain just masina kätte, läks uuem kaart peale. Vana 5.8.5 sai uue 2018/19 andmed, 6.27.2 Täname kasutajat Gunnark tehtud töö eest.
Kaardi vajadus kasutada mõnes kalli mobiil netiga riigis, kus saab piisavalt palju käidud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 07.06.19 20:07
|
|
|
MMI 2G ka see uuendus sobiks?
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
|